ThE_UfO Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Незнам NSX или CTX е, ама точно една дупка по нашите пътища и ще стане NSsSsSssx За мене кола дето да не върви еднакво добре по черен път и асвалт не е кола Не говорим за консервите (джиповете). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitar_90 Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 pejo 307 e nai qkoto spored men Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Незнам NSX или CTX е, ама точно една дупка по нашите пътища и ще стане NSsSsSssx За мене кола дето да не върви еднакво добре по черен път и асвалт не е кола Не говорим за консервите (джиповете). <{POST_SNAPBACK}> да значи за тебе до тук изброените не са коли, а може би за теб една каручка ще е най-добре Link to comment Share on other sites More sharing options...
capone Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Незнам NSX или CTX е, ама точно една дупка по нашите пътища и ще стане NSsSsSssx За мене кола дето да не върви еднакво добре по черен път и асвалт не е кола Не говорим за консервите (джиповете). <{POST_SNAPBACK}> Ми ти която и кола да хакаш по дупките ша стане лом Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE SHAMAN Posted April 22, 2005 Author Share Posted April 22, 2005 Ето малко инфо! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Незнам NSX или CTX е, ама точно една дупка по нашите пътища и ще стане NSsSsSssx За мене кола дето да не върви еднакво добре по черен път и асвалт не е кола Не говорим за консервите (джиповете). <{POST_SNAPBACK}> Ми то да ти кажа всичките дет ги изброихме тука кат минат през голяма дупка или през черен път ша са лешш, щом за теб тва не са коли .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE SHAMAN Posted April 23, 2005 Author Share Posted April 23, 2005 Общо взето сериозно тунингованите коли не са за нашите пътища! Освен ако не си някъв гъзар като тези дето ги гледам в тунинг центъра,веки ден висят там да си сменят спойлерчетата (един кара,двама отворили вратите гледат я бурдюрче,я дупка,я камък) та исках да кажа,че това не е работа,ако ще тунинговаш прави го както трябва ламарини,двигател и т.н. който може да го направи ще може да си плаща и пласмасите!И не мога да ги разбера,купят си чисто нова скъпа колица и веднага са в гаража,дупчат,режат,лепът!?!? Като дават толкова пари за чисто нови коли не са ли чували за фабричен тунинг,правят го хората по поръчка и както трябва !!! Ами това е,ние ще си гледаме филмчета и ще си мечтаем... TOKYO AUTO SALON 2001 И малко(много) снимки: MITSUBISHI SUBARU SHELBY ACURA И специално за ОПЕЛ феновете:OPEL Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Ако гледате WTCC ще разберете кои са най-добрите тунинги. Тази е моя фаворит. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0r3d Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Е къде си забравил баварците Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE SHAMAN Posted April 27, 2005 Author Share Posted April 27, 2005 Е къде си забравил баварците <{POST_SNAPBACK}> Ето ти и баварците! (всеки има свои предпочитания) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 Имали хора освен мен които да мислят че истинските спортни коли са в ИТАЛИЯ и в АМЕРИКА Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 THE SHAMAN, пич, ти наясно ли си, че това са напълно несравняеми коли???? Как въобще можеш да слагаш рамо до рамо коли като MUstang GT и Shelby Cobra със коли като Peugeot 307 и Citroen Xsara? Едните са предназначени за състезания и се продават в единични бройки по света, а другите са бапълно нормални серийни автомобили! Това че във WRC се състезават някои от тези коли нищо не означава. Там са с много подсилени двигатели и турбо компресори и пак не могат да достигнат мощността на Шелбито! Колкото до Дон Чефо, кви спортни коли има пък в Америка? Амриканците са едни прости каубои, които освен да слагат някви чудовищни двигатели и някви смешни модификации по колите си друго не правят! Истината е PORSCHE!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 Точно тва е якото на американските двигатели те со огромни и мощни а не като на япоснските боклуци 1,3 1,5 до 2.0 кубика с роторни и всякви други джиджибявки Поршето е много яка колица дори супер но нали се сещаш коя е на първо място в мията класация ФЕРАРИ ЕНЦО но и една КАРЕРА GT не бих отказал Link to comment Share on other sites More sharing options...
K_Pax Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 Точно тва е якото на американските двигатели те со огромни и мощни а не като на япоснските боклуци 1,3 1,5 до 2.0 кубика с роторни и всякви други джиджибявки Сега е момента да цитирам 1 рали пилот който говореше за японските коли: Нямате представа колко мощна кола си копувате за толкова малко пари! Та само това ще кажа...смятам че е достатачно! Link to comment Share on other sites More sharing options...
capone Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Точно тва е якото на американските двигатели те со огромни и мощни а не като на япоснските боклуци 1,3 1,5 до 2.0 кубика с роторни и всякви други джиджибявки Поршето е много яка колица дори супер но нали се сещаш коя е на първо място в мията класация ФЕРАРИ ЕНЦО но и една КАРЕРА GT не бих отказал <{POST_SNAPBACK}> Да ама тия роторни "джиджибявки" вадят 210 к.с. от 1.3 литра двигател Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shin Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 da ama to4no tiq rotorni dvigateli stradat ot lipsa na vurtq6t moment ,zatova ne mogat da postignat vurveja na kola s normalen dvigatel i 210 konq Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 da ama to4no tiq rotorni dvigateli stradat ot lipsa na vurtq6t moment ,zatova ne mogat da postignat vurveja na kola s normalen dvigatel i 210 konq <{POST_SNAPBACK}> SPEED. EVO VIII Dyno test results at the wheels - Power 166.7kw at 6182rpm/Torque 294.1Nm at 4551rpm. STi Dyno test results at the wheels - Power 144.2kw at 5976rpm/Torque 280.3Nm at 4780rpm. Both tested same day, same conditions. Ся ако кажеш че 280 и кусур Nm са малко направо те признавам..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Ся ако кажеш че 280 и кусур Nm са малко направо те признавам..... <{POST_SNAPBACK}> Квото и да си говорим японските коли са едни от най-яките казвал съм го, казвам го и ще продължавам да го казвам.... МРАЗЯ АМЕРИКАНСКИТЕ КОЛИ И американската нация (по-точно накои управляващи). Амриканците са едни прости каубои, които освен да слагат някви чудовищни двигатели и някви смешни модификации по колите си друго не правят! Истината е ФЕРАРИ!!! а, с т`ва съм съгласен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shin Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Ся ако кажеш че 280 и кусур Nm са малко направо те признавам..... <{POST_SNAPBACK}> sq puk ako mi kaje6 4e dvigatelite na EVO VIII i Imprezata STi sa rotorni te preznavam..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 И аз съм фен на японските коли, но и американските не са за подценяване... Стига с тва Ферари ве Ламборджини е сто пъти по добра кола! Link to comment Share on other sites More sharing options...
capone Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 sq puk ako mi kaje6 4e dvigatelite na EVO VIII i Imprezata STi sa rotorni te preznavam..... <{POST_SNAPBACK}> Някой да казва подобно нещо..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shin Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Някой да казва подобно нещо..... <{POST_SNAPBACK}> mi kazanoto 4 mneniq po nagore az li4no go razbiram taka Link to comment Share on other sites More sharing options...
capone Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 mi kazanoto 4 mneniq po nagore az li4no go razbiram taka <{POST_SNAPBACK}> Не EVO-то не е с роторен двигател.И наистина EVO-то вади доста повече въртящ момент,но е двулитров двигател с турбо,а маздата е 1.3 двигател без турбо и въртящ момент 220 NM,което за този двигател никак не е малко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Вижте няма смисъл да казвам че единствените спортни коли са ФЕРАРИ А за японските колички ми то направо е смешно да се говори за нещо спортно с обем на двигателя 1,3 литра и този прословут въртящ момент CL 65 na AMG май минаваше 1000 и по точно 1076 НМ Сами си правете сравнението едното е 6,5 литра и като му дадеш газ има кой да ти отварне а онези източни чудеса направо не ми се говори за тях освен тва и тези роторни двигатели след 80000 най много 100000км отиват на кино Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Чефо Цък Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.