Jump to content
BulForum.com

Преглед на печата


b0r3d

Recommended Posts

... в автомобил. В автообус е доста по-различно. И с 200 да се удари, пътници с колани на задните седалки имат голям шанс да оцелеят, ако не се размятат из вътрешността на автобуса като фастък в буркан (както става в случаите без колани).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Викаш ако паднеш от 30-40 метра по таван баш колана ще те спаси...

Точно колана ще те спаси при търкаляне.Повечето травми са от летящи из рейса предмети и хора,от снимките е видно че тавана е поддал от едната страна.А и само 10 процента да повиши шанса за оцеляване пак си струва да се ползват.Разбира се не са панацея във всички случаи.

Link to comment
Share on other sites

... в автомобил. В автообус е доста по-различно. И с 200 да се удари, пътници с колани на задните седалки имат голям шанс да оцелеят, ако не се размятат из вътрешността на автобуса като фастък в буркан (както става в случаите без колани).

 

А дЪли, Ангел, дЪли... С над 120 ще се размажеш в седалката отпред. Някога въобще блъскал ли си се и с каква скорост? 2006 майка ми колана от една страна наистина я спаси, но от друга й строши гръдната кост. И ако колата се беше запалила, нито тя, нито баща ми щяха да са тук днес. Има ситуации като тази с рейса, в които и Х колани няма да те спасят, проумейте го това! Да - разбира се коланът е много важно предпазно средство, но до един определен момент. След това няма никакво значение по ред простички причини, като дори понякога може да убие хора. Имам познат, който до ден днешен отказва да сложи колан, защото е бил свидетел на това как негов близък изгаря в преобърната кола, само защото не успява да се измъкне от колана. Та приказки на ангро....    

Link to comment
Share on other sites

А дЪли, Ангел, дЪли... С над 120 ще се размажеш в седалката отпред..

 

Според тахографа на автобуса в момента на катастрофата се е движил с 45км/час.При тая скорост със сигурност жертвите ще са доста по-малко ако са с колани.

 

п.п.едно клипче по въпроса >

 

https://m.youtube.com/watch?v=2nIyRD1UfFs

Edited by HEMO
Link to comment
Share on other sites

Да, чух, че се е движил едва, но някой знае ли от колко метра е паднал? Аз следя спорадично парчета информация, понеже съм в Девин на почивка и не гледам телевизия. 

Link to comment
Share on other sites

Да, чух, че се е движил едва, но някой знае ли от колко метра е паднал? Аз следя спорадично парчета информация, понеже съм в Девин на почивка и не гледам телевизия.

Не от особено високо,с ниска скорост даже и тавана не е поддал от двете страни.Просто е бил пълен с възрастни хора от някакво село,абсолютен малшанс.

Link to comment
Share on other sites

Ремонт завършен 2016-та.

Приет без забележки, но пък се наложило да сложат ограничения, защото твърде често на някои участъци МПС губят сцепление.

Писани са писма, давани са сигнали. Ремонт на ремонта обаче не е предприет.

 

Тук не го споменават, но на пресконференцията журналистите от ьТв се изтърваха че изпълнител на ремонта е "Трейс".

Сега да видим как точно Орешарски или Станишев ще излезнат виновни.

Link to comment
Share on other sites

Според тахографа на автобуса в момента на катастрофата се е движил с 45км/час.

 

..."Според тахографната шайба той е пътувал със скорост от 53 км/ч." -така главният прокурор опроверга първоначалната информация, според която шофьорът е карал с малко над 40 км/ч.

 

 

 

@mobo, тия "Трейс" на кого са протежета?

Link to comment
Share on other sites

 

Държавата пет пъти е искала фирмата строител да ремонтира пътя при Своге, но без успех - демек сега пак ще си измият ръцете с шофьора на рейса, защото изровили от преди, че имал глоби за нарушения и сега карал с над ограничението и той ще е виновен за всичко, а фирмата взела милони и направила пътя убиец ще се окаже без вина, защото е на "наши хора"

 

Link to comment
Share on other sites

..."Според тахографната шайба той е пътувал със скорост от 53 км/ч." -така главният прокурор опроверга първоначалната информация, според която шофьорът е карал с малко над 40 км/ч.

 

 

 

@mobo, тия "Трейс" на кого са протежета?

познай от 3 пъти. възходът им е рязък от 2008ма насам. много добре изпълниха 2 участъка от АМ Тракия в консорциум с правилни хора (онези с пепелта за основа и леко вълнистото движение, за да не заспиват водачите от скука ;) Преди това пак много хубаво работеха из южноцентралните административни региони.

В конкретният случай са през ДЗЗД на което са си дали името, т.е. имат бушон.

Друг интересен момент: според ЗУТ минималните гаранционни срокове за конструкции започват от 5 години нагоре, а на АПИ за пътни съоръжения са достатъчни 2.

Link to comment
Share on other sites

..."Според тахографната шайба той е пътувал със скорост от 53 км/ч." -така главният прокурор опроверга първоначалната информация, според която шофьорът е карал с малко над 40 км/ч.

 

Все тая,пак е в ограничението за извънградски път.Трудно ще мине "превишена" скорост...Тия Трейс не правиха ли на времето и Т2 на летише София?

Link to comment
Share on other sites

?

 

Svoge_katastrofa_avtobus_25082018-800x45640_215210.jpeg

Не виждам картинката,извън страната съм и нета е скапан просто любимото заключение на кат е или превишена скорост или несъобразена с пътните условия.Че пътя е кенеф никога не пишат в заключенията.

Link to comment
Share on other sites

А дЪли, Ангел, дЪли... С над 120 ще се размажеш в седалката отпред. Някога въобще блъскал ли си се и с каква скорост? 2006 майка ми колана от една страна наистина я спаси, но от друга й строши гръдната кост. И ако колата се беше запалила, нито тя, нито баща ми щяха да са тук днес. Има ситуации като тази с рейса, в които и Х колани няма да те спасят, проумейте го това! Да - разбира се коланът е много важно предпазно средство, но до един определен момент. След това няма никакво значение по ред простички причини, като дори понякога може да убие хора. Имам познат, който до ден днешен отказва да сложи колан, защото е бил свидетел на това как негов близък изгаря в преобърната кола, само защото не успява да се измъкне от колана. Та приказки на ангро....    

 

Такива странни единични случаи винаги има, но не можеш да ме убедиш, че е по-вероятно да се случат описаните от теб неща, отколкото да те спаси колана при преобръщане или удар. А на твоят познат, можеш да му кажеш да си вземе един кътър за безопасни колани и да си го държи в колата, щом го гони параноя.

Link to comment
Share on other sites

Гледайки днес новините ми се струва, че все пак ще хванат като косвено виновни и тия, дето са правили пътя и мантинелите - нито покритието било какво трябва, нито мантинелите били закрепени правилно.

Link to comment
Share on other sites

Гледайки днес новините ми се струва, че все пак ще хванат като косвено виновни и тия, дето са правили пътя и мантинелите - нито покритието било какво трябва, нито мантинелите били закрепени правилно.

или просто ще го ползват като повод да прокарат поредното си законотворческо слабоуми за да моат се разпашат още по-нашироко.

 но наистина освен изпълнители пътя си има и:

 - стопани - непочистени канавки?

 - проектанти - неправилно водоотичане, оразмеряване на каналите?

 - строителен надзор - да провери за недостатъци проекта както и през цялото време да следи изпълнението да отговаря на предписанията за реконструкцията. Всъщност именно в надзора остава отговорността за качеството и съответствието на вложените материали след издаване на Акт 16.

 

А иначе шофьора вече е с обвинение. В болницата. Нормално...

Естествено че той е виновен че е превишил скоростта, която е намалена заради зачестилите инциденти там......

Edited by mobo
Link to comment
Share on other sites

Един от коментарите под статията казва всичко:

 

"Ама разбира се, че шофьорът е виновен - с цели ПЕТ километра отгоре е карал - чудовище, което не заслужава да е в обществото.. на всичкото отгоре имал акт, че е карал без колан - какъв рецидивист само и да не забравяме, че рейсът му от 2 седмици е с изтекъл преглед - очевидно това е причината, да измрат 16 души !!!

 

В никакъв случай не взимайте в предвид, че на това място са станали 11 тежки катастрофи за 20 месеца. Това, че няма подходяща преграда на остър завой с пропаст в никакъв случай не е причината да умрат хората. Фирмата изпълнител не е крала, асфалтът просто се е износил за 1 година, все пак за 23 мил. евро - толкоз. Чиновниците, пуснали пътя в експлоатация не са виновни"

Link to comment
Share on other sites

Не е само 5 км/ч както се разбра. И дай да не коментираме нашироко без да знаем повече неща (не че има гаранция, че ще ги научим изобщо), тъй като още вчера шофьорът бил казал, че се бил разсеял за момент и поради това станала цялата работа. Сега...дали го е казал и дали ще каже, че го е казал са съвсем отделни неща.

Link to comment
Share on other sites

Един от коментарите под статията казва всичко:

 

"Ама разбира се, че шофьорът е виновен - с цели ПЕТ километра отгоре е карал...

 

Само ти ли не разбра, че отчетената скорост е 53 км/ч при ограничение 40 км/ч

Link to comment
Share on other sites

Само ти ли не разбра, че отчетената скорост е 53 км/ч при ограничение 40 км/ч

На различни места чета различни неща:

 

...Досега експертиза е установила, че в участъка е имало ограничение на скоростта до 49 км в час, а автобусът по време на катастрофата се е движел с 53 км в час, обясни Цацаров...

 

п.п чак сега ми се отвори снимката дето си я сложил

Edited by HEMO
Link to comment
Share on other sites

... в участъка е имало ограничение на скоростта до 49 км в час, ...

 

Това ще да е първото в света ограничение от 49 км/ч...даже моят скоростомер дето е доста точен надали ще го закове точно на 49. :P ...объркали са "0" с "9" - едно до друго са и много са бързали като са писали статията. Още вчера бях дал линк по същата тема.

 

Според тахографната шайба той е пътувал със скорост от 53 км/ч. при ограничение от 40 км/ч., посочи Цацаров. Така Цацаров опроверга първоначалната информация, според която шофьорът е карал с малко над 40 км/ч.

 

П.П. А и нали няколко поста по-нагоре дори имаше снимка на самия знак...

Link to comment
Share on other sites

Един от коментарите под статията казва всичко:

 

"Ама разбира се, че шофьорът е виновен - с цели ПЕТ километра отгоре е карал - чудовище, което не заслужава да е в обществото.. на всичкото отгоре имал акт, че е карал без колан - какъв рецидивист само и да не забравяме, че рейсът му от 2 седмици е с изтекъл преглед - очевидно това е причината, да измрат 16 души !!!

 

В никакъв случай не взимайте в предвид, че на това място са станали 11 тежки катастрофи за 20 месеца. Това, че няма подходяща преграда на остър завой с пропаст в никакъв случай не е причината да умрат хората. Фирмата изпълнител не е крала, асфалтът просто се е износил за 1 година, все пак за 23 мил. евро - толкоз. Чиновниците, пуснали пътя в експлоатация не са виновни"

 

Напълно е прав човека!

Не е само 5 км/ч както се разбра. И дай да не коментираме нашироко без да знаем повече неща (не че има гаранция, че ще ги научим изобщо), тъй като още вчера шофьорът бил казал, че се бил разсеял за момент и поради това станала цялата работа. Сега...дали го е казал и дали ще каже, че го е казал са съвсем отделни неща.

Дали го е казал или не все тая, то е ясно че той ще е изкупителната жетрва и ще му сипят всичко на него, както и на фирмата, че буса е зверски неизправен и негоден да се движи по пътищата заради изтеклия преглед от 2 седмици! Каквито и грешки да е допуснал шофьора щом има множество предписания, че пътя е опасен, както и статистиката че има толкова тежки катастрофи на това място!

 

КАК СЕ КРАДЕ ОТ СЕЛСКИ ПЪТ
Link to comment
Share on other sites

Станалото - станало... да видим дали ще се подобри надзора над новопостоените пътища и дали ще се въведат колани за пътниците. Може би е добре на тези опасни участъци да има допълнителни табели и ограничители на скоростта. Ако поне първите 2 се подобрят то има шанс да се спасят немалко животи.

Link to comment
Share on other sites

Станалото - станало... да видим дали ще се подобри надзора над новопостоените пътища и дали ще се въведат колани за пътниците...

Личи ти че живееш някъде в Европа... то надзор и сега има но...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...