gado Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Ти за да го изпуснеш, първо трябва да си го фанал. Пък на нашето момче мисълта му е като катерица предозирала с кофеин или муха на ацетон... Ако се опита да я проследи човек и току виж получи чувството за едно особено бръждене между ушите, нейде около 30Кхц (според мен) Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Ти за да го изпуснеш, първо трябва да си го фанал. Пък на нашето момче мисълта му е като катерица предозирала с кофеин или муха на ацетон... Ако се опита да я проследи човек и току виж получи чувството за едно особено бръждене между ушите, нейде около 30Кхц (според мен) Хахахахаха велико! Между другото ей тази люта заплаха виждал ли си я? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Ми не..., ама си е наистина сериозна заплаха! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Red Bull и барабанче биха свършили същата работа Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Шшш Антарес, ти верно ли ми викаш мрънкало? Статс и затова ли да вадя? Не съм казал, че карам без фарове, да видя някъде да казвам такова нещо? Идеята ми е такава, че зад това да се кара на фарове няма нищо общо с това колко кадърен е човек зад волана, и пак казвам некадърника зад волана няма да го направи една идея по кадърен с включени фарове. Ама като се качиш на кола и си активен шофьор тогава приказвай, през другото време си върти педалите. И вместо да ми философстваш за копчета и акумулатори дай пример за плюс от това да караш на фарове през деня...Да Иване, вдига се разхода, нали сме зелено насочени, а тва не е зелена идея... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Шшш Антарес, ти верно ли ми викаш мрънкало? Статс и затова ли да вадя? Не съм казал, че карам без фарове, да видя някъде да казвам такова нещо? Идеята ми е такава, че зад това да се кара на фарове няма нищо общо с това колко кадърен е човек зад волана, и пак казвам некадърника зад волана няма да го направи една идея по кадърен с включени фарове. Ама като се качиш на кола и си активен шофьор тогава приказвай, през другото време си върти педалите. И вместо да ми философстваш за копчета и акомулатори дай пример за плюс от това да караш на фарове през деня... Да Иване, вдига се разхода, нали сме зелено насочени, а тва не е зелена идея... Няма абсолютно никаква логика в това, което казваш. Първо, целта на подобен закон НЕ Е да направи некадърника една идея по-кадърен и не знам откъде изобщо ти е хрумнала тази идея. Основната идея е да направи движещите се многотонни ламарини много по-лесно забележими в най-различни ситуации на пътя през деня, точка. Това е толкова ясно като физично взаимодействие, че никакви глупави статистики не могат да му накривят шапката. Тук споровете по въпроса са напълно излишни - автомобилите с включени фарове през деня се забелязват по-лесно и по-рано, точка! А това по-лесно и по-ранно забелязване е сериозен фактор в подкрепа на сигурността. Това, че включените фарове не могат да превъзпитат идиотите на пътя не може да бъде НИКАКЪВ аргумент за отмяната на въпросното правило. Изобщо що за "ЛОГИКА"? За превъзпитаването и възпирането на идиотите си има съвсем други мерки. ПП. Е с колко се вдига разхода бе и за това ли има "статистики"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Годфадъре, одеве споменах, че няма за 40 години 1 официален доклад за това което приказваш и че има реална полза от това. Доколкото за разхода, това се учи в гимназията, ти като някъв технически стожер би трябвало да ти е ясно, че при по-голяма консумация на ток двигателя се товари повече за да навакса зарядката на ток. Тая многотонна машина не я ли видиш през деня без значение от фаровете, по добре не се качвай на кола... Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Че е повече е ясно, въпроса е дали е забележимо с невъоръжено око. Колкото до забелязването вече споменах кога се забелязва по-лесно. PS: Налага ли се да го минаваме този спор изобщо. Закона е гласуван отдавна. Всички вече свикнаха с положението. Нито е на дневен ред премахването, че да има смисъл да се обсъжда даже. Освен това знаем, че нито едната нито другата група може да убеди другата в правотата, та да има смисъл изобщо да се дърлим. Правили сме го вече преди няколко месеца - 10тина страници изписахме общо взето едно и също - всеки си държи на позицията и дотам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Да, вЕрно ти викам мрънкало. Орева върталъка, почна от незнайни отверстия да вадиш статистика и от девет канала вода да точиш, само и само да докажеш, че си нещастна жертва на зла конспирация. Стаж зад волана имам, при това в далеч по-динамичен трафик от пловдивския. Тъй че опитите да придадеш ъгъл на члена ми, макар и да ме ласкае интереса ти в тази насока, можеш да ни ги спестиш Апропо - ако ще и да нямам книжка, да съм израстнал в пещера и за колите да съм чувал само от други овчари - това не прави доводите ти по-малко смешни А, и многократно доказа, че смисъл да ти се дават примери няма - така и така не си правиш труда да четеш (или да осмислиш) написаното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Тва беше от мен. Антарес нищо не каза да ме обориш освен едно копче, та ща замола не ми губи времето да ти обеснявам неща, които са ти далеч от мирогледа. И говориш наизуст пак. Имам опит и в София и в Германия и Италия. Та така, казах ти върти си педалите и не ми пиши повече. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Годфадъре, одеве споменах, че няма за 40 години 1 официален доклад за това което приказваш и че има реална полза от това. Човече, ти сега слушаш ли се какво говориш? Какви официални доклади и изследвания ти трябват за нещо фундаментално като физичен закон? Явно гледам се позоваваш на ония диви "статистики", които цитира одеве и според които в някои държави произшествията се БИЛИ УВЕЛИЧИЛИ след въвеждането на DRL? Това е толкова малоумно, че не знам дали изобщо да го коментирам. Значи тия велики "статистици" правили проучването, са успяли да ИЗОЛИРАТ НАПЪЛНО всички останали фактори (примерно вклиянието на лунните цикли върху непукизма да сядаш зад волана след три уискита), оказващи влияние върху инцидентите на пътя и направили великото умозаключение (достойно за титлата идиотизъм на десетилетието), че въвеждането на DRL, ра'иш ли повишило броя на произшествията. Баси, на това би трябвало да се смеят дори и децата в детската градина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Егати какво става? Майка ми и малкия почти се хванаха за гушите днес. Сега тука във форума забелязвам подобни изблици. Жегата ли е виновна, слънцето ли грее прекалено силно? Кръстник при теб поне не е ли по-хладно? Спора е толкова безсмислен че няма накъде. Водили сме го - общо взето като windows vs linux или java vs C# ... не че не пиша и на 2те но за протокола - истинските мъже пишат на C++ И без изключение имат бради... аз си пуснах вече Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Чудя се как доста хора шофират на планетата в невидение за фундаменталния физичен закон на дрл. Например Щатите, Германия, Австралия, Франция... National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) - (…)the agency remains neutral with respect to a policy regarding the inclusion of DRLs in vehicles (…) we do not find data that provides a definitive safety benefit that justifies Federal regulation (…) manufacturers should continue to make individual decisions regarding DRLs in their vehicles.. Годфадъре, явно знаеш нещо повече от тях, открехни ги Дядо спирам Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 А не, не ми пречиш, нито мисля да се препирам кое е по-правилно. Аз щото съм залисан човек и споменах, че единствено в огледалото по-лесно ги виждам колите с фарове, докато останалите ми е общо взето все едно, но спора го водихме един път, само че този направо се хванахте за гушите... та май жегата е ужасна щом всички полудяха. Аз съм засилил климатиците навсякъде, даже сложих една блуза с дълъг ръкав като ми стана хладно Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Божичкоооо, с това ли ви успокояват преди лягане?!??!?!?!!! Ние да не сме Китай или Турция, че да нямаме външни дългове?! Придържай се към казармата или литературата. Сега е моментът, в който можем да усетим дали си колосално тъп, или просто неграмотен пасажер от рейсовете днес. Имаш обаче бонус - евентуално може да ти се прости, щото си бил в детската градина, когато ..... време е за учене на нова история,,, ЕДИТ: Руми, спри се, пръскаш си лайна в очите, на тема фарове... , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Годфадъре, явно знаеш нещо повече от тях, открехни ги Да знам и то само защото тия хубавци, които ми ги цитираш нямат никаква връзка с каквито и да било научни авторитети, а освен това са подвластни (при това напълно законно) на т.нар. лобиране, ако не си чувал. Има държави, в които все пак регулаторните органи предпочитат да се уповават в по-голяма степен на научни аргументи, отколкото на измислени стъкмистики, спонсорирани от корпоративни лобита. Затова например вноса на автомобил от Щатите в Канада не е никак лесна и приятна задача, макар и да става въпрос за абсолютно едни и същи модели. Иначе смешното е колко "авторитетен" изглежда цитата, в който някаква чиновническа организация се опитва да омаловажи фундаментални физични принципи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Виниле, заповедническия ти тон нали се сещаш какво можеш да направиш с него и къде? Разчитам на въображението ти. Не си в позицията да ми казваш на кого и какво да говоря. Ако не ти харесва какво казвам - притежаваш функционалното право да ме игнорираш. Но грам намерение нямам да се съобразявам с теб и желанията ти. Няма какво да кажа, защото ти беше казано вече. Като не те кефи - ляв мигач.Ако разбира се ползваш мигачите, щото и те харчат ток и сигурно дигат разхода... Като се замисля - в Бангладеш също оцеляват - в Дака има два светофара, мигачите не ги знаят к'во са що са по таз логика дай и мигачите да не ползваме... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Ти щото беше в позицията да ми кажеш, че съм мрънкало. Нищо не ми беше казано. Всичко което прочетох бе плюнчене без грам аргументиране за явната полза от тия фарове. За което, мото или слогана гласи. За това ползвах и статистиките, защото това е начина да се разбере има ли нещо ефект или няма. Оказа се след това, че много трудно може да се дефенира въобще няква полза от тях, по какъв да е НАУЧЕН параграф. След това се намеси и физиката, ама ако не можеш да го дефинираш малко клони към псевдо и мета физичните хипотези, на които не съм голям фен. Обаче за сметка на това, националната асоциация на мотористите в Америка изброява 8 анти drl научно доказани факта. 1) They increase visual glare. 2) They obscure the directional signal lights. (това за което споменах в предишната дискусия по темата, като мое лично наблюдение.) 3) They increase visual clutter. 4) They mask other roadway users5) They reduce the conspicuity of motorcycles.6) They distort distance perception.7) They reduce emergency vehicle conspicuity.8) They can discourage motorists from using standard lights. "It's not that we are against them, but we haven't seen any real evidence of the safety benefits" - Chrysler "We are not convinced yet that they're going to be beneficial" - Ford "The research on whether or not daytime running lights are effective is mixed" - GM До толкова, какво точно харчи DRL за година. Данни за EU 1998 г. в евро. Total annual cost of automatic standard DRL: fuel costs 1.13 billion car costs 0.08 billion bulb costs 1.26 billion environment costs 0.18 billion ====Maximum costs 2.65 billion Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Лелееее.... поредният спор за спорта, само дето вече се намесиха и тежките приказки Много обичам ей така, да си пийвам кафенцето докът си почесвам скротума и да чета чие субективно е по-субективно. И да наблюдавам как пък насрещното субективно със сизифови усилия и напъне се опитва да бъде представено като обективно. А най-ме кефи когат се натъкна на абсолютно неопровержимия и универсален довод - Тва е така, щото е така и щот аз го казвам! (действа стимулиращо на перисталтиката на дебелото черво) П.п. А, да! Само да вметна, че има и държави, където пък фарове не се пускат ИЗОБЩО, дори и през НОЩТА! Айде гугълнете го тва и изкарайте статистиката (лобистка или не, няма значение) и предварителните изчисления, след колко време тия хора, аджеба, ще изчезнат като нация в следствие на ПТП-тата! П.п.2 Маани, ами ако случайно вземеш да си пуснеш фаровете там и току-виж някой от останалите участници в движението те засякал и после ошамарил, щот светенето в очите на насрещно движещия се, се приема за проява на изключително лош вкус и освен това за създаващо предпоставки за опасни ситуации на пътя. П.п.3 И, не! Движението им си е доста интензивно и посред нощите с доста висока скорост при това Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Край! Демонтирам си фаровете! Имам много по-добра идея какво да сложа на тяхно място! Един цитат по повод горното изказване: Warren: That's soccer. Frank, only in America is football the game that you're familiar with. In many countries, when people refer to football, they actually mean soccer! Frank: In many countries people eat cats. Също така на много места още се ядат хора, сламената колиба е топ лукс, а дрехите са просто нещо много странно и могат да те ошамарят и/или изядат ако ги носиш... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Абе, че фаровете дигат разхода е безспорно! Тази енергия няма как да идва от нищото. Идва само от горивото, в крайна сметка. Аз обаче съм твърдо ЗА фаровете. В много ситуации вече ми се е случвало да виждам ненадейно изпреварващи ме рацери само защото им светят фаровете. Аз бих поставил въпроса така: Ако за всичкото светене, увеличен разход, неприятни усещания в някои хора и прочие, въпросното светене спаси един-единствен човешки живот, то за мен си е струвало! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Според мен трябва да забранят и чистачките! Такива разходи има за тях, за поддръжката им, водят до е*ати и замърсяването... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Оле... не веее ... говорим си за вдигане на разхода от фаровете... ПРОДАЙТЕ СИ КОЛИТЕ КАТО НЯМАТЕ ПАРИ БЕ! НЕ КАРАЙТЕ КОЛА! КАРАЙТЕ ВЕЛОСИПЕД, ВЗИМАЙТЕ ТАКСИ И РЕЙСА!!!!!!! Писна ми от тая държава на мизерни хорица изкривяващи всичко през собствената си грозна и ограничена логика за 0.05лв които за тях са всичко и заради тях са способни да те убият. Сиктир! Като ония свине в парламента ше ми обяснява как крадял 1милярд да можел да купи по една баничка за 0.9лв на децата в домовете... свиньоооо що ми я смяташ на 0.9лв ма .... що на крайната цена... нали ти ще прибереш 0.7лв от тях. Не мога вече... време е да затваряме форОма и всички да караме без фарове, чистачки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Достатъчно е един поглед да се види в кои държави ги имат тия фарове и ти става ясно, че технологично напредналите държави няма такива неща изискани от закона, но пък за сметка на това на бившия комунистически блог и още една две държави я има тя схема. Пък тез в Италия и Австрия с бана на DRL с ебаси кроманьонците. Така че Видене, тая съпоставка дето я правиш със сламените къщи е поредното плюнчене без никав смисъл. Хосте, не съм се оплакал от разхода ми с вкл. светлини, просто го има в схемата, колкото и да не искаш да го приемеш. Пак повтарям: ЗА МЕН НЯМА ЯСНА И ДЕФИНИРАНА ПОЛЗА ОТ ТИЯ ФАРОВЕ. Кое е трудното да го разберете това? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 И като няма кво ? Пречи ти да си сложиш едно реле за 10лв. да се пускат автоматично ? Или просто си мрънкаш за да се намираш на работа ? И мен не ме кефи щото единият ми ксенон е 180лв/бр. ма щом го има като закон се спазва и си трайкаме. Дали има ползва или няма все ми е тая , за мен полза има , още в момента в който приеха зимно време да се кара на фарове преди 3-4 години съм си направил всички коли да се пускат автоматично и дори и лятото карах с тях без значение че го нямах като задължение. Тва за разхода е смешно..... чесно PS : DRL-ките пък са едно от най-добрите открития в автомобилостроенето , на новите автомобили се виждат от супер далече и то без да дразнят очите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.