Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Веднага си представих серия пана от тоя тип с чалга к*рви в хола на Стефчо някой ден... laughing.gif

 

Аз си представям Стефчо как му текват лигите докато чете това което си писал :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Аз веднага ще предположа ситуацията! Става най-вероятно въпрос за клиент от тоя тип:

 

1259065960_nikita-verevki.jpg

 

 

И този клиент вероятно е поискал телефона на Жоро, ей така, да спретне едно оборудване за камина...

 

laughing.giflaughing.giflaughing.giflaughing.giflaughing.giflaughing.gif

 

--------------------------------------------

 

Иначе през главата ми минава факта, че нови и нови изгъзици цъфват на пазара, за тези с пари за трошене. Днес, плащайки едни суми за огледала, при цеха на стъкларя мернах уникално интересно изделие на страницата на буса му. Страхотна девойка от горния тип в размер 2х1.5 метра върху стъкло. Изчаках тактично един малдеж да си тръгне с Х5-цата и попитах какво ще да е туй животно. Оказа се, че снимката е ПРИНТИРАНА върху стъкло, като после се добавя още едно стъкло, за да се получи триплексова система. Младежът, който си тръгна си поръчал ЗА ХОЛА две пана с тоя размер и разбира се с яки девойки и двете. Цената на печата само е 250 лева за квадрат.... Веднага си представих серия пана от тоя тип с чалга к*рви в хола на Стефчо някой ден... laughing.gif

 

аз не съм подстрекател, ама тези ти увлечения по кича и голи чалга-каки няма да е зле да поизчакваш жена ти първа да се нахрани с приготвеното от нея. за питиетата разбрах че всички знаете всичко, тъй че съвети няма да давам, ама ....

 

п.п.пък и що пусна само извадка. свиди ти се цялото клипче ли?

Link to comment
Share on other sites

Да и сега някой ще каже отново, че идеята за този клип бил краден от песента "baby, baby, baby" на ненамси коя беше група. И нека Дежавюто започне!

Link to comment
Share on other sites

Клиентът не беше от този тип, т.е. като тази ексхибиционистка. Ама и вие сте, какво като съм жена, и аз се радвам на хубавите форми, независимо от пола. Нека това не се приема за бисексуализъм. Демек не говоря от ревност за тоя кретен.

Ситуацията е следната. Идва на касата с жена му, купили са всичко на всичко 5 неща, на едното от които (кукла Barbie) не му излиза бркода. Аз маркирам всичко и казвам : "Господине, на тази кукла не и излиза баркода. Бихте ли изчакали, за да пратя някоя колежка да го донесе?". "Да". Жена му в същото време вика : "О, не не ми се чака". Аз съм звъннала вече да ми пратят някой за баркода, при което казвам : "Ало", ама като чувам жената, затворих. Викам : "Ако сте сигурни, че ще изчакате, за да не звъня напразно, кажете ми, моля". При което се почва пак : "Ще чакаме, няма да чакаме"... Аз казвам : "Може ли да ви помоля да платите другите неща, за да може докато колежката отиде до долу да обслужа и другите хора, за да не чакат?" Следва отговор : "Вие ЧУВАТЕ ЛИ СЕ К'ВО ПРИКАЗВАТЕ?" с тон и сила на звука, които огласиха всичко. Аз : "Да, чувам се". Отговор : "Не стига, че вие сте виновнА, ами сега и да си плащам. Няма да си платя". Аз гледам хората зад този, има опашка вече, ама си траят де. И го питам : "Казвате, че аз лично съм виновнА, че кода на куклата не излиза на касата?" Той : "Да". В същото време жена му още се чуди дали ще вземат куклата, аз още никой не съм пратила. Викам : "Добре, може ли да решите само какво ще правим, за да знам дали да приключвам сметката". Отговор : "Правете каквото искате. Как така ме карате да си плащам и да правя това, което ви е удобно на вас, за да няма опашки?" Моят отговор : "Господине, можеше да ми кажете, че искате да държим сметката отворена, докато някой иде за баркода, не да ми крещите и да не мога да разбера защо. Повярвайте ми, на мен ми е по-удобно да стоя, докато донесат баркода, вместо да обслужвам другите клиенти, просто и вие като клиент, ако бяхте на тяхното място, бихте искали да минете, а не да чакате, предполагам". Отговор : "Какво ви е удобно на вас, не ме интересува". Аз : "Ами хем не ви интересува, хем говорите за същото. Противоречите си. Ако утре, както и аз съм клиент в магазина, защото и аз идвам да пазарувам тук, на колежката на касата не и излезе баркода, според вас трябва да и се разкрещя ли, че тя го е направила?" Отговор : "Това не ме интересува". Дотук са минали вече поне 10 минути. Приключих сметката без куклата, той ми дава карта и аз казвам : "Много се извинявам, но нали се сещате, че няма как, при положение, че съм сигурна в това, че не съм виновна, да призная своята вина?" Отговор : "Вие сте виновна, повече няма да стъпя тук". Аз : "Ами както решите, има много други магазини. Приятен ден".

 

И после "усмихвай се", на к'во, на такива олигофрени ли?!?!? Винаги се усмихвам на клиентите, ама в случая... И сега съм сигурна, че ще се намери някой всезнайко, който да каже, че наистина аз съм виновна, ама предварително ще отговоря "FUCK OFF".

 

Edit за host : Ами к'вото е, явно никой не щя да си купи... Мерси, че си попитал все пак.

Link to comment
Share on other sites

Ех, след 3 месеца родилни мъки най-накрая май ще го разкарам тоя магазин от главата си.

 

_____________________

 

Понеже явно много забравям, месеците са 6.

 

_____________________

 

Понеже не помня дали отговорих и за уискито - нямат нашите хора с шапки, съжалявам.

Link to comment
Share on other sites

Имаме, опитах, след като не излезе първия път, ама не стана. На касата пише "НЕНАМЕРЕН БАРКОД".

Link to comment
Share on other sites

Woox бял голф ли караш? :)

 

ПС Подпалили са Истеря тази нощ...

 

Да. На баща ми е? Що?!?! Къде сме се засекли :)

 

Как са я подпалили бе?

Link to comment
Share on other sites

@Gal4enceto- алооу как може да държиш такъв тон на клиент какъвто и да е идиот,олигорфрен или както ти си го нагласяш. Ти си там да ОБСЛУЖВАШ клиента. За това ти плащат ! Аз ако бях на мястото на тях - такъв скандал щях да ти вдигна. Това в България , обсужващият персонал е под всяква критика и после реват, защо им плащат по 300лв ??? Нямало да се усмихва на такива.... :confused , виновна била , не била.Мен като клиент кво ме боли тва? Ти като представител на магазина мислиш , че не носиш никаква отговорност, или си там да праиш пиу,пиу да идват само Ентелегентни клиенти и накрая да си вземеш заплатата , която според теб вероятно не отговаря нито на качествата , възможностите и УСИЛИЯТА , които влагаш???

 

П.С. Като "всезнайко" вече се FUCK OFF- нах, бъди спокойна.

Link to comment
Share on other sites

О, ще ме прощаваш, но аз тон не съм държала, не знам как, но успях да остана дори прекалено спокойна, защото иначе трябваше да викна охраната да го изхвърли. Едно е да крещиш, че магазинът е зле, да кажем, друго е мен да ме обвинява. Е, няма как. Да, ела, заповядай, усмихната съм, докато няк'ъв такъв не ми се изтърси, защото както има курсове за това как трябва да се държим като персонал, трябва да има курсове и за това как трябва да се държим като клиенти. Защото не винаги клиентът е прав (и не го казвам като служител, а като КЛИЕНТ) и не може да се държи така, все едно си е в хола и крещи на жена му. А тук да не говорим за професионалните ми качества, защото много добре знам какво представлявам, така че не ме нападай лично, както аз не го правя. А работата на касиера далеч не се изчерпва с "пиу-пиу", и аз мислех така, но се оказа, че не е така. Естествено, че не съм очаквала определен тип клиенти, които да ми говорят с високопарни думи, ама в тоя нямаше никаква човещина.

И сега го казваш от това, което съм разказала, да беше на мое място, да те видим, а? Аз клиента си го обслужих както си му е реда, това, че ми се разкрещя без причина, не беше моя грешка. И не, няма да призная, че нося отговорност за всичко, което се случва в магазина, който и да е той, ако имаше нещо в ситуацията, което е било по моя вина, щях да си призная. Не съм някаква надувка, която смята, че не греши. Както и не съм клиент, който си мисли, че притежава целия свят и всички са длъжни да му целуват крака.

 

Ако си чел внимателно, ще видиш, че съм казала, че съм имала наистина клиенти, които са били с ужасно държание, защото целият свят им е крив, но за първи път ми се случва такова нещо и наистина съм изумена...

Link to comment
Share on other sites

Засякохме се пред полицията до Св. Петка, пренареждаха павета онзи ден :)

Яно умишлен палеж.

 

"Засякохме" май ще да е било малко силно казано :) Да не съм чакал колоната от насрещното движение и ти да си бил част от нея? :)

 

За вчера сутринта става въпрос. Нали? Около 9.

Link to comment
Share on other sites

Ем то и клиентът трябва да има някакво разбиране. Щото от друга страна ти влизаш да купиш нещо от някъде, не влизаш се заяждаш с персонала или да покажеш, че целият ден ти е бил крив.

 

Аз... връщам се от работа, пеша... от стари кубинки (щото не ни даваха нови) така ми се беше подбил десният крак, та започна да ми кърви един пръст, ужас. Кубинките скъсани от едната страна, та кръвта ми изтича, разбираш ли хаха. И аз с куцукане, смазан, всичко ми е криво, изгубих си парите, с джобните се навирам в близкият магазин си купя цигари.

И влизам като няк'во зомби, барабар с месата навън през кубинката. Имаше двама човека преди мен, хората ме глдахе бая на криво, а аз любезно се изнинявам, купувам си цигарите, пожелавам им приятен ден (което леко ги накра да преглътнат ситуацията), излизам от магазинчето и тогава продължавам да се цупя и мръщя на светът.

 

Не може само единият да проявява разбиране... ако тряа се чака, ще се чака, докато се намери решение, което да не нагрубява нито единият, нито другият.

В тоя случай клиентът е виновен, ако не му харесва обслужването да остави продукта и да отиде да си го намери в друг магазин.

И Suck it up... DEAL WITH IT... get over it... дет се вика! :)

Link to comment
Share on other sites

"Засякохме" май ще да е било малко силно казано :) Да не съм чакал колоната от насрещното движение и ти да си бил част от нея? :)

 

За вчера сутринта става въпрос. Нали? Около 9.

Да, точно така :)

Link to comment
Share on other sites

Да бе, така е, някой не си е свършил работата да лепне баркод, който да се чете, та аз съм виновна. Дето се вика, може да не поздравиш, може да се заяждаш, ама да крешиш?!?! Е, това не мога да го приема. И аз съм се заяждала, ако е имало за какво, всеки като клиент го прави, но никога не съм пристъпвала тая граница.

Link to comment
Share on other sites

Клиентът е винаги прав. Точка. От неговия джоб излиза парите, от които се плаща твоята заплата.

 

Селяния със селяния не се бори. Не си ти човека, който ще ги превъзпита. В най-лошия случай - охраната.

 

И СЪМ бил на твоето място. Немалко съм работил като обслужващ персонал и много добре знам какво е. Но тон на клиент не съм повишавал, независимо от ситуацията. И СИ отговорна. Ти си част от персонала на този магазин, не клиентът. Със всичките привилегии и отговорности. Носиш косвена отговорност за случващото се, при нередности ти трябва да уведомиш колегите си за проблема. И колежката ти ще тича и още как. Щом си започнала да работиш като касиерка - преглъщаш колосалното си его и ставаш обслужващ персонал. Не да седиш от позицията "аз съм много по-умна от тебе, к'ъв си ти, да ми държиш тон". Пак ще ти кажа - от неговия джоб идват парите, които получаваш. Независимо дали е дошъл за дъвки или с претъпкана количка. Това няма значение.

 

А иначе аз винаги гледам да съм учтив с обслужващия персонал. Винаги на каса поздравявам, винаги пожелавам лека работа, като си тръгвам. Най-малкото защото знам какво е, най-малкото щото съм работил в супермаркети (то първия даже май хипер го водеха) и знам какво става "зад кулисите". Но го правя от личен избор и заради възпитанието си, не защото смятам, че съм длъжен.

Link to comment
Share on other sites

@Gal4enceto- алооу как може да държиш такъв тон на клиент какъвто и да е идиот,олигорфрен или както ти си го нагласяш. Ти си там да ОБСЛУЖВАШ клиента. За това ти плащат ! Аз ако бях на мястото на тях - такъв скандал щях да ти вдигна. Това в България , обсужващият персонал е под всяква критика и после реват, защо им плащат по 300лв ??? Нямало да се усмихва на такива.... :confused , виновна била , не била.Мен като клиент кво ме боли тва? Ти като представител на магазина мислиш , че не носиш никаква отговорност, или си там да праиш пиу,пиу да идват само Ентелегентни клиенти и накрая да си вземеш заплатата , която според теб вероятно не отговаря нито на качествата , възможностите и УСИЛИЯТА , които влагаш???

 

П.С. Като "всезнайко" вече се FUCK OFF- нах, бъди спокойна.

 

В такива случеи трябва да се забранява на такива олигофрени да стъпват в такива заведения, от колкото те самите да заплашват, че са клиенти и нямали да дойдат в магазина повече...

Всички си имат политика и тя е ясно изразена:

пример Бай Ганьо в самолета Доживотен бан за надъханата дама!

Link to comment
Share on other sites

Пешо, клиентът не винаги е прав. И не ми е виновно колосалното его, не моето, а неговото направи ситуацията извън контрол. Да, от неговия джоб идват парите ми, но аз не съм кошче за душевни отпадъци. ТОЙ НЕ ОБВИНЯВА МАГАЗИНА ИЛИ КОЛЕГИТЕ, А МЕН! Е, не, не нося отговорност, да, щях да правя тколежката да донесе баркод, ама те се чудеха 10 минути искат или не куклата. Извиних се, че няма баркод, в случая повече не мога да направя. ТОН НА НИКОГО НЕ СЪМ ДЪРЖАЛА!!! На мен ми се викаше. Аз бях с изключително премерен глас, когато говорех. Не мога да хукна сама до долу за баркод, нали се сещаш?! И да, знам какво е да си обслужващ персонал, никога, ама никога не съм се държала нагло или надменно с колеги или клиенти. Но този наистина прекрачи границата толкова, че дори не можеше да я види. Аз егото съм го преглътнала. И винаги съм правила така, че да държа името на магазина на ниво. Не се говори лошо пред клиент, и т.н. проблеми се решават между нас, така че по този параграф не можеш ме пипна. Каквото зависеше от мен го направих. Да, факт, клиентът си е клиент, независимо от платежоспособността му. И не съм го делила този по никакъв начин, че да получи специално отношение. Получи отговор от моя страна, защото не беше прав да ми крещи. Иначе щях да си замълча и да се усмихна, както правя.

Link to comment
Share on other sites

...

 

Сега, понеже съм бил и от 2те страни следващия път почни така "Господине, много се извинявам но трябва да се изчака малко понеже бар кода не се чете и трябва да дойде човек от отдел играчки да ми донесе бар код за да мога да го сканирам, без него просто не мога да го продам, надявам се ме разбирате - техника. А баркода сигурно се е разлепил/зацапал за съжаление и ще трябва да изчакаме. Имате ли нещо против да приключим сметката за да обслужа още няколко клиенти от опашката и след това като дойде колежката да маркираме и куклата?"

 

Ей при такива въпроси единствено абсолютен кретен може да ти откаже. Ти си тръгнала да му обясняваш нещо, жена му му говори друго, човека всичко което иска е да си вземе нещата и да си ходи и малко му трябва някой да му каже нещо на напреки с по-заповеден тон, че да обърне другата страна. И проблема най-вероятно е бил че сте се надпреварвали с жена му да говорите какво да направи а преди това е имал тежък ден и така... :)

 

Ще ти кажа от собствен опит: преди време за 1 и също нещо в 2 банки реагирах по тотално различен начин като в едната почти ги напсувах. Разликата е че в едната ми обясниха любезно как не може да стане и ми се извиниха че не могат да ми свършат работа докато в другата ядно ми метнаха листчето в моя посока с думи "абе какви са тия глупости тука, това не може да стане изобщо, абе я вземи си попълни данните... ааа ооо не ги попълвай всъщност това не можем да го приемем". В първия (всъщност втория защото след като ме ядосаха в едната банка отидох в другата) им благодарих и си тръгнах усмихнат. В другата им тръшнах вратата отделно че бях на косъм да ги напсувам...

 

 

ТОН НА НИКОГО НЕ СЪМ ДЪРЖАЛА!!!

 

Не си но си му говорила със заповеден тон и като чета как е протекъл разговора той не е чул и половината от това което си му казала ами е реагирал на тона :)

 

Знам че не си виновна, знам и как стои въпроса с баркодовете и техниката, трябвало е да се извиниш с техниката че не можеш да го обслужиш и да му кажеш ако няма против да приключите сметката и да плати за това което не можеш да маркираш след малко и да обслужиш още някой клиент от опашката за да не чакат и те. Това с усмивка и с думите "ако нямате нищо против".

 

 

 

ПС: На мен са ми крещяли около 20 минути защо програмата на едно място съм написал "бележки" а на друго "забележки" - аз разлика не виждам но за човека било имало. След това почти се беше успокоил и забеляза друго подобно но вече не помня какво точно - нещо пак подобно беше но този път с разменени думите въпреки че са същите и значението е същото но той държал да пишело 1:1 същия текст и на 2те места и айде още 20 минути овикване защо не съм ги направил еднакви.

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...