RaptoR Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Стефче, както е тръгнало има-няма 15-на години и пърделниците ще ги карате само на определени за целта места Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaxi Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 С тея доходи дет ги имаме тука малко трудно ще навлязат при нас. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 С тея доходи дет ги имаме тука малко трудно ще навлязат при нас. Е то до 2030-2040 ще ги забранят за продажба в цялото ЕС, така че все ще навлязат някакси... Като ги покарат другите 5-10 години, ще започнем да им ги купуваме Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Предстои да стават все по-евтини и все по-достъпни, но да не задълбаваме в тая тема. Ако си се погрижил да погледнеш, за разлика от тъпчото, писал статия за парички, то ще видиш, че с такава кола не плащаш никъде паркиране, не плащаш годишен данък и имаш 5000 лева субсидия от цената. В Румъния щото са прости е до 11000 евра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaxi Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 (edited) Абе и аз съм навит за такава кола,а още повече съм навитак да работя за Илон Мъск П.С. Лоурънс Соломон: Как Илон Мъск стана майстор на фалшивия бизнес? Тази надута борсова капитализация се базира единствено върху държавни субсидии, което се обрисува най-добре със ситуацията в Дания, след като страната реши да намали субсидиите за електрически автомобили. През 2015 г. Tesla продаде 2738 коли в Дания. През 2016 г., след като правителството реши да спре държавната субсидия, в Дания бяха продадени само 176 коли, което е спад от 94%. Катастрофалните продажби на Tesla са още по-впечатляващи в Хонг Конг. Правителството „поряза” субсидиите на 1 април, продажбите на Tesla спаднаха от 2939 през март на 8 през април и 4 през май. Edited October 12, 2017 by galaxi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Дано се сещаш колко глупаво звучат подобни изаквания... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaxi Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Проблема е как да отсеем достоверната информация днес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Ами предвид по-горни публикации без да сеем, а да мислим - кое е по-правилно - държавата да плаща санкции за мръсен въздух, хора да мрат, природата да се трови или тия пари вместо за глоби да се дават за субсидии за екологичен транспорт? Кое ли е по-правилно? Пак повтарям - задълбахме важна тема, но в грешната тема. Не че не го предпочитам пред това 3 дни никой нищо да не пише, но и това е неизбежна тенденция, като електромобилите... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Да им сера на ватманските глупости...без извинение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubo1972 Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 И в Швеция се говори за орязване на данъчните облекчения за електричките. Нещо ново ще се лансира явно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Дано се сещаш колко глупаво звучат подобни изаквания... Има доста истини в статията.Конкретно за Дания,на път са да премахнат безплатното паркиране защото почват да стават много ел.таратайките както и намаля сериозно данъчните облекчения.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Има доста истини в статията.Конкретно за Дания,на път са да премахнат безплатното паркиране защото почват да стават много ел.таратайките както и намаля сериозно данъчните облекчения.... Тука предизвика интерес у мен поне - дай моля ти се някъде публикувана информация да видим колко точно много са стана ли "ел. таратайките", че да притеснят датската управа... Истината е, че колкото и да ритат срещу ръжена такива като Пламен и Стефчо, пърдящите и смърдящи баш таратайки ще останат в миналото. Аз може да не доживея, но те двамата със сигурност ще го видят реално. ТУК е писано още по темата. Обърнете внимание на секцията Държавна политика и цифрите там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Истината е, че колкото и да ритат срещу ръжена такива като Пламен и Стефчо, ... Нещо май пак не си схванал - пристрастията на Чефо са известни, но защо прикрепяш и мен в изречението? Да, електрическите коли са скучни за каране ; да, електрическите коли в България все още са скъпи, без значение дали са освободени от данък и дали си плащаш паркирането, но кога точно съм ритал срещу "ръжена"? Ако все още не си разбрал, "ръжена" са твоите непремерени изказвания и чувството ти, че си прав винаги и за всичко и докато продължаваш да ми изкарваш тоя ръжен, ще си скачам, пък ти както искаш го приемай. Чакай сега да сложа и някоя новина, щото споровете ми с тебе по темите отдавна не са новина... Семейства на земеделски шефове прибират пари от ЕС ...Такъв пример е Елен Стойкова, младата дъщеря на ръководителката на областната дирекция „Земеделие” за София-област Христина Стойкова. От 19-годишна Елен е регистрирана като земеделски производител. Тя е типичен собственик на пасище без животни – хората, които взимат европейски субсидии, за да поддържат имотите си окосени.От 2013 до началото на 2016 Елен Стойкова е спечелила хиляди левове в евросубсидии за поддържане на над 1300 дка пасища в Челопеч.Случайно или не, ведомството на майка й е одобрявало площите преди да се кандидатства за парите за земеделие... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 твоите непремерени изказвания и чувството ти, че си прав винаги и за всичко и докато продължаваш да ми изкарваш тоя ръжен, ще си скачам, пък ти както искаш го приемай. Моите "непремерени изказвания" ВИНАГИ са подкрепени с факти. И когато видя някой дебил драскач "удобно" да ги прескача, понеже някой му е платил обяда днес, вЕрвай ми винаги ще скачам. А ти като ще скачаш се старай също да е с факти, да не става като с нЕкои индивиди излагация. Те са ръжена. Другото е ритане срещу него - както искаш го приемай. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 А що тогава продължаваш да си караш шкодата и да мечтаеш за мерцедесова джипка, а не вземеш да си купиш една електричка щом смяташ, че са много изгодни в настоящия момент? И фирмени коли имаш - що поне една не е тролей, пък и ДДС-то даже ще ти върнат. Като си фен на фактите, да взема ли да ти цитирам цените в BG на различните електрички и после да вземем да смятаме колко ще спечелиш от "бонусите" към нея и кога ще ти се изплати, в сравнение със сходен по цена модел с ДВГ? Ай да спрем, щото тия дълги спорове вече са ми писнали... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Тука предизвика интерес у мен поне - дай моля ти се някъде публикувана информация да видим колко точно много са стана ли "ел. таратайките", че да притеснят датската управа... Имам доста приятели там, от тях научавам нещата от първа ръка иначе: https://money.bg/auto/zashto-tazi-evropeyska-strana-obrashta-grab-na-elektromobilite.html Електрическият автомобил вече не е толкова любим в страната, която беше пионер в използването на възобновяема енергия, коментира Bloomberg. "Продажбите на електрически автомобили в Дания, които включват плъг-ин хибриди, са се сринали с 60,5% през първото тримесечие на годината спрямо първите три месеца на 2016 г., сочат последните данни на Европейската асоциация на производителите на автомобили (ACEA)." В един момент електричките стават проблем,паркирането е адски скъпо особено в центъра-4.5 Евра на час а те бяха освободени от такса не плащаха данък върху вноса и куп други облекчения заради които си струва да се сдобиеш с електричка.Премахнат ли ги изцяло малко хора ще си купят със сигурност,особено при текущите цени... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 http://Норвегия готви мощен шамар за Tesla В момента Норвегия е световният лидер по брой електромобили спрямо размера на населението, с приблизително три пъти по-висок показател от втората по този показател Холандия. През септември смайващите 60% от продадените нови автомобили в страната са били електрически или плъг-ин хибриди. Сега обаче правителството в Осло предлага да въведе нов данък, облагащ най-тежките електромобили на пътя, съобщава The Financial Times. Ако стане факт, той може да добави до 10 500 долара към цената на Tesla Model X, най-популярния електромобил в страната напоследък. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 А що тогава продължаваш да си караш шкодата и да мечтаеш за мерцедесова джипка, а не вземеш да си купиш една електричка щом смяташ, че са много изгодни в настоящия момент? И фирмени коли имаш - що поне една не е тролей, пък и ДДС-то даже ще ти върнат. Като си фен на фактите, да взема ли да ти цитирам цените в BG на различните електрички и после да вземем да смятаме колко ще спечелиш от "бонусите" към нея и кога ще ти се изплати, в сравнение със сходен по цена модел с ДВГ? Ай да спрем, щото тия дълги спорове вече са ми писнали... Отговорът е много прост, Пламене - защото не съм готов за това и защото все още ми идва скъпо. Иначе ако например тръгна някой ден да купувам нова кола на жена ми - 1000% ще е мини електрическа кола. В момента, в който мога, ще си взема и на себе си. За съжаление все още просто е рано и изборът е малък. Нещо, което намекнах още в първия си пост по темата. И дебело подчертах, че не визирам автомобили за бизнес, а лични такива. Нямам никакво намерение колата ми "да ми се изплаща", освен с вярна служба като всяка една друга. Между другото такива или онакива - в Лондон вече е пълно с електрически таксита. Вие си гОворете, не ми пречите. Почетвъртвам - посоката е ясна. Тя винаги ще бъде спъвана от чалмите и общо взето от всеки, който цуца милиони и милиарди от сегашното положение, но всичко е въпрос на време. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 И как да стигна от Чикаго до Ниагара? 900 мили ли бяха. Това са ебати тъпите коли. Помня, че хич не ми беше скъпо с колата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Стефче, ти 900 мили с един резервоар ли ги инаваш, батьовата? И без да спреш да хапнеш някъде? Да нямаш 300 литров резервоар нещо? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Стефче, ти 900 мили с един резервоар ли ги инаваш, батьовата? И без да спреш да хапнеш някъде? Да нямаш 300 литров резервоар нещо? С моята кола минавам 1100 км на веднъж без да спирам никъде.Правил съм го няколко пъти.Пълно зареждане за под 10 мин.Коя електричка го може това?Посоката не е ясна за момента само експериментират.Бих карал електрическа кола за момента само в града и само ако е служебна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 С моята кола минавам 1100 км на веднъж без да спирам никъде.Правил съм го няколко пъти.Пълно зареждане за под 10 мин.Коя електричка го може това?Посоката не е ясна за момента само експериментират.Бих карал електрическа кола за момента само в града и само ако е служебна. Аз с моята минавам 450, даже под 400, ако я натискам малко. Стефчо не е минал дори близо до 1000 км е един резервоар, с американските лакоми чудовища, мога да ти гарантирам!!! Суперчарджинг зарядните ти пълнят колата за 75 минути, което е почти нормално време за почивка след 5-600 км каране! С удоволствие бих карал Тесла, ако някой иска давам на чист бартер моята Те не се страхуват от скандали Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 С моята кола минавам 1100 км на веднъж без да спирам никъде.Правил съм го няколко пъти.Пълно зареждане за под 10 мин.Коя електричка го може това?Посоката не е ясна за момента само експериментират.Бих карал електрическа кола за момента само в града и само ако е служебна. Тая вечер по новините интервюираха един пич с електрически голф - била служебна на фирмата и я карал най-вече из града. Като го питаха дали би си купил такава, оня каза, че в скоро време няма да е, понеже 70-те бона за голфа му се виждат твърде много, пък и на тоя етап в BG няма някаква отстъпка при купуване, а само облекчаване от данък и паркинг в София, отделно с 1 зареждане минавал към 200 километра, а станциите в страната съвсем не били много...и др. от тоя род. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 (edited) Аз с моята минавам 450, даже под 400, ако я натискам малко. Стефчо не е минал дори близо до 1000 км е един резервоар, с американските лакоми чудовища, мога да ти гарантирам!!! Суперчарджинг зарядните ти пълнят колата за 75 минути, което е почти нормално време за почивка след 5-600 км каране! С удоволствие бих карал Тесла, ако някой иска давам на чист бартер моята Те не се страхуват от скандали Повече от 11.1 галона не съм зареждал. При каране на изпарения. 12 галона май ми е резервоара. 1 галон е 3.78 литра. Лятото климатика не го спирам и докарвам с галене до 330 мили градско. Като ходих до Ниагара май ги докарах 450-475. Нямам спомен щото да чукна на дърво - горивото не ме бърка. 3 пъти ли заредих. 4 ли. Май бяха 3 пъти и тръгнаха пълен. Никаква идея. Edited October 13, 2017 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 С моята кола минавам 1100 км на веднъж без да спирам никъде.Правил съм го няколко пъти.Пълно зареждане за под 10 мин.Коя електричка го може това?Посоката не е ясна за момента само експериментират.Бих карал електрическа кола за момента само в града и само ако е служебна. Я за справка кажи каква ще да е тази твоята и колко литра ти е резервоара. Електро колите вече стигат до 400-500км без да се правиш на рали спортист, иначе пада до 50%, та ето още един стимул да се кара нормално и по правилата, ако питаш мен. Освен това колко процента от пробезите ти са над 200км наведнъж? Колко са над 100 дори? И посоката, вЕрвай ми, е ясна - просто не си обърнал достатъчно внимание. Например статията, която показах по-назад съм сигурен, че ни един не я е прочел, хем подчертах какво да погледнете. С удоволствие бих карал Тесла, ако някой иска давам на чист бартер моята Аз също - мечта е, но чист бартер с моята е еквивалент на вратите само (примерно) - трябва да добавя още 2-3 поне Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.