Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

След 2 часова разправия с КАТаджии съм обиден на всички , даже и на мен си..... не ми обръщай внимание оооо ти Велика ....... квото си харесаш.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Едит за w00x : Последен чат : Еми така се получава понякога. Хайде, аз заравям томахавката, хубаво ще е и ти да последваш този пример, а подходящото продължение ще е 'о, велика руса тикво'. Не знам дали нацелих добре леко намирисващия ти на цинизъм тон :)

Link to comment
Share on other sites

"Ей за това обичам приятелите си".

 

Не знам дали си е дал сметка колко означаваха за мен тия думи :)

 

Иначе си изкарах вчера - след работа - на центъра за подарък, след това на гарата и в София. И от там на рожденния ден. Цитираното е реакцията на рожденника. Подарих му "Идиот" на Достоевски. Каза, че няма нищо случайно, имайки предвид кой му го подарява :P

 

Въобще яко. Беше ми приятно отново да си вървя пеш из нощна София. Ако не беше толкова дъжделиво и аз толкова непотготвен за дъжд - сигурно целия уикенд щях да си изкарам в София.

Link to comment
Share on other sites

Хайде, аз заравям томахавката, хубаво ще е и ти да последваш този пример

За 3ти път в тоя форум някой иска да ме заравя , само че тоя път направо ме заряват и приканват и други хора да го правят... Няма да се разберем така :angry:

Link to comment
Share on other sites

Минава ми през главата, че в понеделник ще подам жалба срещу Технополис. Пробват се да се правят на хитри ама....

А да. И Адроид са мошеници на дребно. Поне магазина на Мария Луиза.

Link to comment
Share on other sites

Едно голямо : Хахахахаха :) Направо ме разби. Аз съм в клуба анти-Tomahawx и агитирам хората да те заравят. А, забравих, просто съм от индианците чероки, затова така правя :) Сгъната съм от смях, честно! :)

 

Минава ми през главата, че в понеделник ще подам жалба срещу Технополис. Пробват се да се правят на хитри ама....

А да. И Адроид са мошеници на дребно. Поне магазина на Мария Луиза.

 

Направо върви се разправяй. Аз загубих 2 ч. за един телефон за 25 лв., който стоя повече в сервиза, отколкото у нас, та ги заплашвах, не знам какво, бях си принтирала и ЗЗП, показвах "членове", алинеи и т.н. В крайна сметка ми върнаха парите. С жалба нищо няма да свършиш, Миро, поне така си мисля, надявам се да греша.

Link to comment
Share on other sites

Минава ми през главата, че в понеделник ще подам жалба срещу Технополис. Пробват се да се правят на хитри ама....

А да. И Адроид са мошеници на дребно. Поне магазина на Мария Луиза.

 

За онея на Мария Луиза незнам, ама тея дето са в къщата до енергото са много точни.Изгърмяли дъна по наша вина са сменяли и разни други компоненти без грам да се заяждат.За тея другите незнам.

Link to comment
Share on other sites

Минава ми през главата, че в понеделник ще подам жалба срещу Технополис. Пробват се да се правят на хитри ама....

А да. И Адроид са мошеници на дребно. Поне магазина на Мария Луиза.

 

Я дай подробности

Link to comment
Share on other sites

За 3ти път в тоя форум някой иска да ме заравя , само че тоя път направо ме заряват и приканват и други хора да го правят... Няма да се разберем така :angry:

 

споко, мен пък редовно ме търгуват в секцията за покупкопродажби на дребно и то на стоки втора употреба. и то все евтино.

от тва по-използван и захвърлен няма какво да ме накара да се почувствам....

 

теб поне само те заравят да си ръждясваш.

Link to comment
Share on other sites

Направо върви се разправяй. Аз загубих 2 ч. за един телефон за 25 лв., който стоя повече в сервиза, отколкото у нас, та ги заплашвах, не знам какво, бях си принтирала и ЗЗП, показвах "членове", алинеи и т.н. В крайна сметка ми върнаха парите. С жалба нищо няма да свършиш, Миро, поне така си мисля, надявам се да греша.

Аз жалбата ще я подавам в КЗП, не в Технополис. Каквото си говорих с Технополис беше до днес. От понеделник е ред на сериозните играчи :)

 

 

За онея на Мария Луиза незнам, ама тея дето са в къщата до енергото са много точни.Изгърмяли дъна по наша вина са сменяли и разни други компоненти без грам да се заяждат.За тея другите незнам.

Ми нося им видео карта като нормален човек да я видят - те ми казаха, че не работи(тоя пич Борислав дето им е там в сервиза я гледа) и ми продадоха друга. Да ама картата работеше, проблема излезе в PCi-E слота. Все си мислех, че не са 60лв, ама явно ги е ударила кризата и са почнали с номера на дребно. И сега за мен са мошеници. И на всеки ще казвам, че са. Можеха да си вземат 10 лв за проверката, както стана после в PIC - там са коректни, но явно решиха, че е по-важно да ме "ударят" с една карта.

Сега или ще им се обадя да ги питам какво ще правим или ще продам. Не е използвана и 5 минути.

 

Я дай подробности

За кое по-точно?

Link to comment
Share on other sites

За кое по-точно?

 

За това какво са те изнервили Технополис и Адроид... т.е. адроид разбрах къде е проблема и с тях спокойно отиваш и им я връщаш

Link to comment
Share on other sites

За това какво са те изнервили Технополис и Адроид...

За Адроид-а си го писах по-горе.

За Технополис въртят, сучат да не ми сменят хладилника. Хладилника е Candy на година и нещо. Имам над година още гаранция.

Преди да излезем в отпуска, го видяхме, че в единия ъгъл се образува лед. Размразихме го, като мислехме, че е нещо от това. Да ама не. За една седмица го направи пак леда. Като взех да го оглеждам забелязах, че и пластмасата над леда се е нацепила на няколко места.

Отидох в Технополис и от там се свързаха със сервиза и изпратиха един "майстор" да го гледа.

Тоя пич ми наговори куп глупости.

Образуването на лед било нормално.

Сега било топло и имало конденз.

Да го държа хладилника на по-слабо. А той беше на 1.5. Като го питах защо да го държа на 1 като е направен до 5 ми отговори, че " то и мерцедесите са до 320 км, ама не ги караш с толкова" От тука нататъка ми стана ясно, че с тоя няма да се разбера и го оставих да ме баламосва. Цепнатините не били цепнатини - това било одраскано, като съм рязал нещо с нож вътре !?!?! После като го питах за тоя лед взе да ми вика, че нямало време да се оттече и затова ставало така. Да ама това става в частта, където улея за оттичане е най-високо. На въпроса защо тогава в другата част на хладилника където водата минава по-дълго растояние успява, нещо измрънка, че на онова място почвал газа и било по-студено. После като питах ми тия цепнатини няма ли да се просмуче вода отзад и да направи беля ми каза, че била дебела пластмаса -2-3см?!?!? и нямало проблем.

Така....

На другия ден след идването на "майстора" отидох в Тенополис и говорих с някъв подуправител или там де да го знам къв като му казах, че тези от сервиза са малоумни и, че аз нямам намерение повече да се разправям с тях. Имам проблем с хладилника и искам да го сменят. Преди това говорих с двама души и те ми казаха, че най-вероятно е производствен дефект, при който недобре изолирана тръба с охлаждащия газ е опряна до стената на хладилника и прави проблем. Че е подлежи на смяна. Както и да е. Пластмасите са спукани и им казах, че искам нов. Обаче там ми казаха да докарам хладилника и те ще го пратят на сервиза да го гледат.

Дойдоха, взеха го. дадоха си ми протокол за рекламация. На него пише, че се оплаквам, че хладилника прави лед в хладилната част. Днес като ми го върнаха дадоха протокол от сервиза, в който пише, че съм се оплакал от това, че не охлажда и те го тествали 72 часа. Вчера звъннах на една булка от Тхенополис и е питам аджеба като са ми спукани пластмасите какво правим. Тя ми каза - те не влизат в гаранцията. И аз съответно на обяд отидох до КЗП да видим какво да ги правя. Там ми казаха да си видя гар. карта, дали наистина го пише. Ако пише, че пластмасите не влизат са с вързани ръце и само ако продължи да прави проблем, тогава може да ми погнат. Понеже картата беше при тях в сервиза едва днес я получих. Там изрично пише, че не важи за дефекти по пластмасите, но по външната страна на корпуса. А на мен проблема ми е вътрешната изолация.

Обадих се пак на булката от рекламации да я питам пак какво ще правим в тоя случай и тя ми каза, че това не било производствен дефект. На което и казах, нали се сещате, че нещо в хладилника не е наред и затова ми е довело до спукването. Ми няма как да се докаже, не знам си кво си. Той хладилника е бил използван. И аз е питах какво иска да ми каже, че аз съм блъскал с чук вътре, че да се спука ли? Както и да е.

В понеделник съм в КЗП с протоколите, с гаранционната карта и жалбата.

Чудя се дали да се заям и да искам обезщетение, за това, че те като ми взеха хладилника и не ми дадоха временно друг, ми се наложи да изхвърлям храна и развалени продукти.

Link to comment
Share on other sites

Всичко опиши и всичко престирай! Тия лекета в България никога няма да се научат, че работят с КЛИЕНТИ и именно те им плащат заплатата. Добре разгледайте гаранцията с хората от КЗП - те си имат и юристи и техн. грамотни лица доколкото знам - да видите аджеба как да изготвите иска. Гони ги до дупка.

Link to comment
Share on other sites

Всичко опиши и всичко престирай! Тия лекета в България никога няма да се научат, че работят с КЛИЕНТИ и именно те им плащат заплатата. Добре разгледайте гаранцията с хората от КЗП - те си имат и юристи и техн. грамотни лица доколкото знам - да видите аджеба как да изготвите иска. Гони ги до дупка.

Прочетох и част от закона за защита на потребителите. Там е описано, че имам право на рекламация ако има несъответствие и при експлоатация на стоката. Което си мисля, че отговаря за моя случай.

Ето сега те сами как си гонят клиентите. Харесал съм си един 40" телевизор и една система за домашно кино. Еми няма да е от технополис. Тия 2К+ лв няма да отидат при тях. По-добре да се пробвам при друг търговец. Тези вече ги знам, че разбират само от тормоз и жалби.

Link to comment
Share on other sites

Заяждай се колкото можеш. Аман от такива фирми, които само искат да те въртят. Като са им проблемни продуктите - да си ги сменят. Не стига, че Candy са на нереално високи цени (поне повечето им неща) ами сега се заяждат и за дефекти на продуктите. Не знам докога в БГ ще са така фирмите - взимат парите и от там нататък нищо не ги вълнува, всеки гледа да те надцака. По някакъв начин трябва да се научат тия хора - като изгубят и пари и клиент после ще си свършат работата както трябва поне за да не изгубят клиента. Т.е. дефакто така се печели клиент... но в БГ всичко е наопаки.

Link to comment
Share on other sites

Чудя се дали после да не отворя една тема, в която да информираме хората за правата им като потребители. В смисъл да се описват ткива случки с рекламации и кой как се е оправил Един вид повече хора да разберат, че имат права и как да си ги търсят. Имам чуството, че повечето фирми още се надяват на неинформираността на хората. Като в моя случай - майстора ти хвърля прах в очите, каката ти казва нещо по телефона и ако не ти се занимава - гориш. А с малко търсене и информация нещата се обръщат в полза на клиента.

Link to comment
Share on other sites

Няма да е лошо.

 

А аз започвам да се чудя какво по дяволите става в тия фирми? От Ера купувам три компютъра, от които един му дава дефекти диска, на другия захранването е в коша, а на третия - монитора вече (три месеца) има изгорели пиксели. Да не говорим, че захранването им отне един месец да ми го "оправят" и накрая доплатих за по-скъпо, защото нямат в наличност от въпросния модел. Ясно е, предполагам, че освен за гаранционни ремонти в тази фирма повече няма да стъпя. От Мост купувам хард диск с промоция - 32МВ лоши сектори. Това са покупки в рамките на три-четири месеца.

Не знам, продукцията ли става все по-лоша, или аз имам късмет с рециклирани боклуци...

Link to comment
Share on other sites

Съквартирантите ми са баси технофобите :Д... или просто не разбират...

Link to comment
Share on other sites

Съквартирантите ми са баси технофобите :Д... или просто не разбират...

Какво харесват? Сръбско? :)

Научи ги да слушат твоето.

Link to comment
Share on other sites

Какво харесват? Сръбско? :)

Научи ги да слушат твоето.

 

Не ве... с един калпав интернет доставчик не могат да се оправят. Иначе техно съкс :Д.

 

-Искаме интернет.

-Хубу де...

-Ама не можем да се оправим... Ти ще трябва.

 

Да, аз лекции по цял ден, все едно съм на работа... добре, че поне офисът на тея пичове е в съседната улица :Д.

Link to comment
Share on other sites

споко, мен пък редовно ме търгуват в секцията за покупкопродажби на дребно и то на стоки втора употреба. и то все евтино.

от тва по-използван и захвърлен няма какво да ме накара да се почувствам....

 

теб поне само те заравят да си ръждясваш.

Не може повече така! Искам си свободата или по-точно да седя над повърхността на земята! LIBERTAAAA !! mobo , дай да се съюзим и да почнем да ги заравяме и продаваме , а :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Днеска съм в много добро настроение!

:werewolf: - някой да иска прегръдка или целувчица?

Link to comment
Share on other sites

....

 

За това че не са ти дали друг не можеш защото не го пише никъде. Аз като си дам колата в сервиз не ми дават друга за времето когато ще стои при тях.

 

Иначе за останалото все си мисля че може да ги тормозиш по параграфа че след като не си направил нещо на хладилника ти а е станало в следствие на употреба следвайки упътванията а техниката е дефектирала (спукан корпус според мен е дефект защото пластмасов или метален това си е корпуса на уреда), следователно това е гаранционен проблем.

 

А за сервиза - не знам имаш ли копие от оригиналната рекламация и ако са се объркали и са написали "не охлажда" вместо "събира лед" е техен проблем.

 

Не знам за какви кинти е хладилника но при подобен случай вероятно бих го разкарал и бих взел някоя друга марка от друг магазин

 

Между другото аз имах един случай с Технополис - купена микровълнова но никога не използвана исках да я сменя за нещо друго евентуално с доплащане от моя страна и дори бях склонен да им я върна за 90% от стойността (примерно)... и един чичо взе да ми обяснява че не можело да стане, след 15 минути разправия дойде и една леля да ми обяснява и тя заедно с чичото как съм можел да я върна на следващия ден или до еди колко си часа след покупката но вече била минала седмица и не било възможно... е да ама не мирясах защото това са тъпотии и общо взето като се замислих 2мата ми обясняваха че ОТ ТЯХ не зависи това и те не могат да приемат стока... и като ги зачесох на темата от кой аджеба зависи и на кого следва да се обадя - управител нещо ли какво ли, някой от който зависи и който има право да взима решения защото е смехотворно да ми подарят приятели подарък за сватбата който да не мога да ползвам защото вече съм направил ремонт на апартамента и съм си взел друга микровълнова печка и съм я наврял в една ниша с доста по-малък размер и другата микровълнова просто не може да влезе там... та след 20 минути разговор от сорта "не може да стане... аз не мога да я приема" и отговор "е как да не може, не е отваряна даже и ако не зависи от теб от кой зависи" накрая работата стана с уговорката че ще закупим стока на по-висока цена от тази на въпросната печка.

 

 

 

ПС: Днес пък се изнервих в Пикадили. Отивам на информация да разваля малко пари за да взема леФче за тъпите им колички - на информация никой. Оглеждам се - няма ги. Касиерката точно до информацията приключва сметката на поредния клиент и я моля да ми развали 2 лв за количка. Тъпата офца затваря касата преди да ме погледне след това вика "на информация". Отговарям ѝ че там няма никой, тя се обръща и вижда че няма после вдига рамене и вика "ми не мога да Ви помогна"... при което аз останах втрещен, викам "добре де сега откъде да взема левчето за да мога да си взема количка" при което отговора е "ми това не е мой проблем". Ако беше малко по-близо или ако държах нещо с което можех да я замеря много вероятно щях да го направя. Горе-долу спокойно се отдалечих псувайки я на умерено нисък глас и взех една от детските колички която после заебах долу на паркинга (и жена ми ме обяви за скандалджия и отиде да я върне)... а да преди това охраната се опита да ми каже че с тези колички не можело да се слезе долу при което го помолих да ми развали 2лв на 2 х 1лв щото аз не мога да взема друга количка но ако настоява може той да ми даде левче и да ми премести торбите от тази в другата количка и той каза че това не било негов проблем и аз естествено го попитах КАК тогава да си занеса торбите до колата и той ми вика "ми не знам... то не е моя работа да охранявам количките всъщност, аз само ви казвам че не е желателно да слизате с тях на паркинга"... и щом не е желаетелно значи не е и забранено, просто не е удобно да се прибират горе и човека явно реши че не му е работа да убеждава накривени клиенти и ме остави на мира...

Link to comment
Share on other sites

Сериозно ли има още такъв персонал на такива места? Т'ва е феноменално грубо държание! Нямат никакво право да се държат така с клиент, при положение, че могат да те обслужат без никакъв проблем, това си е гаф за съд направо.

Макар и тук да не излезне нищо по този начин.

За това може просто да се обърнеш към някой от шефовете там за да видиш неговата реакция.

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...