Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Явно не съм в час. Толкова ли е трудно да си врътнеш ръчката или да си натиснеш бутона за фаровете, след като запалиш колата, че се търсят автоматични варианти? Или притеснението е, че някой ден ще забравиш и баш тогава ще те спрат? :)

 

Пипилото, аз от поне 10 години карам на светлини целогодишно. Имал съм случай да тръгна между два магазина на 500 метра и да пропусна да включа светлините навреме, при което отзад ме настига патрулка, спират ме и ме глобяват, обвинявайки ме, че като съм ги видял и тогава съм запалил светлините. В смисъл им давам 20 лева да си тръгнат, но остава едно лошо чувство... Гарантирам ти, че ще ти се случи нещо подобно и на тебе по някое време.

 

Преди 10-на дни баба ми си забрави фаровете включени, Полото й незнайно защо няма аларма да писне да предупреди и носих акумулатор на вилата. Така че модулът е изцяло осмислен и удобен. Въпрос на време е за всеки от нас да сбърка. Хората затова са измислили тия автоматики.

 

Хайде аз отивам на плажа.... beer.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Аз от както имам книжка карам на пуснати светлини целогодишно, но това не пречи на целия БМВ форум да се избиват да купуват DRL или там както се водят модули. Въртиш, палиш и след 10 сек включва късите или на 30% или 50% дългите (има някакви опции явно, не съм чел подробно).

Проблем със забравянето на фаровете никога не съм имал, но все пак, човек е мързелив и винаги може да сбърка. Щом може с модул, що да не даде 30лв за него.

Ръчната НИКОГА не я дърпам при път без наклон като си оставям колата. При наклон, винаги и толкоз.

 

Интересно е, че съм чувал за хора слизащи от планински курорт (не можещи да карат), които на прегрени спирачки са дърпали ръчна (спирайки за бирички и картофки на крайпътно заведение) и после открили си ръчната "заварена" , та требе и малко акъл понякога.

Link to comment
Share on other sites

A! За тия светофари скоро ми обясняваше един познат, че си гасял колата направо ако го хване червеното на над 70сек. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Гася колата само на прелез. И то не, щото харчи гориво (карам дизел, а за по-"запознатите", за да запалиш трактора отново ти трябва повече говиро, отколкото ако седи 5 минути запален), а защото изгорелите газове от колоната около теб може да те убие (фигуративно).

Link to comment
Share on other sites

 

Ръчната до края и душата в рая!!!

Не може всичко, Пеше... :lol:

 

@Rumbata,

 

Всичко зависи как си направил да ти хваща. На бащата на 2-3 зъба е като на мойта 6.

Link to comment
Share on other sites

Дедо, знам къде живее. Знам само обаче, че съм й техническо лице. Знам също че напълно требва да ти е промит мозъка, за да си дърпаш ръчната спирачка на такива студове, които, както хубаво спомена и Жоро са няколко типа, и точно тези, които са с жило замръзват. И при нас е доста по-влажна зимата, а не суха, което също допринася, за това. Липсва елементарно и нормално логическо мислене човек да си вдигне ръчната, която не е въздушна, нито хидравлична или най-вече електрческа, които предполагам са такива в повечето нови коли...Още по-глупаво изглежда ако караш и автоматик.

Someone I met who had worked in Canada, said Canadians can quickly be spotted by two things they do different from Americans; they pour their beer slowly to avoid a foam head, and they NEVER USE THEIR PARKING BRAKE. Most have leanred the hard way I imagine, in having to cope with a fozen brake.

 

Както казах, оставете неразбиращете да не си вдигат ръчната зимата и всичко ще е добре.

Link to comment
Share on other sites

Като сме подкарали, вие като пикаете целия ли го вадите, или само първите 20 санта?

Мноо ясно, че само първите 20 см. То ако е целия, докато го извадиш, изпикаеш и го прибереш, пак ще ти се припикае.

Link to comment
Share on other sites

Като сме подкарали, вие като пикаете целия ли го вадите, или само първите 20 санта?

Така като питаш,зависи: ако съм под наклон целия, но през зимата само първите 20см. През лятото на открито го пускам на свобода да полея по широк диаметър

Link to comment
Share on other sites

Ти скоро виждал ли си си колата неосрана? Аз не съм. Или имам външни забележки, или вътре е некав ад - примерно не са ми почистени седалките точно там където седалката и облегалката правят ъгъл, или там където облегалката за главата й са крачетата има прах. Ясно, знам, че не им се плаща достатъчно, че само минават с прахосмукачка ама чак толкова.

Вдигах един път скандал в ХХL или там както се казва до моста на Герджика, че ми бяха РАЗГЛОБИЛИ пепелника на Волвото. Въобще простотии на килограм има.

 

За това сега като имам маркуч и някакво място за спиране, си пускам водата, имам си специална гъба, отделна за джантите, микрофибърни кърпи за подсушаване и така. Само не мога да си изпера салона свястно, но един приятел ще помогне за това тия дни.

 

Не виждам просто защо да я карам за "външно и вътрешно" почистване като тия хора само вън я мият явно, а вътре все кочини.

 

_______________________

 

Ако някой знае свястна мивка да свирка.

Link to comment
Share on other sites

Чат пат ходя до една дето е точно до бензиностанцията срещу бриколажа. Ама има значение кой ще ти я хване да я прави.

Link to comment
Share on other sites

точно тези, които са с жило замръзват.

Е, стига с тези инжИнерни фантазии де. Жилото замръзва само тогава, когато е нарушена целостта на бронята. Малка, но съществена разлика.

 

Още по-глупаво изглежда ако караш и автоматик.

Хахахаха, е как тогава се паркира автомобил с автоматична трансмисия без да има опасност самоволно да поеме в неизвестна посока? Връщаме се на схемата с четирите павета в багажника ли? :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...