Jump to content
BulForum.com

Търговия по Интернет чрез eBay.com


sandman

Recommended Posts

За забава от един-два дни не може да искаш пълен refund  на всяка сделка. Защото това се приема по друг начин.

Ако беше искал частичен refund: да кажем стойността на доставката или процент от цената на стоката (около обичайната цена за доставка, ако стоката е с безплатна доставка), приятеля ти нямаше да има проблеми.

Обаче, той е некакъв дребен хитрец и в края на краищата е гризнал дръвчето. И с право!

Той не е предявявал конкретни претенции за решение на проблема.

Само е цъкал бутончето, че пратката я няма.

Резолюцията е била по усмотрение на ибей, пейпал и продавача.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 467
  • Created
  • Last Reply

Момент! Тука пак сгафи. Като цъкаш това бутонче следва едно въпросче - "КАК да разрешим проблема?" Възможните отговори са "искам си стоката" или "върнете ми парите". Следва реакция от продавача, а ако не последва чак тогава се месят ибей и то пак след като те попитат "искаш ли да се намесим ако не ти отърва?" . Капиш? 

Link to comment
Share on other sites

Той не е предявявал конкретни претенции за решение на проблема.

Само е цъкал бутончето, че пратката я няма.

Резолюцията е била по усмотрение на ибей, пейпал и продавача.

 

Айде да не говорим наизуст! 

Това са стъпките през които се минава.

 

ebay1.png

 

ebay_2.png

 

ebay_3.png

Link to comment
Share on other sites

Нещо не мога да разбера какво се опитвате да ме убедите в момента. Вие знаете ли?

 

biodesign в частност. Виден не го чета вече.

Link to comment
Share on other sites

Позачудих се дали да не направя и аз същото, но всъщност не ми пречи, дори ми се струва един вид забавен :) Решението е, просто спирам да влизам в темата.

Link to comment
Share on other sites

Нещо не мога да разбера какво се опитвате да ме убедите в момента. Вие знаете ли?

 

По-скоро не знаем ти в какво се опитваш да ни убедиш... 

Link to comment
Share on other sites

Нещо не мога да разбера какво се опитвате да ме убедите в момента. Вие знаете ли?

 

biodesign в частност. Виден не го чета вече.

 

Опитвам се да ти кажа заобиколно, че вярваш напълно на хора които или не знаят наистина какво правят или те пускат по пързалката, а ти се пънеш да пишеш тук непроверени и в доста случаи неверни неща.

И тъй като се убедих, че трудно смилаш написаното, даже в някои случаи го повръщаш защото не можеш да го смелеш - реших да не пиша а да ти правя картинки. Обаче, и тук греда.

Не очаквам да разбереш какво искам да кажа, така че ще те помоля да си спестиш писаното на поредният, лишен от смисъл пост.

Позачудих се дали да не направя и аз същото, но всъщност не ми пречи, дори ми се струва един вид забавен :) Решението е, просто спирам да влизам в темата.

 

Тъкмо ще ни спестиш писаниците от инвестор и коментарите ти към тях.

За което ще ти бъда адски благодарен!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Shipping

USA:

 

* All parcels to USA will usually take  11-25 days after dispatching , other country 15-35days.

 

Note: Holidays and bad weather might cause the delivery time might delay for one week.

 

Learn more about details of delivery for specific countries and faster delivery.

 

If you don't receive your items over 35 days, we will issue a full refund to you. We will investigate and solve the delivery problem. We have been doing our best to serve you and looking forward to being a best SELLER in your heart.

 

 

Шъ съ научът, лека полека шъ съ научът...  :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Китайска му работа - да напише в митническата декларация $3.20 за голям пакет тежащ почти килограм...даже не знам как изобщо се е промъкнал между капките.

 

8e26d1042b673391.jpg

 

 

А между другото някой знае ли защо един продукт дето спечелих на търг се самомаркира от системата им като "платен" без изобщо да съм плащал нещо?

Link to comment
Share on other sites

Камерата тежи колкото една кутия цигари - това дето получих сега беше в 5 пъти по-голям пакет и бруто тежеше малко над килограм...

Link to comment
Share on other sites

Да, да разбирам. Задавам ти съвсем отделен въпрос, несвързан с това. Пък и какво толкова има като е над килограм? Ами ако реша да си купя един камък 2 кила за долар? Забранено ли е?

Link to comment
Share on other sites

Не разбрах, че въпросът е отделен - получих я по 'най-стандартния' начин. А камъни не е забранено да си купиш...аз лично съм си купувал камъни, но дори и тези, които тежаха по няколкостотин грама струваха доста по-скъпо от декларираното в този голям пакет, което е много-много съмнително за всеки средностатистически митничар...

Link to comment
Share on other sites

В крайна сметка кво имаше в пакета?  :laughing1: 

И пак питам аз - какво пречи да си купя камък 2 кила за долар? 

От друга страна пък предвид, че вече отдавна са привикнали къмто външния вид на пратките от Китай и Тайланд, какво им пречи да се заяждат за всичко, на което пише "подарък"? Въобще много относителна е работата... Затова винаги усмихнат и любезен.  :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

 

 

8e26d1042b673391.jpg

 

 

А между другото някой знае ли защо един продукт дето спечелих на търг се самомаркира от системата им като "платен" без изобщо да съм плащал нещо?

 

Продавача има тази опция да маркира продукта като платен, като най-вероятно го е направил по погрешка.

Link to comment
Share on other sites

Продавача има тази опция да маркира продукта като платен, като най-вероятно го е направил по погрешка.

 

Напълно е възможно, понеже е някакъв новобранец.

 

Освен това и друго забелязвам от няколко месеца - китайците нещо се изтарикатиха и повечето решиха да използват един пропуск в системата на Ибей, като започнаха да нагласят втората стойност в прогнозния им "от-до" срок на над 2 месеца. Въпросният пропуск в логиката на ибейския софтуер е, че не разрешава поставянето на фийдбек след 60-я ден от покупката, а преди да е изтекъл последния ден от прогнозния срок, няма възможност да се отвори кейс...и когато вече може да се отвори - тогава пък няма как да поставиш фийдбек...доста тъпо...

Link to comment
Share on other sites

Е да, ама аз съм готин и винаги гледам да влезна в положение, пък и знам, че срока на доставката почти винаги не зависи от продавача. ;)

Link to comment
Share on other sites

Частично зависи. Нали определя как да изпраща.

Твоята "хем боли, хем сърби..."

Защо не използваш по-бързите алтернативни маршрути за доставка?

2 лв/кг едва ли ще са ти проблем.

Link to comment
Share on other sites

Невинаги е възможно, тъй като продавачите са определили твърд доставчик с когото имат сключен договор (примерно HK post и т.н.)

Link to comment
Share on other sites

Имах предвид да "завъртиш" пратката през UK.

Сумарното време в 90% от случаите е по-малко, отколкото ако се изпраща директно до БГ.

По-малка вероятност от митнически проблеми, както и никакви срещи с разни лелки и пр.

Link to comment
Share on other sites

Излишно усложняване според мен, освен това не мисля, че ще пристигне по-бързо от Китай през UK, пък и месечно правя голямо количество поръчки, та...както и да е...

 

А по въпроса за  "дупката в системата", ето 2 мои покупки от различни продавачи, които бях направил в един и същ ден през 5 минути - и на двете не мога да отворя кейс в рамките на срока за фийдбек. ;)

2x.jpg

Link to comment
Share on other sites

Излишно усложняване според мен...

 

Зависи дали искаш да пристигнат по-бързо или ти е все тая...

 

... не мисля, че ще пристигне по-бързо от Китай през UK...

 

Това, че така си го мислиш или ти се струва, едва ли е редно да бъде използвано като аргумент.

90-те процента, за които споменах не са плод на мисъл, а е моя статистика.

Сам направи сметката:

7-10-15-20 дни до UK и още 7-10 до БГ

В болшинството от случаите, до 15-ия ден поръчката пристига в UK.

Много рядко ми се е случвало нещо да се бави повече от 20 дена.

Нямам нито една изгубена или непристигнала пратка, за разлика от многото случай, когато съм поръчвал директно до БГ.

 

Относно сроковете, защо не пишеш за "дупката" на eBay?

Link to comment
Share on other sites

 

7-10-15-20 дни до UK и още 7-10 до БГ

В болшинството от случаите, до 15-ия ден поръчката пристига в UK.

Много рядко ми се е случвало нещо да се бави повече от 20 дена.

 

Това не го наричам "бърза доставка", понякога за по-кратко съм получавал продукти от някои китайци (за съжаление сравнително рядко), а и не поръчвам лекарства все пак та да се касае на живот и смърт...

 

 Относно сроковете, защо не пишеш за "дупката" на eBay?

 

Да пиша...това сериозно ли ми го предлагаш? По-голям успех ще имам ако пиша на арменския поп - това с писането на ибейски съпорт съм го пробвал няколко пъти и след като автоматиката малко по малко ме набута в параграф 22, вече просто съм се отказал. А всъщност ако на теб ти се е налагало да пишеш за нещо - на кой адрес точно пишеш, щото аз за такъв не се сещам, освен директно обаждане по телефона.

Link to comment
Share on other sites

Това не го наричам "бърза доставка", понякога за по-кратко съм получавал продукти от някои китайци (за съжаление сравнително рядко)

 

Забрави ли, че аз оставих едни 10% точно за тези случаи. А може би трябваше по-малко?  ;) 

 

Да пиша...това сериозно ли ми го предлагаш? По-голям успех ще имам ако пиша на арменския поп - това с писането на ибейски съпорт съм го пробвал няколко пъти и след като автоматиката малко по малко ме набута в параграф 22, вече просто съм се отказал. А всъщност ако на теб ти се е налагало да пишеш за нещо - на кой адрес точно пишеш, щото аз за такъв не се сещам, освен директно обаждане по телефона.

Напълно сериозно го написах.

Когато съм имал проблем, има live chat със съпорта.

Много държат да получат положителен отговор дали проблемът ти е разрешен и дали си доволен.

Имат задължение да репортват в случай на неразрешен по време на чата проблем.

 

След приключване, получаваш на имейла едно ей такова писъмце и копие чата.

 

 

Customer Service Chat Transcript - SR# 1-xxxxxxxxxxxx

 

Hello ,

 

Thanks for contacting eBay. We hope that your questions were answered and resolved to your satisfaction during our recent chat.

 

Should you need to contact us about anything else in future, please follow the below steps:

 

1. Click Help & Contact at the top of most eBay pages. You may need to sign in.

2. Under the Find an answer tab, type your question and then click Search.

3. In the list of search results, click the link that best matches your question.

4. You'll be given information about what you can do, and if necessary, the best way to contact us to have your query resolved.

 

If you need to refer back to the chat session, we've attached a transcript to this email and sent it to both your private email address, and your My Messages mailbox on eBay

 

Please note the transcript is only visible from your personal email - it cannot be viewed in your My Messages mailbox.

 

Regards,

 

eBay Customer Service

 

 

 

08:07:48 UTC Zzzzzzz

Welcome to eBay Live Help. My name is Zzzzzzz . I'll be glad to assist you here.

 

08:07:58 UTC Zzzzzzz

Hello Plamen. Good morning.

 

-------

 

08:16:17 UTC Zzzzzzz

I am glad I was able to assist you.

 

08:16:18 UTC Zzzzzzz

Thank you for contacting eBay Live Help. Have a great time.

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...