Jump to content
BulForum.com

Качете снимки на байка си...


Infected

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Ами моето не е нищо особено, но пък не слизам от него вече 4 месеца.

Иначе е америнанско, RALEIGH SERENGETTI 27 скорости.

Досега не се бях сетил да си го снимам :D :D, но тези дни ще ви го покажа .

Link to comment
Share on other sites

RALEIGH не е марка на Крос, а само се произвежда от тях. Както Драг произвеждат ТРЕК. Т.е. Крос са откупили правата да произвеждат и продават техни продукти.

Съвсем друг е въпроса, че не са качествени велосипедите... /става дума тези които са произведени в БГ/.

В USA доколкото видях е отделна продуктовата линия и модели, които се предлагат там тук ги няма, или под същото име са други....

Тъй като момчето е Фотограф, явно модела му е попаднал на окото с "кривите" си форми :)

Link to comment
Share on other sites

@Godfather Дразни ме ти дразни ... живот и здраве до края на годината и аз може да си замясам с аватара ми :)

 

@Ferante Развесили ми настроението .. Драг да произвежда Трек Мухахахахаха да внася да, ма да произвежда :) ненам кой те лъже. Не съм 100% сигурен дали са закупили марката или правата за ползване в нашата страна като колелата се сглобяват в Монтана :)

Link to comment
Share on other sites

@Godfather Дразни ме ти дразни ... живот и здраве до края на годината и аз може да си замясам с аватара ми :)

 

Ами да ти пожелая успех за осъществяване на придобивката. Иначе са страшни машинки - лично аз съм много доволен и следващия байк сигурно ще е от същата марка, въпреки невероятната конкуренция тук, особено от "родни" производители като Rocky Mountain и Norco. ;) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
RALEIGH не е марка на Крос, а само се произвежда от тях. Както Драг произвеждат ТРЕК. Т.е. Крос са откупили правата да произвеждат и продават техни продукти.

Съвсем друг е въпроса, че не са качествени велосипедите... /става дума тези които са произведени в БГ/.

В USA доколкото видях е отделна продуктовата линия и модели, които се предлагат там тук ги няма, или под същото име са други....

Тъй като момчето е Фотограф, явно модела му е попаднал на окото с "кривите" си форми :)

 

Здравейте!

Ами оказа се, че колелото си е натюрел американско (и по-точно Канадско), защото съвсем наскоро

го водих на "преглед" при едни вносители на "Скот" и много му се радваха... Казаха, че рамката ми била тежка но спирачки (Pro Max) амортисьор и тн. чаркалаци и най-важното скоростите+движението(Shimano Deore, Mega Drive Train) били от висок клас. Само рамката да съм сменял, но на мен и така си ми харесва, пък и му свикнах доста вече.

Интересно ми беше адските параметри на напомпване, които дава производителят, изписани са с 12 страници упътване по самите гуми ( :-))) типично в американски стил), че 4.5 атмосфери е за градско, а 2,5-2,8 атмосфери за офроуд ?!?!? Досега не бях оръщал внимание на това.

По повод дали марката се произвежда в БГ, съм абсолютно сигурен, че не се, защото видях "Raleigh" надписи по бг байкове, но не и "Serengetti", какъвто модел на "Raleigh Canada" се води моят байк. Но така или иначе за мен си остава огромното удоволствие от карането, независимо кой с какво кара... Иначе доста се кефя на Драг, които се оказа, че са спечелили доста убедително на последните тестове пред Скот и тн. марки, и май вече имат магазин в Лондон, което говори само по себе си за качеството... И не знам за вас, но аз допреди малко карах... Пълен кеф е да караш посред нощите из "празен" Пловдив.

Link to comment
Share on other sites

Иначе доста се кефя на Драг, които се оказа, че са спечелили доста убедително на последните тестове пред Скот и тн. марки, и май вече имат магазин в Лондон, което говори само по себе си за качеството... И не знам за вас, но аз допреди малко карах... Пълен кеф е да караш посред нощите из "празен" Пловдив.

 

Може ли малко информация относно последните неща ,че ми стана интересно урежда ме и на личен.

 

За деорето среден клас е :), нещо като евтино дслр с китак :) .

А иначе и аз досега карах, за съжаление по пътечките бързо се губи светлината и няма лампи :). Налягането го пише на самите гуми. Аз нормални гуми 1.95 повече от 3 атмосфери за 70- кила човек не виждам смисъл. Ако тежиш повече качвай :), за пътечки около 2 2.5 зависи понякога и до три много зависи от размера на гумата и балона и модела,че и от колелото :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Може ли малко информация относно последните неща ,че ми стана интересно урежда ме и на личен.

 

За деорето среден клас е :), нещо като евтино дслр с китак :) .

А иначе и аз досега карах, за съжаление по пътечките бързо се губи светлината и няма лампи :). Налягането го пише на самите гуми. Аз нормални гуми 1.95 повече от 3 атмосфери за 70- кила човек не виждам смисъл. Ако тежиш повече качвай :), за пътечки около 2 2.5 зависи понякога и до три много зависи от размера на гумата и балона и модела,че и от колелото :)

 

 

Паа, както и да е де... От едно типче научавам доста подробности за Драг, засега зареждат няколко тбора с тяхни байкове, явно с рекламна цел. Доста били доволни хората казва типчето... За атмосферите, ами аз клоня към 90+ в килата, така, че в момента съм на 3 и започнах да му свиквам лека-полека, но преди всичко гледам да е сейфти хавата, че на няколко пъти се опитват да не ме забелязват и да ме минават като пешеходна пътека...

Имам питане!

Вярно ли е, че колоездачите по някакви нови си наредби, задължително трябва да слагат от тези електриковите жилетки?

Link to comment
Share on other sites

Вярно ли е, че колоездачите по някакви нови си наредби, задължително трябва да слагат от тези електриковите жилетки?
Чувал съм и аз, че е задължително. Аз лично си я закрепям на раницата и то не заради наредби, ами защото минавам около 25 километра на ден, като 20 от тях са по Цариградско Шосе в София ;]

 

Редакция: Извинявам се за офтопика...

Link to comment
Share on other sites

Паа, както и да е де... От едно типче научавам доста подробности за Драг, засега зареждат няколко тбора с тяхни байкове, явно с рекламна цел. Доста били доволни хората казва типчето... За атмосферите, ами аз клоня към 90+ в килата, така, че в момента съм на 3 и започнах да му свиквам лека-полека, но преди всичко гледам да е сейфти хавата, че на няколко пъти се опитват да не ме забелязват и да ме минават като пешеходна пътека...

Имам питане!

Вярно ли е, че колоездачите по някакви нови си наредби, задължително трябва да слагат от тези електриковите жилетки?

тцъ. не е вярно. нищо такова няма в ЗДвП.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

(Изм. и доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.)

19. "Велосипед" е пътно превозно средство най-малко с две колела, което се привежда в

движение с мускулната сила на лицето, което го управлява, с изключение на инвалидните

колички.

Раздел III

Разположение на нерелсовите пътни превозни средства върху пътя

 

Чл. 15. (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се

движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с

пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно

превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните

случаи:

1. (отм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.)

2.(изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни

ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е

разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 км/ч;

3. когато навлизането по пътната лента се разрешава от светлинен сигнал.

(3) Броят на пътните ленти се определя от пътната маркировка или от пътен знак, а когато

няма такива - от водачите, съобразно широчината на платното за движение, широчината на

недвуколесните пътни превозни средства и от необходимото странично разстояние между тях.

(4) Когато има път, платно за движение, пътна лента или алея, предназначени за движение

на определени пътни превозни средства, водачите на тези превозни средства са длъжни да се

движат по тях.

(5) Когато няма специално предназначена за тях пътна лента или алея, водачите на

мотопеди, велосипеди и други немоторни превозни средства може да използват за движение

разположения отдясно по посоката на движението им пътен банкет, ако той е годен за това и ако

това не пречи на другите участници в движението.

(6) (Нова. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.)Когато пътна лента е сигнализирана за движение само на

превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници, се забранява

движението на други пътни превозни средства.

 

Раздел ХVIII

Особени правила за някои участници в движението

Чл. 79. За да участва в движението по пътищата, отворени за обществено ползване, всеки

велосипед трябва да има изправни:

1. спирачки;

2. звънец и да няма друг звуков сигнал;

3. устройство за излъчване на бяла или жълта добре различима светлина отпред и червен

светлоотразител отзад; допуска се поставянето на устройство за излъчване на червена светлина

отзад;

4. бели или жълти светлоотразители или светлоотразяващи елементи отстрани на колелата.

Чл. 80. Водачът на велосипед е длъжен да се движи възможно най-близо до дясната

граница на платното за движение.

Чл. 81. На водача на двуколесно пътно превозно средство е забранено:

1. да се движи успоредно до друго двуколесно пътно превозно средство;

2. да управлява превозното средство, без да държи кормилото с ръка, както и да

освобождава педалите, с които контролира превозното средство;

3. да се движи в непосредствена близост до друго пътно превозно средство или да се

държи за него;

4. да превозва, тегли или тласка предмети, които пречат на управлението на превозното

средство или създават опасност за другите участници в движението;

5. да управлява превозно средство по площите, предназначени само за пешеходци; тази

забрана не се отнася за велосипедисти на възраст до 12 години.

Чл. 82. Забранено е движението на велосипедисти в група за тренировка, ако пред и зад

групата няма придружители с автомобил или мотоциклет.

 

 

ако на някой му се търси другаде думата "велосипед" из закона, моля да заповяда и да цъкне тук.

никъде няма изискване да носиш точно светлоотразителна жилетка, а само да имаш светлоотразители отзад и отстрани и лампа отпред.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Всичко, от което имам нужда в едно колело! Перфектно е според мен! Какви пари ти излезе всичко?

Link to comment
Share on other sites

Всичко, от което имам нужда в едно колело! Перфектно е според мен! Какви пари ти излезе всичко?

Аз виждам само една яка чалгия, демек безумна комплектовка

Link to comment
Share on other sites

1, 2...

Чакам да събера 150 лева, за оставащите компоненти, профилактика на вилка, шок и работата по сглабянето при Каймата, че ми писна! В момента карам това...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Всичко, от което имам нужда в едно колело! Перфектно е според мен! Какви пари ти излезе всичко?

 

Не мога да ти кажа точна цифра, защото доста чаркове бяха сменени.. Но като ориентир мога да ти кажа 1200лв - някъде около тази цифра ми излезе байка.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Ето го и мойто байкче, но тази снимка не е след новите гуми и разни още подобряванки...

Сега мисля да разкарам калниците и да сложа по-фецки такива :-), че тези са много "олдскуул"...

 

20042008009editce1.jpg

Link to comment
Share on other sites

калниците са идеални, не прави грешката да си купуваш "по-фецки", само ще си дадеш парите на вятъра. Ако искаш калници тези с които си са верните, ако не искаш такива просто ги махаш...

Link to comment
Share on other sites

калниците са идеални, не прави грешката да си купуваш "по-фецки", само ще си дадеш парите на вятъра. Ако искаш калници тези с които си са верните, ако не искаш такива просто ги махаш...
Ти не ги разбираш ся тия работи! Тря'а има поза!
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...