host Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 ИнфоЛайт директно бъгна Win7-цата ми (х64 версия), Склад Про пък въобще не искаше да стартира в лайт версията, докато не качих чисто Про и да създам база данни, която после да се отвори с Лайт (е какъв е смисъла ако ще купувам само Лайт)... въобще, в потрес съм. Приемам всякакви предложения и акъли. Вариант със софтуера за аптека трябва да го обсъдим, от сряда съм 100% наличен в Плд и може да се разберем нещо на ЛС. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 ИнфоЛайт директно бъгна Win7-цата ми (х64 версия), Склад Про пък въобще не искаше да стартира в лайт версията, докато не качих чисто Про и да създам база данни, която после да се отвори с Лайт (е какъв е смисъла ако ще купувам само Лайт)... въобще, в потрес съм. Приемам всякакви предложения и акъли. Вариант със софтуера за аптека трябва да го обсъдим, от сряда съм 100% наличен в Плд и може да се разберем нещо на ЛС. Разходи се до офисите на Митко и/или на Веско и поискай да ти направят демо. Нищо не пречи нито ще ги затрудни предполагам. За другото - нямаш проблеми ще ти я дам само че ме мързи да се занимавам с нея и тя верно работи но доколко добре не знам и не ми се занимава да я оправям - все пак студентКА я е писала - чудо на техниката е направо. Помня че ми скъса нервите и я овиквах през ден... накравя на нея ѝ писна да ѝ обяснявам колко е некадърна и реши че знае страшно много, хвана си чукалата и замина да работи в някаква софийка фирма където работната обстановка била просто 6+ спели в офиса даже обменяли идеи и информация... не ми се мисли какви точно идеи са обменяли докато спят и дали наистина са спели или са правили други работи Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Дедо, Дедо... така бива ли със младите кадри. За това в офиса имаме уред за провеждане на интервюта - матрак, стандартен. Идва девойчето, със, без CV - нЕма значение. Важни са реалните умения Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Честит празник. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Честито на всички българи. > http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/videos/video/51039885-125_godini_ot_Saedinenieto.html . Доктор Радев, благодаря от името на всичките ви възпитаници Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Freestyler_ Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Честит Празник Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Винаги, когато отида на работа в почивен за България ден, европейците се скъсват да пращат поръчки. Днес е един добър ден за нащъ фирма. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Ducati Desmosedici ...те тАва ми минава през главата. Уникален мотор с още по-уникална цена Ехх тия Дукове...много са готини верно.Aprilia RSV 4 Mile също не е лоша и мисля,че е по-евтинийка... П.П.Японското си е японско обаче ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Ехх тия Дукове...много са готини верно.Aprilia RSV 4 Mile също не е лоша и мисля,че е по-евтинийка... П.П.Японското си е японско обаче ) Специално това Дукати като ново е струвало 70 хилки в долари . Японско не японско....италианска секта до край Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Намразих мексиканците! Искам атомна бомба, мамка му... П.с. Аз като по-простичък, искам едно ей такова - Достойно носила службата си машина на третият райх (KS - 800) А, ей тва е по-малкото му братче (KS - 750) Не бих върнал никое от двете... Бахти, никой вече не прави истински моторетки! Сега се произвеждат само някакви фъшкии-еднодневки, които тръгнат ли да кашлят - заминават право на боклука... а, ремонтите им са жива проява на садо-мазо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Намразих мексиканците! Искам атомна бомба, мамка му... П.с. Аз като по-простичък, искам едно ей такова - Достойно носила службата си машина на третият райх (KS - 800) А, ей тва е по-малкото му братче (KS - 750) Не бих върнал никое от двете... Бахти, никой вече не прави истински моторетки! Сега се произвеждат само някакви фъшкии-еднодневки, които тръгнат ли да кашлят - заминават право на боклука... а, ремонтите им са жива проява на садо-мазо. Еми Гадо нали знаеш...една машина колкото е по-сложна,толкова повече има кфо да се развали.На тая твоята моторетка или на един Симсон кфо има да им се разваля Най-тежкия ремонт е да смениш бутало Днешните са едни датчици,та сто и осем скорости,та ABS,та незнамсиоще какво...пък и от друга страна старите вървят с 70 километра в час...новите с 270 Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Къде по-добре са новите... със старите може да се почупиш много кофти а с новите изобщо няма подобен шанс да стане... с тях ако се размажеш те остъргват с малка лопатка просто... Убеден ли си че говориш за мАтори? Защото аз съм много сигурен, че и със скутер можеш да се убиеш. Лигавя се... опит за майтап но май не ми се получи добре... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Убеден ли си че говориш за мАтори? Защото аз съм много сигурен, че и със скутер можеш да се убиеш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Убеден ли си че говориш за мАтори? Защото аз съм много сигурен, че и със скутер можеш да се убиеш. Еми небезизвестният Пининфарина за жалост точно така си отиде...Дедо Мразе-и с кола може се размажеш подобаващо,с мотор още повече...както и със скутер.Ти като паднеш с 80 и се забиеш в дървото кфа е разликата дали си с 1000 кубиков мотор или със 125 кубиков скутер?Разликата е,че малките кубатури са по-склонни да прощават грешките на тея които ги карат...ако ме разбираш Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Подобни зверове имаше на един ретро събор в Несебър. Проведе се преди 20 дена. Утре ако ми остане време ще ти кача малко снимки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 По-добри SATA кабели? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Еми Гадо нали знаеш...една машина колкото е по-сложна,толкова повече има кфо да се развали.На тая твоята моторетка или на един Симсон кфо има да им се разваля Най-тежкия ремонт е да смениш бутало .... пък и от друга страна старите вървят с 70 километра в час...новите с 270 Ти бъди рахат! Последният ми мотор беше два пъти по-възръстен от теб(03.1970г)... и си подържаше 160км.ч. Говорим за карданна машина (отново боксер), която допълнително е бъзикана, удължавана и къстъмизирана от мен... и накрая от заводските и 220кг (сухо тегло), беше станала почти 270кг. Представи си ако бях решил да я правя само и единствено за скорост, дали нямаше да подържа още повече и щеше ли да може да се изцежда в градски условия!? Иначе тези дъртюхи, дето съм ги постнал както са си с кошовете, сандъците и прочее товар.... швабата ги е правил да вдигат 120, което ще рече, че спокойно дори и в оригинален вид, могат да държат поне 100... Днешните са едни датчици,та сто и осем скорости,та ABS,та незнамсиоще какво... ВЕрвай ми, ровил съм се из адски много карантия на съвременни боклуци... и не мога да кажа нищо добро! Е..., или поне с много редки изключения.... П.с. Всъщност и какво от това, че сегашните боклуци (визирам разните му там шосейки и шестдневки) могат да вдигат над 200 !? Може би това има значение за хора които участват в някоя донорска програма и горят от желание да им експлантират джигерите, колкото се може по-бързо... Няма фън в скоростите над 180! Адреналин - да, но удоволствие от шматкането на моторетка - никакво! П.с.2 Естествено, говоря единствено от личен опит.... Подобни зверове имаше на един ретро събор в Несебър. Проведе се преди 20 дена. Утре ако ми остане време ще ти кача малко снимки. Давай ги насам! В Несебър съм виждал машини които и в Гугъл не можеш да видиш... Link to comment Share on other sites More sharing options...
p4ela Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 понеже виждам,че има интерес към ретро парада в Несебър,ще ви дам линк със снимки от миналата година, след малко ще постна и друг със снимки от таз годишния ретро парад ,който определено беше по-слаб от миналогодишния . Криза е все пак ! http://sexsa.snimka.bg/motorcycles/retro-parad-nesebur-2009.413574.14345994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 http://sexsa.snimka.bg/motorcycles/retro-parad-nesebur-2009.413574.14345994 Хмм..., сериозно участие на пловдивчани или поне на мотори които са съживени в Пловдив, забелязвам. Обаче освен NSU, Zundap KS-750 едно DKW, както R-25ца и една R-35 (може би същата която преди години един бургазлия ми я отмъкна под носа)... друго, което да е по-интересно не видях... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Край! Моренцето свърши - 6 чисти дни + два основно пътуване... За сефте от десет години имам някаква разлика на бански и нещо, наподобяващо тен. И си изкарах ебаси якото море. Само... малко ме е шубе да правя проверка на наличностите в сметката, че може да каже разни лоши работи Link to comment Share on other sites More sharing options...
letalis Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Провери де,провери,да видим колко си смел ама гледай да си седнал Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 По-добри SATA кабели? Ако ще купуваш гледай да са със закопчаване задълже. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 A именно нещо такова: http://www.dekada.com/catalog/cable-sata2-90%C2%B0-uv-blue-45cm-sata245bluv-p-284.html само че за 1-2 кабела не си струва да се плаща куриерската услуга... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ако ще купуваш гледай да са със закопчаване задълже. A именно нещо такова: http://www.dekada.com/catalog/cable-sata2-90%C2%B0-uv-blue-45cm-sata245bluv-p-284.html само че за 1-2 кабела не си струва да се плаща куриерската услуга... Въпроса е дали има значение тези закопчалки за дъното? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Навсякъде има... а и няма вариант да вземеш кабел със закопчалки само от едната страна Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.