DON_CHEFO Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Както съм казвал мен най-много ми допадаше 12 обиколковата сесеия на квалификациите Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Според мен най-добре щеше да е ако правеха 3 най-бързи обиколки и се взима най-добрата, но на пистата са само примерно Кими и Монтоя, Шуми и Баричело, Алонсо и Фисикела и т.н. с цел да не си пречат. За гумите съм за смяна на поне 2 гуми както в GT2 сериите. Имаш прово през състезанието да смениш 2 гуми без значение кои и кога. А може и да им разрешат примерно да са с една смяна в състезанието. Варянти много! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 12 обиколки в събота. Ех, като едно време... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Смятам, че е най-удачно квалификацията да се състои в една бърза обиколка в събота, в която пилотите да карат със количеството гориво, с което ще карат в състезанието, но със друг комплект гуми. Гумите естествено ще са от един тип (смес). За гумите мисля, че трябва да се върне правилото за колкото си искаш гуми на състезание. Видя се вече, че тази простотия в момента не само че създава проблеми на всички отбори, но благодарение на нея могат да пострадат и хора. Видяхме какво стана с гумата на Маса. Обрачът й буквално отразя предното крило! Да не говорим, за това което се случи с Райконен. Това, че изпусна една напълно заслужена победа е най-налкото с което можеше да се размине! Ами ако това беше станало на Монако да кажем и се разбие на St. Devote със 280км/ч? Напрао си беше отишъл човека! Така че Бърни да не се прави на китаец ми да разкара малоумните си правила, защото това от най-високо технологичния и най-зрелищен спорт се превърна в някое еконо-рали (от тия дето засичат кой ще мине най-много км. с 1 литър гориво) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Мисля че квалификацията с 12-те обиколки си беше много добра!!Вярно да имаше сумати оплаквания за голям трафик но квалификациите бяха много по интересни и постоянно се поставяха много бързи обиколки!!За гумите и аз съм напълно за да се върнат смяната!!Даже съм и още по радикален като искам да се върнат сликовете!!Видя се напрактика че като нарязаха гумите скроста изобщо не се намали Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Мисля че квалификацията с 12-те обиколки си беше много добра!!Вярно да имаше сумати оплаквания за голям трафик но квалификациите бяха много по интересни и постоянно се поставяха много бързи обиколки!!За гумите и аз съм напълно за да се върнат смяната!!Даже съм и още по радикален като искам да се върнат сликовете!!Видя се напрактика че като нарязаха гумите скроста изобщо не се намали <{POST_SNAPBACK}> Тя не се намали, защото тимовете противодействаха бе Йозо! Не че просто няма разлика. Представи си сега да върнат и турбо компресорите и да направят двигателите 5 литрови.....Ми тия коли не могат да им измислят свястни спирачки! Ще трябва като драгстерите да спират с парашути! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 12 обиколки в събота. Ех, като едно време... <{POST_SNAPBACK}> и аз така мисля Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Тя не се намали, защото тимовете противодействаха бе Йозо! Не че просто няма разлика. Представи си сега да върнат и турбо компресорите и да направят двигателите 5 литрови.....Ми тия коли не могат да им измислят свястни спирачки! Ще трябва като драгстерите да спират с парашути! <{POST_SNAPBACK}> Ми да прав си но аз искам само да върнат сликовете а не турбото и големите двигатели P.S.Ника ми се чете "ДЖОЗО" а не смотаното "йозо".Това че на фонетичната англиската буква "джей" излиза като "Й" незначи че ника ми е йозо Съжелявам ако съм те обидил нещо с тази забележка Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 31, 2005 Author Share Posted May 31, 2005 видях че има много хора които искат 12 обиколки и освен това искат да се върне и правилото за смяна на гумите За гумите ви подкрепям на пълно Ако тва се беше случило на кими в следващата писта на последната права не ми се мисли къде щеше да се спре или в монако както каза Лепер Месия Мисля че квалификацията с 12-те обиколки си беше много добра!!Вярно да имаше сумати оплаквания за голям трафик но квалификациите Че имаше трафик имаше ама аз не съм чидял нито един път Рос Браун да пусне фераритата в трафик Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Че имаше трафик имаше ама аз не съм чидял нито един път Рос Браун да пусне фераритата в трафик <{POST_SNAPBACK}> Аз за това предлагам да се пускат само по двама или четери, шест - трафика ще е много малък и проблеми няма да има. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 1, 2005 Author Share Posted June 1, 2005 В крайна сметка шефовете на ФИА си решиха да върнат формата на квалификациите от 2003 година Една обиколка съобразена естествено и с неделния старт КОФТИ щото една грешчица и си до там Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThE_UfO Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 В крайна сметка шефовете на ФИА си решиха да върнат формата на квалификациите от 2003 година Една обиколка съобразена естествено и с неделния старт КОФТИ щото една грешчица и си до там <{POST_SNAPBACK}> Нема да правиш грешки тогава, на тех за това им плащат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 13, 2005 Author Share Posted July 13, 2005 Сега просто квалификацията се обезмисля щото ако искаш пол слагаш по-малко тунджа ако търсиш няква тактика слагаш повече бензин и изоставаш а когато си бяха 12 обиколки правиш си летящите обиколки и така се виждаше коя кола колко може но кво да се прави не съм аз на мястото на БЪРНИ И НА МАКС Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThE_UfO Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Е, ако мерцедес и рено сложат толкова гориво колкото останалите, ще са 2 секунди пред всички в квалификацията ;( 2 поредни състезания видяхме райчо с колко бензин караше и какви карания направи... Link to comment Share on other sites More sharing options...
4efo_88 Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Мисля, че стария ваериант с 12-те обиколки си беше най-добър. Тогава квалификацията беше много по-интерсена и вълнуваща от сега Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 И аз така мислия но този формат показва едно единствено нещо: умението на пилота да се концентрира в една бърза обиколка Към всички фенове които не са от ферари не знам каква е била такатиката на Шуми и Барикело но разлика от 1 секунда между съотборници е много После пак ми говорете че пилето не става за нищо Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.