host Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 2004 BMW 330cd Sport ~ 10 000лв. Тъмно зелено, бежов кожен салон, навигация, ръчни скорости. Ей таквоз. Как бихте постъпили вие мили съфорумци? @charmock: Прав беше. Не е за мен оная кола. Много пенсионерска. Не ми е дошло времето още. За мен са й много парите ако е денсяк, иначе добра идея. Последното в маднес ги чипват до 260кс Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 А всъщност заслужава ли си внос на кола от Германия ? И каква горе-долу може да е разликата в цената тук и там ? Разликата в цената е никаква. Ако вземеш колата от там обаче, в повечето случаи имат сервизни истории и знаеш какво купуваш, а не като тук. Бях да гледам някво БМВ чак до Харманли. Някакъв пич, частно лице бил, обаче баща му явно държи автосалон за бусове и джамбазки номера... Обявена колата на 200 000км. Сядам на седалката, екрана показва 299 000км. Отваряме капака, до маслото виси стикера, че е сменяно последно на 306 000км, но нямаше дата. После, кара ми колата загряна да я гледам. Сложили някво рядко масло, двигателя трака. Та.. мое си направиш сметката. За мен са й много парите ако е денсяк, иначе добра идея. Последното в маднес ги чипват до 260кс 10 000лв с докарването и обръщането на волана ги казвам. 10 000лв в краен вариант. На 120 000 мили е. За колко ги чипват? Четох някъде, че разхода спадал като ги чипнат. Вярно ли е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Вярно е. Madness Motorsport са хората, до 500лв мисля че е. Ама скъсяваш живота на турбинката. Но хората са страшни професионалисти, могат всякакви варианти да дадат вероятно, компромисни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Като стигна до там ще го мисля. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Аз ги харесвам много точно тия купета. Преди се оглеждах в 330i но така и не намерих хубава и запазена автоматик с пълен М-пакет и си взех 5-ца. Моят съвет е да гледаш да е задължително с М пакет , тая кола е мечтата на почти всеки бмв фен и всеки търси м-пакет и м-салон. Тия без пакет са да не кажа непродаваеми предвид годините си. Мнениято ми за англичанките е непроменено , според мен ше се вкараш в абсурден филм. В Пловдив скоро гледах една на 11.900 се продаваше 330ci , с хармън кардън и доста екстри и беше запазена провери в мобиле-то , взимаш готова кола и най-важното необръщана със съмнителни монтьорски умения в България. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Аз ги харесвам много точно тия купета. Преди се оглеждах в 330i но така и не намерих хубава и запазена автоматик с пълен М-пакет и си взех 5-ца. Моят съвет е да гледаш да е задължително с М пакет , тая кола е мечтата на почти всеки бмв фен и всеки търси м-пакет и м-салон. Тия без пакет са да не кажа непродаваеми предвид годините си. Мнениято ми за англичанките е непроменено , според мен ше се вкараш в абсурден филм. В Пловдив скоро гледах една на 11.900 се продаваше 330ci , с хармън кардън и доста екстри и беше запазена провери в мобиле-то , взимаш готова кола и най-важното необръщана със съмнителни монтьорски умения в България. Гледах. Хубавите започват от 13 000 нагоре и не се знае какво точно представляват. Те явно по снимките всичките са готини, но в действителност са лом. Една "необръщана" гледаше един приятел, за 12000 в София. Черна с червен салон и всякакви шукарийки. Не я купи, но я купил някакъв друг. После я видяли по стечение на обстоятелствата на живо в на един друг приятел магазина. Онзи, който я купил, отишъл да си купува някакви части. Пуснали номера, за да проверят частите и излезнало, че колата е Английска. Пребоядисвана цялата, направо поломена. Нищо общо със снимките. И я продал. За точно такава като на снимката става въпрос. Тази на снимката не е ли с М пакет? А и не искам толкова голяма бензин, защото пак се връщам на 2500лв газова уредба. Дизела има 9 разход градско и 5 извънградско. Ако се кара по-спокойно, може и по-малко да дойде. Ако не ми хареса, все ще мога да я продам за около 12 - 13 000. Тя е с пълни екстри. Дори седалките са електрически, което рядко се среща при тоя модел по моите наблюдения. До сега съм видял точно 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 За примоцийките, една бвша колежка в disgust-ико (фантастико) беше казала "лайно в пликче да им сложиш на промоция - ше се избият да купуват"... Е*ати каръка - тамън ше става за каране времето и мен да ме зацепи тиква... Turn off this option! bike using Krantatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 И аз съм на мнение, че трябва да е 4 врата ама ти си знаеш. Може би ми писна на мен понеже имаме 4 3-врати коли в семейството и ми е до гуша от това стани да слезна. Сега със сигурност съм казал, че следващата ще ми е 4/5 врата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 330cd много зависи кой точно дизел е , ако е преди фейс-а е 184к.с. и нито върви нито е икономичен , градско си дава 10-10.5 , извънградско до 5 ще го свалиш ако караш 1:1 с ограниченията реално е около 6-7 , търси 330 с 204к.с. той поне върви доста повече и гори горе долу колкото старият но определено е много по приятен за каране. Link to comment Share on other sites More sharing options...
laury Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Ангеле,когато се изпълни пъкления ти план чрез BМW-то да заведеш някоя девойка на дивана пред 42''-то LCD и гените ви се слеят в едно (дай Боже в две или три),автомобил с четири врати е по-удачния вариант . Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 2004 BMW 330cd Sport ~ 10 000лв. Тъмно зелено, бежов кожен салон, навигация, ръчни скорости. Ей таквоз. Как бихте постъпили вие мили съфорумци? @charmock: Прав беше. Не е за мен оная кола. Много пенсионерска. Не ми е дошло времето още. Това вече изглежда много добре, дори на улицата бих се загледал в такова BMW. Обаче това обръщане на волана ме притеснява доста, веднъж се возих в една Е класа с обърнат волан и от таблото имаше много не приятни скърцащи звуци. Тогава ми обясниха, че това е от обръщането. В България не се ли намира читав и на добра цена такъв модел? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11367388941144834&f1=details&slink=38d6u3 е тва е картинка направо аз лично не бих ги дал тия пари , виж обаче за 11-12К е друга бира Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 И аз съм на мнение, че трябва да е 4 врата ама ти си знаеш. Може би ми писна на мен понеже имаме 4 3-врати коли в семейството и ми е до гуша от това стани да слезна. Сега със сигурност съм казал, че следващата ще ми е 4/5 врата. Тя следващата може и комби да ти е :D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
laury Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Днес е Видовден ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 330cd много зависи кой точно дизел е , ако е преди фейс-а е 184к.с. и нито върви нито е икономичен , градско си дава 10-10.5 , извънградско до 5 ще го свалиш ако караш 1:1 с ограниченията реално е около 6-7 , търси 330 с 204к.с. той поне върви доста повече и гори горе долу колкото старият но определено е много по приятен за каране. 204 к.с. двигателя. Аз друг не знаех, че има, а и не намирам информация в catalog.auto.ru за друг двигател на 330цд купе. Това вече изглежда много добре, дори на улицата бих се загледал в такова BMW. Обаче това обръщане на волана ме притеснява доста, веднъж се возих в една Е класа с обърнат волан и от таблото имаше много не приятни скърцащи звуци. Тогава ми обясниха, че това е от обръщането. В България не се ли намира читав и на добра цена такъв модел? Ами идеята с обръщането на точно тия автомобили е, че се обръщат лесно. Всичко си опира до колата. Точно този модел и предния, който търсех имат сходства при разположението на разни части при моделите за пазари с ляв и десен волан. Това прави обръщането по-лесно. Надявам се да не попадна на някакъв левак. Мисля да я карам така 2-3 седмици и да си преценя дали да я въртя. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11367388941144834&f1=details&slink=38d6u3 е тва е картинка направо аз лично не бих ги дал тия пари , виж обаче за 11-12К е друга бира Точно за това става въпрост. Че са супер скъпи хубавите, а и това е бензиново. Ти може и да можеш да си позволиш горивото или газовата, но аз не мога. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Дойдоха комунистите и взе да спира тока :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Тя следващата може и комби да ти е :D. Няма такъв шанс! По-скоро миниван, ако ми трябва по-голяма Ван, ама катафалка НИКОГА! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Ако се смята напред във времето при всички положения 330i+ГИ идва по на сметка от 330д макар че в началото инвестицията е по-голяма. Практически тоя 3.0I бензин почти няма какво да му се счупи , докато при 330д-то всеки евентуален ремонт по дюзи,гнп и т.н. елиминират всичкото "спестено" от нафта. А тия работи за обръщането те съветвам да се поразровиш из форумите и да попрочетеш леко щото някой ти е наговорил неща които не са верни , обръщането е много сложен и пипкав процес който се прави единствено при коли струващи от 30-40К нагоре щото при по-евтинките смисълът е нулев и накрая след чертата почти никога сметките не излизат като в началото , прибавяме и факта че ще страдаш от постоянните паразитни шумове на стърщежи пластмаси в купето което ти гарантирам че няма да ти е приятно да скърца вътре като москвич. Съвсем отделно лесните коли за обръщане се броят на пръсти и е46 не е от тях. Най-лесното обръщане е на ленд роувър фрийлендър но при него всичко е огледално на модули , просто се обръщат модулите , при бмв-то се реже, удължава цялата ел.инсталация сменя се рейка , и още хиляди дреболии. Обръщане на кола бих поверил само на 100% сигурен човек или бих стоял през цялото време да гледам как го правят , все пак от това зависи дали няма да ми се подпали ел.инсталацията на магистралата..... PS : Да не забравяме момента че е напълно нормално запазеното и хубаво да си струва парите , точно по тая причина има и по 5К има и по 15 К , не гледай типично по български да излезе най-тънко особено пък с англичанка. А като цяло мнението ми за хората купуващи си английски коли и опитващи се да убедят себе си че няма проблем волана да е от другата страна или да си я обърнат за мен са тънкачи които застрашават мен на пътя като нормален шофьор.Предпочитам да са забранени изцяло за регистрация тук. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Доколкото съм чел много лесно се обръща и Пежо 307 понеже е на модули, ама за други е касапница. Аз не бих взел такава кола... Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 За градско десния волан става, но за извънградско е ад. Возих се в кола с десен волан извънградско тая седмица и направо ми настръхна косата. Тировете в насрещното минаваха на 10см. Или поне на мен така ми се струваше. Инстинктивно се дърпах настрани.А за обръщането си прав, но като видях тук в какво състояние са автомобилите и как всеки се опитва да те прецака... Много хора твърдят, че са обръщали много е46-ци и са нямали проблем.Колкото до икономията, един приятел на бързо сметна, че дизела му икономисва 4000лв от гориво за година. 4000лв са си доста. В крайна сметка, всичко си е до късмет май. Може и бензина да е издухан, може и дизела да е издухан. Колкото повече хора изслушвам, толкова по-труден става избора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 За градско десния волан става, но за извънградско е ад. Возих се в кола с десен волан извънградско тая седмица и направо ми настръхна косата. Тировете в насрещното минаваха на 10см. Или поне на мен така ми се струваше. Инстинктивно се дърпах настрани. А за обръщането си прав, но като видях тук в какво състояние са автомобилите и как всеки се опитва да те прецака... Много хора твърдят, че са обръщали много е46-ци и са нямали проблем. Колкото до икономията, един приятел на бързо сметна, че дизела му икономисва 4000лв от гориво за година. 4000лв са си доста. В крайна сметка, всичко си е до късмет май. Може и бензина да е издухан, може и дизела да е издухан. Колкото повече хора изслушвам, толкова по-труден става избора. Незнам по какъв начин да ти обясня че тая кола дори и перфектна след като се разкости цялата отпред и ти я сглоби някой самоук майстор който не ползва ремонтни книги на БМВ а се е учил в някой гараж колата ти далеч няма да е по-надеждна от кочината която ще купиш а дори напротив. Не се опитвам да те убедя във каквото и да е , ако си решил да си трошиш главата - давай , въпросът е да се информираш малко повече преди да се впуснеш в нещо такова. Според мен просто трябва да чакаш тука да изпадне някоя такава запазена и да не се занимаваш с подобни интервенции. 330цд е леко специфична кола и има малко на бг пазара , търсене му е майката. дизела струва 2.60 ако гори 10/100 - 26лв/100км газ - 1.15 , това 330и ще гори около 17-18 което е 20лв/100км а тия приказки от сорта на един приятел сметна са ми много смешни , на база на какво ти го сметна ? До преди форда не съм карал лични бензинови коли и съвсем спокойно ти заявявам дизел от порядъка на 2.5-3.0 не са направени да са икономични а напротив. Ако ще е икономичен дизел говорим за кола 1.9-2.0 тди макс от там нагоре всичко идва по-скъпо от бензин. ps : Отивам да се напия , бъдете велики ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 woox-е гледаш коли на по много километри, шанса да са издухани е сериозен. А бензина е по-евтин за стягане, както и всякакви идващи ремонти лягат по-евтино ако караш бензин. Иначе не разбирам идеята ти да обръщаш волана, лично аз гледам да стоя колкото може по-далеч от сервизите, че е пълно с кретенс, а ти искаш сам да се набуташ в един сериозен филм. Да, ако караш повечко /аз на месец си правя 1600-2000 километра/, дизела идва по-евтино от бензина, но това е докато не сложиш газова. Тук до някъде идва въпроса дали ти се занимава с газови и как си настроен към тях, което за мен беше причината да взема дизел този път, плюс в последствие се появи и факта, че алфа 159 почти не се газифицира заради директното впръскване. ПС - и като ти казват, че се удължават кабели, може да си сигурен, че 90% от "майсторите" дори няма да ги запояват, а ще лепят здраво с изолирбанд ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Тея с директно впръскване, уж има системи за газ, ама аз не бих рискувал. В БГ пък да и сложат съвсем, ако е такава по-добре дизел. Иначе бензин на ГАЗ с тая цена на газта сметка е доста добра. П.П. Газова за директно впръскаване и 6 цилиндъра е 3000+ лв. доколкото съм чeл. Сериозна инвестиция, която не се знае кога ще се избие. Поне това 330ci като гледам е обикновенна инжекция и там цената по-бива. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 w00x питах,защото примерно това тука не му мърдат 4000-5000лв.А до тука сигурно ще се докара за 1000лв грубо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Пак се разубедих. Ауе трябва да спра да питам разни хора и направо да скачам.Сега пък един приятел ми вика да съм бягал далеч от тая зелена кола, че нямала продаване.Никога няма да си купя кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.