Jump to content
BulForum.com

СПОРТНИ КОЛИ


Коя предпочитате? Мнения...  

354 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Москвич с БМВ двигател, а стига бе!

 

Е явно не знаеш че повечето от москвичите в България са с двигател на БМВ 65 година модел. Иначе можеше да кажеш едно БМВ, а не кола с двигател БМВ B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply
Е явно не знаеш че повечето от москвичите в България са с двигател на БМВ 65 година модел. Иначе можеше да кажеш едно БМВ, а не кола с двигател БМВ B)

 

Не знам, не карам москвичи. Колата не е БМВ, друга марка е, която никога не е имала много общо с БМВ.

Link to comment
Share on other sites

Абе защо според мен говорите за тази волга http://www.autoreview.ru/new_site/year2001...volga/volga.htm

 

Какво ще кажете за това малко BMW-нце ;)

Autoracing Daily has the skinny on the BMW 120d Customer Sport that BMW teased us with earlier in the week.

 

At more than $110,000, it ain’t cheap, and it ain’t for the average Joe. It’s a turnkey ready-to-race WTCC or FIA Group N car.

 

Weighing in at a svelte 2500 pounds with a driver inside, it should scoot. The 2.0 liter turbo-Diesel makes 245 horsepower and is also putting out 331 ft/lbs of grunt.

 

It’s not what I’d call a rev-happy engine, with a 5k RPM redline it’ll take some getting used to, but with so much low-end torque on tap, good gearing can give it legs, and it should be reliable as hell, even in a race environment.

 

Autoracing Daily

Technical specifications:

 

Length: 4,227 mm

Width: 1,845 mm

Height: approx. 1,360 mm

Wheelbase: 2,660 mm

Vehicle weight: 1,135 kg (with driver)

Chassis/body: unitary construction steel body

Aero package: front apron, rear apron, CFRP front wings and rear flared wheel arches, rear diffusor

Front axle: double-joint spring strut axle with adjustable anti-roll bar

Rear axle: five-link axle with adjustable anti-roll bar

BMBMW Corporate Communications Motorsport

Shock absorbers: Sachs with adjustable compression and rebound

Brake system front: 332mm steel discs with six-piston AP fixed callipers

Brake system rear: 284mm steel discs with four-piston AP fixed callipers

Wheels: aluminium rims, 9×17 BBS

Seat: Recaro ProRacer HANS

Engine type: four-cylinder inline Diesel

Displacement: 1,995 cc

Peak torque 450 Nm at 3,000 rpm

Peak output: approx. 245 bhp at approx. 4,200 rpm

Max engine speed: 5,000 rpm

Cylinder block: grey-cast

Engine control: DDE6.0

Tank capacity / Fuel: 100 litres, Diesel

 

The good news is, you can probably get one of those here in the U.S. for track use, but it’ll never be road-legal

 

 

2.jpg

 

3.jpg

 

 

Какво ще кажете? :D

Link to comment
Share on other sites

фен съм на bmw, но признавам, че за дръпки не става. това си е гъзарска кола за возия, а не за дърпане :) фераритата дето ги хвалите може би са съвършените коли, особено enzo-то, но колко хора могат да си го позволят да не говорим на колко ще бъде дадено :) това е моят фаворит със субаруто :D

1968%20shelby%20cobra.jpg

me.jpg

68%20shelby%20cobra%203.jpg

 

Якоо това шелби направо ме размазва - ама и цената не е мн малка (в срванение с ферари - да) - точно този модел от "Да Изчезнеш За 60 Секунди" е $160,000, а иначе цената пада до $140,000

Link to comment
Share on other sites

Абе защо според мен говорите за тази волга http://www.autoreview.ru/new_site/year2001...volga/volga.htm

 

 

Тая Волгичка, като нищо може да е по-качествена от серийното БМВ-нце, особенно и ако двигателят е подбиран и събиран ръчно.

 

Не говорим за седан, купе, а за SUV в нашия случай.

Link to comment
Share on other sites

Тая Волгичка, като нищо може да е по-качествена от серийното БМВ-нце, особенно и ако двигателят е подбиран и събиран ръчно.

 

Не говорим за седан, купе, а за SUV в нашия случай.

 

 

Тази волга е на основата на БМВ 850i. Само външния вид ги различава.Иначе всичко друго е 1 към 1.

Link to comment
Share on other sites

Тази волга е на основата на БМВ 850i. Само външния вид ги различава.Иначе всичко друго е 1 към 1.

 

100% си прав. Мисля че ВОЛГАТА има някоя и друга екстра повече. НЕ си спомням къде точно но един приятел ми даде линк в които пишеше РУСКИЯ РОЛС РОЙС. Е ква беше колата не знам ЧАЙКА ЛИ ЧАПЛА ли нещо такова ама от вътре беше ЛЕЛЕ-МАЛЕ. От пиле мляко имаше . СТРАШНА РАБОТА

Link to comment
Share on other sites

Тази волга е на основата на БМВ 850i. Само външния вид ги различава.Иначе всичко друго е 1 към 1.

 

 

Сигурен ли си? Може да е на базата на някакво БМВ, но всичко което виждаш е на базата на нещо друго. Въпросът е, че това е модифициран автомобил. Конкретно за този не знам, но в Америка модифицирането (не просто тунинг) е голяма мания и при него правят често тотална трансформация на автомобилите, като дори пипат двигателите и окачванията и т.н. та в крайна сметка малко общо имат с оригинала.

 

Не знам за случая с Волгата, докъде стига модификацията, но ако са пипали по двигателя, може и съвсем друга кола да е от БМВто. Всеки един дезайн има, какво да му со доосъвършенства. Особенно на серийно произвежданите неща. При тях се гони печалба, а не максимални данни.

 

Навремето имахме идея с колегата да намираме много стари коли и да ги модифицираме, ама се оказахме несериозни :) Не знам, дали този бизнес може да имам бъдеще в България, но смятам, че е доста интересен.

Link to comment
Share on other sites

Сигурен ли си? Може да е на базата на някакво БМВ, но всичко което виждаш е на базата на нещо друго. Въпросът е, че това е модифициран автомобил. Конкретно за този не знам, но в Америка модифицирането (не просто тунинг) е голяма мания и при него правят често тотална трансформация на автомобилите, като дори пипат двигателите и окачванията и т.н. та в крайна сметка малко общо имат с оригинала.

 

Не знам за случая с Волгата, докъде стига модификацията, но ако са пипали по двигателя, може и съвсем друга кола да е от БМВто. Всеки един дезайн има, какво да му со доосъвършенства. Особенно на серийно произвежданите неща. При тях се гони печалба, а не максимални данни.

 

Навремето имахме идея с колегата да намираме много стари коли и да ги модифицираме, ама се оказахме несериозни :) Не знам, дали този бизнес може да имам бъдеще в България, но смятам, че е доста интересен.

 

Абсолютно и 100% на базата не само на БМВ ами и на модела 850 i . Четох за тва в един АВТО ТРУД или АМ БЕДА не помня. То и в линка си го пише 12-ка кара колата да прави 100-те за 5,5 или за 6,5 а МАКС СПИЙД е 260 щото просто колата е аеродинамична като КУБ

Link to comment
Share on other sites

Въпрос: Имаш ли клипчета с тоя звяр. Аз имам и просто тази кола е не човешка. От доло е опасана с винкел та да си е*е майкат. А като се развърти в кръг и не ще да спре. Или на една дръпка с един ГОЛФ 2. МАЛЕЕЕЕЕЕЕЕ

Link to comment
Share on other sites

Ето ви няколко уникални БМВ-та.

Ac-Shnitzer Tension - BMW M6

art_15597_1_BMW_01_med.jpg

Hartge H50 - BMW E90 с V10 двигател от М5/М6

http://files.conceptcarz.com/img/BMW/bmw_h...manu_h50_01.jpg

 

Hartge H1 - V8 5000 кубиков двигател в това "мъниче"

7050603.001.1M.jpg

 

Аз ХАРТИЧ и ХАМАН съм ги признал за болни типове.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Новия звяр - Dodge Challenger http://www.supercars.net/cars/3326.html. Уникално як, страхотно съчетани са старите елементи на Chаllenger-a и в същото време доста ново излъчване.

 

Americam Muscels. Луда работа много ме кефи. Я скивай тва: новия ЧАРДЖЪР http://www.seriouswheels.com/top-2007-Dodg...8-Super-Bee.htm :love

 

Кефи ме и Доч РАМ СРТ 10

Link to comment
Share on other sites

Честно да си кажа мислех, че ше бъдат провал, щото се пак тва са били коли "икони" за времето си, ама са много яки.

 

П.С. Така като гледам са с еднакви двигатели V8 Hemi.

Link to comment
Share on other sites

Честно да си кажа мислех, че ше бъдат провал, щото се пак тва са били коли "икони" за времето си, ама са много яки.

 

П.С. Така като гледам са с еднакви двигатели V8 Hemi.

 

Да. Само РАМ-а СРТ 10 е с 10 цилиндров от Вайпър. Умопомрачителни данни има :rolleyes:

 

А хеми-то е легендарен двигател. Има доста дълга история. До колкото успях да разбера но не съм сигурен. Сегашните ХЕМИ могат да работят на 4 и на 8 цилиндъра. Това било направено за икономии на тунджа. Дано съм разбрал правилно де

Link to comment
Share on other sites

Аз от доста време съм си фен на Dodge... :)

Ама все пак да попитам,щото не мога да намеря инфо за новия Crossover на Dodge...

Прилича много на новия Nissan Murano,обаче доста по-злобно и в типичния американски стил......ГОЛЯМ,МОЩЕН,СТИЛЕН..... :)

Та въпроса ми е някои да знае как се казва,щото аз го бях гледал някъде из сайтовете,ама не мога да се сетя точно къде...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ей тва списание е много хубаво аз имам 4-5 броя когато бяха по 8лв, ама са на немски.

Tfa be6e na bulgarski i stryva6e 4lv,no go nqma6e sobstvenika na kolata da go pitam ot kade go e zel.Ti se oglejdai i ako vidi6 svirkai

Link to comment
Share on other sites

Уважаваните журналисти от Forbes са направили класация на най-бързите автомобили в Америка. Ето ги и тях:

1. SSC Ultimate Aero - V8 1046 к.с. 426,8 км/час цена - 654 500 долара

2. Saleen S7 Twin Turbo - 750 к.с. 416 км/час - 555 000 долара

3. Evans 387 - 550 к.с. 329,6 км/час - 175 000 долара

4. Ford GT - 328 км/час - електронно ограничени - 337 макс.

5. Chevrolet Corvette Z06 - 316,8 км/час - 65 800 долара

6. Dodge Magnum SRT8 272 км/час - 37 995 долара

 

WTF is that. Кво става тука бре. Тия за къде бързат :devil :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...