Guardian Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Някои ако може да ми каже или нарисува блок схема на алгоритама за намиране на лице на трапец. това е формулатаS:=(a+b )+h/2 10x predvaritelno Popravete me ako sam pysnal temata na nepravelnoto mqsto!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibaman Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 За лицето S=(a+b ).h/2 a ne + иначе за алгоритъма не мога да ти помогна и ние това учим сега и ми е пълна каша в главата... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backbone Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 За лицето S=(a+b ).h/2 a ne + иначе за алгоритъма не мога да ти помогна и ние това учим сега и ми е пълна каша в главата... <{POST_SNAPBACK}> Алгоритъмът като картинка ли ти трябва или като готова програма За такова нещо ли става въпрос ?Щот това е много лесно и глупаво. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guardian Posted February 25, 2005 Author Share Posted February 25, 2005 За такова нещо ли става въпрос ?Щот това е много лесно и глупаво. <{POST_SNAPBACK}> da zatova staa vapros. lo6oto e 4e na men vob6te ne mi e lesno.nie sq go zimam. ama moge6 li da mi obesni6 kak staa taq blok-sxema. i kvo ozna4avo tova H.P 10x predvaritelno Link to comment Share on other sites More sharing options...
aJ|eKc Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Zna4i nqma reshenie brat ... ne razbiram ot algoritmi ... oba4e ... Shte re4e taka. Ako H<0(2) => Nqma Reshenie ... Ako e H>0 (1) => a+b>0 ? ... Kudeto (1) i (2) .. sa ti dve razkloneniq ot H=? ... i tn .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestor Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Абе пичове всичко е много хубаво ама в тоя алгоритъм никъде не са въведене променливите a, b и h. И освен това условията трябва да седят в ромбчета а не успоредници (успоредниците са за вход и изход на данни...). Така значи: 1) преди първото условие постажете /вход на a,b,h/ 2) променете означението на условията от успоредници на ромбове 3)след S=(a+b )*h/2 трябва да се постави \изход на S\ 4)навсякъде където има изходи "Н.Р." трябва да са в успоредници ПС не съм сигурен дали за вход успоредниците бяха наклонени наляво или за изход. Занимавал съм се с блок схеми преди доста време. ППС Ако си решил да се занимаваш с програмиране не са глупости (развиват логиката...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 То хубаво, ама разясни се поне на какъв език искаш да е. Паскал или С, защото все пак има разлика П.П. btw задачата ти е толкова лесна. Ако седнеш и се понапънеш малко ще го измислиш и сам. Трябва да прочетеш само първите няколко страници, колкото да ти се изясни за какво става въпрос и това е. EDIT: Понеже така като гледам все още учиш за паскал, защото на С няма да е толкова лесно, само ще те упътя какво трябва да правиш, защото аз сега съм на С и паскала малко съм го позабравил. За това за да не те объркам ето: оформяш си тялото на програмата, Декларираш с var толкова променливи колкото ще ти трябват с тип - числа с десетична запетая. begin Write ('въведи страна' х (желаната страна), х:5:2); Readln (х); И след това пишеш за следващите страни същото, а може да си го направиш като функция, за да не пишеш всеки път това. S:=(пишеш формулата чрез знаците на паскал). И накрая Writeln ('лицето на трапеца е: 'S, S:5:2); end. EDIT2: Можеш също така да си направиш цикъл for от Write нататък, ако искаш да сметнеш повече от едно лице, но преди това трябва да въведеш още една променлива и преди цикъла трябва да пише Write ('колко лица ще се пресмятат? : '); Readln (у); Значи ти трябват променливи за страните, една за лицето и една за броя трапеци. Другото го оставям на теб Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guardian Posted February 25, 2005 Author Share Posted February 25, 2005 То хубаво, ама разясни се поне на какъв език искаш да е.Паскал или С, защото все пак има разлика П.П. btw задачата ти е толкова лесна. Ако седнеш и се понапънеш малко ще го измислиш и сам. Трябва да прочетеш само първите няколко страници, колкото да ти се изясни за какво става въпрос и това е. EDIT: Понеже така като гледам все още учиш за паскал, защото на С няма да е толкова лесно, само ще те упътя какво трябва да правиш, защото аз сега съм на С и паскала малко съм го позабравил. За това за да не те объркам ето: оформяш си тялото на програмата, Декларираш с var толкова променливи колкото ще ти трябват с тип - числа с десетична запетая. begin Write ('въведи страна' х (желаната страна), х:5:2); Readln (х); И след това пишеш за следващите страни същото, а може да си го направиш като функция, за да не пишеш всеки път това. S:=(пишеш формулата чрез знаците на паскал). И накрая Writeln ('лицето на трапеца е: 'S, S:5:2); end. EDIT2: Можеш също така да си направиш цикъл for от Write нататък, ако искаш да сметнеш повече от едно лице, но преди това трябва да въведеш още една променлива и преди цикъла трябва да пише Write ('колко лица ще се пресмятат? : '); Readln (у); Значи ти трябват променливи за страните, една за лицето и една за броя трапеци. Другото го оставям на теб <{POST_SNAPBACK}> nie ne sme po4nali paskal.drygiq yrok nie paskal Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Тогава по моите обяснения можеш много лесно да си направиш блокова схема Какво учите изобщо Иначе и на backbone става схемата, ама както казва Prestor, трябва да я промениш. Абе пичове всичко е много хубаво ама в тоя алгоритъм никъде не са въведене променливите a, b и h. И освен това условията трябва да седят в ромбчета а не успоредници (успоредниците са за вход и изход на данни...).Така значи: 1) преди първото условие постажете /вход на a,b,h/ 2) променете означението на условията от успоредници на ромбове 3)след S=(a+b )*h/2 трябва да се постави \изход на S\ 4)навсякъде където има изходи "Н.Р." трябва да са в успоредници Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backbone Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Аз схемата я написах така на бързо колкото да се разбере за какво става въпрос,ама съм объркал тия успоредници и правоъгълници. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guardian Posted February 26, 2005 Author Share Posted February 26, 2005 Тогава по моите обяснения можеш много лесно да си направиш блокова схема Какво учите изобщо Иначе и на backbone става схемата, ама както казва Prestor, трябва да я промениш. <{POST_SNAPBACK}> algoritmi i blok-sxemi.samo 4e mi e super trydno. nqkoi moge li da kato na Backbone sxemata sas promenite. 10x predvaritelno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backbone Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 algoritmi i blok-sxemi.samo 4e mi e super trydno.nqkoi moge li da kato na Backbone sxemata sas promenite. 10x predvaritelno <{POST_SNAPBACK}> Толкова ли е сложно да направиш това 1) преди първото условие постажете /вход на a,b,h/2) променете означението на условията от успоредници на ромбове 3)след S=(a+b )*h/2 трябва да се постави \изход на S\ 4)навсякъде където има изходи "Н.Р." трябва да са в успоредници Ако е така ще ти направя нова Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.