vlaa Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 А и кво бензинови двигатели с турбо не съществуват така ли? Мъко, мъко абе като не си наясно с нещо по добре не пиши глупости! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mafiot^ Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 eek-Какво да му се мисли , инжекцина е система за впръскване на гориво, а турбото е компресор за повишаване на налягането на нафтата, безина се въспламенява от висока температура (тази на изкрата от свщите), нафтата се възпламенява от високо нялягане, два коренно различни начина на възпламеняване на горивната смес при двата типа двигатели. Ето защо при безиовите дивгатели имаме инжекцион, а при дизеловите турбо "eek" pak pomisli i kaji dali ima turbo pri benzina ( i da ne izrasi6 PAK nqkoq glupost) Link to comment Share on other sites More sharing options...
eek Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Ami posochete edin turbo bezinov model kato ste ......... na tazi tema Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Ami posochete edin turbo bezinov model kato ste ......... na tazi tema <{POST_SNAPBACK}> Fiat Punto 1.4 Turbo, Audi A3/A4/A6 1.8 Turbo, Volvo T5/T6, 5.5 AMG на Мерцедес също има турбо, даже някои и по 2.. и много други, да не изброявам повече. А и пич, ясно че нищо не разбираш, така че по добре спри да спамиш темата! Вижте http://www.tsunamituning.com/ Само Audi S2-ката не съм я виждал, останалите са идвали на пистата на Първенец. Ти "eek" можеш да отговориш на въпроса, коя от изброените коли в сайта е без турбо!? Или всичките са дизели Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shin Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Какво да му се мисли , инжекцина е система за впръскване на гориво, а турбото е компресор за повишаване на налягането на нафтата, безина се въспламенява от висока температура (тази на изкрата от свщите), нафтата се възпламенява от високо нялягане, два коренно различни начина на възпламеняване на горивната смес при двата типа двигатели. Ето защо при безиовите дивгатели имаме инжекцион, а при дизеловите турбо <{POST_SNAPBACK}> Ami posochete edin turbo bezinov model kato ste ......... na tazi tema <{POST_SNAPBACK}> nai interesnoto e ,4e si vqva6 ,ima6 internet ,a v nego ima dovolno mnogo informaciq ,moje6 da se vuzpolzva6 ot neq Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlaa Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 quote=ROBIN,Feb 18 2005, 18:30 PM] Тогава си казва думата именно по високия въртящ момент на дизела и не рядко той е по пъргав от аналогичния си по сила бензинов такъв при старт от място, да не говорим при някакъв ластик на дадена скорост, където мисля че дори няма спор! Високия въртящ момент при дизелите не идва ли точно заради турбото? Мисля че тоя спор бензин дизел си чиста загуба на време. Ами вижте например http://www.carfolio.com/specifications/models/id/?id=37752 това Пежо.Ако някои ми намери дизелова кола, каквато и да е тя, която да е до 1.6cc(както Пежото), без турбо, подчертавам БЕЗ ТУРБО(пак като пежото), и с по два клапана на цилиндър(отново като 205-цата), която да е по бърза по какъв то и да е начин(0-100, 60-100, 80-120, 0-vmax) от него то следващата ми кола ще е дизел! Пежото съм го дал като пример, могат да се дадат още много такива. Link to comment Share on other sites More sharing options...
November Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 November: ще те питам само - каква е кубатурата на сегашния ти бавнооборотен автомобил? Ако не се лъжа съм те виждал и знам кой си и какво караш, но искам ти да си кажеш. Искаше една от твоите "тъпотии", ето ти я Не можеш да съдиш знанията и уменията на някой по това, какво е написал с 2 реда. Не исках да го пиша, но ти ме накара - повярвай, карал съм и съм бил в контакт с адски много и различни автомобили(мой много близък роднина "държи" "Софавто" в София). А това, че черпиш информация от auto.ru не говори много добре за теб, защото съм виждал много по-различни данни за мойта кола, например, от тези, които са всъщност, в този сайт. Да не говорим за това, че според теб дизелите не са бавнооборотни. Мисля, че и дете ще забележи разликата в оборотмерите на нормален дизел и нормален бензин Това, че ВЕЧЕ няма атмосферни дизели трябва ли да значи, че НИКОГА не е имало такива? Искаш да спрем(или по-специално аз) с "некомпетентните" мнения, но всъщност се замисли какви са твоите. Пак ти казвам - нямам намерение да се заяждаме и да си мериме пишките кой-колко разбира! Не претендирам да съм някакъв разбирач, нито, че знам повече от тебе, но претендирам, че малко или много знам за какво става въпрос. Личи си, че знаеш за какво става въпрос, но знай, че има и други такива тук. <{POST_SNAPBACK}> Не знам дали има смисъл да го казвам, щото никой не ми вярва, но ето - карам Lincoln Navigator 5.4 V8 32V InTech. Виж сега... никъде, ама никъде в първия ми пост в тази тема не съм съдил за знанията или уменията на който и да било, а точно след този пост ти ме обвини, че съм писал "тъпотии". Отново те приканвам, или ми посочи точната "тъпотия", или се извини. Недей да излизаш от ситуация така смешно и да си изсмукваш от пръстите нещо, което не се е случило. По принцип не черпя информация от auto.ru, но има и изключения. Специално казах, че за Додж-а информацията в ауто.ру не е вярна, щото знам, че всички четат там какво пише. А и дори като черпя информация от ауто.ру, не виждам какво му е толкова лошото. Повече от 99% от данните там са вярни, изключенията са много редки и то предимно са за американски автомобили. Не знам какво разбираш под "нормален" дизел и бензин. Ако го разбираш като "европейски", си прав. Обаче двигатели не се правят само в Европа. Аз само казвам, че не можеш просто ей така да кажеш, че дизелите са по-бавнооборотни от бензините и ти дадох пример - атмосферния дизел работи на по-високи обороти от атмосферен бензин. На мен оборотомера ми е до 6000. Почти 100% от дизелите са също до 6000. Не съм казвал, че НИКОГА е нямало атмосферни дизели, как го измисли?! А точно това, че вече почти няма атмосферни дизели, но преди са се произвеждали масово, доказва това което казах - атмосферният дизел е боклук. Атмосферният дизел работи на същите обороти като атмосферния бензин. Разлика идва оттам, че максималната скорост на дизеловия двигател е примерно 5000 оборота в минута, докато при бензина е примерно 8000. Който не ми вярва, да ми се обади да го повозя на Пежо-то, да види как на 5-та предавка върви със 100км/ч на 3000 оборота. И от 1.9 литра работем обем се изкарва 125Нм въртящ момент. Смях. Според мен пък не трябва да се сравнявя турбо бензин с търбо дизел или атмосферен бензин с атмосферен дизел, ами дизелов и бензинов двигател без значение на пълненето, но с еднаква мощност! Тогава си казва думата именно по високия въртящ момент на дизела и не рядко той е по пъргав от аналогичния си по сила бензинов такъв при старт от място, да не говорим при някакъв ластик на дадена скорост, където мисля че дори няма спор! <{POST_SNAPBACK}> Това не е вярно. Ето ти и пример: Ауди А4 до 2001-ва. 1.8Т куатро е 150 коня и 2.5ТДИ куатро е 150 коня. Бензинът набира за 8.4, дизелът за 9.4 Ауди А4 след 2001-ва. 1.8Т е 163 коня и 2.5ТДИ е 163 коня. Тук вече разликата е само 0.2 секунди, щото дизелът е наваксал откъм въртящ момент. При ластик, дизелът ще набере по-бързо, само ако примерно и двата са на последна предавка. Влезне ли в обороти, бензинът бие. Сега се сетих, че четох в АутоБилд сравнение между E220CDI и Е200К. Вярно, имат разлика 13 коня, обаче бензинът би дизела по всички параграфи - ускорение от място, еластичност, всичко. И те хората си го казаха - ако не ти е проблем малко по-скъпото гориво, по-добре си вземи Е200К. Да кажа пак, в случай, че някой е забравил и ме упрекне - нямам нищо против дизеловите двигатели. Просто не смятам, че са по-добри от бензиновите и ви го доказвам с факти. А относно изказването на eek, че няма турбо бензин, какво да кажа... ми няма какво да кажа... Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Мисля че тоя спор бензин дизел си чиста загуба на време. Ами вижте например http://www.carfolio.com/specifications/models/id/?id=37752 това Пежо.Ако някои ми намери дизелова кола, каквато и да е тя, която да е до 1.6cc(както Пежото), без турбо, подчертавам БЕЗ ТУРБО(пак като пежото), и с по два клапана на цилиндър(отново като 205-цата), която да е по бърза по какъв то и да е начин(0-100, 60-100, 80-120, 0-vmax) от него то следващата ми кола ще е дизел! Пежото съм го дал като пример, могат да се дадат още много такива. Ако не ми разработиш кола за по малко от цената на Bugatti Veyron и не е с 100 коня по - мощна, и няма разлика в ускорението 0.5 сек то следващата ми кола ще е Bugatti Veyron. Надявам се се усети колко смях предизвиква по горния ти пост . Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlaa Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Ами смей се като ти смешно бре, явно не си разбрал какво искам да кажа, в предвид тъпия пример който си дал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eek Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Вижте http://www.tsunamituning.com/ Само Audi S2-ката не съм я виждал, останалите са идвали на пистата на Първенец. Ти "eek" можеш да отговориш на въпроса, коя от изброените коли в сайта е без турбо!? Или всичките са дизели <{POST_SNAPBACK}> Когато се видят литрите на двигателите на S-ките (каквото и заключение е направено по горе) естествено може да се каже, че всичките са дизели P.S. А тази писта в Първенец е за Селскостопански самолети, знам ли кокво може да се види там Link to comment Share on other sites More sharing options...
eek Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Не бе пич с РEАКТИВНИ двигатели са от F-16 <{POST_SNAPBACK}> Възможно горивото се възпламенява от висото наляга породено от турбините (турбото ) също като при дизелите с турбо Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Phoenix Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 November: тъй, като явно няма да излезем на глава, дори и да ти дам пример за "тъпотиите", нито имам време и нерви, искам да приключим нашата "закачка" с едно ИЗВИНЯВАЙ от моя страна. еек: извини ме, но ти си тъп. Не го приемай лично, ама като не разбираш нещо и даваш мнение, което е абсолютно некомпетентно, че даже и спориш след това...е, тъп си Иначе виж какво е ставало на пистата на Първенец миналата година, горе-долу по това време -> Първенец и Първенец2, като препоръчвам втория линк, защото са само снимки, а на първия са повече филмчета Link to comment Share on other sites More sharing options...
November Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Приема се. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Възможно горивото се възпламенява от висото наляга породено от турбините (турбото ) също като при дизелите с турбо <{POST_SNAPBACK}> eek, човеко в голяма заблуда си. да, турбото повишава налягането, но не на горивото, а на въздуха. сгъстения въздух означава по-голямо количество кислород в горивната смес "гориво-въздух", следователно по-пълно изгаряне на горивото. дано да си разбрал най-сетне основната си заблуда и защо има всякакви турбо двигатели, дори и самолетни. а за започнатия неволно от мен спор "бензин срещу дизел" искам само да добавя, че бензиновите двигатели са вече 15то поколение, докато дизелите едва напоследък започнаха да претърпяват по-сериозно развитие. Иначе до 90-те години дизеловите двигатели седяха на технологичното ниво от 50-те години, защото са били разглеждани като икономически неизгодни. И другото което искам да кажа на тези, които не искат да се сравнява турбодизел с атмосферен бензин. аз пък искам по тяхната логика съблечения атмосферен дизел да се сравнява единствено със подобно стриптизиран бензинов - без инжекциони, без променливи газоразпределения, без електронни блокове и т.н. но така пък сравнението ни губи смисъл, защото ще се върнем и за двата двигателя с 50години назад..... едит: сложени са доста препинателни знаци, че кат го писах бях гладен и съм ги изял сичките. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eek Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 November: тъй, като явно няма да излезем на глава, дори и да ти дам пример за "тъпотиите", нито имам време и нерви, искам да приключим нашата "закачка" с едно ИЗВИНЯВАЙ от моя страна.еек: извини ме, но ти си тъп. Не го приемай лично, ама като не разбираш нещо и даваш мнение, което е абсолютно некомпетентно, че даже и спориш след това...е, тъп си Иначе виж какво е ставало на пистата на Първенец миналата година, горе-долу по това време -> Първенец и Първенец2, като препоръчвам втория линк, защото са само снимки, а на първия са повече филмчета <{POST_SNAPBACK}> Като гледам колко "много" мнения си постнал става ясно колко си компетентен по темата. Можеш ли да обесниш какво е турбото. А колкото до селскостопанските машини от Първенец ще ги побъркам с мята Фиеста 1.1, на полу съединител Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Phoenix Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Като гледам колко "много" мнения си постнал става ясно колко си компетентен по темата. Можеш ли да обесниш какво е турбото.А колкото до селскостопанските машини от Първенец ще ги побъркам с мята Фиеста 1.1, на полу съединител <{POST_SNAPBACK}> Ако не забелязваш темата съм я пуснал аз. Това, че не съм постнал много мнения не разбирам, защо трябва да значи, че съм некомпетентен. Просто рядко ми остава време да отворя форума, да изчета всичко написано и да отговоря на всеки. Накратко ще ти обясна какво е турбо: турбото е система за вкарване на въздух под налягане в двигателя, за разлика от нормалния пълен или моно инжекцион, което покачава мощността, въртящния момент, сваля разхода на гориво, но и намаля живота на двигателя (при бензиновите). Може да се слага както на бензинови, така и на дизелови двигатели, като ролята му е абсолютно същата и в двата случая. А ти с твойта Фиеста 1.1 най-много да побъркаш собствениците на тия "селскостопански машини на Първенец" от смях Link to comment Share on other sites More sharing options...
_AUDI_A3_TURBO_ Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 IMAM VUPROS TAQ GODINA 6TE SE SUBIRAME LI PAK NA PURVENEC I NQKOI DA KAJE AKO E ORGANIZIRAL NE6TO Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 IMAM VUPROS TAQ GODINA 6TE SE SUBIRAME LI PAK NA PURVENEC I NQKOI DA KAJE AKO E ORGANIZIRAL NE6TO <{POST_SNAPBACK}> Само тебе чакаме да вземеш книжката и аудито и веднага ще заформим едно събиране Link to comment Share on other sites More sharing options...
eek Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 След като падна хубав сняг някой не иска ли да покаже какво може или всички сте летни шофьори хахаха Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joro_BG Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Ako ne znaete fchera ima6e super mnogo hora na grebnata celiq poligon bese zaleden i se razbihme ot vartene i sukane polovinata pat se zimashe na strani Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Мда голямо шоу беше вчера на полигона Имаше един пич с видеокамера, ако някой знае нещо за видеоклипа които той направи нека да го качи и да даде линк за да го свали всеки заинтересован Phoenix, барем да я беше пуснал тая ръчна за малко, изтъркаха ти се гумите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Phoenix Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Аз на сняг и лед не мога да карам! ROBIN ще потвърди Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Вярно вчера на полигона си беше шоу. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.