dvdrw Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Брутро.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Наско, аз трябва да върна ключовете за пловдивската квартира, да напазарувам храна за прехода, да дооправя багажите. Но преди всичко - трябва да оцелея през един работен ден. Ше подтисна тъпотиите, дето ми са се накачили на тиквата с малко Amorphis: http://www.youtube.com/watch?v=Ri40iU3Q2CA Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Гаранция за такива като теб ще сложат подходящо озвучаване от някоя мп3-ка че да не им липсва чак толкова звука. Другите глупости мисля да не ги коментирам. Аз преди време видях на един приятел приуса как подскочи от място хем смотания приус е това не някой сериозен електромобил. А другото гледам гадо ти го е обяснил и по-подробно отколкото бих могъл аз. Галине, тоз автомобил за който говориш кой е всъщност и какви кинти струва? Те и изкуствени вагини продават....ама си имаш жена, нали? Дреме ми на парчето Много ясно, че ще подскочи електричарката....и кво от това. А ЗВУКА е ОСНОВНОТО нещо. Ама не ми се занимава... Пожелавам ти да си купиш Приус тогава и да му се радваш на подскачането. Ооо, котьоо..., ма много си бил лесен с предаването бе! На скоро един познат си внесе електромобил (китайче), регистрира си го в КАТ и първата му работа беше да отскочи до София, та да го пробва. На магистралата преко сили 120-130, кофти електромотори и по тази причина са спънати на толкова, разход кинти отиване и връщане ~ четири-пет левчета. Найс, а..., пък и икономично!? П.п. Идеята на тази покупка беше да се използва регистрацията на нещото което е внесено като електромобил, а не тепърва да се правят технотестове. Естествено от оригиналните двигатели вече нищо не е останало и на тяхно място се гласят някакви, май от колесар на Боинг (има доволно кинти човека, пък и е едно малко богче на електрониката), остава да си довърши управлението за тези "двигателчета". Сигурен съм, че когато това нещо бъде довършено и излезе на пътя..., доста гъзета с каручки за по емнасе-стотин-иляди лева ще си изплюят пломбите и коронките от яд, гледайки му номера (електромобилите имат рег. номер само отзад) пък техните обороти са вече отдавна в червенкото... и колко време я зарежда на МАХ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Гаранция за такива като теб ще сложат подходящо озвучаване от някоя мп3-ка че да не им липсва чак толкова звука. ----------------------------------- Галине, тоз автомобил за който говориш кой е всъщност и какви кинти струва? Те във Франция (за там знам със сигурност), електромобилите задължително имат монтирани пискалки за озвучаване, понеже се звижат почти безшумно и пешеходците не ги чуват. Нищо не пречи "озвучаването" да бъде като от 12-так в лютеницата А, количката не я знам каква марка е. Някакво китайче, което много напомня малкото братче на "Мустанг" кабрио с мек таван, но изработено по китайски (както казах сертификата и регистрацията бяха важните неща). Човека обаче го познаваш и ти, говорили сме си за него... и със сигурност го познаваш. Много ясно, че ще подскочи електричарката....и кво от това. Стефчо! Явно не си много на ти с тези неща. Въпроса не е само в "подскачането", читавият електромотор с правилното управление към него има постоянен въртящ момент, почти от пускането му, та до максималните му обороти, нещо което един ДВГ не може и никога няма да може! Прибави към това липсата на скоростна кутия (в масовият случай), триенето в цилиндровите групи, загубите в газоразпределителен механизъм, смазочна система, диференциали и т.н. и си помисли пак дали ще е само "подскачане". А ся, се замисли и къде са гранничните обороти на един ДВГ и на един ел.мотор предвиден за тази цел и с правилното управление! П.п. Аа, да! И не бъркай Приуса с електромобил! Двете нямат почти нищо общо. Приус е по-близко като устройство до обикновенният дизелово-електрически локомотив, отколкото до електромобила. и колко време я зарежда на МАХ Приблизително 2.5 - 3 часа за пробег от над 200 км. - както казах кофти мотори, акумулатори и електроника..., абе - китайска му работа. Само да допълня - в стойноста на онова отиване и връщане до София не влизат двата литра бензин за бензиновият генератор, който човека предвидливо беше сложил в багажника, понеже както и очакваше, гадните китайски акумулатори го изоставили на връщане, малко преди Пловдив. Понеже куплунга за зареждането се намира под капачето, където стандартно се намира гърловината на резервоара, човека просто спрял, включил жицата, запалил генератора и си доизминал (без да губи време) останалите двадесетина километра. П.п. Сега очаквам да извадиш от ръкава, несъкрушимият коз, че щом Ферари не произвеждат електромобили, значи това не са коли На което пък, аз веднага ще ти отговоря, че французите правят свирки, италианците - макарони, а коли и изобщо техника правят... германци и японци..., така, че козът ти е надцакан! Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Гадине що ни рекламираш кенеф който нито едно достатъчо съществено предимство няма пред сега ползваните кенефи? Ще ми спреш на магистрала предвидливо сложил генерато в багажни... АЛОУууууу. Това е мисловна повърня. Целта на тия електрички е "зеления" им аспект, ама тока докато им иде от фосилни горива и батериите им са съставени от един куп редки елементи или пък се рециклират трудно, тези електрички са твърде компромисни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Те във Франция (за там знам със сигурност), електромобилите задължително имат монтирани пискалки за озвучаване, понеже се звижат почти безшумно и пешеходците не ги чуват. Нищо не пречи "озвучаването" да бъде като от 12-так в лютеницата А, количката не я знам каква марка е. Някакво китайче, което много напомня малкото братче на "Мустанг" кабрио с мек таван, но изработено по китайски (както казах сертификата и регистрацията бяха важните неща). Човека обаче го познаваш и ти, говорили сме си за него... и със сигурност го познаваш. Стефчо! Явно не си много на ти с тези неща. Въпроса не е само в "подскачането", читавият електромотор с правилното управление към него има постоянен въртящ момент, почти от пускането му, та до максималните му обороти, нещо което един ДВГ не може и никога няма да може! Прибави към това липсата на скоростна кутия (в масовият случай), триенето в цилиндровите групи, загубите в газоразпределителен механизъм, смазочна система, диференциали и т.н. и си помисли пак дали ще е само "подскачане". А ся, се замисли и къде са гранничните обороти на един ДВГ и на един ел.мотор предвиден за тази цел и с правилното управление! П.п. Аа, да! И не бъркай Приуса с електромобил! Двете нямат почти нищо общо. Приус е по-близко като устройство до обикновенният дизелово-електрически локомотив, отколкото до електромобила. Приблизително 2.5 - 3 часа за пробег от над 200 км. - както казах кофти мотори, акумулатори и електроника..., абе - китайска му работа. Само да допълня - в стойноста на онова отиване и връщане до София не влизат двата литра бензин за бензиновият генератор, който човека предвидливо беше сложил в багажника, понеже както и очакваше, гадните китайски акумулатори го изоставили на връщане, малко преди Пловдив. Понеже куплунга за зареждането се намира под капачето, където стандартно се намира гърловината на резервоара, човека просто спрял, включил жицата, запалил генератора и си доизминал (без да губи време) останалите двадесетина километра. П.п. Сега очаквам да извадиш от ръкава, несъкрушимият коз, че щом Ферари не произвеждат електромобили, значи това не са коли На което пък, аз веднага ще ти отговоря, че французите правят свирки, италианците - макарони, а коли и изобщо техника правят... германци и японци..., така, че козът ти е надцакан! Ами не случайно им викат криви, а не прави на въртящия момент и мощността. Хората си решават проблемите с турбото. Малолитражката на VW си е перфектна в това отношение ...има и други хубави атмосферни и турбо мотори ама ще кажеш, че съм грандоман Митовете и легендите от на баща ми времето спряха да са ми интересни преди 10 години Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Истината е в телепортацията, момчета. Ще се научите. Спокс. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 http://www.caranddriver.com/news/car/10q1/ferrari_599gtb_hy-kers_hybrid_concept_-auto_shows Ferrari Hybrid. 1/2 електромобил. Плюй на Ферари сега, Стефан. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 http://www.caranddriver.com/news/car/10q1/ferrari_599gtb_hy-kers_hybrid_concept_-auto_shows Ferrari Hybrid. 1/2 електромобил. Плюй на Ферари сега, Стефан. Само дето е 100 бона по-скъпо от "стандартното"(ако не ме лъже паметта). За тия пари ще си го вземеш в HGTE или GTO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Не съм сигурен цената кога се намеси в спора. Мислех, че говорите за звучене на автомобила. Ето, че и Ферари приемат алтернативната енергия Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Гадине що ни рекламираш кенеф който нито едно достатъчо съществено предимство няма пред сега ползваните кенефи? Ще ми спреш на магистрала предвидливо сложил генерато в багажни... АЛОУууууу. Това е мисловна повърня. Целта на тия електрички е "зеления" им аспект, ама тока докато им иде от фосилни горива и батериите им са съставени от един куп редки елементи или пък се рециклират трудно, тези електрички са твърде компромисни. А, ти що не вземеш да се скриеш някъде и на спокойствие - ама бавно, да прочетеш отново какво съм писал аз и какво си писал ти!? Кой ти говори за спиране изобщо (или поне такова за повече от две-три минути)? Теб май те е хванала мисловна диария... И вервай ми, целта на тия електрички е да стават все по-достъпни. Въпросната за която говоря, барабар с каргото от Китай до тук по мои спомени (но не съм много убеден, просто не помня) е излязла бая под 10к евра. И не знам каква и от кога ти е информацията, но въпроса с батериите вече съвсем не е толкова сложен. Французите дават много добър пример в това отношение и дано в най-скоро време и останалата Европа вземе малко акъл от тях... П.п. Говорим за кола която спокойно вози четирима души и си има не малък багажник! Вярно, задните двама са леко притеснени, но колата си е четиримесна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Че то нов автомобил за 10к евро евентуално форд фиеста или друго подобно лайно.... ----------------------- Рядко споделям подобни неща обаче преди малко така мощно се изтропах и след това така се изпърдях че чак стените се разтресаха. Чувствам се нов човек направо! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Рядко споделям подобни неща обаче преди малко така мощно се изтропах и след това така се изпърдях че чак стените се разтресаха. Чувствам се нов човек направо! Шъ съ сетиш! Нищо друго не може да даде на човек такова чувство на лекота и радост от живота както здравото изсулване на пацула и последваща мощна пръдня! Хубав човек, лоши работи не държи! Само зли твари като жените могат да се стискат и да задържат в себе си подобни миазми..., но това е една друга тема, пък и бледото женско, форОмно присъствие ще вземе да ме полази, че пак съм цепил сексистки изказвания... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Абе по БТВ като цитират БГ мама, що не цитират и нашия форум относно радостта в живота (за горното говорим). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Щото са тъпаци, щото повечето водещи и техните кукловоди са жени и щото се водят по женски акъл! П.п. А, тези водещи и сценаристи, които не са жени са... женчовци! Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Студена бира за ГАЛИН, БЕГОМ! (или узо) Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Щото са тъпаци, щото повечето водещи и техните кукловоди са жени и щото се водят по женски акъл! П.п. А, тези водещи и сценаристи, които не са жени са... женчовци! Щях да кажа че на тях нашия форум им идва прекалено брутален и липсва така присъщата за бг-мама лиготия която прелива от всеки 3ти пост там. Имаше някаква тема за пръдните преди време и бързо-бързо я затвориха "защото замирисало и трябвало да се проветри". Там ако нещо не е лиготия, украсена с розови панделки и пухкави топченца бързо бързо се отървават. Или това или женски спор в стил - 2 радиоточки си разменят реплики Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Гласът на Пирина зове... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triti Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 gado, яко сексизъм ръсиш. Нещо против жените ли имаш? Пък и според последни данни жените в тази държава са 1,3% повече от мъжете! Много сме! Силни сме! Antares, какво раздухва Пирин? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 На фона на безмислените ви спорове (Стефчо няма никога да прогледне), искам да ви поздравя с нещо от снощи, което заснех. Щастлив съм, че бях там, радвам се, че Антика беше препълнен в чест на една от най-великите български групи: http://www.youtube.com/watch?v=YxEq2kCY8iQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Triti, раздухва изкусителния аромат на свободата. Усещане за простор, красота и спокойствие. Ти защо махна снимката от профила си? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 gado, яко сексизъм ръсиш. Нещо против жените ли имаш? Пък и според последни данни жените в тази държава са 1,3% повече от мъжете! Много сме! Силни сме! Мнее..., не ми пречат. И нека сте повече, та да има за менкане, щото само с по една след десетата-петнадесетата година... верно започва да писва (меко казано) А, ще ставате и още повече, понеже живеете по-дълго от нас мъжете, дали заради агресивния и консервативен характер на Х-хромозомите или заради това, че жените си нямате жени..., но е факт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eos Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Във Варна е много хубаво. Сгодих се. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Ели, радвам се за теб! Желая ви щастие :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Във Варна е много хубаво. Сгодих се. Браво! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.