Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Стенли става СЕГА? Не мога да повярвам...

Стаам сега, п'ффф ти бъзикаш ли ме? :)

Аз скоро си лягам... то сутрешният блок за мен е малко като вечерните новини в случея.

 

Впрочем смятам да ги съдя тея от сутрешният блок за дискриминация!

Казват само едно "Добро утро"! Няма ли едно "Добър вечер" за хората, които си лягат по това време?

Link to comment
Share on other sites

Какво стана с монитора?

 

Чакам DELL да ми се обадят след като решат какво ще правят по моя случай. Малко неориентирана работа ама какво да се прави. Аз още чакам да ми отговорят за това колко пиксела се считат за гаранционен проблем - вече месец някъде и не са много наясно.

 

Затова и взех монитора от UK, и понеже съм много навит може обратно да го върна пак там за ремонт но не мога се примиря да ме бъзикат тъпо

 

Казват само едно "Добро утро"! Няма ли едно "Добър вечер" за хората, които си лягат по това време?

 

Защото дефиницията за "добро утро" е когато започва деня. Това че ти си лягаш не кара слънцето да залязва

Link to comment
Share on other sites

...Това че ти си лягаш не кара слънцето да залязва

Да се обзаложим!? XD

Link to comment
Share on other sites

Много си се поамериканчил Ангеле ..

 

Може и да си прав.

 

 

 

 

... колкото и да сме уникални, всеки от нас като иде по голяма нужда не а*а цветя и рози. 

 

Аз акам лилиум.

 

 

 

Чакам DELL да ми се обадят след като решат какво ще правят по моя случай. Малко неориентирана работа ама какво да се прави. Аз още чакам да ми отговорят за това колко пиксела се считат за гаранционен проблем - вече месец някъде и не са много наясно.

 

Затова и взех монитора от UK, и понеже съм много навит може обратно да го върна пак там за ремонт но не мога се примиря да ме бъзикат тъпо

 

Какво е станало на монитора? Че ти преди 2 дни го взе..

Link to comment
Share on other sites

Какво е станало на монитора? Че ти преди 2 дни го взе..

 

Нещо захранването май защото като ръгна кабела не светва лампичката ...

 

а за Dell-България просто нямам думи. От един месец проверяват какво значи Premium Panel Guarantee, защо U2711 го има а 3008WFP не. Вчера ги питам за монитора онзи почва да ми Ъъъъ-ка вика ми ще проверим можем ли да го обслужим, ще ви се обадим утре че сега е 4:15 и може да са си тръгнали и ще ви се обадим. Ми не ми се обадиха... Обадих се на Асбис, човека поиска service tag-a и каза да му го пратя. Вика 30тина лева някъде ще струва труда и 10тина дена чакане на захранващ блок (ако съм прав де) и това е. Този от Асбис вече знаеше какво прави а не като серсемите от съпорта на DELL да ми заеква, ъъъ-ка и да няма хал хабер от нищо.

Link to comment
Share on other sites

Как мислиш? :) Пробвах. Пробвах да го оставя изключен за няколко часа, пробвах без да е включен DVI кабела... нищо. Като включа кабела се чува едно припукване което е нормално за всички импулсни захранвания, но не светва "зелената лампичка" и това е. Идната седмица ще се разбере какво му е било.

 

Ето и отговора от англичанина:

 

Ok, i have spoken to the UK dell pro support team and they have confirmed that the warranty is valid and it is also valid in Bulgaria. The 3008 is a premium panel display. You do not get any more premium than the 3008! You should not have to pay for it to be repaired – it should be REPLACED if it is faulty. They have put together a case under your service tag and the dell team in Bulgaria should be able to access it.

 

Само нашенските льольовци от съпорта на DELL ме разочароваха и продължават да затвърждават мнението ми за тях. Асбис от друга страна се оказаха пичове. А да видим сега кога ще ми го върнат (то аз още не съм го пратил че днес утече ама до утре ще го опаковам и преди да си легна ще го пратя по интерлогистика)

Link to comment
Share on other sites

Само нашенските льольовци от съпорта на DELL ме разочароваха и продължават да затвърждават мнението ми за тях. Асбис от друга страна се оказаха пичове. А да видим сега кога ще ми го върнат (то аз още не съм го пратил че днес утече ама до утре ще го опаковам и преди да си легна ще го пратя по интерлогистика)

 

А защо не ги пита, кой е dell team в България, за да се свържеш с тях и да ги питаш дали аджеба виждат тоя case с твоя service tag. Също да ти кажат и кога можеш да си очакваш новия монитор.

Link to comment
Share on other sites

Как мислиш? xmas.gif Пробвах. Пробвах да го оставя изключен за няколко часа, пробвах без да е включен DVI кабела... нищо. Като включа кабела се чува едно припукване което е нормално за всички импулсни захранвания, но не светва "зелената лампичка" и това е.

 

Абе изгоряла ти е зелената лампичка бе!

post-12-1236941130.gif

Link to comment
Share on other sites

Ники, ако се е прецакала пущината, дай да и изрежа една дупка с 22 милиметровата фреза (на ниски обороти на бормашината) и да ти боцна една нова зелена лампичка... хем ще може да мига, пък си има и лъскавко по периферията... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Абе изгоряла ти е зелената лампичка бе!

post-12-1236941130.gif

 

 

Или не е натиснал копчето Power, и свети оранжево. :Facepalm:

 

Като цяло, добре поне че проблема е в захранването. Може да се отремонтира.Ново захранване дрън дрън. А иначе Делл съм ги признал за "мияри", знаят си че правят калпави дъна за лаптопи, сайта им е пълен с оплаквания за изгорели дъна, ма тук нашите обвиняват адапторите. И предлагат да ти продадат нов, за лаптоп в гаранция. Добре че Мултирама се оказаха сериозен магазин. Не че пак не трябваше да се спомене КЗП...

Link to comment
Share on other sites

Само нашенските льольовци от съпорта на DELL ме разочароваха и продължават да затвърждават мнението ми за тях. Асбис от друга страна се оказаха пичове. А да видим сега кога ще ми го върнат (то аз още не съм го пратил че днес утече ама до утре ще го опаковам и преди да си легна ще го пратя по интерлогистика)

 

Я още чакам да споменеш свободна дата за обработка на челното стъкло на изтребителя...ама нейсе. :

Link to comment
Share on other sites

А защо не ги пита, кой е dell team в България, за да се свържеш с тях и да ги питаш дали аджеба виждат тоя case с твоя service tag. Също да ти кажат и кога можеш да си очакваш новия монитор.  

 

Service tag-a e един вид серийния номер на монитора.

 

За нов не искам защото няма гаранция за изгорели пиксели. А този нямаше. Искам си този и да му оправят захранването.

 

 

host, трябва да мине през сервиз, преди това трябва да мина да оправим една щета... изобщо... ама хубаво ми напомни че аз и другите ги влача от не знам кога... :)

Link to comment
Share on other sites

Service tag-a e един вид серийния номер на монитора.

 

За нов не искам защото няма гаранция за изгорели пиксели. А този нямаше. Искам си този и да му оправят захранването.

 

 

host, трябва да мине през сервиз, преди това трябва да мина да оправим една щета... изобщо... ама хубаво ми напомни че аз и другите ги влача от не знам кога... :)

 

Да де, ама ако мине през сервиз ще ти иде гаранцията, а тая за пикселите не мисля, че трябва да е проблем. При подмяна на продукта, важат условията при които си купил първия.

Link to comment
Share on other sites

Я пак? Асбис - официален дистрибутор, представител и сервиз на DELL за България. Коя гаранция викаш ще иде и накъде се била запътила?

 

 

Гаранцията за пикселите не можа да ме разбереш. Нашенските апапи не дават такава гаранция. И не можеш да провериш монитора преди да го купиш, защото го няма на склад а се поръчва единствено след 100% авансово плащане и срок на доставка 1 месец. Ей затова пропуснах да си го купя от нашенските дистрибутори. Плащаш, поръчваш и каквото дойде - твое си е. Ако имаш късмет ще е читаво.

Link to comment
Share on other sites

Чета си тук и яко смях...

Слънчевата обсерватория на НАСА изпрати първи снимки

0000089793-article2.jpg

Коментари:

* На мен ли така ми се струва, или виждам да се вее македонският флаг на слънцето? :)

* Македонскиот космонафт Ниле Армстронски е бил и на слънцето! ;)

* Македонска Агенция за Космическа Експазия съкратено- МАКЕ.

Обмисля да колонизира слънцето както и няколко спътници на произволен принцип...

* Ех, Сунце, Сунцеее... земльо македонска... и за тебе ли ке се тепаме сега? :(

 

Хахаха, ех денят ми се оправи! XD

Link to comment
Share on other sites

Я още чакам да споменеш свободна дата за обработка на челното стъкло на изтребителя...ама нейсе. :

 

Дай, дай да видим как ще се справиш, че следва и моето. Ако въобще Пламен се е сетил да ми купи препарат, което силно ме съмнява... Ма то купуването се урежда. laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Я пак? Асбис - официален дистрибутор, представител и сервиз на DELL за България. Коя гаранция викаш ще иде и накъде се била запътила?

 

Ами не мога нещо да те разбера. Какъв е тоя гаранционен сервиз срещу заплащане?

 

 

Dell ти казват, че монитора ти трябва да се подмени и не трябва да ти взимат пари. Че техните специалисти са регистрирали дефекта ти в системата и трябва от тук да го видят. Ти отиваш при Асбис, "официален дистрибутор" (в интерес на истината един от над 5), и те ти казват, че на гаранционния монитор, ще ти вземат пари за поправка.

 

Пари за поправка на гаранционна техника се взима от нормални сервизи. Гаранционен монитор, ремонтиран в нормален сервиз, губи гаранцията си. Или поне така пише в гаранционната карта.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Да ти кажа не слушах много внимателно но като чух 30лв реших че ми е все едно... може да е за куриера наобратно - все пак това не се поема от гаранцията. Проблема е че човека почна прекалено подробно да ми обяснява и спрях да слушам подробностите :)

 

ПС: И не са казали че трябва да се подмени. Това къде го прочете? Подменя се ако е нужно. Т.е. ако не може да се отремонтира. В случая ако се смени само захранващия блок ще е по-добре вместо да чакаме да докарат нов.

Link to comment
Share on other sites

ПС: И не са казали че трябва да се подмени. Това къде го прочете? Подменя се ако е нужно. Т.е. ако не може да се отремонтира. В случая ако се смени само захранващия блок ще е по-добре вместо да чакаме да докарат нов.

Как така къде го прочетох? Ти го написа:

 

 

Ok, i have spoken to the UK dell pro support team and they have confirmed that the warranty is valid and it is also valid in Bulgaria. The 3008 is a premium panel display. You do not get any more premium than the 3008! You should not have to pay for it to be repaired – it should be REPLACED if it is faulty. They have put together a case under your service tag and the dell team in Bulgaria should be able to access it.

 

Все си мисля, че до толкова знам английски език. :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Как така къде го прочетох? Ти го написа:

 

 

 

 

Все си мисля, че до толкова знам английски език. :)

Да, ама има една подробност, тея от делл така говорят все едно са се оправяли с подобни проблеми в България. хахаха

 

И да дедо, w00x е прав! Тряа се подмени без да плащаш или да доплащаш нещо, според написаното.

Ся не знам какво покрива гаранцията, но щом така са писали.

Link to comment
Share on other sites

Все си мисля, че до толкова знам английски език. :)

 

Ми ще видим какво ще излезе в крайна сметка. Знаем как се тълкуват нещата. Аз ще съм доволен към края на идната седмица пък 30лв са нищо (а да видим за пращането на тези 25 кила железария колко ще ми вземат куриерите утре).

 

 

Иначе, да ако не може да се поправи ще се подменя. Ама все си мисля че смяната на един захранващ блок не е нищо особено и ще го направят по-лесно от пълна подмяна.

Link to comment
Share on other sites

В България и основен ремонт е по-лесен от подмяна. Те застрахователите на тоталирани коли им правят ремонт вместо да ги подменят изцяло ти за един монитор.

 

В чужбина обаче не е по-лесен ремонта, защото най-малкото отнема време. Особенно на такава скъпа техника. Хората дават нов, стария го карат в сервиза, като имат време го отремонтират и го продават с 20-30% по-ниска цена.

 

Ама ние тука нали сме тарикати...

 

Те и затова заплатите са толкова ниски. Защото не се цени човешкия труд.

 

 

Link to comment
Share on other sites

To и ремонтите са такива ама това е друга тема. Особено на колите.

 

В случая с моя монитор държа да си остане този панела защото е проверен и всичко му е ОК. Той човека го беше и калибрирал даже... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...