Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

P, па може и на N и с павета зад гумите, чиста раота :)

А случайно да имаш идея какви са способностите на това P да задържи петтонен автомобил? :laughing1:

 

P не задействаше ли автоматично и ръчната? Или е само на някои модели?

Не на всички. Повечето модели са с най-обикновена ръчна спирачка.

Link to comment
Share on other sites

За какъв кор седи това P на петтонните автомобили, като никаква работа невърши? Или аджеба, какво е това P на петтонните автомобили и за какво служи? Въртим, сучим, май паветата в багажника са в зипа :)

 

ПС И ако автоматично се задейства тази "ръчна" спирачка, ха добър ден на електрическата спирачка...

Link to comment
Share on other sites

все пък си мислех, че на хафтоматиците при местене на лоста в Р-то се ръга един неподвижен зъб с обратен наклон и основния вал в трансмисията - пожелавам ви късмет в превъртане на колела при добре разчетена трансмисия и турната запиналка. и туй Р нема нищо общо с ръчната спирачка => да дръпнеш ръчната спирачка при ръгнато Р на хафтоматик е излишно презапасяване с неква ефимерна "сигурност".

Link to comment
Share on other sites

все пък си мислех, че на хафтоматиците при местене на лоста в Р-то се ръга един неподвижен зъб с обратен наклон и основния вал в трансмисията - пожелавам ви късмет в превъртане на колела при добре разчетена трансмисия и турната запиналка. и туй Р нема нищо общо с ръчната спирачка => да дръпнеш ръчната спирачка при ръгнато Р на хафтоматик е излишно презапасяване с неква ефимерна "сигурност".

Мобо, ти си пич и винаги си имал моето уважение, обаче в случая искам да ми обясниш как това възпиращо зъбче от механизЪма на снимката е напълно достатъчно да върши "сигурно" работата?

 

20247d1309997502-parking-brake-yes-no-parking-pawl.jpg

Link to comment
Share on other sites

Седя си тука и правя нещо, което си мислех, че едва ли ще ми се случи някога blink.gif Ако някой се зачуди какво е то слушам Dubstep и Nicole Shreizinger (дано да го написах вярно). Странното не е, че ги слушам, а че ми харесваwacko.gif

 

http://www.youtube.com/watch?v=DCadsHnRkLo

 

Link to comment
Share on other sites

Мобо, ти си пич и винаги си имал моето уважение, обаче в случая искам да ми обясниш как това възпиращо зъбче от механизЪма на снимката е напълно достатъчно да върши "сигурно" работата?

 

Различни материали ;) Това зъбче може да е способно да изрони всичко и да не мръдне, като здравина на материала. :)

Плюс - тези 5 тона да не са паркирани на улица под наклон, че да се притесняваме за зъбчето ? :) От къде да дойде тази сила дето да премести колата, че и да се бори с трансмисията :))

Link to comment
Share on other sites

годфадъре говориш глупости чесно , не можеш да претендираш как е правилно да се дърпа ръчна и после да изцепиш тая глупост с автоматика P = паркинг ръчна е абсолютно ненужна и много силно се съмнявам някой да е чувал/виждал автоматик да тръгва от "Р".... принципно дърпането на ръчна всеки път като спреш е абсолютна глупост ако не си на сериозен наклон дори и при "ръчка" , ся знам че ше ме обориш с някъв жеУезен довод ма все тая и модераторите имате право да грешите..... :)

Link to comment
Share on other sites

Добре бе разбирачи, никой не ви бие да си ползвате ръчните спирачки. Направо защо не ги изкорубите, мама му стара - за какво да стърчат ненужно и само да пречат?

Link to comment
Share on other sites

Добре бе разбирачи, никой не ви бие да си ползвате ръчните спирачки. Направо защо не ги изкорубите, мама му стара - за какво да стърчат ненужно и само да пречат?

Ми защото има индианци като мен, които ги ползват като паркират, че и когато потеглят по наклон.. А и ако ти откажат другите спирачки е по-хубаво да имаш ръчна, отколкото да нямаш ръчна...

Link to comment
Share on other sites

Аз не разбирам к'во толкова сте се вкопчили в тоя спор. Мерете си ръчните, мерете си ръчките на ръчните, проблем няма. Ама малко се излагат и двете страни в тоя спор, честно. Още не сте стигнали до обиди и нападки, ама натам сте тръгнали. Както и да е де, щом ви влече...

 

Аз иначе заминавам за моренце. Като за човек, който недолюбва морето - т'ва ми е второто море тая година, второто тоя месец...

Link to comment
Share on other sites

Аз иначе заминавам за моренце. Като за човек, който недолюбва морето - т'ва ми е второто море тая година, второто тоя месец...

 

Един приятел ми каза много мъдра мисъл преди време: човек е толкова богат, колкото може да си позволи да почива.

Link to comment
Share on other sites

Мобо, ти си пич и винаги си имал моето уважение, обаче в случая искам да ми обясниш как това възпиращо зъбче от механизЪма на снимката е напълно достатъчно да върши "сигурно" работата?

 

20247d1309997502-parking-brake-yes-no-parking-pawl.jpg

 

благодаря за уважението. ти са връща.

ще се връщаме ли на простите задачи по физика с разни тела сложени на наклонена повърхност. там имаше едни закони дето изразяваха силата, която действа в посоката на наклона е правопропорционална на синуса ли беше, косинуса на вертикално действащата сила на тежестта. а пък синусите и косинусите са с максимална стойност 1.0, следователно точно силата дърпаща обратно по наклона определено ще е по-малка от тази от гравитацията*масата.

колкото до размера на зъбчето - разни семпли лебедките дет дигат до15 тона (вертикално забележи), както и спирачните механизми на подемните кранове в строителството имат абсолютно същата конструкция - стара и изпитана схема. има там едни въртящи моменти и удължаване на рамото на лоста неколкократно от разликите в диаметрите на зъбните колела, предавателни числа от кутията към коуеуетата и още една камара последователно навързани прости задачи от статиката и динамиката. накратко: архимедова му ралта - даваш му опорна точка и мести земята. или пък я запиня. та размера на оная ралта...зъбчето, де, не е толко от значение, а как го ползваш.

а и според мен не без значение е че задачата е да държи автомобила в спряло състояние, след като вече е приведен в такова. а силите необходими за да го върне в състояние на движение имат максимални стойности при скорости около 0-та(е преди да се намесят разните флуиди и динамиките им при по-високите скорости), щото требе да компенсират неколко десетки контактни сили на триене/прилепване. накратко работата за преход от покой->движение така и така е бая голяма, та му е достатъчно и едно малко зъбче да го запъне.

 

 

за незамръзващите ръчни спирачки при идеално състояние на бронята и жилото. аз бих погледнал характеристиките на пружините , чито задача е да отлепят накладките от диска - как мислиш дали при екстремно ниски температури пружините ще работят по-добре, т.е. материала ще е все толкова еластичен? аз малко се съмнявам. като му добавим малко подправки от сорта на сгъстено масло/грес между жилото и бронята, почти сухия вакуум между еднородните материали (феродото на диска и накладките), който пък ги кара да се лепкат и да правят участъци с почти непрекъсната кристална решетка на атомно равнище и.... става голема манджа.

 

п.п. аз не споря. давам доводи за някакво свое мнение. надявам се да не дразня прекалено.

Link to comment
Share on other sites

п.п. аз не споря. давам доводи за някакво свое мнение. надявам се да не дразня прекалено.

Мухахахаха, добре бе, предавам се! :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

И ние с Жоро сме тук, т.е. в Хисар, ама от утре май ще зачезнем за няколко дни. Надявам се :blush: Не се смейте, дебела съм :laughing1:

 

5156947x.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...