AssassiN Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Та значи имам следния проблем. Имам една таблица на Word, с едни цени. Те са разделени на 3 колони, в зависимост от закупуваното количество. Трябва да добавя 10% на всички тези цени. Знам че с Excel трябва да може, ама не знам как.... Засега само съм копирал таблицата в Excel, ама оттам нататък зациклих. Аре моля ви се някой да ми хелпне, че иначе трябва да изтъркам клавишите на елката от умножение по 0.1 , да не говорим че може и да допусна някоя грешка... Благодаря предварително Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 На прима виста се сещам за едно лесно решение: Ако примерно колоната с цените е D, отваряш си една празна колона отдясно на D, или пък използваш първата празна и свободна отдясно на данните, нека бъде E. На първия ред където започват цените, нека бъде 2-рия, пишеш в колона Е следното: =D2*0.1+D2 и натискаш Ентер. После маркираш тази клетка с формулата и натискаш Ctrl+C за да я копираш. Без да натискаш нищо друго, пействаш във всички клетки на колона Е надолу до крайния ред, където има цена. Можеш или едно по едно, или да маркираш тези клетки с Shift+стрелките. И пействаш. Excel автоматично ще промени формулата в съответствие с всеки ред. И готово. Остава само да се отървеш от първоначалната колона с цените ( D ). Просто я изтриваш и на нейно място докарваш E. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.