Jump to content
BulForum.com

СПОРТНИ КОЛИ


Коя предпочитате? Мнения...  

354 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Вижте няма смисъл да казвам че единствените спортни коли са ФЕРАРИ А за японските колички ми то направо е смешно да се говори за нещо спортно с обем на двигателя 1,3 литра и този прословут въртящ момент

CL 65 na AMG май минаваше 1000 и по точно 1076 НМ Сами си правете сравнението едното е 6,5 литра и като му дадеш газ има кой да ти отварне а онези източни чудеса направо не ми се говори за тях освен тва и тези роторни двигатели след 80000 най много 100000км отиват на кино :sayjin

 

Абе ти май не можеш да разсъждаваш ама въобще! Как ще ми сравняваш CL55 със една TOyota Yaris? МИ те са различен клас коли! CL55 ако не знаеш е тунинговано от AMG, а Yaris-а е градска кола!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply

Май ти си тоя дето на схваща Ярис да ти прилича на спортна кола с роторен двигател

Хич не съм говорил за тоя малък бръмбазък а за прехвалените МАЗДА РХ7,8 и така на татък не ги знам всички Аиде и другия път първо чети и също така освен CL 55 има и CL 65 на който имам снимки ама не ме карай да ги качвам щото не мога

 

P.S Evil_smith пиши ми за да ти пратя една дръпка на СКАЙЛАЙН и ще се откажеш от тази кола

Link to comment
Share on other sites

P.S  Evil_smith пиши ми за да ти пратя една дръпка на СКАЙЛАЙН и ще се откажеш от тази кола

Чефо и аз не харесвам тези коли. От японските ми харесват САМО Субару Импреза цък и Митсубиши Лансер Ево. V, VІ, VІІ пак цък :). + Някои яки модели джипове на Митсубиши, Тойота и Нисан, но само някои. Като това.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Пежо, Пежо, Пежо, само Пежо и нищо друго освен Пежо. Било то и 307 :bgrin:

Тва ме изкърти :P

Познати имат 307 и на 60 000 км смениха дисковете на спирачките, бордови кобпютър и т.н.

 

Едит: С точност после ще ви кажа какво още смениха щото немога да се сетя. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Тва ме изкърти  :P

Познати имат 307 и на 60 000 км смениха дисковете на спирачките, бордови кобпютър и т.н.

 

Едит: С точност после ще ви кажа какво още смениха щото немога да се сетя.  :bgrin:

 

Интересно. Нащо 307 е на 55 000км и са му сменяни само гумите....

Link to comment
Share on other sites

Интересно. Нащо 307 е на 55 000км и са му сменяни само гумите....

По принцип е така! Да знаете нещо от мен "Докато една кола стане на 100 000 км се сипва само гориво, сменя се масло и се слагат нови гуми." Коли, на които им се сменят части на по-малко от 60 - 70 хил. км - по-добре за скрап.

 

Имаше и друг случай с ПЕЖО, когато от пазара бяха върнати стотици коли за пренастройка на въздушните възглавници, защото при по-силен насрещен вятър се отваряха.

 

3-ти случай - Бащата във фирмата имат 806 след 2 години от както го купиха им пристигна факс от Франция да закарат вана в най-близкия сервиз на Пежо за да сменят някакво ДЕФЕКТНО зъбно колело (изцяло поет разход от френската компания).

 

После пак викайте

Пежо, Пежо, Пежо, само Пежо и нищо друго освен Пежо. Било то и 307 biggrin1.gif
:)

 

Айде успех!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Дай да ги оставим тия Пежо Какво ще кажите за една съпоставка БУГАТИ ВЕЙРОН 16-4 1001 конски сили с 4 турбо компресора и скорост по данни 406 км/Н Не си спомням ускорението от 0-100 но от 0-300 за 13 сек. И моя фоворит ФЕРАРИ ЕНЦО 660 конски сили без турбо компресори 6 литров двигател от 0-100 за 3,3 сек и максимална скорост 350+ Как мислите не ли смешмо 1001 срещу 660 и пак единтични показатели

Link to comment
Share on other sites

Немога да си представя Енцо с турбо ;). За това ме кефят Ферари - без турбо и всякакви джиджибявки постигат параметрите на :laughing: "спортни коли" :laughing: с 10-тина турбокобпресора и 1*** коня. :)

Link to comment
Share on other sites

Дай да ги оставим тия Пежо Какво ще кажите за една съпоставка БУГАТИ ВЕЙРОН 118  1001 конски сили с 4 турбо компресора и скорост по данни 406 км/Н Не си спомням ускорението от 0-100 но от 0-300 за 13 сек.  И моя фоворит ФЕРАРИ ЕНЦО 660 конски сили без турбо компресори 6 литров двигател от 0-100 за 3,3 сек и максимална скорост 350+ Как мислите не ли смешмо 1001 срещу 660 и пак единтични показатели

Чакай сега малко,нещо ги пообърка нещата за Бугати-то,първо модела кйто цитираш с 18 цилиндъра е отпреди 5 години с 555 к.с. и без никакво турбо.Последния модел Бугати Вейрон е с 16 цилиндъра ,1000 к.с. и също няма турбо. ;)

Информирайте се малко преди да поствате,не говорете наизуст. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Year:  2001 

Origin:  Frankreich 

Price:  ab 1.160.000 €

Price check! 

Displacement:  7.993 cm³ 

Power KW / HP:  736 / 1001 

Torque:  1.250 Nm 

Weight:  1.550 Kg 

Top Speed:  406 Km/h 

0 to 100 Km/h:  3.0 Sec. 

0 to 200 Km/h:  n/a 

Length:  4.466 mm 

Width:  1.998 mm 

Height:  1.206 mm 

Consumption:  n/a 

Valvetrain:  W16 - 4 Turbolader 

Drive Wheels:  Allrad 

Tank:  n/a 

Trunk:  n/a

 

Пак кажи кой е не информиран Тва че тази количка я гласят да излиза в серийно производство от 5 години мен не ме засяга До колкото знам още не са я качили на канвейр

 

Valvetrain: W16 - 4 Turbolader[ -ТВА СПОРЕД ТЕБ КВО Е 4 турбо компресора или не

Link to comment
Share on other sites

Че ако това Бугати е с 1000 коня без турбо ми тогава защо няма двигатели Бугати във Ф1 или дори цял тим? Там конете са 900-950+ сега и Хонда се канеше, че ще покаже двигател с 1000+ коня. Ако това Бугати наистина е с толкова коне без турбо, та то няма да има конкуренция във Ф1?

 

ЕДИТ: или може би им пречи V10 а от догодина V8? :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Пак кажи кой е не информиран Тва че тази количка я гласят да излиза в серийно производство от 5 години мен не ме засяга До колкото знам още не са я  качили на канвейр

 

Valvetrain:  W16 - 4 Turbolader[ -ТВА СПОРЕД ТЕБ КВО Е 4 турбо компресора или не

Оффф,вземи най-сетне си уточниш нещата за себе си,че ептен се обърка.Първо ми говориш за модела на бугати дето е с 18 цилиндъра и дет уж имал 4 турбокомпресора и 1001 к.с.,а такъв модел нема бате :P ,след това ми пишеш за модела дет е 2001,за който аз не отричам,че е с турбо,а ако прочетеш внимателно предния ми пост,ще видиш,че говоря за последния модел на Бугати,от 2004,именно този модел е без турбо.Четете внимателно преди да поствате.

 

Че ако това Бугати е с 1000 коня без турбо ми тогава защо няма двигатели Бугати във Ф1 или дори цял тим? Там конете са 900-950+ сега и Хонда се канеше, че ще покаже двигател с 1000+ коня. Ако това Бугати наистина е с толкова коне без турбо, та то няма да има конкуренция във Ф1?

 

ЕДИТ: или може би им пречи V10 а от догодина V8? :laughing:

Предполагам си наясно,че F1 си имат рзни стандарти и ограничения за двигател,кубатура и т.н. А единственото ограничение пред създателите на Бугати,тва е тяхната фантазия и чисто техническите възможности,демек общо-взето имат пълна свобода на действие.

А и ти как си представяш подобно 16 цилиндрово чудовище да се сложи на някой булид,просто нема да стане,не мислиш ли ;)

Link to comment
Share on other sites

Предполагам си наясно,че F1 си имат рзни стандарти и ограничения за двигател,кубатура и т.н. А единственото ограничение пред създателите на Бугати,тва е тяхната фантазия и чисто техническите възможности,демек общо-взето имат пълна свобода на действие.

А и ти как си представяш подобно 16 цилиндрово чудовище да се сложи на някой булид,просто нема да стане,не мислиш ли ;)

Навярно четеш предишните постове? Ми да... щом цитираш :) :) :P :P

 

ПС Едит-а ми и това което ти си написал не е ли едно и също? :)

Айде нема се караме я. :) :)

Link to comment
Share on other sites

Вие майтап ли си правите в тази тема? Спортна кола с 4 врати? Или спортен хечбек? Пфуууу. Половината марки дето ги обсъждате са в горните две категории. Включително прехваленото Субаро. Това, че се състезават с тунинговани градски и фамилни автомобили не ги прави клас "спортни купета".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
A bi li mikazal spored teb kwo ozna`awa sportna kola Az sy]o sym na mnenie `e na IZTOK sportni koli nqma no twa e otdelen wypros :sayjin

 

Да сега ще ми кажеш примерно че и на изток няма и спортни мотори а хонда произвеждат само скутерчета нали ;) Един пример ако ми твърдиш че Мицубиши Ево който си искаш номер или пък Събару Импреза ми са градски кола и направо те признавам :punk

Link to comment
Share on other sites

Ха те са резчки Но всичко свършва да тук Аз предпочитам или нещо италианско без ламборгини обаче или нещо немско Аз не се интересувам много от тези коли ама на СУБАРОТО най-големиа заводки двигател не е ли 2,5 или 3 литра Говорим за Импреза ВРХ

Link to comment
Share on other sites

Ха те са резчки Но всичко свършва да тук Аз предпочитам или нещо италианско без ламборгини обаче или нещо немско Аз не се интересувам много от тези коли ама на СУБАРОТО най-големиа заводки двигател не е ли 2,5 или 3 литра Говорим за Импреза ВРХ

 

Ти май измерваш една кола дали е спортна по кубатурата на двигателя!!Все пак не само тя има решаващата роля!!Ти нека имаш кола примерно 6 литра пък да има смотана аеродинамика и да тежи кат танк пък чакай да ти ускорява бързо!!Какво ми хвалиш американците че ей на имали еди колко си литрови двигатели!!За какво ми е такъв огормен двигател като сичките им коли на янките са някви прасета дето тежат по сумати тонове.Много по практично според мен е да се направи по малък двигател на кола с по ниско тегло и добра аеродинамика отколкото да се хвърля сумати материал за някав си танк който ша постигне същите показатели въпреки по-голямата си мощност и кубатура! :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Тези танкове както ти ги наричаш като ги настъпиш вадят глас като на ранен звяр А онези "малките" като ги настъпиш се чува само вдигане не обороти и специфичния шум на гърнетата

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...