Mr.Tinkertrain Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Уаау и кво излезна ся, че сички курсисти (или водачи с малак стаж) сме по-черни от дявола? Докато условията, които предоставят тия вече навъдили се като гъби след дъжд автошколи, са такива ша е така. Закво да хода хода на теория и някав льольо да ми преразказва правилника за движение кат мога да си го прочета и в нас От приятели знам, че на тая теория не казват абсолютно нищо от "тънкостите", на които толкова държите и не може да се научи нищо допълнително от тва дето е регламентирано в правилника. Оделно тва за пресъздаване рисковите ситуации също си е една химера... А и да не говора колко от т.нар. примерни и святи опитни шофьори са гаврят тотално с учебните автомобили. То не са свирения то не са мигания със фаровете. злобил, под единствени тънкости имам в предвид, че на тях са набляга в тоя курс, а не че са единствени като цяло И тва определено е нещо на което трябва да са наблегне в повече щото кат напрайш 1 път френския гараж и ти каже "Много добре мойто момче" въобще не значи че си са научил да правиш френски. Та в момента реалностите са такива за 24 моточаса е абсурдно да са искат някви чудеса да праим на пътя с колите след кат земем книжки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 А и да не говора колко от т.нар. примерни и святи опитни шофьори са гаврят тотално с учебните автомобили. То не са свирения то не са мигания със фаровете. това донякъде го разбирам , и аз съм го правил но в повечето случай не са виновни учещите се а инструкторите , съвсем наскоро един щеше да ме блъсне на 6ти септемви на прелезе посока гребната база значи аз идвах от към ресторант стадиона но имаше прелез бях първа кола а учебната идваше от към младежка (там има знам пропусни движещите се с предимство т.е. последна дупка на кавала) веднага след като дигнаха прелеза аз тръгнах като учебната също тръгна и щеше да се врежи отстрани в мене но аз спрях и мина на сантиметри пред мене и колата му загасна точно насредата на пътя като обърка цялото движение ,при тръгването инструктора даже не му мина през акъла да му натисне спирачка , ами дори с цялата си наглост започна да му обяснява на средата на пътя докато другите коли го чакат че това не е правилно при което аз просто побеснях едно че бързах друго че щеше и да ме удари и отидох до колата да се разправям при което инструктора с цялата си наглост ми каза "еми нали сега се учи момчето" след като изредих цялата му фамилия по майчина и бащина страна той малко се постресира (едричък съм ) и започна да се извинява а и другите коли бибиткаха яко да си махна колата от пътя и затова може би не се стигна до нещо по сериозно та както казах напълно ги разбирам хората които бибиткат някой път на учебните коли , то си е за страх незнаеш какъв тъпак е инструктора и дали ще се сети да направи нещо че да предотврати ПТП а и все пак млад шофиор на 3-5-10 часа кормуване из града си е за страх незнаеш къде ще кривне и дали няма да те тресне , предпочитам да му бибитна отколкото после да дам една камара пари за майстори да ми изправят ламарините че не дай си боже и нещо по-сериозно пак казвам не са виновни учениците виновни са инструкторите (да не ме разбирате погрешно има само някой отделни такива индивиди повечето си внимават , ама тоя беше просто царя на идиотите ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
golemiqq Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 А бе какво говорите глупости -> виновни са инструктурите , учебните коли ала бала . Според мен 24 часа са АБСОЛЮТНО достатъчни , дори и за човек , който не е натискал и педала .Това чв ще увеличат часовете е пълна глупост , не трябва да ги ввеличават , а трябва да направят глобите по сурови .24 часа караш , ако инструктура реши че си добре отиваш на изпит , ако ли пък не вземаш още някой допълнителен час.Оттам нататък без значение дали можеш или не можеш да караш , като знаеш че глобите са сериозни и няма да мине с 20 кинта под седалката , не само че ще се движиш по спокойно ами и ще знаеш че около теб няма да има някакви улигофрени. Иначе и аз преди 3 дена бях на изпит и да се похваля мина успешно , карах 24 часа , прееди това не се бях качвал в кола и затова ме накара да взема още 1 допълкнителен.Разделението , което са направили е по добре да не са на 1 ден листовките и кърмуването , но за сметка на това се чака бая време защото наплива бил доста голям . Промени в закона не би трябвало да има и това да ги правят по 30 часа или по колкото и да било, но те си знаят , махнаха казармата (или по точно ще я махат ) да направят и това не по 30 часа а по 50 , да сложат на дискотеките не на 18 години както е сега , а на 21 И ПАК ВСИЧКО ЩЕ СИ ОСТАНЕ ПО СТАРО МУ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Оттам нататък без значение дали можеш или не можеш да караш , като знаеш че глобите са сериозни и няма да мине с 20 кинта под седалката , не само че ще се движиш по спокойно ами и ще знаеш че около теб няма да има някакви улигофрени. виждам скоро си взел книжка покарай известно време и пак ще си говорим и ще видим дали ще си на същото мнение а и какво общо умението да караш с глобите..... ? то не е задължително да ме прасне някой с 200км/ч , може спокойно някой който си е с колан и си кара с 50 също да ме удари ама проблема е че в момента е точно така кой изкарал по късмет или по друг начин изпита и айде на улицата а дали може или не може да кара само той си знае не става въпрос за голямата скорост а като цяло умението да се справяш в различните ситуации както казваше един мои приятел полицай "дори на пътя с предимство се оглеждай за да не си умреш с предимството" а и глобите едва ли ще променят нещо за коланите по 1 време се пишеше само фиш в момента зимат по 10 точки и кво от тва.... пак половината си карат без колани Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Е кви тънкости на тия курсове бе!? Освен тръгване с ръчна и паркирането никви други тънкости няма. Ми да,напълно съм съгласен!То за кво са тия курсове въобще?Тънкостите сам требе си ги научиш,само да знаете колко време ми отне докато хвана тънкостта как да дрифтя с моята бигачка на всяко кръгово-малии,ужас само.Въобще едни курсове с некъв дърт инструктор не моат те напраят рацер-или се раждаш такъв или не.... Съвсем сериозно се надявам авторите на постове,които твърдят,че полза от инструктура няма,да са все някви русокоси шматки или кухи аграро-бекъмчета на които тати ще им купи изпита пс-ъъъ,то като гледам май 90% от хората в тая тема тепърва ще се явяват на изпит или им предстои да си вземат бчк-то,кво ли се учудвам наистина....на някои хора трябва да им се забрани да играят нфс,ебаси Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Tinkertrain Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 За свиренето конкретно мн ма дразни на ляв завой. Седа си аз 4та кола тия пред мен са са изнесли вече на средата и чакат, а в 90% от случаите тоя дето е зад мен направо издънва клаксона. Не че ма ебе де, ама е супер изнервящо при положение, че не мога да отлепа от стоп линията при 3 коли в кръстовището. А и тва "бързам" е баси идиотската причина. Че ша остане 30сек поече докат светне пак зеленото голяма работа. Пичага много ми интересно кви тънкости си научил и си практикувал на курса Link to comment Share on other sites More sharing options...
golemiqq Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 виждам скоро си взел книжка покарай известно време и пак ще си говорим и ще видим дали ще си на същото мнение а и какво общо умението да караш с глобите..... ? то не е задължително да ме прасне някой с 200км/ч , може спокойно някой който си е с колан и си кара с 50 също да ме удари ама проблема е че в момента е точно така кой изкарал по късмет или по друг начин изпита и айде на улицата а дали може или не може да кара само той си знае Точно това казвам че без значение дали са 24 , 10 , или 50 часа простака си остава простак и не можеш да превъзпиташ някой .повече часове не са необходим и ,защото когато знае че и да кара с 40 и с 50 и с 150 има може да мине между капките винаги , когато има много познати.Другото което е че Шофьорски курсове се карат предимно от ученици и хора до 25-30 годишна възраст , а те ли са правят най - много произшествия или някои безсмъртен пиян или дрогиран , който е супермен.Когато вмемеш колата вниманието на младия шофиор е на 120 % , а не както правят повечето таксиджий ,който са винаги с предимство изпреварват както им падне и въобще ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Пичага много ми интересно кви тънкости си научил и си практикувал на курса изкарай си курса,вземи си изпита и тогава ще си говорим.сега и да пиша-смисъл няма да има.ако на тоя етап шофьорлъка за теб е сменяне на скорости и правилно педалиране,искренно се надявам след някои и друг ден да си промениш мнението.само се надявам да не ти се наложи животът или някоя ситуация да ти променя мнението.... иначе има истина в думите,че ако си си малумник квото и да те правят няма да станеш шумахер,но ми е чудно как не осъзнавате,че начинаещите шофьори са най-податливи на изграждане на ПРАВИЛНИ навици и маниер на каране именно по време на карането на курсовете и един 3-4-5 месечен период след това.колкото по-дълго време имаш някой до теб да ти коригира грешките и да ти помага със съвет и насока-толкова по-добре.това,че вие сте от хората,които не се вслушват в съвета на инструктура си и не осъзнават грешките си,камо ли се стараете да ги поправят,си е лично ваш проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Точно това казвам че без значение дали са 24 , 10 , или 50 часа простака си остава простак и не можеш да превъзпиташ някой .повече часове не са необходим и ,защото когато знае че и да кара с 40 и с 50 и с 150 има може да мине между капките винаги , когато има много познати.Другото което е че Шофьорски курсове се карат предимно от ученици и хора до 25-30 годишна възраст , а те ли са правят най - много произшествия или някои безсмъртен пиян или дрогиран , който е супермен.Когато вмемеш колата вниманието на младия шофиор е на 120 % , а не както правят повечето таксиджий ,който са винаги с предимство изпреварват както им падне и въобще ... това като какъв го казваш като човек който преди няколко дена е изкарал книжка а когато чичко инструктор не е до тебе дали пак ще е така........айде стига глупости излагате се вече ама просто се хабя излишно в тази тема , излишно е да споря с хора които преди месец са изкарали курсовете или още ги карат , ще покарате малко и ще осазнаете колко глупости сте написали тук , пожелавам ви само да не ви се налага да го учите по трудният начин........ относно младите шофиори поста над мене трябва да ти даде напълно изчерпателен отговор за което благодаря на пичага спести ми поне обясненията аз повече тук няма да пиша пределно ясно ми беше че пак във форума са се събрали най-добрите и най-бързо учещите се шофиори които още карат курсовете и едва ли имат повече от 200км стаж .........ама това уби и най-смелите ми представи изобщо чудя се как не ви е срам да пишете Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Tinkertrain Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Добре бе майсторите убийте ни с камани затва, че сега са учим Ех дано някой ден стана толкова велик шофьор и аз. Явно разликата в класите е доста висока Сички проблеми по пътищата идват точно от тва противопоставяне. Видите ли ния моем да караме вия не моете и место да има разбиране има псувни. Е аз може и да няям 200км стаж ма си карам кат пич с инструкторчето и тва е. То и тва са иска от мен на тоя етап. "ако на тоя етап шофьорлъка за теб е сменяне на скорости и правилно педалиране,искренно се надявам след някои и друг ден да си промениш мнението." Ест че не е. Шофирането преди всичко е отговорност.. към околните и към себе си. Ама айде не ми са спори с хора достигнали такива висоти в бранша с навъртяни хиляди километри зад волана... Но има едно основно правило и то е, че на пътя сички са равни, ако ще да си зимал книжката преди 10 дена или преди 10 години. А и освен обучението на инструктора има още нещо много важно за изграждане на навиците на младите водачи и това е примера от другите водачи. Така че всички вия дето да имате за по-големи католици от Папата са замислете по колко нарушения правите при едно излизане с колата и къв пример давате. Щото някой кавал на 18 пил една бира и решил да са напраи на велик пред гаджето на предната седалка като види, че някои "много бърза" и минава на червено примерно ша си каже "Щом тоя мина начи и аз мога да мина" и на другото кръстовище става сакатлъка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 не сам казал че съм майстор ама е тъпо да спориш при положение че до сега си карал кола само с инструктор..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Трябва да разберете, че една книжка не ви прави шофьори. Шофьор се става с много километри стаж, внимание на 100% и каране със съобразена (до колкото е възможно) скорост - не е нормално на някои булеварди в града, а и не само да се кара с 50км/ч. Поне със 70! Избийте си от главата всякакви мисли като "У наше село по-голем шофьор от мене нема". Аз имам стаж около 100 000км. и съм далеч от мисълта, че съм много добър шофьор. А като видя някой мамин синковец, дето е взел книжка преди година и вече се изживява като Шумахер, направо ми става мъчно, защото знам, че с това му каране ще свърши я в някоя канавка, я в някой стълб. Има места на които се кара бързо, но и такива, на които се внимава. И аз съм любител на високите скорости, но като ни видиш инфраструктурата, стигаш до извода, че няма къде да ги развиеш тея високи скорости. Не съм съгласен с тея тъпи условия за коланите. За мен е въпрос на личен избор, но това е друга тема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 абе колкото и добри шофьори да сте, имайте едно на ум, че не сте само вие на пътя. идиоти секви Link to comment Share on other sites More sharing options...
simbata Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 брей ти сигурно си някакъв вундеркинд или дете гений ....... как успяваш толкова бързо да ги научиш нещата незнам Трябва ли да съм вундеркинд, за да мога за 2 седмици да науча 1 правилник ? Ако за теб това е нещо ултра-сложно...за доста хора не е. нали се сещаш че повечето инструктори се познават с изпитващите и ако инструктора иска изпитващият да те скъса просто шанса ти да изкараш изпита без да те скъсат е клони към 0-тасъщо така ако изпитващия знае че трябва да те скъса ще го направи ако ще да си и най-добрият шофиор на планетата а от там нататък след като те скъсат мисля че сам се сещаш къде отиват паричките за допълнителните часове които трябва да изкараш за да се явиш пак на изпита и все пак понеже не сам сигурен че ще се досетиш ще те посетя >>>>>>>>>>>>> в джоба на скъпият ти инструктор за които изобщо няма да се разбере че заради него си скъсан Колко пъти те късаха ? ...бате Шуми... брей брей а тебе на какво те учиха в часовете по кормуване да месиш баница може би.... ? Искаш да кажеш, че за 24 часа можеш да започнеш от нищото и да свършеш с тънкостите ? Запознай ме с инструктора ти, който те е учил на powershifting двойно амбреиране и т.н. аз приключвам с коментарите до тук мисля че е излишно да продължавам........ За гонките - не мисля, че тук има някой, който не обича високите скорости...всеки сам решава какво ще прави с колата си и как ще се пази. За разлика от повечето хора тук, които са минали 50 000, но вече са експерти в шофирането, мен трудно може да ме видите да карам без колан или да говоря по телефона си без хендсфрий или да ям и да чета вестник по магистралата... Да ама ти и набора ти като ви гледам как мислите сте на път да се присъедините към нещастните дебили по пътищата simbata ти как реши че си се научил да караш, сигурно вече не ти гасе колата и вдигаш 120 в града ? Ще ти подскажа - идеята е ако може да се пресъздават някои рискови ситуации, или най-малкото да ви се обяснява какво трябва да правите в такива, да не стане после пуснах волана и затворих очи Такива като теб са по-страшни и от блондинките Интересно как определяш хората какви шофьори са без да си ги виждал никога на живо, да не говорим зад волана...Сигурно си от Канал 2001 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 Интересно как определяш хората какви шофьори са без да си ги виждал никога на живо, да не говорим зад волана...Сигурно си от Канал 2001 ? Просто виждам какви глупости пишете Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Трябва ли да съм вундеркинд, за да мога за 2 седмици да науча 1 правилник ? Ако за теб това е нещо ултра-сложно...за доста хора не е. ами и на мене не ми е особено трудно ама правилника не те прави шофиор Колко пъти те късаха ? ...бате Шуми... да кажем 0 Искаш да кажеш, че за 24 часа можеш да започнеш от нищото и да свършеш с тънкостите ? Запознай ме с инструктора ти, който те е учил на powershifting двойно амбреиране и т.н. това никога и не съм се опитвал да го казвам не си насосвай думите ми така както т изнася..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
simbata Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 това никога и не съм се опитвал да го казвам не си насосвай думите ми така както т изнася..... Не, просто смятам, че това са част от тънкостите в шофирането. ами и на мене не ми е особено трудно ама правилника не те прави шофиор На практика сядането зад волана те прави шофьор (но какъв...). Нямам за цел да се заяждам с вас. Трудно ще ме убедите, че е адски нужно курсовете да станат по 1000 лева или по хиляди евро както е в другите страни, за да могат само богаташчетата да останат на пътя, а останалите да не могат да си позволят изкарването на книжката, а дори и да са 10 пъти по-свестни от "официалните шофьори"... Който иска да се упражнява над 24 часа да хваща баща си и да отива на полигоните Безсмъртните на пътя няма да изчезнат, нито ще намалеят, ако ще и 500 часа да е курса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Напротив, ако стане 1000 лева курса ще се променят много неща - ще намалеят келешчетата, просто защото ще намалеят хората, взимащи книжка, и ще спре да се задръства града, който и без това е задръстен до краен предел, защото ще има по-малко нови шофьори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simbata Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Напротив, ако стане 1000 лева курса ще се променят много неща - ще намалеят келешчетата, просто защото ще намалеят хората, взимащи книжка, и ще спре да се задръства града, който и без това е задръстен до краен предел, защото ще има по-малко нови шофьори. Аз пък ще ти кажа, че точно келешчетата ще останат... ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mila Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 На практика сядането зад волана те прави шофьор (но какъв...).Дано да имаш предвид повечето шофиране, а не едното сядане.Трудно ще ме убедите, че е адски нужно курсовете да станат по 1000 лева или по хиляди евро както е в другите страни, за да могат само богаташчетата да останат на пътя, а останалите да не могат да си позволят изкарването на книжката, а дори и да са 10 пъти по-свестни от "официалните шофьори"... Напротив, ако стане 1000 лева курса ще се променят много неща - ще намалеят келешчетата, просто защото ще намалеят хората, взимащи книжка, и ще спре да се задръства града, който и без това е задръстен до краен предел, защото ще има по-малко нови шофьори.Има и друга възможност - както е във Великобритания например. Курсове като българските изобщо няма. Вадиш си временна шофьорска книжка и можеш да се упражняваш навсякъде с баща си, брат си, учинайка си или който искаш, стига да има книжка от 3 години и да е над 21 години. Не можеш да караш по магистрали, обаче и не можеш да возиш пътници, както и да пътуваш сам, разбира се. Никой не го интересува дали ще си платиш часове при инструктор или няма. Ако искаш да те учи професионалист и да ти покаже тънкостите, които се изискват на изпита - взимаш часове, ако не искаш - не взимаш. Но на изпита си плащаш за гяволлука в повечето случаи. Късат за 1 критична грешка и мисля, че 15 от малките(не зная как е в БГ), но почти няма български шофьор, независимо с колко стаж, дори и с по 10 години зад гърба си, който да го е изкарал от раз... Някои са се отказали, чакат да влезем в ЕС, когато няма вече да е нужно да се явяват на техния изпит, а само ще се изваждат британски книжки на базата на българските... (дотогава с българска книжка може да се кара само до 1 година от влизането в страната, и да положиш техния изпит). Та мисълта ми е, докато пресяването на "шофьорите" не започне да става по този начин на изпита, едва ли ще се променят нещата много... Курсове-мурсове - какво да ви кажа. Пропуснах да отбележа, че сам си избираш в кой район или дори в кой град да караш курса, така че ако смяташ, че изпитващия ти има зъб или е познат на някого, просто сменяш района и нямаш идея кой ще те изпитва следващия път. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xciter Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Watch out, me is on the road! Пазете се щото още не мога да ги зимам тия завои. Ако видите зелен нисан пример металик го заобиколете ма безопасно разстояние... има голямо У отгоре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Дано да имаш предвид повечето шофиране, а не едното сядане. Има и друга възможност - както е във Великобритания например. Курсове като българските изобщо няма. Вадиш си временна шофьорска книжка и можеш да се упражняваш навсякъде с баща си, брат си, учинайка си или който искаш, стига да има книжка от 3 години и да е над 21 години. Не можеш да караш по магистрали, обаче и не можеш да возиш пътници, както и да пътуваш сам, разбира се. Никой не го интересува дали ще си платиш часове при инструктор или няма. Ако искаш да те учи професионалист и да ти покаже тънкостите, които се изискват на изпита - взимаш часове, ако не искаш - не взимаш. Но на изпита си плащаш за гяволлука в повечето случаи. Късат за 1 критична грешка и мисля, че 15 от малките(не зная как е в БГ), но почти няма български шофьор, независимо с колко стаж, дори и с по 10 години зад гърба си, който да го е изкарал от раз... Някои са се отказали, чакат да влезем в ЕС, когато няма вече да е нужно да се явяват на техния изпит, а само ще се изваждат британски книжки на базата на българските... (дотогава с българска книжка може да се кара само до 1 година от влизането в страната, и да положиш техния изпит). Та мисълта ми е, докато пресяването на "шофьорите" не започне да става по този начин на изпита, едва ли ще се променят нещата много... Курсове-мурсове - какво да ви кажа. Пропуснах да отбележа, че сам си избираш в кой район или дори в кой град да караш курса, така че ако смяташ, че изпитващия ти има зъб или е познат на някого, просто сменяш района и нямаш идея кой ще те изпитва следващия път. Супер би било да късат за една грешка, но тук според мен е неприложимо, просто защото никой не кара по правилата и грешката ще дойде от някой друг. Примерно в щатите взех книжка за 20 минути. Изпита беше 52 въпроса, от които ти се падат или първите 26, или вторите. След това едно леко кръгче с твоята кола, снимка и си тръгваш с книжката. Курсове мисля че са задължителни само между 16 и 18 години. Само че там шофьорите са толкова толерантни, а контрола- толкова жесток, че всички много бързо се учат да карат нормално. И мен след глобата от 135 долара и увеличението на застраховката ми след глобата ме охладиха доста и започнах да си спазвам всички правила. Интересното е, че си отидох с моята кола, аз си я карах, и ако ме бяха скъсали пак щях да си тръгна с моята кола Та извода е, че начини много, но тук не се прилага нито един. Като започнеш с курсовете и свършиш с въшльовците-катаджии. Watch out, me is on the road! Пазете се щото още не мога да ги зимам тия завои. Ако видите зелен нисан пример металик го заобиколете ма безопасно разстояние... има голямо У отгоре. Ако е с оригиналните Нисан джанти ( тия с петте лъча и с голямата капачка) и ми вземеш една капачка имаш една бъчва бира от мен Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xciter Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 Ще погледна... те са три нисана... Link to comment Share on other sites More sharing options...
frodo Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 http://news.ibox.bg/news/id_305499178 стига вече с тия джигити Link to comment Share on other sites More sharing options...
slay Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 Ако започна курсовете от 10 януари ще мога ли да го свърша до края на март някъде. Колко горе долу лева ще ми излезе един курс и ми препоръчайте някой, който наистина ще ме научи да карам добре Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.