Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

няма бе, раптора налии са фръцна и се скри в будоара да си пудри бузките и от там ша го играе скрита опозиция :)

основно скрита.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Да си вземеш кола с десен волан и да я обръщаш има смисъл само ако колата е скъпа , демек БМВ 7 , С - Класа..... вЕрно смисълът пак леко се губи ама там поне се пестят теоритично едни пари , при обръщане на е39-ка в момента в който те видят че нищо не разбираш в сервиза (шото вЕрвай ми от тва се водят всички майстори) ще ти го нагнездят четвъртит и накрая като дръпнеш чертата на парите/нервите ще излезе че може и да си вътре , вътре освен волана се завъртат управление на стъкла , ръчки , седалки ако са с памет и още хиляда дреболийки които ще трябва да търсиш по моргите. Към всичкото това нещо получаваш като бонус вечно скърцащ интериор сглобен от чичо Гошо който колкото и да ни се иска няма как да сглоби интериора с качеството което е сглобен в швабско , та ако мислиш да го правиш тоя вариянт по-скоро се насочи към някой модел който ще намериш по-лесно тук и няма да ти се налага да правиш всичките тия магии. Отделно ти я купуваш тая кола , караш я 2-3-4 години и няк'си колата става на 15 години , колко хора смяташ биха си купили съмнително обърната в България англичанка карана 3 години тук..... щото според мен % е много близко до едноцифрено число. Отделно приемат ли закона за по-високо ГО който рано или късно ще приемат и цялата далавера изчезва. Разрови се в БМВ форума , чат пат изкачат запазени е39-ки.

А и реално погледнато е39 530и ако е сравнително нова година , с м пакет и маалко повече екстри е напълно нормално цената да се върти около 11-12К. 

Link to comment
Share on other sites

ПЕШО! БОГОХУЛСТВАШ! СЕГА РАПТОРА ША ТИ ОБЯСНИ КОЛКО СИ ПРОЗ И КВА РАЯ СИ! Опитах се да го обясня, ноооо... Народа е умен, не слуша....

По скоро ще ми даде феса. Или ще направи някоя друга умна вметка с айряна :lol:

 

няма бе, раптора налии са фръцна и се скри в будоара да си пудри бузките и от там ша го играе скрита опозиция :)

основно скрита.

Това и да се случи няма да го повярвам :lol: Прекалено много его се върху единица човек се е генерирало там :)

Link to comment
Share on other sites

И аз съм на мнение, че 530i е неправилен избор. Мотора в колата е прекрасен, но самата комбинация е39 с м54б30 е по-рядка от м5 е39. Казах го и първия път. Не си заслужава за мен.


Скоро в нова хонда (4-5г) не съм се качвал, но не е лошо да се погледнат. Последно некав фейслифт се бях качвал на Мазда 6 с най-високото оборудване... кочина сравнено с най-високото оборудване на е39.

_____________________________

И не знам дали по-рано споменах, но... нито ние ще я караме, нито ние ще я храним, нито подържаме. Каквото хареса, толкоз.

 

Гуми...  4x320лв > 1300лв почти

235/45/17 RFT > http://www.gumi7.com/bg/tire/86907/CONTINENTAL-SP.CONTACT3SSRFR-235-45-R17.html 

 

Облужване годишно > 450лв

 

Изненадващи ремонти > 500лв на година

 

Окачване цялостен ремонт > койлоувър напълно рег. 2500лв с гаранция , тампони полиуретан навсякъде предна задна ос 450лв и 200лв труд (забравяш за тампони повече)

 

Ремонт автомат - 1500лв / смяна с ръчна 400лв

 

Основен ремонт на мотора (шлайф галава, клапани, уплатнения, бутала ремонтен комплект, шлайф цилиндри ) - до 1000лв

 

Цялостно пребоядисване - 3000лв

 

Рекаро, с подгрев и надуване - 800лв (цвят по избор)

 

Навигация 16:9 с ТВ - 400лв

М-Волан с мултифункция - 400лв

 

Това са реални цени, не си ги измислям. Това при положение, че вземе човек вземе най-голямата кочина, или реши да си направи колата като хората. НЯМА да остане НИЩО в тая кола което да се скапе, освен ако шасито не й е усукано.

Мисля, че по-лош сценарий от горния, няма.

 

_______________________

Почти 12 бона

Link to comment
Share on other sites

Аз мога да вметна друго , гледал ли си 330ци/цд на е46 ? От тях има доста , особено 330ци-тата повечето са фул с екстри , по-лесно ще намериш такава а и е с доста по младежка визия.

 

942102_10151629710733288_1917427512_n.jp

 

спасителя на кон , тоя среден пръст само не мога да разбера за кой е ..... за избирателите му или като цяло за всички?

Link to comment
Share on other sites

За тия пари си взимам Сивик 2,2 - 2006-та. Вие не сте нормални. :lol:

Мхм на сестра ми един колега си е взел точно такава.Била е тестов автомобил и я е взел почти нова на половин цена.А тия хондички хич не са за подценяване.С тоя втек доста си вървят :)

Едит:Малко тъпо е направена отзад с тоя прозорец разделен на 2 ама да не си Ковра да гледаш назад :D 

Link to comment
Share on other sites

Взимай за тия пари еквивалента на ауди, няма да сгрешиш, ще имаш комфорт, екстри и мощност, които неотстъпват по никакъв начин от бмвето.

Link to comment
Share on other sites

Баси...вече от тукашните магазини май купувам само храна като че ли...останалото - с поръчки от чужди онлайн магазини. Хич не подпомагам идеята "подкрепи българското"... :shy: ...само за последния месец имам над 20 поръчки от UK, Литва, Германия, Щатите и Китай/Хонг Конг. Ама така хем ми идва по-евтино, хем се снабдявам с някои неща, които е абсурдно да намеря в тукашен магазин...не че няма подобни, но подобни, а не точно тези дето искам, а и не стига, че не са точно това дето ми трябва, а и са на доста по-висока цена - днес си взех 4 пратки от пощата, между които 2 суперяки чанти с десетки отделни пространства отвътре и отвън. :thumbsup:

Не си само ти..Не съм толкова богат, че да пазарувам в България.Всичко ни е в пъти по-скъпо от чужбината....Все едно всички сме милионери. Да живей интернет търговията.Докато нашите търгаши не се научат как се прави търговия, няма да прокопсат тук.

Link to comment
Share on other sites

...Да живей интернет търговията.Докато нашите търгаши не се научат как се прави търговия, няма да прокопсат тук.

 

Ами тъй де - и аз така разсъждавам. А и наистина относно тия чанти, за които споменах - изобщо не съм виждал подобни тук, а много съм обикалял по магазините. Снощи преброих отделенията на едната  - точно 21! :thumbsup:

 

 

П.П. Даже си взех и една чантичка за кръста (за лятото) - хареса ми на пръв поглед и ми се връзва цветово с чантата с 21-то отделения...как да не си я взема кажи... :))

 

1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Линкове, bitte!



Ей сега прочето 10 статии колко вредно било млякото и как нито едно друго същество на планетата не ядяло мляко като пораснело...

 

Което ме навежда на мисълта, че нито едно друго същество не яде и печено месо, защото няма как, но това също ли го прави вредно? Хората, които пишат статии против дадена храна, и ги подкрепят с житейски "факти", а не с формулки и обяснения, ми са толкова смешни, че няма на къде повече. Обяснява колко била вредна лактозата, а дори не ѝ знае формулата...

Link to comment
Share on other sites

djadomraz, on 04 Jun 2013 - 07:14, said:

Дали може да го попиташ сега случайно дали все още е на същото мнение (предполагам 1 година по-късно)? Ако не е минала 1 година не го питай още

Ми карета и тампони няма начин да не се наложи да смениш поне 1 път - аз дето карам внимателно возейки малкия към градината се натресох на 15-20см дълбок кратер точно на ул. 6ти септеври близо до тунела и нямаше как да го избегна - или трябваше на тротоара да се кача или да ударя колата до мен та минах през дупката даже се учудих че нито джантата се изкриви нито гума спуках (но яко ми изтракаха зъбите). Гуми на всеки 2-3 години максимум. Каско и гражданска. Масла, филтри. Те това ти е поддръжката. Акумулатор на всеки 4-5 години. Леко гледайки в тавана - към 1500-2000лв/година са ти разни такива разходи и то това е някакъв минимум който е хубаво да предвидиш. А в същото време ти ми казваш че искаш да си купиш такава кола за 5-6000лв.

 

Ей моя колега с ягуара - каза че го е взел за около 6 и бил добре поддръжан и верно страхотно изглежда. Кара го колко пъти в сервиза за над седмица всеки път и ако сложим и новите зимни и летни гуми вероятно е оставил повече пари за ремонти, гуми и т.н. отколкото му е струвала самата кола.

 

Имам примери колкото щеш около себе си - евтиното обикновенно излиза скъпо. А не може нещо да е толкова изгодно, а другите да продължават да държат цена просто ей-тъй защото хората ги мързи да се занимават. Не сме американци все пак да махнем с лека ръка за $1000 и да си кажем - ми това ми е заплатата за 1-2-3 седмици - голяма работа. За тези пари хората работят няколко години - ако беше както си го мислиш другите щяха да са непродаваеми и всички щяха да вкарват автомобили от англия и да ги обръщат.

 

А честно видя ли някой да кара кола с десен волан все му се чудя на акъла. Така изкуствено да си търсиш белята- просто нямам думи

 

Тази кола като нова е между 90 и 120 хиляди. Не изобщо не ми се струват мнго 15,000 за нея. Това са 10 пъти по-малко от цената й като нова. И ако е толкова здрава, колкото я описваш е крайно нелогично някой да я продаде по-ниско от тази цена освен ако няма някакъв проблем. Или ти е близър роднина и иска да ти направи подарък.За скърцането и пукането казаха ли нещо? Обръщането не е като да купят едно ново табло, и подобно на лего да махнат старото и да ръгнат новото. И изобщо не е безпроблемна операция. Това е механика а не ръгане на жакове от единия вход на switch-a в другия.Не се влияят от модела на автомобила. Влияят се от размера а съм 99% сигурен че са по-широки от тези на моя авенсис. Искаш ли да провериш все пак.Както се забеляза хората им се налагат ремонти и на коли на по 30,000км. Разликата е че на теб ремонти ще ти се налагат средно 4-5 пъти в годината + смяна на филтри, масла и т.н. Климатика и той се чисти всяка година, поленови филтри се сменят и т.н. Гуми се купуват на 3-4 години максимум, каско е хубаво да имаш особено пък на бмв (а пък те щото са по-рискови и каското е върху 7% не 4.5% като другите и то според Швакето, а не според това на колко ти си я купил). Гражданската е ясна. Данъка вече го знаеш. Изобщо не си мисли че ще имаш под 2000лв/година разходи покрай този автомобил + бензина който сипваш. А първата година си приготви едно поне 4000 за ремонти освен цената на автомобила ей тъй за всеки случай пък ако останат може да почерпиш. Проблема е да не стане да не ти стигнат че тогава ще се снимаш като онзи моя познат с аудито дето му стоя "на трупчета" няколко месеца докато събере пари за ремонта.

Преди 5 години си я взе колата. Това ми го каза преди година като му споменах нова кола на лизинг.

 

Ягуарите са с доста по-скъпа поддръжка от това БМВ.

 

А ти всяка година ли сменяш частите по ходовата част?

zlobil, on 04 Jun 2013 - 10:12, said:

Да си вземеш кола с десен волан и да я обръщаш има смисъл само ако колата е скъпа , демек БМВ 7 , С - Класа..... вЕрно смисълът пак леко се губи ама там поне се пестят теоритично едни пари , при обръщане на е39-ка в момента в който те видят че нищо не разбираш в сервиза (шото вЕрвай ми от тва се водят всички майстори) ще ти го нагнездят четвъртит и накрая като дръпнеш чертата на парите/нервите ще излезе че може и да си вътре , вътре освен волана се завъртат управление на стъкла , ръчки , седалки ако са с памет и още хиляда дреболийки които ще трябва да търсиш по моргите. Към всичкото това нещо получаваш като бонус вечно скърцащ интериор сглобен от чичо Гошо който колкото и да ни се иска няма как да сглоби интериора с качеството което е сглобен в швабско , та ако мислиш да го правиш тоя вариянт по-скоро се насочи към някой модел който ще намериш по-лесно тук и няма да ти се налага да правиш всичките тия магии. Отделно ти я купуваш тая кола , караш я 2-3-4 години и няк'си колата става на 15 години , колко хора смяташ биха си купили съмнително обърната в България англичанка карана 3 години тук..... щото според мен % е много близко до едноцифрено число. Отделно приемат ли закона за по-високо ГО който рано или късно ще приемат и цялата далавера изчезва. Разрови се в БМВ форума , чат пат изкачат запазени е39-ки.

А и реално погледнато е39 530и ако е сравнително нова година , с м пакет и маалко повече екстри е напълно нормално цената да се върти около 11-12К.

Ами аз обръщането на волана го виждам като единствения начин да взема читав автомобил, а не за да спестявам пари.

А това за гражданската, сега гледах един талон на кола с десен волан и нищо в тоя талон не отбелязва, че колата е с десен волан. А ако е и обръщана, как ще разберат изобщо?

Psihara^^, on 04 Jun 2013 - 12:48, said:

Линкове, bitte!

От ebay купуват бе. От къде да купуват? Пък Мидекса от китай си ги кара.

 

--------------

 

Прекалено много нерви е тая кола. От 2 седмици съм се наканил и вече имам 2 бели косъма на главата, а не съм гледал нито една на живо. И тва е преди да съм я купил.. Май ще си карам пеш така като гледам.

Link to comment
Share on other sites

...От ebay купуват бе. От къде да купуват? Пък Мидекса от китай си ги кара.

 

На Мидекса китайците направо му спират с камиона пред тях, щото вече им се явява почетен клиент. :laughing:  А иначе ако изключа от покупките си тези от USA или някоя страна от ЕС (и чат-пат от Канада, Австралия или страна от Южна Америка) и оставя само Китай и Хонг Конг + Ибей - реално от чайна-сайтовете пазарувам към 70% и само 30% от Ибей и то когато същото нещо го няма в китайските сайтове, въпреки че много от китайските сайтове имат магазини и в Ибей.

 

@Иване, после ще ти изкарам и пратя на ЛС малко линкове на китайски сайтове, макар че и сам би могъл да стигнеш до адресите им с 5-минутно търсене в гугъла.

Link to comment
Share on other sites

И от къде си купувате нещата? Дайте ми линкове, pls.

sportsdirect.com, ebay.co.uk, dx.com, aliexpress.com, H&M и т.н....

 

Преди 5 години си я взе колата. Това ми го каза преди година като му споменах нова кола на лизинг.

 

Ягуарите са с доста по-скъпа поддръжка от това БМВ.

 

А ти всяка година ли сменяш частите по ходовата част?

 

Ами аз обръщането на волана го виждам като единствения начин да взема читав автомобил, а не за да спестявам пари.

А това за гражданската, сега гледах един талон на кола с десен волан и нищо в тоя талон не отбелязва, че колата е с десен волан. А ако е и обръщана, как ще разберат изобщо?От ebay купуват бе. От къде да купуват? Пък Мидекса от китай си ги кара.

 

--------------

 

По номера на рамата.Там е закодирано всичко.

Link to comment
Share on other sites

@Иване, после ще ти изкарам и пратя на ЛС малко линкове на китайски сайтове, макар че и сам би могъл да стигнеш до адресите им с 5-минутно търсене в гугъла.

 

Абе, не е толкова лесно, защото голяма част от тия магазини са някви мошеници или не доставят до БГ. Ще ми пратиш ли и на мен тия китайски сайтове, да видя дали и аз ще почна да си купувам напълно ненужни и безсмислени джунджурии.

 

@magdanoz4o: Мен за номера на рамата ми е ясно, но ако не е отразено в талона, дали ще почне лелята, която оформя данъците да ми търси номера на рамата, за да разбере с какъв волан ми е колата?

Link to comment
Share on other sites

За данъците не знам, но при гражданската ти вписват номера на рамата в полицата.И решат ли да направят по-скъпа гражданска, ще те лепнат веднага.Без значение волана.Да не говорим, че по принцип е желателно, даже наложително, да минеш технотест на автомобила, защото това е конструктивна промяна.

Link to comment
Share on other sites

 

Прекалено много нерви е тая кола. От 2 седмици съм се наканил и вече имам 2 бели косъма на главата, а не съм гледал нито една на живо. И тва е преди да съм я купил.. Май ще си карам пеш така като гледам.

w00x,не се отказвай-колата е убаво нещо с един ЯВЕН недостатък:ще ти олеква портфейла малко по-бързо от досега :thumbs-up:

Хубавите работи стават с търпение и се отсяват на кантар.

Link to comment
Share on other sites

А котката ми вероятно е открила начин да пътува между измеренията  :unsure:  Току що изкендза нещо, което със сигурност не съм и давал да яде, а на вън тя не излиза.

Във всеки случай нито видът, нито вонята му са като да е от този свят :tongue

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...