Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Subaru Legacy? Изключително здрава и същевременно луксозна, също така е 4Х4.

 

Това Субару го гледах, но е с около 5 000 по-скъпо. Освен това и гори повече гориво. Също така е и рядко, което пък прави частите по-скъпи. Тия БМВ-та са навсякъде.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

според това излиза 704лв :lol:  

Тия субарута това 4х4 го използваш само като ходиш на планина и то много,много рядко.Пък в града файда от него няма.Какъв точно ти е бюджета ? 

Link to comment
Share on other sites

Нямам определен бюджет, пък и вече съм се спрял на БМВ-то. Друга кола с по-луксозен интериор и толкова екстри до 10 000лв не мога да намеря.

Link to comment
Share on other sites

 

Също така е и рядко, което пък прави частите по-скъпи. Тия БМВ-та са навсякъде.

 

А ти какво предпочиташ повече - да се слееш с тълпата и да ти е по-лесно или да имаш известни затруднения, но пък да си индивидуален и да се отличаваш? :))

Link to comment
Share on other sites

в случая индивидуалноста не е като да излезеш със странен пуловер а да си купишневърващ и горящ гнилоч .....

факта че ще е вечно твой също не е за пренебрегване.

 

 

воксе гледам не си много на ти с колите , затва ти давам безплатен съвет - взимай бмвто и гледай да е с м пакет щото после няма продаване , ако не попаднеш на някоя на милиард километра най-сериозният ремонт е на типтроника ако е автомат (според мен задължително трябва да е) и той е около 1,5к , другото по тоя агрегат в жЕлЕзо....

Link to comment
Share on other sites

Индивидуалността се оправя с комплект джанти за 3500лв...ако е толкова важно да те гледат се интерес... Ама дали е важно?

Данък и гуми... Има един лаф там за чергата, възможностите и тва да си реалист.

Който каквото му душата иска и джоба позволява. Това е истината.

Link to comment
Share on other sites

Хм, за тези пари и години може да се намери алфа 159, даже ще е с една идея по-нова. И ако важен е интериора, пък и екстериора де - ами бмв-тата изглеждат като от 90-те сложени до алфата :) . Пък и не е със задно, което поне за мен след последната зима е сериозен плюс, 3 пъти вадих 118i–то на приятелката ми след засядания в снега. 

Като алфата да е задължително с коженият салон, а за двигатели е въпрос на избор, но ако се държи да е с голямо прасе - има и 3,2 V6 и 2,4 JTDm, :))

Цените за подръжка - не е от най-евтините, но баварките също не са с цени на фиат :))

Усещам как ще бъда нахейтен след малко на тема италиански коли :D :D

Link to comment
Share on other sites

А ти какво предпочиташ повече - да се слееш с тълпата и да ти е по-лесно или да имаш известни затруднения, но пък да си индивидуален и да се отличаваш? :))

 

По принцип предпочитам второто, но дори и в случая, мога да съм индивидуален. Не толкова, колкото бих бил ако взема Maxda RX8 примерно, но пак има начин.

 

в случая индивидуалноста не е като да излезеш със странен пуловер а да си купишневърващ и горящ гнилоч .....

факта че ще е вечно твой също не е за пренебрегване.

 

 

воксе гледам не си много на ти с колите , затва ти давам безплатен съвет - взимай бмвто и гледай да е с м пакет щото после няма продаване , ако не попаднеш на някоя на милиард километра най-сериозният ремонт е на типтроника ако е автомат (според мен задължително трябва да е) и той е около 1,5к , другото по тоя агрегат в жЕлЕзо....

 

Изобщо не съм на ти с колите. Нищо не разбирам.

Харесал съм една Английска за 6400лв с М пакет и много екстри. Обръщането било към 1500-2000лв, ако изобщо стигна до там, а не я оставя с десния волан.

Колите в БГ са трагични, а за хубавите искат по 12 000лв. Английската поне ще я знам каква е.

Само търся кой да ми я докара.

Link to comment
Share on other sites

Гадо, да протестирам ли по някакъв начин сега? :lol:

 

Баси, една пратка от англия ми се бави 18-ти ден. И нещо си правят оглушка и ше ги е*а в г*за...

Link to comment
Share on other sites

 

По принцип предпочитам второто, но дори и в случая, мога да съм индивидуален. Не толкова, колкото бих бил ако взема Maxda RX8 примерно, но пак има начин.

 

 

Изобщо не съм на ти с колите. Нищо не разбирам.

Харесал съм една Английска за 6400лв с М пакет и много екстри. Обръщането било към 1500-2000лв, ако изобщо стигна до там, а не я оставя с десния волан.

Колите в БГ са трагични, а за хубавите искат по 12 000лв. Английската поне ще я знам каква е.

Само търся кой да ми я докара.

може да ти звучи нелогично но обръщането е сложен , много сложен процес в повечето случаи не става както трябва , преправят се доста неща всяко кабелче се удължава и е пипкава работа отделно сметките не излизат , тия 1500лв са едрите части от там нататък се почва даването с дреболиите а и рано или късно ще им вдигнат данъка и ше си прецакан . също повечето разумни хора не биха си купили обръщана англичанка и шЕ си е твоя форевър.

не съм гледал от много време е39-ки но запазените вярвам са скъпи. не се подвеждай да взимаш някоя съмнителна щото както е безпроблемна и здрава така може и да ти се пререве от ремонти.

 

 

псс : доживях да хвалят алфа ромео ... тва някви перални ли бяха?

Link to comment
Share on other sites

псс : доживях да хвалят алфа ромео ... тва някви перални ли бяха?

 

Абе ти едно време така и за фордовете говореше, а сега дочух, че наскоро като си минавал покрай някакъв фордовски салон си се случил 100 000-ния посетител - ти не си искал да влизаш, ама те са помислили, че ще гледаш вътре и послучай кръглата цифра, взели че ти подарили един фокус....ама не трябваше да го взимаш, трябваше твърдо да откажеш подаръка и да кажеш, че перални, прахосмукачки и др. такива вече си имаш. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

може да ти звучи нелогично но обръщането е сложен , много сложен процес в повечето случаи не става както трябва , преправят се доста неща всяко кабелче се удължава и е пипкава работа отделно сметките не излизат , тия 1500лв са едрите части от там нататък се почва даването с дреболиите а и рано или късно ще им вдигнат данъка и ше си прецакан . също повечето разумни хора не биха си купили обръщана англичанка и шЕ си е твоя форевър.

не съм гледал от много време е39-ки но запазените вярвам са скъпи. не се подвеждай да взимаш някоя съмнителна щото както е безпроблемна и здрава така може и да ти се пререве от ремонти.

 

 

псс : доживях да хвалят алфа ромео ... тва някви перални ли бяха?

 

Е какво като им вдигнат данъка? Тя нали ще е обърната вече и няма да е с десен волан?

Link to comment
Share on other sites

Я пак - колко му бил годишния данък?

 

Ами не съм особено сигурен дали беше 4.70 или 6лв. Специално на този модел с този двигател. Иди в Пежо и питай :)

 

Харесал съм една Английска за 6400лв с М пакет и много екстри. Обръщането било към 1500-2000лв, ако изобщо стигна до там, а не я оставя с десния волан.

Това е най-голямата идиотщина, която можеш да направиш. Особено шофьор с под 10 години опит да караш кола с десен волан за мен е велика глупост. При това кола със задно предаване ако ще и с DSC. И гледай да не се предоверяваш на тези системи, защото те помагат, но не могат да променят физичните закони...

 

А обръщането - просто не става. Щото те може да разправят каквото си искат, но едно ново табло да влезе на мястото на старото е сложна операция. Скърцането и пукането няма да го споменаваме, то се подразбира

Link to comment
Share on other sites

 

Ами не съм особено сигурен дали беше 4.70 или 6лв. Специално на този модел с този двигател. Иди в Пежо и питай :)

 Това е най-голямата идиотщина, която можеш да направиш. Особено шофьор с под 10 години опит да караш кола с десен волан за мен е велика глупост. При това кола със задно предаване ако ще и с DSC. И гледай да не се предоверяваш на тези системи, защото те помагат, но не могат да променят физичните закони...

 

А обръщането - просто не става. Щото те може да разправят каквото си искат, но едно ново табло да влезе на мястото на старото е сложна операция. Скърцането и пукането няма да го споменаваме, то се подразбира

 

Защо реши, че имам под 10 години опит? :)

Ами колите тук са пълни боклуци, а хубавите в Германия са по 20 000лв.

Link to comment
Share on other sites

 

Ами не съм особено сигурен дали беше 4.70 или 6лв. Специално на този модел с този двигател. Иди в Пежо и питай :)

 

 

Искаш да кажеш, че ония в данъчното само като видят, че караш Пежо 508, веднага спират да гледат кубиците и конете и моменталически ти праскат 6 лева данък?? И що тъй?

 

P.S. А ако е вярно - 4.70 е ако все още не си си махнал катализатора...голяма далавера, направо може да си купиш един среден дюнер. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Защо реши, че имам под 10 години опит? :)

Останал съм с такова впечатление, не знам защо. Пък и говорех по-скоро по принцип отколкото конкретно за теб. Настрана, че аз лично не бих си причинил подобно нещо

Ами колите тук са пълни боклуци, а хубавите в Германия са по 20 000лв.

Навежда ли те това на мисълта, че най-вероятно има защо?

 

Искаш да кажеш, че ония в данъчното само като видят, че караш Пежо 508, веднага спират да гледат кубиците и конете и моменталически ти праскат 6 лева данък?? И що тъй?

 

P.S. А ако е вярно - 4.70 е ако все още не си си махнал катализатора...голяма далавера, направо може да си купиш един среден дюнер. :lol:

Не знам. Може от Пежо да го плащат. Ако искаш обади се на дилъра в Пловдив утре да ти обясни защо. Пък и колата е някаква бизнес серия та нищо, че не е 7 местна може да се ползва данъчен кредит и да си вземеш ДДСто - което като ми го каза се облещих, но може и да е така. Ако са успели да убедят нашите данъчни, че може да се ползва за работа и такъв автомобил, а не само джипове ще е стъпка в правилната посока. Все пак освен баничарки и микробуси има логика бизнеса да ползва служебни автомобили за превоз на 1-2 човека и няколко компютъра примерно, а и нашенските баровци си взимаха хипер луксозни джипове с по 1 допълнителна седалка отзад, която биваше разкачена моментално след регистрацията и захвърлена в някое мазе... За мен е много нелогично да може да се използва за "работа" един кайен но авенсис да не може

 

 

 

---------

 

GLENCADAM е най-доброто уиски което съм пил. По-добро от свръхнадценения Macallan!!!

 

PS: Сериозно, това уиски успя да ме впечатли. А съм пробвал една камара вкл. струващия над 200кинта макалън!

Link to comment
Share on other sites

за ДДС-то има клас N1 от доста време в данъчния кодекс. признава се за служебен разход. авенсиса също е можело да се регистрира като N1 ако е комби.

30К лева е базова цена по ценовите листи и то без ДДС.

6 лева не може да е данъкът върху автомобила, освен ако собствеността не остава в на лизинговата компания и не го плащат те, но пък да са го включили като част от допълнителните разходи по обслужването на лизинга.

Link to comment
Share on other sites

Хм, за тези пари и години може да се намери алфа 159, даже ще е с една идея по-нова. И ако важен е интериора, пък и екстериора де - ами бмв-тата изглеждат като от 90-те сложени до алфата :) . Пък и не е със задно, което поне за мен след последната зима е сериозен плюс, 3 пъти вадих 118i–то на приятелката ми след засядания в снега. 

Като алфата да е задължително с коженият салон, а за двигатели е въпрос на избор, но ако се държи да е с голямо прасе - има и 3,2 V6 и 2,4 JTDm, :))

Цените за подръжка - не е от най-евтините, но баварките също не са с цени на фиат :))

Усещам как ще бъда нахейтен след малко на тема италиански коли :D :D

 

И аз много искам 159-ка или следващата. Само, че не ги предлагат тука май...виждал съм много ФИАТ 500 обаче.

 

В момента карам една Импреза гнилоч...дърта. Но повече не може да издържа горката. Не е поддържана грам, та сега на мен се падна честа да сменям разни работи. Дано да са здрави, че освен скачането в бордюри, дупките са по-ужасни и  повече от колкото в БГ. И като казвам повече...имам предвид МНОГО.

Link to comment
Share on other sites

Търсих със 7 сима, но имаше най-много с 4 (лоши китайци, не щат да ми угаждат). :P  И не - няма операционна, но пък си има радио, телевизия, всякакви плеъри, 2 камери със светкавица, BT, Wi-Fi, а през Java-та + Опера влизам понякога във форума, но е доста неудобно, понеже е с QWERTY клавиатура и за дисплея не е останало много място...

Следващия телефон ще го търся да има електрошок, да може да стреля със стоп патрони и да пали клечки с вградения лазер. :laughing:

 

Пък ако може да вари кафе, да кълца мусака и има възможности да прави свирки с вградената си прахосмукачка... Ехее...

Аз ако съм на твое място, директно се развеждам и започвам да изживявам една идилия с този телефон :))

Гадо, да протестирам ли по някакъв начин сега? :lol:

 

Баси, една пратка от англия ми се бави 18-ти ден. И нещо си правят оглушка и ше ги е*а в г*за...

Че протестирай, бе.... Кой те спира!?  То, онова инфантилното няма друг чалъм да се сети. Та ако те толкова ти е досадно станало - Протестирай!

Link to comment
Share on other sites

GLENCADAM е най-доброто уиски което съм пил. По-добро от свръхнадценения Macallan!!!

 

PS: Сериозно, това уиски успя да ме впечатли. А съм пробвал една камара вкл. струващия над 200кинта макалън!

Дедо, кое точно бе, те са няколко чешита, като най-евтиното е 10-годишния сингъл малц, но пък има и 32-годишен сингъл каск. Аз съм пробвал само 12-годишния Portwood Finish и наистина бях впечатлен, но цената му при нас е убийствена, ако не се лъжа май някъде към стотина долара отиваше бутилката. :unsure:

 

ПП. Пак не уточняваш и за кой точно Макалън става въпрос, щото и там разликата е огромна като се почне от 10-годишния и се стигне до дъртите селекции. При нас например 18-годишния е с цена на бутилката $300, ама за изключително редки случаи става. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Чудя се... ако ме блъсне селянин - важи ли гражданската отговорност? И ако порно актриса забременее, това дали се води трудова злополука?

Link to comment
Share on other sites

И аз много искам 159-ка или следващата. Само, че не ги предлагат тука май...виждал съм много ФИАТ 500 обаче.

 

В момента карам една Импреза гнилоч...дърта. Но повече не може да издържа горката. Не е поддържана грам, та сега на мен се падна честа да сменям разни работи. Дано да са здрави, че освен скачането в бордюри, дупките са по-ужасни и  повече от колкото в БГ. И като казвам повече...имам предвид МНОГО.

Хм, 159 не би трябвало да я има, но от 4C ще започнат да продават отново на американският пазар, та предполагам и Gulia-та като я пуснат догодина би трябвало да я има и там

Link to comment
Share on other sites

не може.

религията е една и тя е БМВ!!!

всички други еретици и езичници подлежат на растрел с плюнки.

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...