Jump to content
BulForum.com

Митницата - мястото за гонки на Пловдив!


Guest Phoenix

Recommended Posts

Нямам намерение да се заяждам, но мисля че "айде" се пише с х "хайде"

 

И аз нямам намерение да се заяждам, само си отвори Български Тълковен Речник 1962 изд."Наука и Изкуство" на 16.стр

 

айде - [разг.] прикана, подбуда, употребява се при покана. "Айде да идем"

 

( стига оффтопици вече! )

 

vlaa, като гледам филмчето ти, ти трябва да си избираш кола по спецификации 0-80kmh...и 80kmh max :laughing:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply
Дърпат много особено турбото като се развилнее, оначе все още го има момента на замисляне когато натиснеш гаста...някак си има един момент, в който колата кротува и после тръгва

Казва се ТУРБО-дупка или ТУРБО-лаг едно и също е.

Относно споровете между бензин и дизел ще спомена само новия двигател на BMW с каскадно пълнете който се вгражда в новата 5-та серия 535д 3.0 272 коня 560Нм.

Link to comment
Share on other sites

Тъй като съм още "малък" и не мога да си позволя да си купя нова кола, няма да ти цитирам какъв дизел имам, пък и нямам дизел. Но мога да ти кажа че баща ми, половината ми роднини и доста семейни приятели карат нови коли и всички те да дизел. От 136 до 313кс в зависимост от конкретния автомобил. Лично съм присъствал (не карах аз) в БМВ Х3 3.0д автоматик на дръпка на един светофар с  Додж (джип) незнам какъв модел е, но е червен, той е един единствен в Пловдив. 4500(ако не и повече) кубика, бензин, незнам си колко стотин конски сили..остана на 2 коли отзад на следващото кръстовище. Така че ако ще прехвърляме темата на дизел vs бензин, като за начало не се изказвай с такава надсмешка срещу нафтата..

Абе тоя Додж... отстрани на калниците май пишеше HEMI или MAGNUM или нещо такова... което ще рече, че е с най-големия двигател и при това положение, тоя 5.9 просто не можеш да го пипнеш за ауспуха с това Х3. Да не говорим, че аз доскоро карах едно Mercury, пак джип, 5.0 литра и съм спирал поне 4-5 пъти на светофара до този с Додж-а и никога не е напирал да се дърпа с мен, така че едва ли се е дърпал с теб. А понеже подчертаваш автоматика на Х3-ката, Додж-а също е автоматик, гаранция.

 

Свалете си на Top Gear едно предаване, в което водещият Джереми се опитва да мине пистата Нюрбургинг за ~10 мин. с....дизел, при това Jaguar S-type, който е нещо от порядъка на 300 коня  :huh: Е, успя...след 100 опита и самоубийствено шофиране  :) Но някъде по средата той си го казва "Това е....дизел, просто НЕ става!"

ROBIN по въпроса с оная гонка, дето си бил в Х3...ако не се лъжа Додж-а е модел РАМ, демек е с двигател от Viper, който е 8.0 V10 - 500 коня. Другия Додж за който се сещам е един Дуранго, който не му знам двигателя, ама пак ме съмнява изобщо да успееш да му се покажеш отпред с това Х3

Въпросният Джагуар е 2.7 битурбо, 207 коня и 435Нм. Освен това двигателя му блокира на втория опит, което беше кофти.

Сега... Додж Рам е нищо повече от един пикап. Има специална модификация на Додж Рам, който наистина е с двигател от Вайпър и наистина е 8.0, ама не е 500 коня.

 

наистина дизелите не са това което бяха , имах удоволствието да покарам наскоро БМВ 330 чист атмосверен дизел модел мисля 2003 г. и мога да кажа 4е автомобила е убйствен

Не знам как установи, че БМВ 330 е чист атмосферен дизел... според мен си е чист турбо дизел по комън рейл не-знам-си-кое поколение.

 

Казва се ТУРБО-дупка или ТУРБО-лаг едно и също е.

Относно споровете между бензин и дизел ще спомена само новия двигател на BMW с каскадно пълнете който се вгражда в новата 5-та серия 535д 3.0 272 коня 560Нм.

Мда, този двигател наистина е як, обаче забравяте нещо много основно:

 

ПРЕСТАНЕТЕ ДА СРАВНЯВАТЕ ТУРБО ДИЗЕЛ С АТМОСФЕРЕН БЕНЗИН.

 

Някакси не е честно. Тука се разиграват битурбо или туинтурбо дизели с каскадно пълнене и се сравняват с най-обикновени атмосферни бензини. Ми кофти е. Що не ги сравнявате примерно с на Волво мотора 2.9 битурбо, или 2.5 турбо, или пък да не говорим за 5.4 и 5.5, съответно двоен компресор и битурбо моторите на Мерцедес? Че ако вземете 5.0 дизела от Фаетон/Туарег, той става направо смешен, в сравнение с един S600 със 5.5 битурбо. 313 срещу 500 коня, като разликата в работния обем е само 10%. А и преди някой да се е изцепил неподготвен - въпросния 5.0 дизел също е с 2 турбини.

 

Тъй като мотори с подобен обем са рядкост, вземете за пример новия 2.0 TFSI на Ауди. 200 коня и 280Нм. И изобщо не е наточен. Най-мощният дизел с 2 литра работен обем е тоя новия в БМВ 120д, 163 коня и 340Нм. Обаче това е на върха, иначе нормалните дизели 2.0 са я 136, я 116 коня. А по-наточен 2.0 турбо бензин стига до 265 коня в Impreza WRX STi. Saab ако не се лъжа също имат някакви 2.0 и 2.3 турбо, които са по 250 коня...

 

Ми ако се заговорим за 2.5 мотора на Волво в S60R? 2.5 с едно турбо - 300 коня и 400 Нм. Айде кажете ми кой дизел изкарва 300 коня от 2.5, ако ще да е с 2 турбини?!

 

Така че, айде моля ви се, или сравнявайте турбо с турбо, или атмосферен с атмосферен. Иначе не е честно.

 

П.С. Не ме разбирайте погрешно, аз се кефя на дизели от типа на 535д, А8 4.0 тди, изобщо с над 3.0 литра и над 250 коня. Просто не са по-добри от бензиновите им аналози.

Link to comment
Share on other sites

А по-наточен 2.0 турбо бензин стига до 265 коня в Impreza WRX STi.

 

Ако говорим за Subaru Impreza WRX STi , специално 1.6 двигателя подготвен в ProDrive е 290 коня Турбо. Един познат кара такава кола в Бълария: http://www.gtracingteam.com Тазгодишните модели WRX STi в ProDrive са достигнали 305hp при 1.6 двигател. На сайта им можете да видите и ускорението 0-100 - 4.62сек и мн.други работи B)

Link to comment
Share on other sites

На тоя момент му се вика турбо дупка ;)

Не говоря за турбо дупката..бъркаш се...турбо дупката е при ниски обороти....това, за което говоря с еполучава и над 3000 оборота

Link to comment
Share on other sites

The UfO: Мисля че са 100км/ч ама ще се доверя на теб нали си "познавач" .Ти явно ги чуваш много, така че да споря с теб е безмислено, то неможе всички да сме бързи колкото на приятеля ти xr2-ката 6,.. и колко бяха :thumbs-up:

Link to comment
Share on other sites

Ако говорим за Subaru Impreza WRX STi , специално 1.6 двигателя подготвен в ProDrive е 290 коня Турбо. Един познат кара такава кола в Бълария: http://www.gtracingteam.com Тазгодишните модели WRX STi в ProDrive са достигнали 305hp при 1.6 двигател. На сайта им можете да видите и ускорението 0-100 - 4.62сек и мн.други работи  B)

Абе има много големи постижения от малки двигатели..

Ланча МонтеКарло Турбо 1.4 -490бхп

Турбо ерата на Ф1- 1.5 1000+коня

ОБАЧЕ това са.......нерентабилни........почти безполезни неща!

смисъл по състезанията ако няма ограничения ще счупят физичните закони, но тези двигатели се карат на ръба на възможностите си! Можете ли да си представите турбо да блъска на 4бара?! Еми двигателя всеки момент се очаква да гръмне като балон!

Стига сме се надъхвали за глупости! Оставете и Дизелите и бензините и дайте да говорим за Митницата!

Link to comment
Share on other sites

Пич, говорим за серийни коли. Те и Ф1 от 3 литра вадят 950 коня.

 

А много ми е интересно какъв пък е тоя двигател 1.6 305 коня. Доколкото знам Impreza WRX STi ProDrive е наистина 305 коня, но от 2.0 двигател. Тия Junior WRC или какви там бяха са по 1.6 ама се движат около 200-220 коня. Ако ми покажеш къде точно пише по тоя сайт, че ПроДрайв е 1.6 305 коня, че не мога да го намеря, ще съм ти благодарен.

Link to comment
Share on other sites

Guest Phoenix

Към почти всички имам да отправя по няколко критики, ама ме мързи ся, а и доста сте изписали докато посета форума пак.

Гледам сте започнали спор за трубинирани двигатели, а впечатление ми прави, че само November знае какво говори, макарче на места и той каза по някоя друга тъпотия. Целта на темата не беше да се впускате в излишни спорове нито да чатите :spam: Темата е за митницата и феновете на "street racing"-а, без значение на какво ниво и под каква форма е той в България, а не за бензинови, дизелови и турбинирани двигатели!

Link to comment
Share on other sites

Би ли посочил "тъпотиите", ако не те затруднява много? Интересно ми е да видя кое класифицираш като "тъпотия" - някой факт, с който не си наясно, или какво?

 

EDIT: Колкото до скъпоценната ти митница... кефя се на събирания от такъв характер, но това си е чиста пародия, ще ме извиняваш.

Link to comment
Share on other sites

Примерно тръгват две коли от Мегамарина в кв.Смирненски, а целта е широката улица пред пожарната в Тракия. Това вече си е супер шоу, защото има и коли и светофари. Риска е по голям, тръпката също.

 

aaa,има тръпка значи?тръпката от колите дето и те се движат по улицата но не са в състезанието?тръпката да убиеш някои,като нахакш кола в шофьорската врата ли?или като забършеш пешеходец?колоездач?

 

да ти кажа чесно,на мен по-добър вариант би ми се видяло състезаниице в гореата-хем няма други живи хора които да убиете,хем няма и такива които вас да убият и после заради вашата простотия да гният в затвора,и хем пак има тръпка бе ман-дървета,камъни,дерета-почти същият риск е,не мислиш ли?

 

Който може да мисли с главата преценя ситуацията, къде и кога какво може да се направи

 

пич,сериозно ти го казвам,не искам да злобея-но с този манталитет на мислене ти си обречен да направиш тежка катастрофа....приемай го както си искаш...

 

 

*чука на дърво*

опазил ме господ от шофьори като теб....

Link to comment
Share on other sites

Не говоря за турбо дупката..бъркаш се...турбо дупката е при ниски обороти....това, за което говоря с еполучава и над 3000 оборота

ефекта за който говориш се дължи на начина на задвижване на турбината на повчето турбодвигатели. тя се завърта от изгорелите газове след първото гърне, при което като се увеличат оборотите има малък лаг заради изчакването да се увеличи налягането на газовете задвижващи турбината. това са газове все пак - леко са инертни при пренасяне на механична сила. проблема е решен в т.нар. механични компресори, които се задвижват с ремък или верига и нямат никакво забавяне в увеличаване на кислородния добив с увеличаване на оборотите.

Link to comment
Share on other sites

Оф това за турбинираните двигатели също ми е ясно! Щом не разбираш за какво говоря или не си карал дизел и не си забелязал какво имам предвид или аз не обяснявам сносно(като се познавам верпято е второто). Но и при НЕТУРБИНИРАНИТЕ дизели го има това умискляне при подаване на газ! Не ми казвай, че при 3000+ оборота за ДИЗЕЛ турбината не се върти достатъчно за да дръпне колата като дадеш газ!

Link to comment
Share on other sites

Оф това за турбинираните двигатели също ми е ясно! Щом не разбираш за какво говоря или не си карал дизел и не си забелязал какво имам предвид или аз не обяснявам сносно(като се познавам верпято е второто). Но и при НЕТУРБИНИРАНИТЕ дизели го има това умискляне при подаване на газ! Не ми казвай, че при 3000+ оборота за ДИЗЕЛ турбината не се върти достатъчно за да дръпне колата като дадеш газ!

не казвам, че не се върти бързо, а че не успява да набере веднага след натискането на педала.

тогава дупката за която говориш може би е чистото забавяне на двигателя до достигане на оборотите, зависещо от въртящия му момент, предавката на която е включен и масата на автомобила. но не вярвам да усещаш него. ако обичаш дай своето обяснение за тази дупка по-подробнои го сравни с бензинов двигател за да можем да направим ясна разлика.

Link to comment
Share on other sites

моето обяснение е, че въпреки последните разработки по дизелите и всичките дивотти, с които ги наблъскаха ДИЗЕЛА ВСЕ ОЩЕ СЕ РАЗВЪРТА ПО-БАВНО ОТ БЕНЗИНА!!! И макар да имат много мощност заради ТОВА БАВНО РАЗВЪРТАНЕ И РАЗВИВАНЕ НА МОТОРА ТЕ НЕ СТАВАТ ЗА СПОРТНО КАРАНЕ! поне не за ИСТИНСКИ спортно каране! какво да ти кажа...дизел!<-това е думата която обяснява това "явление", а не турбо-то!

Link to comment
Share on other sites

Guest Phoenix
Би ли посочил "тъпотиите", ако не те затруднява много? Интересно ми е да видя кое класифицираш като "тъпотия" - някой факт, с който не си наясно, или какво?

 

EDIT: Колкото до скъпоценната ти митница... кефя се на събирания от такъв характер, но това си е чиста пародия, ще ме извиняваш.

 

Ти си голям човек, сам ще ги забележиш, аз не искам да се впускаме в излишни спорове, защото нямам нерви и време за такива :unsure: Не съм целял да те обидя или да се закачам ;)

За "скъпоценната МИ (:blink: :confused )" митницата знам, че е пародия и няма какво да те извинявам, за това, ако не си забелязал, пиша "street racing" в кавички :)

На момчетата, дето 2 страници спорат за турбинирания дизел ще им кажа нещо. Всеки, дори и малко запознат с двигателите, е наясно, че бензиновия и дизеловия двигатели са различни. Някои се чудят, защо дизеловите са толкова нискооборотни в сравнение с бензиновите. Ами защото принципа на запалване на сместа е по-различен, компресията в дизеловия двигател е ОГРОМНА(ако на един НОРМАЛЕН му е ПРИМЕРНО 3 бара, на един НОРМАЛЕН дизелов ще е ПРИМЕРНО 23 бара :blink:) , мощността и въртящия момент (особено) се постигат на много по-ниски обороти. За това високите са просто ненужни :unsure: За мен, поне, турбото при дизела се слага за намаляне разхода на гориво и нищо друго :)

Link to comment
Share on other sites

Първо, на 21 години съм и не знам дали попадам в графата "голям човек". Второ, прочетох си поста няколко пъти и не видях да съм написал "тъпотия". Трето, мисля, че изречението "Ти си голям човек, сам ще ги забележиш, аз не искам да се впускаме в излишни спорове, защото нямам нерви и време за такива" цели само и единствено излизане от ситуацията. Така че, отново те моля, или посочи "тъпотиите", или се извини.

 

Сега нека аз да посоча твойте тъпотии.

 

Очевидно е, че никога не си карал кола с атмосферен дизел и затова си доста заблуден. Въпросната заблуда идва от факта, че почти няма коли с атмосферни дизели на пазара. Аз обаче съм карал едно Пежо Партнер 1.9 атмосферен дизел в продължение на 2 седмици, докато колата ми беше на ремонт. Знаеш ли какви са параметрите на това чудо на техниката? Според auto.ru, двигателя развива 69 коня при 4600 оборота и 125 Нм при 2500 оборота. Говори ми после, че дизела имал висок въртящ момент. Има, ама ако е с турбо. Атмосферния дизел е пълен боклук. Въпросното Пежо вдига максимум 150 и то на 4500 оборота в минута. И какво му е бавнооборотното на това?! Само за сравнение, моят сегашен американски бавнооборотен бензинов автомобил развива 294 коня при 4250 оборота и 490Нм при 3000 оборота. При максималната си скорост от 177км/ч (ограничен) стрелката седи точно на 3000 оборота. Говори ми после, че дизелите били бавнооборотни. За тези, които ще скокнат, че разликата идва от различните скоростни кутии, ще помоля да посочат друг атмосферен дизел, които при висока скорост поддържа ниски обороти.

 

Друго нещо, ако пак се върнем на сравнението турбо дизел с турбо бензин, много ясно се вижда, че не само дизела развива максималния въртящ момент при ниски обороти. Да вземем мотора 2.5 турбо на Волво. 220 коня при 5000 оборота и 320Нм от 1500 до 5000 оборота. Всички останали сравнително нови турбо бензини са с подобни диапазони. Вярно е, повечето турбо дизели развиват максималната си мощност на около 4000 оборота, обаче имат мнооого по-малък диапазон, в който е на разположение максималния въртящ момент. Обикновено при БМВ е между 2000 и 3000 оборота, при Ауди А8 4.0 е само от 1750 до 2500 оборота, при Волво Д5 е от 1750 до 3000 оборота, другите примери са аналогични, търси си ги сам, ако те интересува.

 

Да обобщя: единственото преимущество на турбо дизела пред турбо бензина е по-малкия разход за гориво. Макар че като сметнем по-скъпите консумативи и по-скъпата поддръжка като цяло, всичко става много относително и всеки трябва да го смята сам за себе си.

 

Моля ви се, спрете с некомпетентните изказвания. Цялата тази информация е налична в интернет, направете си 10-минутен рисърч преди да изтърсите някоя небивалица, само това ви моля. Айде, със здраве...

Link to comment
Share on other sites

Абе има много големи постижения от малки двигатели..

Ланча МонтеКарло Турбо 1.4 -490бхп

Турбо ерата на Ф1- 1.5 1000+коня

 

1.5 двигател 1000+коня? Че те сега са 3.0литра 950-60коня е BMW-то, другите са с дестина по малко. Преди сега са 6 цилиндрови, преди 95-6 бяха "10 цилиндровите камиони ф1" 5литра май B)

 

@November: Да, субаруто действително е 2.0литра, объркал съм се , се пак е в клас N4 B)

Link to comment
Share on other sites

Ами да, 1.5 двигател и 1000+ коня. Обаче с турбо.

 

Не знам колко цилиндрови са били тогава, но сега със сигурност са с по 10.

95-та, 96-та май нямаше ограничение на цилиндрите. През 94-та си спомням със сигурност, че Форд бяха с 8, Ферари с 12 и ако не се лъжа, всички останали с по 10. Обема си беше 3.0 и тогава, макар че съм 99% сигурен за това.

Link to comment
Share on other sites

айде - [разг.] прикана, подбуда, употребява се при покана. "Айде да идем"

Използвай правописен речник

 

В тази тема вече никой не говори за митницата и случки от там, защо ли се получи така :confused можеби защото ............

Link to comment
Share on other sites

Guest Phoenix

November: ще те питам само - каква е кубатурата на сегашния ти бавнооборотен автомобил? Ако не се лъжа съм те виждал и знам кой си и какво караш, но искам ти да си кажеш. Питам те, защото на моя е 2300 кубика и развива максималната си мощност от 180 коня на 4700 оборота, също е ограничен на 177км/ч. Всички американски двигатели са известни с това, че имат много голяма кубатура, сравнително малко коне за нея и голям въртящ момент, постигнати на ниски обороти, без значение дизел ли са или бензин, атмосферни ли са или турбо.

Това, колко разбирам аз от двигатели и какво било очевидно няма да го коментирам.

Искаше една от твоите "тъпотии", ето ти я ;) Не можеш да съдиш знанията и уменията на някой по това, какво е написал с 2 реда. Не исках да го пиша, но ти ме накара - повярвай, карал съм и съм бил в контакт с адски много и различни автомобили(мой много близък роднина "държи" "Софавто" в София). А това, че черпиш информация от auto.ru не говори много добре за теб, защото съм виждал много по-различни данни за мойта кола, например, от тези, които са всъщност, в този сайт. Да не говорим за това, че според теб дизелите не са бавнооборотни. Мисля, че и дете ще забележи разликата в оборотмерите на нормален дизел и нормален бензин :)

Това, че ВЕЧЕ няма атмосферни дизели трябва ли да значи, че НИКОГА не е имало такива? Искаш да спрем(или по-специално аз) с "некомпетентните" мнения, но всъщност се замисли какви са твоите. Пак ти казвам - нямам намерение да се заяждаме и да си мериме пишките кой-колко разбира! Не претендирам да съм някакъв разбирач, нито, че знам повече от тебе, но претендирам, че малко или много знам за какво става въпрос. :huh: Личи си, че знаеш за какво става въпрос, но знай, че има и други такива тук.

Link to comment
Share on other sites

Според мен пък не трябва да се сравнявя турбо бензин с търбо дизел или атмосферен бензин с атмосферен дизел, ами дизелов и бензинов двигател без значение на пълненето, но с еднаква мощност! Тогава си казва думата именно по високия въртящ момент на дизела и не рядко той е по пъргав от аналогичния си по сила бензинов такъв при старт от място, да не говорим при някакъв ластик на дадена скорост, където мисля че дори няма спор!

Link to comment
Share on other sites

"турбо бензин" каква е тази щуротя при бензиновите двигатели има инжекцион, а при дизеловите турбо B)

преди да кажеш нещо ,помисли ;)

Link to comment
Share on other sites

преди да кажеш нещо ,помисли ;)

 

Какво да му се мисли :confused , инжекцина е система за впръскване на гориво, а турбото е компресор за повишаване на налягането на нафтата, безина се въспламенява от висока температура (тази на изкрата от свщите), нафтата се възпламенява от високо нялягане, два коренно различни начина на възпламеняване на горивната смес при двата типа двигатели. Ето защо при безиовите дивгатели имаме инжекцион, а при дизеловите турбо B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...