Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Има нещо такова, но пък вече спокойно може доста ефективно да си ги намериш.

Днес се наложи за пореден път да се сблъскам с идиотщината в милата ни родина. Преди два дена с брат ми бяхме да купим някакъв блендер и кой ме еба да се забутам накрая в Карфур, че и да напазарувам и взема въпросния блендер. Брат ми отиде да се оправя на гише информация (плащания, гаранции и т.н.) като изрично му казах да провери това, което взима да няма дефекти. А да не ти говоря преди това как ни обслужиха - НИКАК. Някаква патка се моташе, три пъти я викнах и накрая си грабнах уреда и го пльоснах пред нея. Та отиде брат ми, гледах, че нещо уж разопаковат, ама оная на информация взела само някаква книжка отвътре. Прибираме се, вадя го аз и гледам, че отдолу на каната, където се захваща за моторчето има отчупена част - не е нещо толкова фрапантно, но все пак стоката е СЧУПЕНА, а уж е нова. Викам - майната му, нали бачка. Да, ама не - точно на следвашия ден спря - прегря ли, не знам какво направи. После пак тръгна, но въпросът е, че спря да работи. Нося я днес - естествено посрещат ме все едно съм й бръкнал в гъза. Разправии, викам - или я подменете, или ми върнете парите - тоя боклук е на 2 дена, защото оная започна да ми се обяснява как било мое задължение да прегледам стоката, а не тяхно и как няма никакъв начин да ми я сменят или да ми върнат парите, само могат да я вземат и в срок от 20 работни дни или 30 дена като цяло да ми я "оправят". Достатъчно съм гледал как на мои познати им "оправят" уредите. Вписа там в някаква книга с рекламации, че не сме доволни от продукта. От там си викам - директно в КЗП, която вече е на ул. Васил Левски 50. Никога не ми се е налагало да ходя, но тази курва много ме нервира как се държеше. Та отивам там и жената ми вика - момчета, няма какво да направим, защото по закон вече го нямало това за 7-дневен срок за връщане на продукта. И питам аз "От кога това?!?!?" - От 2006 :confused. Единственото, което може да се направи е да се даде за поправка и ако в законовия срок не ни я поправят, тогава вече може да се предприеме нещо. Отчаях се и си тръгнах.

Кажи ми какво да направя? Не ми е за парите - 50 лева струва тоя боклук, ама такова нещо е НЕМИСЛИМО в една нормална страна.

Link to comment
Share on other sites

не им се занимава. пък и ако мине.

 

 

а аз продължавам да чакам някакво разумно обяснение за запалените фарове. ама некво свързано с изследвания, статистики за намалели бройки на ПТП примерно, некой и друг закон от физиката ако може.... не със свободни съчинения тип "така ми се струва че е по-добре, щото аз съм най-големия майстор и разбирам от всичко".

ама нема. то и майстори нема. еле па единия дет и аварийни светлини не забелязва.

Link to comment
Share on other sites

Отиваш и вдигаш бесен, ама наистина бесен скандал и искаш телефон за да говориш с продуктовия мениджър.Днес имах аналогична ситуация, само че със спален чувал. Вчера беше купен, пред мен(не от мен). Идва мацката и вика - скъсан е, искам да ми върнете парите.Касиерката(не обвинявам момичето, напоследък им се събира много,) обясни какъв е каналният ред - 30 дни, бла-бла. Клиентката се нервира, щото все пак вчера го е купила и вдигна скандал. Съответно звънене до продуктовия мениджър и директно разпореждане за връщане на сумата(за 90лв става въпрос). И това е.

Но тук и вие си имате вина, защото електроуред се тества задължително.

 

Ред. КЗП им се занимава, но това наистина отпадна отдавна. По принцип трябва да важи гаранцията.

Link to comment
Share on other sites

Но тук и вие си имате вина, защото електроуред се тества задължително.

Тази идиотщина винаги ме е изумявала с абсурдната си "логика", но така или иначе не е тайна, че много от правилата в татковината ни се измислят със задните части. Щом не си проверил уреда - духаш супата. Ами ако уреда е подарък и не искаш да го разопаковаш? Или ако купувача не е наясно изобщо как се пробва уреда? Това "правило" е върха на дебилната малоумност и разбира се няма нищо общо с каквато и да била защита на потребителя.

Link to comment
Share on other sites

Тази идиотщина винаги ме е изумявала с абсурдната си "логика",

 

Абсурдната логика дойде от абсурдното мамене на потребителя с повредена/негодна стока. Ако имам доверие, не бих се и замислил даже да пробвам. Но нямам.

Link to comment
Share on other sites

Днес се наложи за пореден път да се сблъскам с идиотщината в милата ни родина. Преди два дена с брат ми бяхме да купим някакъв блендер и кой ме еба да се забутам накрая в Карфур, че и да напазарувам и взема въпросния блендер. Брат ми отиде да се оправя на гише информация (плащания, гаранции и т.н.) като изрично му казах да провери това, което взима да няма дефекти. А да не ти говоря преди това как ни обслужиха - НИКАК. Някаква патка се моташе, три пъти я викнах и накрая си грабнах уреда и го пльоснах пред нея. Та отиде брат ми, гледах, че нещо уж разопаковат, ама оная на информация взела само някаква книжка отвътре. Прибираме се, вадя го аз и гледам, че отдолу на каната, където се захваща за моторчето има отчупена част - не е нещо толкова фрапантно, но все пак стоката е СЧУПЕНА, а уж е нова. Викам - майната му, нали бачка. Да, ама не - точно на следвашия ден спря - прегря ли, не знам какво направи. После пак тръгна, но въпросът е, че спря да работи. Нося я днес - естествено посрещат ме все едно съм й бръкнал в гъза. Разправии, викам - или я подменете, или ми върнете парите - тоя боклук е на 2 дена, защото оная започна да ми се обяснява как било мое задължение да прегледам стоката, а не тяхно и как няма никакъв начин да ми я сменят или да ми върнат парите, само могат да я вземат и в срок от 20 работни дни или 30 дена като цяло да ми я "оправят". Достатъчно съм гледал как на мои познати им "оправят" уредите. Вписа там в някаква книга с рекламации, че не сме доволни от продукта. От там си викам - директно в КЗП, която вече е на ул. Васил Левски 50. Никога не ми се е налагало да ходя, но тази курва много ме нервира как се държеше. Та отивам там и жената ми вика - момчета, няма какво да направим, защото по закон вече го нямало това за 7-дневен срок за връщане на продукта. И питам аз "От кога това?!?!?" - От 2006 :confused. Единственото, което може да се направи е да се даде за поправка и ако в законовия срок не ни я поправят, тогава вече може да се предприеме нещо. Отчаях се и си тръгнах.

Кажи ми какво да направя? Не ми е за парите - 50 лева струва тоя боклук, ама такова нещо е НЕМИСЛИМО в една нормална страна.

 

Дай си им го обратно. Да видиш, че след 20 дни нов ще ти дадат. Досадно е, но защо пък ще захвърляш ей така 50 лв? Тормоз до откат. Явно малък скандал сте вдигнали в магазина.

 

а аз продължавам да чакам някакво разумно обяснение за запалените фарове. ама некво свързано с изследвания, статистики за намалели бройки на ПТП примерно, некой и друг закон от физиката ако може.... не със свободни съчинения тип "така ми се струва че е по-добре, щото аз съм най-големия майстор и разбирам от всичко".

ама нема. то и майстори нема. еле па единия дет и аварийни светлини не забелязва.

 

Реално погледнато е трудно да прецениш от 200 и повече метра, че насред пътя пред теб има кретен, ако ще и семафор да свети.... Верно си е...

Link to comment
Share on other sites

за фаровете все тая , прието е ше караме и според мен не е правилно но не ми пречи с фарове без все тая, карам си от 3-4 год постиянно на фарове ,иначе разумно обяснение особено пА изразено в статистика 100% не съществувa.....

 

и няма кво да се косите за 20/6лв зависи колко разбирате/не разбирате се решава проблема с постоянното включване на фаровете.

 

 

 

 

за уреда - отиваш и още с влизането правиш мега селски скандал афектиран от лайняната стока която си взел и в момента в който се появи малко по главен от малоумните "продавач-консултанти" почваш със заплахи за съд и КЗП омекват веднага.....жалко ма факт - welcome to bulgaria

Link to comment
Share on other sites

 

и няма кво да се косите за 20/6лв зависи колко разбирате/не разбирате се решава проблема с постоянното включване на фаровете.

 

 

Я кажи как че в Тиксим ми обясняваха как трябвало да дам 150лв за нам си какво пък аз им обясних че за 150 ще трябва поне 15 свирки да ми направят

 

 

А за нашенските магазини просто нямам думи. 100 пъти по-уверен и сигурен се чувствам когато си купя нещо от amazon.com примерно, че дори да съм го ползвал малко мога да им го върна стига да имам забележки. Няма толкова неучтиви и неприятни търговци като нашите ... освен може би италианците.

 

 

 

-------------------

 

 

Май почва да ми трябва почивка. Или съвсем скоро ще се развикам на някой като селски чобанин.

 

 

-------------------

 

Евала на братушките: http://www.vbox7.com/play:7fef61cd86

 

Не че ще успеят да променят нещо особено, но поне са опитали тези 10тимата

Link to comment
Share on other sites

Заглавието е яко laughing1.gif

 

Добро утро.

 

Ред. Пичовете се справят добре и културно. Най ми хареса как го бяха натиснали оня на земята, с лице в мръсотията bowdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Ред. Пичовете се справят добре и културно. Най ми хареса как го бяха натиснали оня на земята, с лице в мръсотията bowdown.gif

 

Леко не се видя кой го е свалил, нито как, защото тези пред кадър бяха абсолютни "бозайници" та не виждам как биха го направили

Link to comment
Share on other sites

Те са бозайници ама са 10 човека, а и един-двама от тях се вижда, че са тренирали. Пък и тоя надутия, да не би та е по - малък бозайник, някакъв позьор според мен. Като половината БГ мутри. Веднъж с един такъв играх канадска и щях да му счупя ръката, а бицепса му беше доста респектираш. :laughing:

 

Между другото, тук озаптяват и доста по серт мутри.

 

http://www.youtube.com/watch?v=vB8vpxq_tDo&feature=player_embedded

Link to comment
Share on other sites

Те са бозайници ама са 10 човека, а и един-двама от тях се вижда, че са тренирали.

 

Професионално мнение - по такъв начин се обезвреждат въоръжени хора, визирам положението на тялото и главата. Поне един от пичовете е бил в правоохранителните органи, щото това не се научава на улицата или в училищата по бойни изкуства. Вижда се дори кой го е обезвредил - пича с късите ръкави, който се дърпа настрани и назад от него. За да се измести по този начин, значи е бил върху обезвредения...А и си е здрав. :)

 

Ред. 1:33мин от клипчето.

Link to comment
Share on other sites

Бая големи топки се искат за такова нещо, евала. Но все пак от гледна точка на закона - какво право имат да действат по такъв начин? Това с лепенките не е ли един вид оскверняване на лична собственост?

Link to comment
Share on other sites

Ъхъ, а неправилното паркиране? Боре, ти пробвал ли си да минеш с бебешка количка по софийски тротоар? А в Руско имат навика да паркират даже на трамвайните релси...И става едно чудничко задръстване от 4-5км, това съм го виждал на живо.

Да не говорим и за лепенките "Паркирал си като идиот", разпространени у нас. Още повече, че оскверняване е да я минат със едра шкурка, да мацнат малко блажна боя и да забият един копач в предния капак...примерно. Няма такова понятие, има повреждане на частно движимо имущество. А те не повреждат нищо - лепенките се махат.

Link to comment
Share on other sites

Неправилното паркиране е ясно. Но си има органи, които да го санкционират.

Иначе си прав, просто махаш лепенката, ама явно мутрите нямат много здрав разум и налитат на бой.

Пак казвам, евала за инициативата, но в рамките на закона ли е?

Link to comment
Share on other sites

Но тук и вие си имате вина, защото електроуред се тества задължително.

 

Аз като си тествах телевизора преди няколко дни в Технополис, ония ме гледаха все едно им правя анкета от 3000 въпроса извън работно време.

И не е 50лв.

Link to comment
Share on other sites

Аз като си тествах телевизора преди няколко дни в Технополис, ония ме гледаха все едно им правя анкета от 3000 въпроса извън работно време.

И не е 50лв.

o.O

 

Аз като си взех моя от Технополис хората веднага го разопаковаха и го пуснаха, без дори да кажа "А може ли...". Мислех, че това е стандартна практика.

Link to comment
Share on other sites

То е стандартна практика, но докато си пусках снимките и слайдовете на бройката, която щях да си взимам в къщи, за да го проверя за нагар и дефекти ме гледаха с досада.

Link to comment
Share on other sites

Мислех, че това е стандартна практика.

 

По принцип... Дефакто - ако се сети клиента....

Link to comment
Share on other sites

Няма защо да гледат с досада. Да, ако са готови да го сменят заради 1 изгорял пиксел - няма причина да го правиш. Но тъй като не са ... :)

Link to comment
Share on other sites

Я кажи как че в Тиксим ми обясняваха как трябвало да дам 150лв за нам си какво пък аз им обясних че за 150 ще трябва поне 15 свирки да ми направят

 

 

по авто форумите има обяви за такива устройства с доста функции включително coming/leaving home която е безкрайно приятна екстра

 

другият вариат е ДРЛ светлини , завоси обаче дали ще отиват на колата ти , на мен на бмв-то ми грознеят

Link to comment
Share on other sites

Eвала на братушките: http://www.vbox7.com/play:7fef61cd86

 

Не че ще успеят да променят нещо особено, но поне са опитали тези 10тимата

 

Евала им на момчетата. Виж отдолу Мъжете какво са коментирали. Ебахти жалкия народ сме, честно.

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...