DON_CHEFO Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Какво по-точно НЕ ви харесва в продуктите на жилет. Така мазно се избръснах, че за малко се и възбудих дори :D. Може и заради катанеца да е било ахахах :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Какво по-точно НЕ ви харесва в продуктите на жилет. Така мазно се избръснах, че за малко се и възбудих дори :D. Може и заради катанеца да е било ахахах :D Това е щото нямаш истинска брада по лицето. Жилет може да бръсне мазно само нежни брадици тип Леонардо ди Каприо. Абе що всички заспаха толкова рано? Дедо, Мидексе, събуждайте се бе! http://www.youtube.com/watch?v=0FHVFV68LFQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Горе долу няма да се съглася с теб. Не е като на сибирец след цял ден на -50, но не е и като на баче ти Лео Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ангеле, бре... В игриво настроение ми се струваш тази вечер... Тва да не'й от някоя нова помада?Пукни са! Пахахаххахахаха... Godfather направо ми оправи сутринта, само че аз я обичам в този вариант: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Абе що всички заспаха толкова рано? Дедо, Мидексе, събуждайте се бе! Слабо викаш и не се чува отдалече...тази нощ заспах по-рано (около 5) щот' съм скапан от последните 10 дни и вече не ми понася неспането. Ай' добър ви ден на останалите! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Съединителя на рендето нещо ми прави номера Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Аре бе, софийската група... Ебаси, няма ли вече нещо да организираме? Кръчме някакво тунайт? Иначе за у Танас съм донесъл специално една домашна туршия... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Туршия и аз имам Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ама аре заеби тея курсове, и да седнем някъде тая вечер.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ни моа бре. Тряя се оди. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Моя кУрс свършва утре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Съединителя на рендето нещо ми прави номера Кво Ренде и кви номера ти прави? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Кво Ренде и кви номера ти прави? 19 Chamade.При натискане на съединител докато работи двигателя не иска да включва на първа понякога,а след потегляне не включва на втора.Тия номера ги прави от неделя.На 3та,4та и 5та си включва нормално. Едит:Съединителя е сменян лятото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Виж си тампоните на двигателя, както и маслото в кутията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Добре ако е малко маслото би трябвало на всички скорости да запъва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ако е скъсан някой тампон на мотора двигателя се мести като караш и може да не включва от там. Ако са здрави лостовата система за скоростите има възможност за реглаж. П.П Маслото може да се провери как е, но аз се съмнявам да е от него. Най-много щеше да му запъва зимата при студено време, ако пък е карал доста време с малко количество щеше да изреве, че вие на 5-та... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Със затоплянето на времето вискозитета на маслото става друг и ако ти е остаряло, то вече си губи качествата. Проблема е глобален за 1ва и 2ра при рената. И ако не си сменял скоро масло или си му навърял някакви луди км., съвета ми е да не му гледаш нивото, нито цвета, а направо смяна. След смяната му и един пробек от около 100ина км ще си покаже. Пък и не е милиони маслото . Мисля, че това е най-лекия вариант от който да се почне --- При подаване на газ има ли некво движение в лоста на скоростите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Мерси Утре сутринта ще проверя тампоните.Лошото е че нямам възможност да правя каквото и да е,защото съм в София.В събота ще идем на канал и така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Със затоплянето на времето вискозитета на маслото става друг и ако ти е остаряло, то вече си губи качествата. Проблема е глобален за 1ва и 2ра при рената. И ако не си сменял скоро масло или си му навърял някакви луди км., съвета ми е да не му гледаш нивото, нито цвета, а направо смяна. След смяната му и един пробек от около 100ина км ще си покаже. Пък и не е милиони маслото . Мисля, че това е най-лекия вариант от който да се почне --- При подаване на газ има ли некво движение в лоста на скоростите? Румба прав си донякъде ама не баш. Глобален проблем с 1-ва и 2-ра няма. Включват трудно заради кофти съединител и както каза старо масло. След 13 14 години изпускат и тампоните, а пък в случая като се свалят скоростите в повечето случаи иска реглаж на избирача. Проблем идва и от километрите на автомобилите. При Дилър на Рено по ВИН номер може да се провери, докато е била в гаранция на колко километра какво е правено. В 90% от случаите колите на 4-тата година са на около 110 000 ако не и повече. Като дойде тук на 10-тата няма как да е на 124 000 както е модерно нали се сещаш Иначе френските коли, като цяло ползват по-рядко масло на скоростите. За това, когато е там проблема, той се проявява предимно зимата като е студено и се посгъсти. А се ползва по-рядко масло понеже 5-та скорост, на новите 6-та е изнесена в края на кутията и се маже по-странно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ми проблема се появи в неделя както казах след дълго каране(Пловдив-София) в проливен дъжд. Едит:Jozo я сподели какво масло точно трябва да се сипе. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Оригинално колата е с това: Не е задължително баш Елф да е маслото, но е препоръчително да е 75W80, също става и 75W90. В никакъв случай не слагай 80W90 или подобно на 75 трябва да е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ми проблема се появи в неделя както казах след дълго каране(Пловдив-София) в проливен дъжд. Едит:Jozo я сподели какво масло точно трябва да се сипе. mobile.bg и смяна на марката...това е най-доброто "масло" :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 mobile.bg и смяна на марката...това е най-доброто "масло" :D Хайде хайде, да не се обаждат тея с няколко ремонта на двигател Фиат Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 mobile.bg и смяна на марката...това е най-доброто "масло" :D АХАХАХХАХХАХА Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Хахахахахахахаха, мдам.... Френски коли.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.