netrootbg Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 После защо имаме разбити улици. Вижте дебелината на асфалта по един от пловдивските булеварди. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 После защо имаме разбити улици. Вижте дебелината на асфалта по един от пловдивските булеварди. Не разбирам това много или малко асфалт е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Малко е, разбира се. Но не е това проблема. Проблемът е, че основата е кал. Няма никаква подложка. За магистрала са 7 слоя чакъл, за градски условия си мисля, че поне 3 добре трамбовани слоя са нужни. Слоевете минават от едър към ситен. Отгоре се слага тоя асфалт и не се пипа около 30 години ако се пази и е качествен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Не разбирам това много или малко асфалт е? Малко е. Трябва да е минимум 4-5 пъти по - дебел. Ако се сетя ще ти снимам да видиш навън по колко се слага. Отделно са различни слоеве. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Малко е. Трябва да е минимум 4-5 пъти по - дебел. Ако се сетя ще ти снимам да видиш навън по колко се слага. Отделно са различни слоеве. Чак 4-5 пъти ай недей... Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Чак 4-5 пъти ай недей... Толкова е. Това няма и 20 сантиметра. Това е последният слой. Долните които са реално много дебели ги няма никакви. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Бах мааму, 5 тиквички - 2 часа пържене... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 И аз мисля, че доста по-важно е подложката под асфалта. Снимката по-долу е от голям булевард в Берлин, 2007 снимка с телефон. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nassko Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 После защо имаме разбити улици. Вижте дебелината на асфалта по един от пловдивските булеварди. Вие вижте от всичките хора, в дадения момент колко работят Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Имаше скъсан газопровод, няма какво да правят повече , ако е за там където си мисля, все пак Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Тея поне имат каски повечето...Елати ги вижте онези на Южен....не стига, че нищо не правят ами и личната безопасност пренебрегват.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Тея поне имат каски повечето...Елати ги вижте онези на Южен....не стига, че нищо не правят ами и личната безопасност пренебрегват.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Вие вижте от всичките хора, в дадения момент колко работят Тези пак са малко. Предни години като съм минавал покрай "новия бетонен мост" докато го правеха още - от 25 човека които преброих, само 1 видях да прави нещо а не да се подпира или да се излежава на сянка (това е когато успях да броя, защото не карах и можех да се оглеждам, иначе колко пъти ги гледах че са доста и че само се размотават, ама не беше особено разумно да се въртя да ги броя докато карам) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Бах мааму, 5 тиквички - 2 часа пържене... После - 30min и всичко е приключило Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Бах мааму, 5 тиквички - 2 часа пържене... Прави ги на фурна или на скара, стават даже и по вкусни, а и по бързо. Жена ми така ме научи и при все, че в началото гледах с недоверие, наистина стават доста по-вкусни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Толкова е. Това няма и 20 сантиметра. Това е последният слой. Долните които са реално много дебели ги няма никакви. такъв си беше стандарта по времето, когато е проектиран и изпълняван този булевард - залагам на 80те години. по спомени по онова време тъкмо дефинираха трите типа улици: за такива с леко движение - афалт мин. 5см, средно движение - 10см, тежко движение - 15см. на слоеве от по 5 см, но практически се правеше само един слой със съответната дебелина. подложката се изпълняваше от земни маси с трамбоване теоретично през 5см слоеве, според проектантите минимум през 10см, а практически през 20-30. и се правеше от земни маси щото чакъла се водеше скъп консуматив - работеха само 2 или 3 кариери с малък дебит. следващото поколение БГ стандарти направи слоевете асфалт по 10 см и даже се осмели да изисква дренажни слоеве под тях, а в градовете нахалстваше за изградена обратна канализация. и защо давате за пример берлин - през 90те години те си бяха вече развита икономика и можеха да си позволят да задават и спазват европейски стандарти, които иначе са хубаво нещо, ама скъпо. ама нищо де, ще ни изтеглят едно ново заемче, за да построят още некоя магистралка или булевардче (та батко или Стенли да усвоят една печалба), па после ша му мислим как да го плащаме кат немаме производство и сме нетен вносител на 95% от търгуваните стоки. па и то докато дойде падежа само данъкоплатците ще са същите. и не че се заяждам, но просто не мога да пропусна да отбележа, колко много ме кефи как освен от футбол/коли/жени всеки разбира и строителство, и то пътно такова, щото в свободното си време е пуснал поне по 50км трилентов път път до махалата на дядо си в дън гори тилилейски да речем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Аз имах снимка просто от Берлин, за сравнение е пуснах. Лично аз съм бос а пътното строителство Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Добро утро. http://www.youtube.com/watch?v=JeOPRWLuw0c&feature=g-vrec Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Който е решил, че работният ден трябва да започва сутрин...хич не е прав. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 После - 30min и всичко е приключило Мбрях, 30 мин., много бре...Само 10 мин по-късно в комбинация с чеснов сос от овче мляко всичко свърши...Няколко пъти Прави ги на фурна или на скара, стават даже и по вкусни, а и по бързо. Жена ми така ме научи и при все, че в началото гледах с недоверие, наистина стават доста по-вкусни. Аз ги правя предимно на скара, в комбинация от врат, котлет, ребра, шишове и други подобни зеленчуци, но вчера хич не ми се занимаваше със барбарона или ел скарчока....Пък и малко постно тия дни...че през уикенда падна голямо освинване... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIBALERO Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5071911 на печелившите честито Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Вчера в п.Илюхинская намираща се на вр. Арабика в Абхазия на дълбочина около 1 км след сифон при инцидент загива спелео водолаза Алексей Савельев, клуб Сокольники. За пореден път пещерното гмуркане се доказа като един от десетте най-смъртоносни спорта... Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Какво е "сифон"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5071911 на печелившите честито Хипотетично. Ако от утре петрола падне до 89 долара за барел, а долара стане пак 1.35....следва ли бензина да падне с 1 лев за литър? Толкова колкото е нормално, за да си караш колата спокойно и да не се налага да ставаш абонат на "Газпром" Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Хипотетично. Ако от утре петрола падне до 89 долара за барел, а долара стане пак 1.35....следва ли бензина да падне с 1 лев за литър? Толкова колкото е нормално, за да си караш колата спокойно и да не се налага да ставаш абонат на "Газпром" Не. Ще го вдигнат още, защото трябва да се презастраховат в случай, че скочи изведнъж отново. Да няма голямо повишение (1,50лв за 1 ден примерно) и шок за клиента. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.