Jump to content
BulForum.com

СПОРТНИ КОЛИ


Коя предпочитате? Мнения...  

354 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply

Мани го СЛР-а :) на мен ми е чудно кой са собствениците на Porsche Carrera GT в България.

 

Иначе наистина доста хора под спортна кола разбират porsche,ferarri,lamborghini и др.

За спортна кола харесвам най-много всички модели на Porsche.

За рали Mitsubishi Evo

;)

 

 

 

Едит:

Единия го разбрах кой е :)

 

 

Учреден е клуб “Porsche” у нас

 

  Клуб на собствениците на Porsche в България бе учреден със съдействието на Оркид Спортс Карс България ЕООД, официален представител на марката в страната ни. В него членуват вече тринадесет притежатели на автомобили от легендарната марка – от по-стари версии, до последното издание на 911 или големия SUV Cayenne.

  На състоялия се в новопостроения столичен хотел “Експо” коктейл се събраха представители на вносителя, журналисти и приятели. Събитието почете Майк Левкович, изпълнителен директор на фирмата, регистрирана в началото на тази година. За първите два месеца от старта на продажбите на Porsche у нас са поръчани осемнадесет автомобила, като се очаква до края на годината броят им да достигне до повече от 40, заяви той.

  За председател на клуба бе избран Георги Хаджийски (собственик на Carrera GT). Останалите членове на управителното тяло на клуба са Томо Борисов и Владислав Крумов.

Източник: Speed Press

Link to comment
Share on other sites

:sayjin zdraveite pi4ove iskam da vi pitam samo za izbroenite po gore koli li stava vapros ili za vsiakakvi marki 6toto ako govorim za sport mojete da vidite snimkata mi na profila FERRARRI i ni6to drugo tova e sportna kola niamam dumi za neia a i tia ne moje da se opi6e tribva da ia kara6 za da rzbere6 da useti6 tiagata i konete pod kapaka ako :sayjin ima niako mi da mi predloji ne6to druga da kaje
Link to comment
Share on other sites

...

сега някой ще каже пак хонда...ем хубаво ама с тия малолитражки и дето от вчера правят коли.....

все пак не се иска само пауър за да е една кола спортна...все пак силата е нищо без контрол...

пак ви призовавам-намалете ПС игрите и гледайте състезанията.

И ИДЕЯ СИ НЯМАШ КОЛКО СИ В ГРЕШКА :sick

 

 

колко съм в грешка?

обясни ми как примерно с 1.6 ще биеш истински бърза кола(Ферари). и то не само на 400метра? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Аз лично мисля че американските и японските коли са най-добри във всяко отношение.

А така, пък италианските направо бледнеят и им дишат прахта, например това Ferrari F430

 

f430_1.jpg

 

f430_2.jpg

 

f430_inside.jpg

 

Двигател: 4.3 V8

Мощност: 490к.с. /465Nm

Максимална скорост: 315км/ч.

Тегло: 1450кг.

Ускорение 0-100: 4сек.

 

:bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Hora hi4 ne razbiram tazi strast po iaponskite bokluci i vsiakakav model koli proizvedeni ot "drapnatite tova ne sa sportni koli a parodii na takiva kato govorim za SPORT obarnete se kam amerika s mo6nite 10 12 cilindrovi motori i mnogoto kone ili pak kam Italia stranata na sportnite koli

tezi iaponci iskat ot 2 litra dvigatel da napraviat samolet emi ne stava samo FERRARi :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Supercharger pi4 mnogo sajaliavam ama moje li edin vapros Tazi supri4ka hi4 nee tuningovana no ni6to az 6te ti kaja dosta ferrarita koito 6te ia biat o to bez tuning naprimer ENZO 350+ max skorost a sa6to i edin model ot 88 na koito imeto be6e baia iz4an4eno ama 379km gi zakovava pod4ertavam 88 godina a da ne govotim za tuningite na kioning spesial ili na HAmann koito 6te ostaviat tozi bokluk na svetlinni godini otzad bih ti pokazal i snimkite ama ne moga da uploudvam sorry :sayjin
Link to comment
Share on other sites

аве дадох за 307 ама ме кефи повече 206 ! :)

тфа ми е МАЛКАта мечта (ама бая малка) :) иначе пеце ся ме кефят най - много !

Link to comment
Share on other sites

Tva piklivo ferrari ne moje da izkara 900nm guzu si da sadere.

ami brato kolkoto i tunik da se prawi na toyota nikoga ne moje da stane FERRARI a kolkoto za oborotite i konski sili te ne sa nai vajnoto za da wyrwi edna kola wzemi naprimer ferrari enzo kaji edna kola deto da go mini ot qaponskite

Link to comment
Share on other sites

Supercharger pi4 mnogo sajaliavam ama moje li edin vapros Tazi supri4ka hi4 nee tuningovana no ni6to az 6te ti kaja dosta ferrarita koito 6te ia biat o to bez tuning naprimer ENZO 350+ max skorost a sa6to i edin model ot 88 na koito imeto be6e baia iz4an4eno ama 379km gi zakovava pod4ertavam 88 godina a da ne govotim za tuningite na kioning spesial ili na HAmann koito 6te ostaviat tozi bokluk na svetlinni godini otzad bih ti pokazal i snimkite ama ne moga da uploudvam sorry

 

Разбира малко от коли,а и съм на 16 години.Виждам,че си превъзбуден по Ферари(аз харесвам Нисан Скайлайн ГТ-Р 32,33,34 и Мазда ФЦ3С и ФД3С и съм изнервил доста хора говорейки за тях,но вече не го правя),но аз ще ти докажа,че има по-хубави коли от Ферари.

 

Ето тази кола Дауер Леман е от 1994 година.

 

Дауер Леман

 

top speed 404.6 kph / 251.4 mph

0 - 60 mph 2.6 seconds

 

Струва $1 200 000 USD.Май бие Енцо и модела от 88.

 

Ето Lancer Evolution FQ-400,за който е казано следното:

 

This is enough to propel the FQ-400 from 0-60mph in an incredible 3.5 seconds and on to a top speed in excess of 175mph. It is a performance that even some of the world’s most exotic supercars struggle to match. The ?330,000 Porsche Carrera GT, for example, requires 3.9 seconds to sprint from 0-62mph, while the ultra-exclusive Pagani Zonda needs 3.7 seconds. The BMW M3 – hitherto the benchmark ‘everyday supercar’ – takes 5.3 seconds to achieve the same feat.

 

Аз съм фен на Ауди и ще ги спомена.

 

Ауди РС2

 

Двигателят на това комби горсо носи надписите Порше Куатро.Правен е в заводите на Порше и е по-бърз от някой тяхни модели правени по същото време.

 

Power 315 bhp / 235 KW @ 6500 rpm

Torque 410 Nm / 302 ft lbs @ 3000 rpm

BHP/Liter 142 bhp / liter

Power to weight ratio 0.2 bhp / kg

Top Speed 265 km/h / 165 mph

0-60 mph Acceleration 4.8 s

 

Двигателя е 2.2 литра,пет цилиндров с турбо Гарретт,1994 година.

 

Искам да кажа нещо и за Ауди Куатро.

 

Ауди Куатро

 

След тази кола ралитата не са същите.Първата рали кола с 4x4.Първата рали кола с турбо компресор.Мисля,че за нея имаше една история,че в първото състезание ФИА не я допуска заради някакви документи.Ауди пуска кота въпреки,че и да спечели няма да вземе точки.Колата завършва 30 минути преди 2-я.

 

Ако кажеш,че Ферари са по-добри във формула 1 или ЛьоМан много ще се лъжеш.В годините преди Втората Световна Война и малко след тях.Мерцедес и Ауди са годсподствали на пистите.В ЛьоМан преди 2-3 години Ауди направи тройна победа.Порше също е мачкало Ферари там,но мисля,че казах достатъчно.Има и други коли,които не съм споменал.Искам да каже,че и Ферари са хубава марка.Много ми харесват старите им модели като Ферари Дейтона и др.Хора като теб ме карат да не харесвам марката.На този свят не е само ферари,хонда или фолдсваген има и други коли. :angry1

 

Това е от мен.Дано съм те убедил,че ферари не са единствената марка коли на този свят. :)

Link to comment
Share on other sites

Според мен най-яки коли са Ферари, Субаро Импреза и Мицубиши Лансер Ево 7 и 8. Причините това да са ми любимите коли са хиляди затова няма да ги изброявам. :punk

Link to comment
Share on other sites

ami brato kolkoto i tunik da se prawi na toyota nikoga ne moje da stane FERRARI a kolkoto za oborotite i konski sili te ne sa nai vajnoto za da wyrwi edna kola wzemi naprimer ferrari enzo kaji edna kola deto da go mini ot qaponskite

 

parvo toyotata ne e tuningovana

i spored men shte razbie skapanoto ferari

 

tova 4e italianskite koli sa tradicionni sred sportnite ne ozna4ava 4e samo te sa dobri

 

az sam fen na qponcite

mazda, toyota,mitshubishi,honda,nissan

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...