Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Има ли смисъл да продължавам да ти наливам акъл че карането не е натискане на педали, смяна на скорости и въртене на волан с основна цел каране по платното а не извън него? Има си доста правила, трябва да се следят околните коли, пешеходци, знаци и т.н.

 

Изобщо да изтърсиш че каране на автоматик не е шофиране е пълна глупост. Да беше го казал Стефчо в допълнение че едни гуми не може да врътне от тези електроники да го разбера ама да говориш ей така обобщено и да обясняваш че тая работа е "ори-мели-яж" е доста наивно да не кажа деЦко...

 

 

Аз говоря за самото усещане от карането, защото не знам за другите как е но на мен ми доставя огромно удоволствие да карам. Напълно съм съгласен, че добър шофьор ще е добър и в автоматик, и в кола с ръчни скорости, няма спор, но отново казвам, че на мен лично не ми доставя никакво удоволствие да карам автоматик.

Link to comment
Share on other sites

....

 

И да не са особено по-тясни... само дето ако пътя Пловдив-Пазарджик беше там щеше да е с около 30-40см по-широк и лентите вместо 2 щяха да са 4...

 

 

.....

 

аз само така малко да вмъкна, за да те доядосам:

- в България за първи клас пътища стандарта е минимум 3,50м ширина на лента. пловдив-пазарджик, както и пловдив-асеновград е по-широко, щото е 9,00м, като идеята е била после да му се построи успореден близнак и да стане магистрала, т.е. във всяка посока да има 2х3,50 ленти за движение и 1х2,00м аварийно платно, което евентуално да бъде доразширявано с банкет. тва е по проектите отпреди повече от 20 години. иначе за другите междуградски пътища, които са били прекалено дълги или под руга причина не са предвиждани за подобно разширение си важи нормата от 3,50 за I клас, и 3.00 за II клас. даже и в момента можеш да поровиш в сайта на ИАП, където скоро мернах некви инструкции.

колкото до американците:

Arturo E

According to FHWA, 12 feet per lane is the standard width for highways(or Freeways), although it common to see lanes as small as 11 feet.

 

On residential roads, I have seen it as wide as 14 feet total!

 

In most of Asia and Europe, lanes are 3.3 Meters wide.

Standards vary from Country to Country.

avatar_def.gif

ja133

some states here in America have smaller streets than the other state. Where I live in NJ, each lane is really wide, probably 10 feet. In NY, even on the highway, the lanes are probably 9 to 9.5 feet wide. But they are smaller.

 

Not sure about other countries, but I'm guessing the same thing. Check google.

avatar_def.gif

UCANTCME

12 feet per lane is the default standard.......

 

и

google: 1 foot = 0.3048 meters

от там: 9х0,305=2,745м

стандарт: 12*0,305=3,66м

т.е. е същото. тесни са им нискокласните пътища. другите са същите. но пък колите определено са им по-широки.

Link to comment
Share on other sites

Алексей Жалов Пещерата Башовишки печ е пред унищожение! По този повод подготвих и изпратих до МОСВ писмо със следното съдържание:

ОТНОСНО: Опазване от разрушение на пещерата Башовишки печ, край с.Орешец от кариерата за добив на варовици от «Печ» в землищата на с.Орешец и с.Бела, община Димово, обл.Видин УВАЖАЕМА ГОСПОЖО КАРАДЖОВА,

Пещерата «Башовишки печ" в землището на с.Орешец, община Димово, Видинска обл. е водна пещера с дължина от около 3300 m. Изцяло картирани са 1290 m. от проучената й дължина. Пещерата е сред най-дългите пещери у нас. През нея протича подземна река с дебит около 8 l/s , а самата тя представлява периодичн извор с максимален дебит в порядъка до 3000 l/s. Известната фауна от пещерата е: стигобионтът Niphargus pecarensis (Amphipoda) и троглобионтната мокрица Trichoniscus bononiensis (Isopoda). Тя е периодично местообитание на прилепи.

Пещерата е образувана в масива Пъкина глама и попада в обсега на концесионната площ на находище „Орешец", където концесионера СК-13 ПЕЧ"АД ще добива варовици в продължение на 25 години.

По необясними за нас причини , при изготвянето на изискващите се отдаване на концесия документи (Задания за ОВОС, ОВОС, Доклад за резултатите от проведените през 2001-2002 г. геолого-проучвателни работни и пр.) авторите им, а и компетентните органи не са взели в предвид съществуващото положение. Това се потвърждава и в контекста на становищата на ръководеното от Вас министерство:

http://www.moew.gove...nt.bg/manage/co … amp;id=820

Изключителна тревога буди факта, че според проекта за дейност на кариерата, през 2014 г. добивните дейности ще достигнат хоризонт 300 (кота 300) – нивото на което се развива пещерата при което най-малко 1/3 от нея ще бъде напълно унищожена с всички произтичащи от това последствия. (Приложение 1 и 2)

Предвид на изложеното настояваме да получим отговор на следните въпроси:

1.Ще допусне ли МОСВ да бъде унищожена една от най-значимите български пещери ?

2.Ще поиска ли МОСВ от концесионера разработването и изпълнението на алтернативен проект добивна дейност на кариерата, където пещерта да попада извън крайния контур на добива?

3.Не е ли крайно време МОСВ да предприеме бързи практически марки за актуализирането на съществуващия проект на Закон за пещерите или разработването на нов такъв?

Приложение: Карти на района и кариерата с проектирани върху тях контурите на пещерата „Башовишки печ"- 2 бр.

 

Помогнете да бъде въведен закон за опазване на пещерите, защото вандалщината се шири най-много/казвам го сериозно/ именно там. Ако някой не е наясно с унищожаването на водна пещера от такъв тип, ще му дам следния пример - във водопровода на Пловдив се сипват 500кг стрихнин. Сещайте се за последствията.

 

 

http://bgpetition.com/zakonzapeshterite/index.html

Link to comment
Share on other sites

Айде ся подфанете курвите и казармата...

казармата е ТОТАЛНА загуба на време и пари...много се радвам, че пропуснах тази глупост.

Съжалявам хора като баща ми били по 2 години...а има и с повече....мъка, мъка. Жив затвор в най-хубавите години на човек :)

Link to comment
Share on other sites

Е тука може да спорим много, ама ся ми е доволно и нема нужда. 2год. са много, но поне 6 месеца можеха да я оставят.Има какво да се научи там.

Особено ей такива като Чефо :)

 

 

 

Аз говоря за самото усещане от карането, защото не знам за другите как е но на мен ми доставя огромно удоволствие да карам. Напълно съм съгласен, че добър шофьор ще е добър и в автоматик, и в кола с ръчни скорости, няма спор, но отново казвам, че на мен лично не ми доставя никакво удоволствие да карам автоматик.

Ако беше казал това още в началото щяхме да си спестим доста писане. Това че е различно самото усещане е друго, това че можеш да правиш с колата неща които ако е с автоматик не можеш е друго, но това което тръгна да обясняваш са глупости заради което и почнах да те дъвча.

 

 

mobo, това за пътищата сигурно си прав, впечатлението ми от магистралите около LA е че лентите са по-тесни от тукашните... но тъй като не разполагам с измервания не мога да кажа нищо конкретно и сигурно греша...

Link to comment
Share on other sites

Е тука може да спорим много, ама ся ми е доволно и нема нужда. :lol: 2год. са много, но поне 6 месеца можеха да я оставят.Има какво да се научи там.

Мерси...който иска да влиза доброволно. Прав му път. Казармата я мразя от ранна деЦка възраст :)

 

Особено ей такива като Чефо :)

 

 

или за по-кратко Аполон :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ако кажа какво има за дъвчене ще получа Банан и то напълно заслужен,затова няма да кажа!

А за казармата ако бяха ме взели щях да съм свързочник някъде из границите.

Link to comment
Share on other sites

Мтел се срива...

 

Да бе да

 

казармата е ТОТАЛНА загуба на време и пари...много се радвам, че пропуснах тази глупост.

 

Жалко че липсва тази много важна школовка. То резултатите са налице - навсякъде гамени и пикльовци, които не могат да си връзват обувките, камо ли да зашият едно копче. За възпитание и дисциплина да не говорим...

 

 

Е тука може да спорим много, ама ся ми е доволно и нема нужда. lol.gif 2год. са много, но поне 6 месеца можеха да я оставят.Има какво да се научи там.

 

Имаше МНОГО какво да научат там. Но вече е късно...

 

------------------------------------------

 

След 5 часа работа по входната врата заедно със заварчика се прибирам с премръзнали копитца и рамене.... Веднага Jose Cuervo Especial (добре че са ми останали няколко шота на дъното на шишето от рождения ден)!

 

Сол! Текила! Лимон! laughing.gif

 

Обзалагам се че до 20 мин ще се загрея devil.gif

Link to comment
Share on other sites

Няма по сигурен начин да ти се скапе вечерта, от това по радиото да кажат, че един от любимите ти изпълнители, или по - точно вокал на една от любимите ти групи, е бил убит, при това в пътен инцидент, и то докато не е бил на пътя... ясно ни е че американците не могат да карат като хората и затова всички са с автоматици ама не се ли предполага поне да могат горе долу да се движат по пътищата а не да отнасят хората който са спрели ДО тях...

 

 

Аз говоря за самото усещане от карането, защото не знам за другите как е но на мен ми доставя огромно удоволствие да карам. Напълно съм съгласен, че добър шофьор ще е добър и в автоматик, и в кола с ръчни скорости, няма спор, но отново казвам, че на мен лично не ми доставя никакво удоволствие да карам автоматик.

 

Американците карат с автоматик, защото ако всички караха с ръчки, с тия задръствания, съединителят щеше да е консуматив.

 

Колкото до карането за удоволствие, аз като се кача на кола в час пик и ми се ще да изкарам хладно оръжие от колата и да си искам предимството с него.

Link to comment
Share on other sites

Колкото до карането за удоволствие, аз като се кача на кола в час пик и ми се ще да изкарам хладно оръжие от колата и да си искам предимството с него.

 

Мексиканците го правят :lol:

Link to comment
Share on other sites

Всичките сте големи шоФЕри бе, да ви еба!!! Ама като сте такива шофери, що не идете на работа с трактор?А?

 

Добро утро.

Link to comment
Share on other sites

Добро утро и от мен! Тъкмо си викам сега, че ще изпреваря Атанас тая сутрин, гле'йте колко съм ранобудна, ама той рано пиле пак...

Link to comment
Share on other sites

Всичките сте големи шоФЕри бе, да ви еба!!! Ама като сте такива шофери, що не идете на работа с трактор?А?

 

Добро утро.

:lol:

п.п Там където съм аз не е лошо да имаш и един верижен трактор :D

п.п2 Е па добро ви утро...Дано!

Link to comment
Share on other sites

Що, аз съм ходил с "трактор". Ама много се калям.

Чувстваш ли се селянин? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Няма за кво друго да се дъвчем бе... я кажи нещо за казармата сега :lol:

Аз за казармата започвам да казвам само след второто питие! И то при условие, че компанията е настроено състрадателно, технически грамотна, разбира от взривни дейности, вълнува се от кални номерца... притежанието на здрав стомах също е желателно... и най вече трябва да я вълнува съдържанието на вода в краставиците!

 

П.с. Нищо не може да се сравни с гледката на лайнян гейзер!

Link to comment
Share on other sites

 

П.с. Нищо не може да се сравни с гледката на лайнян гейзер!

Хммм, зависи от гледната точка.Дали е направо от източника или от мястото където се складира. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Добър вечер :) Гале, няколко хиляди страници назад съм написал, че живея на бързи обороти - скачам в леглото, заспивам във въздуха и докато тупна, се будя. Трябва ти тренинг...Или друга часова зона..Отивам да си правя омлет със сланина и после ще опърдявам етажаph34r.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...