Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Абе ти едно време така и за фордовете говореше, а сега дочух, че наскоро като си минавал покрай някакъв фордовски салон си се случил 100 000-ния посетител - ти не си искал да влизаш, ама те са помислили, че ще гледаш вътре и послучай кръглата цифра, взели че ти подарили един фокус....ама не трябваше да го взимаш, трябваше твърдо да откажеш подаръка и да кажеш, че перални, прахосмукачки и др. такива вече си имаш. :bgrin:

 

Форда го взех инцидентно и то щото беше на много добра цена , все още обаче съм си БМВ оунър , форд-а е по-скоро фън кар.... и мнението ми като цяло не е променено , тоя става навървява но вътре пак си е евтин гнилоч :(

 

Е какво като им вдигнат данъка? Тя нали ще е обърната вече и няма да е с десен волан?

 

Щото всичките с десни волани са потенциални самоубийци , за това нещо се говори от миналата година и рано или късно ще го приемат и ще им изпраскат една двойна гражданска , съответно и ти дори с обърнат волан се водиш "десен" , демек и ти ще плащаш голям данък. Отделно не съм сигурен как точно ще минаваш преглед ако го приема това за десните волани щото реално се води модификация по колата. Съвсем съвсем отделно от всичко това прибавяме риска че колата ти може да се самозапали от снажданите кабели по всяко едно време щото се удължават няколко стотин кабела. 

 

Ами не съм особено сигурен дали беше 4.70 или 6лв. Специално на този модел с този двигател. Иди в Пежо и питай :)

 Това е най-голямата идиотщина, която можеш да направиш. Особено шофьор с под 10 години опит да караш кола с десен волан за мен е велика глупост. При това кола със задно предаване ако ще и с DSC. И гледай да не се предоверяваш на тези системи, защото те помагат, но не могат да променят физичните закони...

 

А обръщането - просто не става. Щото те може да разправят каквото си искат, но едно ново табло да влезе на мястото на старото е сложна операция. Скърцането и пукането няма да го споменаваме, то се подразбира

 

То 530i не е чак такава неземна и неуправляема машина че да внимава супер много , просто задното може да го подведе в някои случай но с другото съм съгласен десният волан не е направен за БГ и според мен трябва да бъде забранен независимо че на много хора които нямат парите да карат дадена кола и я карат с десен волан да не им харесва.

 

 

Защо реши, че имам под 10 години опит? :)

Ами колите тук са пълни боклуци, а хубавите в Германия са по 20 000лв.

 

Така е , както ти казах и по-горе 530i автомат на е39 е много успешен автомобил запазените държат цена. 

 

не може.

религията е една и тя е БМВ!!!

всички други еретици и езичници подлежат на растрел с плюнки.

 

Не е религия , просто е логичният избор за тия пари по-добро от това няма. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

На края ще се откажа да си купувам кола точно толкова бързо, колкото се и реших. Егати. То не са дилеми между бензин и дизел, то не са проблемни автомобили, десни волани, доставки, обръщания и какво ли още не. То човек да не тръгне да си купува нещо...

Link to comment
Share on other sites

Ти кво очакваш ? Че е същото като да си купиш хард диск ? 

Кола се избира дъълго време особено ако търсиш определен модел

Link to comment
Share on other sites

Аз парите и сега мога да ги извадя, все пак съм се спрял на нещо, дето е по-евтино от колелото ми... Но предполагам и изискванията ни са различни :lol:

Link to comment
Share on other sites

Аз парите и сега мога да ги извадя, все пак съм се спрял на нещо, дето е по-евтино от колелото ми... Но предполагам и изискванията ни са различни :lol:

 

И аз си мислех, че е толков лесно.

Link to comment
Share on other sites

А сори аз си мислех че говорим за мечтаните коли :)

 

 

 

btw :  с колко минимални средства мога да си спретна 1 колелце за планини ? говорим за нещо аматьорско което ще карам 2-3 пъти годишно  , не казвай само нещо над 2К че шЕ ми стане лошо.

Link to comment
Share on other sites

На края ще се откажа да си купувам кола точно толкова бързо, колкото се и реших. Егати. То не са дилеми между бензин и дизел, то не са проблемни автомобили, десни волани, доставки, обръщания и какво ли още не. То човек да не тръгне да си купува нещо...

Ако си убеден за какво я искаш колата и си реалист за възможностите си,не би трябвало да му умуваш толкова :) Дали ти трябва семейна,или бегачка.Можеш ли да си позволиш по-висок разход на гориво,или ще дебнеш нещо на газ...и т.н. Примерно аз сега избирам семейна кола,защото неможем да се съберем в Пинин-а със всичкия багаж покрай малкия.Искам да е бензин,за да мога да и сложа газова.Избирам според комфорта и обема на багажника.Външния вид не ме интересува вече.. :)

Link to comment
Share on other sites

А сори аз си мислех че говорим за мечтаните коли :)

 

 

 

btw :  с колко минимални средства мога да си спретна 1 колелце за планини ? говорим за нещо аматьорско което ще карам 2-3 пъти годишно  , не казвай само нещо над 2К че шЕ ми стане лошо.

Аз си взех за 330...

Link to comment
Share on other sites

Според мен минимума за маунтийн байк е към 600 лв. за твърдак от Драг.Като това е стартово само,че после ако ти хареса ще искаш да надстройваш и да се екипираш съответно като сметката се качва с още минимум 300-400 лв. за първата година  :punk

Мисли си за едно хилядо лева  :lol:

Link to comment
Share on other sites

А сори аз си мислех че говорим за мечтаните коли :)

Принцип сигурно аз бих клонял към някой баварец, но реално колата е толкова назад в приоритетите ми, че надали това ще се случи в тоя живот.

 

btw :  с колко минимални средства мога да си спретна 1 колелце за планини ? говорим за нещо аматьорско което ще карам 2-3 пъти годишно  , не казвай само нещо над 2К че шЕ ми стане лошо.

За толкова често каране си мисля, че нещо в порядъка на 5-600 лева ще ти върши работа. Зависи и от дефиницията за планини... щото за по черен път не ти трябва нищо особено, виж, ако мислиш да бруталееш по камънака - там цифрата набъбва.

Предложението на Жоро не е лошо, проблема е, че е с твърда вилка. Хубаво е да има някакво смекчаване, особено и както помня, че Злобила май е над 100-те кила.

 

Иначе се чудя... дали ще доживея да видя нещо подобно от българските футболни запалянковци?

K4xRzdN.jpg

Да загърбят враждата, обединени от знамето... Ама надали... те знаят да плюят по националните герои и да им пожелават фалоси...

Link to comment
Share on other sites

На края ще се откажа да си купувам кола точно толкова бързо, колкото се и реших. Егати. То не са дилеми между бензин и дизел, то не са проблемни автомобили, десни волани, доставки, обръщания и какво ли още не. То човек да не тръгне да си купува нещо...

 

Ти все едно за първи път пишеш във форум и не знаеш, че ще е така. Купи си колата който усещаш най-много. Когато аз купувам кола, винаги първо преглеждам този сайт. Там има много и обективни мнения. Успех с избора.

Link to comment
Share on other sites

за ДДС-то има клас N1 от доста време в данъчния кодекс. признава се за служебен разход. авенсиса също е можело да се регистрира като N1 ако е комби.

30К лева е базова цена по ценовите листи и то без ДДС.

6 лева не може да е данъкът върху автомобила, освен ако собствеността не остава в на лизинговата компания и не го плащат те, но пък да са го включили като част от допълнителните разходи по обслужването на лизинга.

Комби не искам. А и въпросното 508 не е комби все пак. Нелогично е бизнеса да няма нормални автомобили за придвижване на 1-2 човека. Кайена е много по-нелогичен служебен автомобил от една корса примерно.

Дедо, кое точно бе, те са няколко чешита, като най-евтиното е 10-годишния сингъл малц, но пък има и 32-годишен сингъл каск. Аз съм пробвал само 12-годишния Portwood Finish и наистина бях впечатлен, но цената му при нас е убийствена, ако не се лъжа май някъде към стотина долара отиваше бутилката. :unsure:

 

ПП. Пак не уточняваш и за кой точно Макалън става въпрос, щото и там разликата е огромна като се почне от 10-годишния и се стигне до дъртите селекции. При нас например 18-годишния е с цена на бутилката $300, ама за изключително редки случаи става. :lol:

15 годишно и то за под $100. Имаше и 21 годишно - мисля другия път да взема такова :) Цената му беше малко над $120
Link to comment
Share on other sites

Ами аз колата съм я избрал реално, но явно е много трудно да се намери, а и като се намери, не се знае какво ще излезе.

Link to comment
Share on other sites

вуксе, ти си ебаси човека. Ако очакваш, че със СУПЕР много четене и даване на акъли от ляво и дясно, ще добиеш представа каква кола искаш... си сгрешил. Харесваш си някаква, забираш с теб познат монтьор да я огледа и оттам нататък божа работа. Аз преди четири години бях на твоя кяр и след хиляди съвети за бмв-та, голфове и алфи, си харесах един хюндай и по същата процедура, описана по-горе, го купих. Доволен съм от покупката си и си направих изводи за следващата си кола. Така че без много да му мислиш. От много акъл глава боли. :)

Link to comment
Share on other sites

Като не му се дават толкова пари, да не дава. Бахти драмата дето стана. Да си хареса такава по джоба и толкова. Като че ли ще се жени за тая кола.

Link to comment
Share on other sites

Е те толкова (20 000) искат в Германия само. Тук най-скъпите са по 11 000лв и те са точно 2бр. Другите са по-евтини.

Едната даже съм се наканил да я гледам, но чакам собственика да дойде към Пловдив, защото е в Първомай. А и е на 295 000км.
Най-близо съм до варианта да взема перфектен автомобил от Англия и да го обърна, което ще ми излезе към 9000лв, което ме устройва. Просто с тва обръщане, рисковете от него и некадърните хора, които го правят - ме наплашиха.

А, каква драма бе. Просто си дърдорим, че и без тва имаше затишие последните 2-3 месеца.

Link to comment
Share on other sites

Защо си мислиш,че ще ти е по-лесно да вземеш от Англия? Там нали се сещаш колко коли трябва да разгледаш,че да си харесаш някоя читава.Това че колата е на 290к не значи че й има нещо.Един приятел си взе мазда 6ца на 210к,но изглежда като чисто нова.И отвън и отвътре :) 

Link to comment
Share on other sites

300,000км, реално значи е на половин милион. Не искам да ти казвам колко сдухана е тази кола. Що не си харесаш нещо по-скромно (и по-малко луксозно) на около 5-7 години и под 50,000км по възможност или макс. 80,000? Само ти давам повод за размисъл.

Link to comment
Share on other sites

300,000км, реално значи е на половин милион. Не искам да ти казвам колко сдухана е тази кола. Що не си харесаш нещо по-скромно (и по-малко луксозно) на около 5-7 години и под 50,000км по възможност или макс. 80,000? Само ти давам повод за размисъл.

 

Според мен е точно обратното. Това, че колата е обявена на 300 000 означава, че е много вероятно да е на толкова наистина.

Какво да кажем за факта, че масово са на по 150 000 - 190 000? :) И са по 7000лв...

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...