Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Не знам... да се смея ли, да плача ли, ама тея журналисти са изкарали ситуация "играчка-плачка" от новината, която прочетох. Като изключим видимо пълната им липса на познания в тази област.

 

То натъртване пак не е малко, да се оправя бързо човека.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Сега някой да ме опровергае че има и по-нормални журналисти които не са такива серсеми като горните защото аз почти не съм виждал. Чат-пат някое изключение само да затвърди правилото. Превземки и лукуми само чакай от журналисти.

 

ПС: Написано така 6 метра височина не изглежда кой знае колко докато не се сетя че това е малко над втория етаж при това се е изтърсил върху камъни (надявам се по-гладки) или в най-добрия случай вода но щом са го спасявали - надали.

 

ПС2: Няма нищо така пречистващо като един хубав семеен скандал... верно има тук-таме някое поражение но това си е "collateral damage"

Link to comment
Share on other sites

Бахти...трябва да намаля оборотите...Или да наблегна на смазката....27 часа без сън....pirate.gif

Link to comment
Share on other sites

Бахти...трябва да намаля оборотите...Или да наблегна на смазката....27 часа без сън....pirate.gif

 

Аз днес понаваксах леко... за предните 72 часа бях навъртял само 8 часа сън... днес едвам станах след 10тина а сигурно още 5 можех....

Link to comment
Share on other sites

Няма по сигурен начин да ти се скапе вечерта, от това по радиото да кажат, че един от любимите ти изпълнители, или по - точно вокал на една от любимите ти групи, е бил убит, при това в пътен инцидент, и то докато не е бил на пътя... ясно ни е че американците не могат да карат като хората и затова всички са с автоматици ама не се ли предполага поне да могат горе долу да се движат по пътищата а не да отнасят хората който са спрели ДО тях...

Link to comment
Share on other sites

Ситуация в неделя - прибираме се от на Мачу Пикчу царевичака, идеално права отсечка в продължение на 5км, леко влажен път.Минаваме покрай ПТП от две коли и един мотор, един загинал, 3-ма ранени. И ние не караме като хората.

Link to comment
Share on other sites

ясно ни е че американците не могат да карат като хората и затова всички са с автоматици ама не се ли предполага поне да могат горе долу да се движат по пътищата а не да отнасят хората който са спрели ДО тях...

Какво общо има автоматика с шофьорските умения? Изобщо не са прости, че карат автоматици. Изключително много ме е яд, че не си взех моята кола автоматик.

Link to comment
Share on other sites

Какво общо има автоматика с шофьорските умения? Изобщо не са прости, че карат автоматици. Изключително много ме е яд, че не си взех моята кола автоматик.

 

 

Първото ми предположение би било, че там като им кажеш, че можеш да караш с ръчна скоростна кутия и всички те гледат все едно караш във формула 1, и на повечето им е невъзможно трудно да карат с ръчни скорости. Също така, като човек карал автоматик, бих казал, че това изобщо не може да се нарече каране, това е натискане на педал и въртене на волан и от там заключвам че голям процент от хората не могат да карат и конкретния случай за който говоря малко или много го доказва. Смисъл колко е трудно да стоиш в пътя който междодругото е 3-4 или повече ленти? Едит: Още ми е криво от случая така, че е много вероятно да не гледам никак обективно или да съм в пълна заблуда, но това съм видял, това мисля.

Link to comment
Share on other sites

Ама такива пълни глупости говориш като от седянката пред блока в стил "абе като няма ръчка това не е кола то е тролей" и прочее.

 

Това че те гледат по този начин американци е защото при тях основно спортните коли са с ръчни скорости и всички "рацери" все такива взимат а нормалните хора гледат да си облекчат живота. Тука не ги обичаме по 2 причини - с по-висок разход са и майсторите, които да ги оправят са кът... а и освен това имат по-ограничен живот от другите, ама доста и подмяната е скъпичка, затова и никой не купува 12 годишни бараки с автоматик защото както гледаш колата слагаш още 5 бона отгоре (грубо) за смяната му.

 

Карането освен смяна на скорости е МНОГО други неща и смяната в един момент ти става рефлекс, така че с него и без него карането е почти същото, само малко по-лесно и определено по-комфортно.

 

Колко е трудно да стоиш в пътя ли? Който бил 3-4 ленти - ти май не си карал там че да го говориш това. Наясно ли си че изпреварването там може да стане и отляво и отдясно, че лентите са доста по-тесни от тези, наясно ли си че има една лента наречена carpool където може да карат само коли с 2ма и повече пътници а за другите е забранено, наясно ли си че само с десните 2 ленти могат да карат автобуси, наясно ли си колко често е позволено да сменяш лентата за да изпревариш някой и прекалено честата смяна е нарушение на правилника и т.н. Да продължавам ли да ти обяснявам колко елементарно ти беше изказването или дотук се убеди в това?

Link to comment
Share on other sites

Зависи колко км на ден правиш и в какъв трафик. И аз съм фенче на "ръчката", но да не се лъжем... невъобразимо по-удобно е да караш нова двусъединителна автоматична скоростна кутия.

Link to comment
Share on other sites

Както някой спомена по-горе смяната на скоростите и изобщо използването на скоростния лост става навик след няколко хиляди километра. След това изобщо не ти прави впечатление - единствената разлика е, че имаш 1 ръка + 1 крак заети в повече.

 

Не виждам разлика между България и Америка. Тамошните шофьори са толкова добри колкото им се налага. Надали ако и на тях им се налага да минат през тясни улички на сантиметър от паркиралите коли и от ляво и от дясно, няма да могат да го правят. И там най-рисковата група са младите шофьори - както и в България.

Това, което смея да твърдя е, че жените им шофьори се оправят по-добре отколкото тези в България, може би именно заради автоматика.

 

Тяхното движение е далеч по-улеснено и законите далеч по-строги, а глобите далеч по-солени. Те също нарушават ограниченото на скоростта, но с мярка. За сметка на това на знак стоп масово спират, дори и да виждат че на 500 метра няма други автомобили.

 

Изключително готини са кръстовищата с 4 стопа. Правилото е изключително просто, който пръв спре - пръв тръгва. Как от хилядите подобни ситуации, които наблюдавах, нямаше нито един бабаит, който да мине знаейки че другите ще спрат на стопа :)

 

И аз преди година като се качих на кола за първи път си казах, баси якото е със скоростите, тия американци нищо не разбират. Кефех се, кефех се.. навъртях към 10к км и вече ми е такъв навик - дразни ме че не мога да говоря по телефона, да си пуша цигарата спокойно и т.н. ;> Не че не го правя(първото го избягвам, но се налага чат-пат за по 20 секунди). Но си е далеч по-голям кеф да имаш свободна ръка.

 

Автоматика всъщност започна доста повече да навлиза и при нас и след няколко годинки вече ще си има голям процент коли автоматици :)

Link to comment
Share on other sites

Ама такива пълни глупости говориш като от седянката пред блока в стил "абе като няма ръчка това не е кола то е тролей" и прочее...

 

Наясно ли си ... наясно ли си ... наясно ли си ... наясно ли си ...

Да продължавам ли да ти обяснявам колко елементарно ти беше изказването или дотук се убеди в това?

 

Дедо изБУФна. :)

 

Иначе за мен не са ми проблема скоростите - автоматични или ръчни, колкото нетолерантните шофьори и неспазването на правилата. Единственото място, където съм бил и смея да твърдя, че са по-зле от тук, това е Египет.

Link to comment
Share on other sites

Ама такива пълни глупости говориш като от седянката пред блока в стил "абе като няма ръчка това не е кола то е тролей" и прочее.

 

Това че те гледат по този начин американци е защото при тях основно спортните коли са с ръчни скорости и всички "рацери" все такива взимат а нормалните хора гледат да си облекчат живота. Тука не ги обичаме по 2 причини - с по-висок разход са и майсторите, които да ги оправят са кът... а и освен това имат по-ограничен живот от другите, ама доста и подмяната е скъпичка, затова и никой не купува 12 годишни бараки с автоматик защото както гледаш колата слагаш още 5 бона отгоре (грубо) за смяната му.

 

Карането освен смяна на скорости е МНОГО други неща и смяната в един момент ти става рефлекс, така че с него и без него карането е почти същото, само малко по-лесно и определено по-комфортно.

 

Колко е трудно да стоиш в пътя ли? Който бил 3-4 ленти - ти май не си карал там че да го говориш това. Наясно ли си че изпреварването там може да стане и отляво и отдясно, че лентите са доста по-тесни от тези, наясно ли си че има една лента наречена carpool където може да карат само коли с 2ма и повече пътници а за другите е забранено, наясно ли си че само с десните 2 ленти могат да карат автобуси, наясно ли си колко често е позволено да сменяш лентата за да изпревариш някой и прекалено честата смяна е нарушение на правилника и т.н. Да продължавам ли да ти обяснявам колко елементарно ти беше изказването или дотук се убеди в това?

 

А ти наясно ли си че такива пътища с carpool лентите и правилата за 2ма и повече пътници и т.н. са основно на входовете и изходите на големи градове като Бостън, Ню Йорк и т.н. Наясно ли си че повечето "inter state" пътища са с 2-3 ленти и няма ограничение къде да карат само автобуси и carpool-и и т.н. Наясно съм и че лентите им не са чаааааааааак толкова по - тясни от наще, а това с честата смяна на лентите явно е само за някакъв определен щат защото нито в Maine нито в Massachusetts има такова нещо. Да отговоря на по - горния ти въпрос, карах там 4 месеца, така че бая си покарах и не, не се убедих, че говоря глупости. А да и относно американските шофьори, има такива които си карат по правилника и са толерантни и т.н. но също така е пълно и с еквиваленти на нашите пернишки гофладжии.

 

А за конкретния случай, за който говоря, не знам как може да излезе човек от такъв път според мен е талант...

 

Колкото до автоматиците може да са по удобни и направо сами да се движат, но ЗА МЕН това не е каране.

Link to comment
Share on other sites

Въх не бях влизал тука известно време и наизкочили много нови раздели - строителства, градини, техники... Някой от модераторите да не е отворил я практикер, я бриколаж? :D

Link to comment
Share on other sites

Колкото до автоматиците може да са по удобни и направо сами да се движат, но ЗА МЕН това не е каране.

 

Има ли смисъл да продължавам да ти наливам акъл че карането не е натискане на педали, смяна на скорости и въртене на волан с основна цел каране по платното а не извън него? Има си доста правила, трябва да се следят околните коли, пешеходци, знаци и т.н.

 

Изобщо да изтърсиш че каране на автоматик не е шофиране е пълна глупост. Да беше го казал Стефчо в допълнение че едни гуми не може да врътне от тези електроники да го разбера ама да говориш ей така обобщено и да обясняваш че тая работа е "ори-мели-яж" е доста наивно да не кажа деЦко...

 

И да не са особено по-тясни... само дето ако пътя Пловдив-Пазарджик беше там щеше да е с около 30-40см по-широк и лентите вместо 2 щяха да са 4...

 

 

Ти карай в час пик през центъра с кола с ръчни скорости и с автоматик и ще запееш друга песен кое те кефи и кое не. Само дето 15 годишен автоматик си е голяма беля, ей затова не ги харесваха тука...

 

Айде ся подфанете курвите и казармата...

 

Като я спомена какви спомени изникнаха...

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...