Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Ами гадно е ама колкото "неправ" да е клиента винаги е добре да му се обяснява неагресивно, спокойно и с разбиране как нищо няма да му се свърши или направи - даде и т.н. и с добро отношение да му се пожелае приятен ден.

Аз специално само в тия клонове, гишета, магазини и др. обекти ходя. В тези, в които отношението не ме кефи не ги посещавам повече просто.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

О, ще ме прощаваш, но аз тон не съм държала, не знам как, но успях да остана дори прекалено спокойна, защото иначе трябваше да викна охраната да го изхвърли.

Много ми е интересно, ако аз съм клиент и си устоявам правата (независимо дали по селски или градски начин), как ще дойде охраната да ме изхвърли. А специално в Карфур съвсем скоро щях да нашамаросам един охранител, който си позволи да ми говори на "ТИ". И според мен хората по-горе са прави с критиките си към теб. Убеден съм, че си възпитана и интелигентна жена, дори съм те виждал в магазина, но не ти е работа да обясняваш на клиентите как биха се почувствали ако си смените местата. Това тях не ги интересува, както и факта, че някой от персонала не си е свършил работата.

Link to comment
Share on other sites

аз не съм подстрекател, ама тези ти увлечения по кича и голи чалга-каки няма да е зле да поизчакваш жена ти първа да се нахрани с приготвеното от нея. за питиетата разбрах че всички знаете всичко, тъй че съвети няма да давам, ама ....

 

п.п.пък и що пусна само извадка. свиди ти се цялото клипче ли?

 

1. За да не притеснявам Владо Береану ще помоля автора за превод на първото изречение, тъй като аз лично смисъл и посока не откривам. Да - увличам се по голи каки, не мисля че е нещо ненормално. Някои се увличат от голи батковци, но аз поне съм далеч на другия край в това отношение.

 

2. Каква чалга, какви 5 лева??? Обичайното неподготвено изказване.

 

3. Клипа е пускан неведнъж и е коментиран многократно. Това че някой (който по принцип се изживява като представителна извадка от мнозинството) не го видял далеч не значи, че почти всички тук не са го видяли.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Woox бял голф ли караш? :)

 

ПС Подпалили са Истеря тази нощ...

 

 

Това беше чалга нали? devil.gif

 

Хахахахахах - Ангел в бял Голф - КЛАСИКА (особено ако е двойка)!!!

Link to comment
Share on other sites

Преди работих като "съпорт"... де да знам, понякога трябва да се повиши тон и да вкараш леко нерви за да те изслуша човека. Иначе в противен случай ти се качват на главата.

И аз от друга страна съм вдигал селски скандали на много хора, щото ме карат като потребител, аз да върша тяхната работа, поради простата причина, че се чувствали как не е тяхна работа да го правят. То си има разбиране докато не ти свършат опциите, след това леко те избива. :)

 

Нещо по темата.

http://www.youtube.com/watch?v=dMbKqtjv2vM

хахаха

Link to comment
Share on other sites

1. За да не притеснявам Владо Береану ще помоля автора за превод на първото изречение, тъй като аз лично смисъл и посока не откривам.

 

2. Каква чалга, какви 5 лева??? Обичайното неподготвено изказване.

 

3. Клипа е пускан неведнъж и е коментиран многократно. Това че някой (който по принцип се изживява като представителна извадка от мнозинството) не го видял далеч не значи, че почти всички тук не са го видяли.

 

 

значи не ти е допаднала идеята с голите чалга каки в огледала и не си обмислял реализацията й в собствения си дом. извинявай, предположил съм невярно. [ирония] случва се дори на мен [/ирония].

 

клипа съм го гледал. постнал си снимка вместо клип, което не е голяма икономия на битове по сървъра на форума.

 

и след като за пореден път посрещаш озъбено мое мнение, независимо от съдържанието му, дори да е в айляшка тема, реагираш с лични нападки - получаваш личен игнор от мен за своите умотворения. ако и от това се раздразниш, проблема определено няма да е в мен, но не го търси - карай нататък.

 

 

 

 

на всички останали, които не дразня със съществуването си: весели празници. дори вас няма да притеснявам поне до другата година.

 

 

 

 

п.п. за отношението към клиента и има ли право престилка(или друго работна униформа) да се изявява като личност нищо няма да кажа.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Много ми е интересно, ако аз съм клиент и си устоявам правата (независимо дали по селски или градски начин)

 

Абе истината е че и 2мата са имали тежък ден, вероятно са били недоспали и накрая са се хванали за гушите...

 

 

Галя прочети по-горе какво ти написах - сериозно ще избегнеш доста подобни ситуации с изрази като онези които казах.

 

 

 

ПС: Един приятел ми беше дал акъл като видя някоя дама да се нервира много да и пратя една въздушна целувка - ей това прекратява нервирането на секундата. Верно половината време ми показват среден пръст но поне нервираните и неориентирани шофьорки спират да бибиткат :)

Link to comment
Share on other sites

Двойка е. Ама той е на баща ми бе.

Нали знаеш онази приказка, дето като набедят сестра ти, че к...а, после ходи обяснявай, че нямаш сестра. :laughing:

Link to comment
Share on other sites

значи не ти е допаднала идеята с голите чалга каки в огледала и не си обмислял реализацията й в собствения си дом. извинявай, предположил съм невярно. [ирония] случва се дори на мен [/ирония].

 

Идеята винаги би ми допаднала, но с живи каки и то не какиdevil.gif

 

Реализация на това със стъклата не съм обмислял - това мога да го кажа откровено. Идеята не ми допада, тъй като е твърде опасна.

 

Ако пък вземеш да сложиш опция "ignore all posts from this user" на моето име - цена няма да имаш. Аз за съжаление нямам тоя лукс от своя страна.

 

-------------------------------------------------------------

 

Ангеле - СНИМКИ! Черпя солидно този, който ми предостави снимки на Ангел в бял Голф двойка laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Нали знаеш онази приказка, дето като набедят сестра ти, че к...а, после ходи обяснявай, че нямаш сестра. :laughing:

Има, имаа...! :devil Човека вече го е мернал да шофира това возило.

Така, че ,Ангеле, хич недей да се правиш на феята на зъбките!

Link to comment
Share on other sites

 

Дедо ти май не разбра много много. Все едно да дойда при теб и да кажа "Искам еди каква си програма". Ти да почнеш да ми обясняваш и след малко да кажа: "Ми отказах се". После ще размисля и ще искам и ще те въртя ту така - ту инак. И ти какво ще отговориш сигурно: "Да господиние аз съм виновен, че не искам да ви свърша работа и да ви взема парите". Както едва ли не Пешо обесняваше, че като си от касите си виновен, че на щанда за месо са ти дали вместо бут - плешка. Само касиерката е виновна и трябва да казва 'Да аз обърках аз съм виновна". Стига плямпайте глупости. Клиента има право когато плаща. Щом сте работили и от 2-те страни знаете много добре, че има клиенти, на които както и да се държиш все ти се карат и им си виновен.

 

Както идва днес един във фирмата и ме пита след коледа дали ще работим. Обясних, му че до 30 ще бачкаме и после почиваме до 3-ти. Оня се вживя на мой началник и взе да ми обеснява как на 31-ви трябва да работя до 3! И какво аз трябва да му кажа: "Да разбира се, ще кажа на шефа да смени работното време." щото бил клиент. Да бе да.....

 

Или пък да трябва арменец( да ме извиняват) да си плати за ремонт. Миналата седмица от 9 кладенеца вода ми докара само и само да не си плати 40-те лв. за ремонта на ЮПС-а. Та това да сме сложили, та онва да му сложим и като го питаш: " Добре ще ги сложа тея неща, ще платиш ли после 400 лв. за продукта?" млъква и се изпарява.....

 

Тъй, че не само тея от другата страна са виновни има си и калпави клиенти. Наистина не трябва да се повишава тон, ама в никав случай незначи да приемаш, че при всяко положение си виновен. Не е така.

Link to comment
Share on other sites

Има си гниди, които е по-добре да ги откажеш от желанието им да ти стават клиенти (пък те нека до са си прави). Естествено, това няма как да стане в магазин, в който си обикновен работник.

Link to comment
Share on other sites

Клиента е винаги прав, дори когато е грешен. Примера на Джозо е грешен, защото Дядо е алчен и ще се съгласи независимо от всичко, само за да му вземе кинтата. :lol: Галчето е проявила некоректно отношение, което не й се случва за 1-ви път (случката с Ветим от темата с въпросите) и няма как да се съглася с нея. Историята има и друга гледна точка и съм сигурен, че тя ще е далеч от тази на Галя.

Link to comment
Share on other sites

Има си гниди, които е по-добре да ги откажеш от желанието им да ти стават клиенти (пък те нека до са си прави). Естествено, това няма как да стане в магазин, в който си обикновен работник.

 

Ние вече почнахме джина без тебе, чакаме те :D

Link to comment
Share on other sites

Дедо ти май не разбра много много. Все едно да дойда при теб и да кажа "Искам еди каква си програма". Ти да почнеш да ми обясняваш и след малко да кажа: "Ми отказах се". После ще размисля и ще искам и ще те въртя ту така - ту инак. И ти какво ще отговориш сигурно: "Да господиние аз съм виновен, че не искам да ви свърша работа и да ви взема парите".

 

На Галя се опитах да ѝ обясня че работата е тръгнала оттам че едновременно са му бърборили и тя и жена му и е реагирал на по-заповедната форма на "плати сега" и дори не я е чул какво му обяснява. Нищо ново под слънцето искам да ти кажа :) Правилните думи вече ги написах, няма смисъл да се повтарям.

 

Има измислен "протокол" за обясняване на подобни неща както и за взимане на парите от клиента и връщане на ресто за да не стават грешки. Който не го знае мога да му го обясня.

 

 

 

Както едва ли не Пешо обесняваше, че като си от касите си виновен, че на щанда за месо са ти дали вместо бут - плешка. Само касиерката е виновна и трябва да казва 'Да аз обърках аз съм виновна". Стига плямпайте глупости. Клиента има право когато плаща.

 

Не. Това са грешни думи. Правилните са "много съжалявам, желаете ли да изчакате и да повикам колежката да го замени или ако предпочитате може да не чакаме колежката ами вие да отидете до щанда и да си изберете друго или разбира се може да го оставите тука и да не го вземете, както предпочитате". Всичко друго провокира обратна реакция. Най-вече "ми аз какво съм виновна, идете сега обратно си го сменете, аз нямам вина за това". Колкото и а е така и наистина да не е виновна конкретно касиерката и да не ѝ е това прякото задължение това са възможно най-грешните думи защото по този начин клиента се чувства обвинен в грешка и че за нещо което не е той виновен трябва да го оправи освен това е наритан че сега ще създаде някому двойна работа и малко трябва да се стигне до "ай да ви е*** м***та и смотаняци, размърдайте си мързеливите задници не ми обяснявайте какво аз трябва и не трябва да върша щото не съм аз виновния" :)

 

 

 

 

Щом сте работили и от 2-те страни знаете много добре, че има клиенти, на които както и да се държиш все ти се карат и им си виновен.

 

 

 

 

Както идва днес един във фирмата и ме пита след коледа дали ще работим. Обясних, му че до 30 ще бачкаме и после почиваме до 3-ти. Оня се вживя на мой началник и взе да ми обеснява как на 31-ви трябва да работя до 3! И какво аз трябва да му кажа:

 

Отговаряш: "Е разбира се ще отворим на 31ви за специални клиенти но ще се работи по извънредна тарифа със 150% надценка. Най'ш как бягат бързо при подобни думи :lol: В случаите когато са ми казвали "нямаш проблеми, ще ти дам не 150 ми 200 ама го искам тогава" съм се съгласявал с кеф

 

 

Тъй, че не само тея от другата страна са виновни има си и калпави клиенти. Наистина не трябва да се повишава тон, ама в никав случай незначи да приемаш, че при всяко положение си виновен. Не е така.

 

Че кой е казал да приемеш че си виновен? Няма такова нещо. Въпроса е в начина на поднасянето на информацията дори клиента да е в грешка. Щото ако му кажеш в прав текст че е серсем обикновено го приемат много лично. Докато ако му обясниш любезно че тези неща които си ги мисли не стават или поне доста трудно и съответно на МНООООГО по-различна цена обикновено хората се съгласяват с теб че ти се и извиняват после.

 

 

Има си гниди, които е по-добре да ги откажеш от желанието им да ти стават клиенти (пък те нека до са си прави). Естествено, това няма как да стане в магазин, в който си обикновен работник.

 

Така е. Имам 2 случая когато дори съм връщал пари и съм го направил с невероятен кеф

 

 

Клиента е винаги прав, дори когато е грешен. Примера на Джозо е грешен, защото Дядо е алчен и ще се съгласи независимо от всичко, само за да му вземе кинтата. :lol:

 

Не е ясно. Щях да се съглася да му взема кинтата но щях да му поискам сигурно 4 пъти повече от jozo :)

 

 

Историята има и друга гледна точка и съм сигурен, че тя ще е далеч от тази на Галя.

 

Има я... аз съм почти сигурен че е това което си мисля - че човека не е чул и половината от това което му е говорила Галя защото и жена му му е бучала от другата страна и вероятно всичко което е искал човека е да се махнат по-скоро че да се опъне на дивана и да си хапне нещо - познавам доста хора които като огладнеят и стават много нервни (не съм сигурен дали и аз не съм измеждутях защото аз обикновено съм недоспал та не е ясно при мен откъде е).

Link to comment
Share on other sites

156693_1749870114403_1468360030_1869084_5755312_n.jpg

 

половината от хората ми са извън линия ,що така :tongue

да не им се е чупил сървърО

 

Our engineers and site operations team are working non-stop to get things back to normal – thanks for your continued patience
less than 10 seconds ago via CoTweet 

 

е т'ва вече е приказка :) ...то и аз съм вече out :S

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...