Jump to content
BulForum.com

Митницата - мястото за гонки на Пловдив!


Guest Phoenix

Recommended Posts

. Лично съм присъствал (не карах аз) в БМВ Х3 3.0д автоматик на дръпка на един светофар с  Додж (джип) незнам какъв модел е, но е червен, той е един единствен в Пловдив. 

Durango :punk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

наистина дизелите не са това което бяха , имах удоволствието да покарам наскоро БМВ 330 чист атмосверен дизел модел мисля 2003 г. и мога да кажа 4е автомобила е убйствен

 

иначе човек много лесно може да се обеди какво е съвременния дизел

просто намира каталози на няколко марки автомобили (да речем мерцедес фолксваген и бмв пак и пежо рено каквото се сетите)и там има дадени данни всеки модел от дадена марка за колко набира от 0 до 100 и другия тест за гъвкавост на мотора не помня точно мисля че беше от 60 до 120 и гарантирам ви много от вас ще останат доста изненадани

 

няма да убеждавам никой в нищо просто поинтересувайте се , цифрите не лъжат

 

за да няма приказки , аз също карам бензинова кола :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

BMW 525i Е34 или Е39 с ДИЗЕЛ НЕ ПО-МАЛЪК от 3000cc V6 (при това СЛЕД 2000 година, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трубиниран) е НЕВЪЗМОЖНО да дръпнеш!

Тва не го разбрах.Искаш да кажеш,че Е-39 е с V6 DIESEL и че имат над 3.0 дизелов мотор????

 

имах удоволствието да покарам наскоро БМВ 330 чист атмосверен дизел модел мисля 2003 г. и мога да кажа 4е автомобила е убйствен

 

Не common-rail не изисква ТУРБО не.

Link to comment
Share on other sites

Guest Phoenix
Тва не го разбрах.Искаш да кажеш,че Е-39 е с V6 DIESEL и че имат над 3.0 дизелов мотор????

 

Искам да кажа, че ако не си с такъв дизел, че и нагоре, не можеш да дръпнеш това BMW, Васе...чети малко по-сериозно ;)

Link to comment
Share on other sites

Тук си напълно прав, че 90% процента от пешеходците са като овце, пресичат по диагонал, мотаят се и не гледат, но аз се ядосвам на това, че някой си разправя как да се състезаваш в града е по-яко, защото има коли, които едва ли не са някакви препятствия, които се преодоляват на слалом. Сега като го прочете някой, утре и той ще реши да го пробва, и на връщане от някой купон, порядъчно пийнал, ще го направи за да се издокара пред гаджето и ще размаже някой!

 

Май трябва да припомня Правилника за движение по пътищата: Пешеходчите са винаги с предимство!!! :smile1:

Link to comment
Share on other sites

Искам да кажа, че ако не си с такъв дизел, че и нагоре, не можеш да дръпнеш това BMW, Васе...чети малко по-сериозно  ;)

ти ли питаше за модела на колата на тате? или The_Ufo?

едит:

и на двамата съм отговорил сега изтривам инфото.

 

специално въпросната вечер бях взел от един приятел чип-кутията на P-box, за да видя дали има смисъл да се купува такова животно. и си карах из града оказвайки се на една линия със въпросното светлосивомеВаличено БМВ 525i (доста ново, година не мога да ви кажа защото не ги разпознавам на пръв поглед). това е на сфетофара на Лиляна Димитрова, на кръстовището с димитър благоев в посока Пощата. БМВто ми избръмча нервно и явно щяхме да се дърпаме. от зеления сигнал до папараци вече му имах една дължина и минах пред него, а срещу авенюто вече не му четях номера в огледалата. та това е. ако щете вярвате.

аз вече си имам друга кола и не ми се дърпа по сфетофарите с бензинджии кат вас. да не говорим, че все пак е от значение как се кара и има ли умения шофьора за бързо и точно превключване на предавките.

не искам да влизам в скандали с никого и за това не отговарям на предизвикателства. просто не говорете с насмешка за неща, които не познавате. и мен не ме познавате, а вече ме мразите...

Link to comment
Share on other sites

Ако искаш да участваш в гонка на, да речем, 500м и залог минимум 500лв, свиркай веднага.

 

Това важи и за всички екстремисти от форума.

И аз имам бърз автомобил 150коня но за съжаление 100 от конете сам ги пуснал да пасят.трябва да се спазват правилата за движение по пътищата :beerchug и не карай пил.

Link to comment
Share on other sites

специално въпросната вечер бях взел от един приятел със Суперб чип-кутията на P-box, за да видя дали има смисъл да се купува такова животно. и

И има ли файда от тая джаджа?Те май само на дизели се слагат тия хави,нали?

Link to comment
Share on other sites

[offtopic]

За протокола ще вмъкна, че не мразя никой с бензин в кръвта. Само съм ИЗКЛЮЧИТЕЛНО против такива прояви в населените места.

А мнението ми за това кой каква кола кара и на кого е тя... ми не е моя работа!

[/offtopic]

Link to comment
Share on other sites

Доколкото разбрах от site-a на P-box е само за дизел.Там си има една хава да избереш марка автомобил и ти дава какво се променя с п-бокс-а,добре излгежда.mobo,я хвърли малко светлина,щото това ми изглежда интересно

Link to comment
Share on other sites

ROBIN по въпроса с оная гонка, дето си бил в Х3...ако не се лъжа Додж-а е модел РАМ, демек е с двигател от Viper, който е 8.0 V10 - 500 коня. Другия Додж за който се сещам е един Дуранго, който не му знам двигателя, ама пак ме съмнява изобщо да успееш да му се покажеш отпред с това Х3 (въпреки, че съм фен на BMW)   B)

 

Да точно за Durango става въпрос. Видях го на catalog.auto.ru. Ако не вярваш на това че той остана доста след нас, виж данните в каталога. BMW X3 3.0d automatic 0-100км/ч 8.2сек, Durango 4.7 i V8 0-100км/ч 9.1с. Така не ми ги хвали тия :) А колкото до това че дизел само в града предпочиташ..да ти кажа че дизел за извън града е с пъти по удобно от колкото с бензина. Междинното ускорение на 3та и 4та скорост при дизелите е много по голямо, тва няма кво да ти го обяснявам :) Изпреварването става с лекота. А не на 5000 оборота на 4та както аз правя с моята :) (136к.с. бензин) Така че дизела става и за извън и за в града. И при двата случая е по добър от бензина. Единствено на старт от място бензина е по добър и то благодарение на високите обороти.

Link to comment
Share on other sites

Доколкото разбрах от site-a на P-box е само за дизел.Там си има една хава да избереш марка автомобил и ти дава какво се променя с п-бокс-а,добре излгежда.mobo,я хвърли малко светлина,щото това ми изглежда интересно

ами тези дето ги продават (вносителите на КИА) твърдят че стават за произволни двигатели, дори веднъж като бях там монтираха таковка на една нова КИА, бензин. твърди се че добиват около 10% повече коне. точно тази кутийка не е с пълен контрол а се слага точно преди нафтовата помпа и влияе само на определянето на горивната смес. има някакъв добив на мощност и понижение на разхода (второто почти неусетно), но не трябва и да се забравя цената на джаджата. пича със Суперба с нея си вади доста повече коне и си го юрка на междуградско с 220-230 км когато реши без да напъва двигателя. аз не усетих някаква значителна разлика като го тествах, затова и не съм купувал, а и колата не е моя :)

в общи линии специално за него не искам да ви правя някаква пресилена рекламна кампания - има някакъв ефект, ама не е нещо грамадно. може би по-високите модели с управление на турбините и другите хави ще са доста по-ефективни, ама на мен ми изглеждат доста рискови (предполагам доста ще скъсят живота на двигателя).

 

@Feyz: не го правя всеки ден и не ми е начин на живот. просто понякога на всеки могат да не издържат нервите - натрупване на различни обстоятелства и емоции. колата я споменах, защото много държаха някои хора да разберат. добре че вече са доста такива из града.... ако ме познаваш и се возиш при мен никога не би ме заподозрял за разказаната история.

Link to comment
Share on other sites

pbox.at,това е сайтът.Обаче цените на джаджите наистина са лоши :D Но като гледам наистина ефектът е добър за по-високите модели,иначе няма голям смисъл за нисък клас кола,по-скоро пари на вятъра.

Link to comment
Share on other sites

BMW 525i Е34 или Е39 с ДИЗЕЛ НЕ ПО-МАЛЪК от 3000cc V6 (при това СЛЕД 2000 година, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трубиниран) е НЕВЪЗМОЖНО да дръпнеш!  :angry1

Наистина в момента дизела превъзхожда бензина по всички параграфи, но това е заради последните разработки на всички марки за 2005-та година. Допреди 2 години единствения дизелов агрегат, който се тачише с известна слава беше 1.9 TDi на VW, който се среща в повечето други модели и марки на концерна. Аз, лично, винаги ще предпочета бензина пред дизела, защото просто...дизела НЕ става за какъвто и да било спортен вид каране, па ако ще и 500 коня да е... Свалете си на Top Gear едно предаване, в което водещият Джереми се опитва да мине пистата Нюрбургинг за ~10 мин. с....дизел, при това Jaguar S-type, който е нещо от порядъка на 300 коня  :huh: Е, успя...след 100 опита и самоубийствено шофиране  :) Но някъде по средата той си го казва "Това е....дизел, просто НЕ става!"

ROBIN по въпроса с оная гонка, дето си бил в Х3...ако не се лъжа Додж-а е модел РАМ, демек е с двигател от Viper, който е 8.0 V10 - 500 коня. Другия Додж за който се сещам е един Дуранго, който не му знам двигателя, ама пак ме съмнява изобщо да успееш да му се покажеш отпред с това Х3 (въпреки, че съм фен на BMW)   B)

Моето мнение за дизелите е...ако искам градска кола, с която да върша работа - ще е дизел; ако искам кола, с която да си правя кефа - (ще) е бензин!  B)

 

 

Велко ви го каза, същото е и моето мнение за дизелите както споменах и аз по-горе. ROBIN какво ми сравняваш на светофари ала бала.Човека може да е бил културен шофиор и 100% въоще не е се е напъвал ако става въпрос. Аз с ладата като съм изпреварвал много мерцедеси по светофарите като почнем Е,С,S класи това значи ли че съм ги "дръпнал"? Дизелите са тромави изкарайте един дизел 110 коня ако ще и TDi RS DIZEL SPORT да е , да видим 110 коня бензин или 110 коня нафта наточена от някой камаз ще е по-добре :D

mobo: какво ни занимаваш с колата на баща ти и то служебната, хахаха цирк буш. Искаш ли да пробваме реалното ускорение на дизела срещу бензина но не от 0-100, а от 100-200kmh, така се прави тест! Айде някой надъхан дизелджия да ми изкара 110 коня нафта аз излизам с 110 коня бензин да видим дали ще може да бие по някой параграф?!

 

edit: mobo питах ти какъв дизел караш а не баща ти от службата каква кола са му дали, ако ще и S500 дизел да е B) Опел или форд дизел караш? ;)

Link to comment
Share on other sites

Одеве се сдържах мн да пиша за дизел и бензин(за да се придържаме към темата за митницата)ама вече е все едно:)

Та...ФАКТ е, че новите дизели са доста мощи ни пъргави, но бензина си е бензин...

Значи аз карам бензин 105коня баща ми BMW (KAT са го писали в талона BMV :D ама аз мисля, че колата е BMW:) )та...колата е БМВ 525Д 163коня...Дърпат много особено турбото като се развилнее, оначе все още го има момента на замисляне когато натиснеш гаста...някак си има един момент, в който колата кротува и после тръгва, докато при мен го няма това въпреки 60-те ми коня по-малко. И ако искате наистина спортно каране и карате по балкана и при всяко натискане на газта първия момент колата се бави е мн лошо...вие се бавите със по 0.5сек. на-много, но това се повтаря на излизане от всеки завой....БАВНО! както някой вече каза Топ гиър също са го забелязали:)

Link to comment
Share on other sites

На митницата имаше гонка между октавия 1.9 TDI 110hp и Golf 3 GTI 115hp. Голфа дишаше изгорялата нафта. Спирам вече с постовете на тема дизел/бензин, защото ми писна всеки да оспорва казаното от другия! Който каквото иска да си кара, мойта следваща кола ще е дизел.

 

Също така предлагам за да няма постове като този отдолу, че голф 115 коня набирал 0-100 за 7,5 сек ( а истината е 10сек) първо да си проверявате това което ще пишете, защото само се излагате. В http://catalog.auto.ru повечето неща са верни, поне една бързо сверяване направете преди това.

Link to comment
Share on other sites

На митницата имаше гонка между октавия 1.9 TDI 110hp и Golf 3 GTI 115hp. Голфа дишаше изгорялата нафта. Абе кво да ти разправям, то щом си с лада ясна работата.

 

Да съм казал че сега карам лада някъде? "...с ладата като съм изпреварвал..." . Сложи си очила...абе то щом си с очила ясна работата B) Я разкажи днес колко S и G класи дръпнахте? Значи този голф толкова е бил GTi 115hp, или шофиора е бил TDi :]]] Golf 3 GTi 0-100 - 7.5secs, а шкодата - 9.3 по спецификации на панаира, и то 130hp, ne 110...така че с тези митове и легенди на някоя беседка пред тинейжърите можеш да ги разказваш.

Link to comment
Share on other sites

mobo: какво ни занимаваш с колата на баща ти и то служебната, хахаха цирк буш. Искаш ли да пробваме реалното ускорение на дизела срещу бензина но не от 0-100, а от 100-200kmh, така се прави тест! Айде някой надъхан дизелджия да ми изкара 110 коня нафта аз излизам с 110 коня бензин да видим дали ще може да бие по някой параграф?!

 

edit: mobo питах ти какъв дизел караш а не баща ти от службата каква кола са му дали, ако ще и S500 дизел да е  B) Опел или форд дизел караш?  ;)

ми колата е на баща ми служебна, щото той си къса задника от бачкане. аре стига глупости къв бил баща ми че ме дразниш.

пича на светогфара ми се напъна сериозно ама остана назаад. нормално е да не ми вярваш, след като не си го виждал. и аз не ти вярвам че можеш да ме биеш по всякакъв параграф. не мога да ти намеря 110 кс Дизел а и не искам да ти търся само за да ти угодя. велко да ми говори квото иска - аз помня усмивката на пича с който се дърпахме и на следващия светофар си махнахме приятелски.

не карам опел или форд а ситроен. и пак е дизел. и е само 90 кс. и не искам да го дърпам. не ме ли разбираш? не желая да се карам на лична основа с теб, а просто да ти докажа с факти, че все пак не си прав за пренебрежението към нафтите. а за колите на бащите още повече. аз питал ли съм те откъде имаш твоята кола? и не мога да разбера ти ако имаше възможност да се качиш на нещо ново и мощно, щеше да се спреш щото не е твое ли?!

 

 

едит: Извинявам се на всички за офтопиците. спирам да говоря. мисля дори да едитна горните си постове. темата не е Нафта срещу Бензин!

 

 

 

едит2:

Е ако всички смятаха че нафите стават за нещо повече от икономично каране и по-дълга експоатация, нямаше да се карат дизелови автомобили. Нищо против теб нямам и ти си като всички българи всеки си хвали своето, "от моето гардже по-хубаво няма", срещу манталитет на човек трудно се тръгва. Няма да споря повече.

точно така. ти също си хвалиш и харесваш твоето. различни философии, различни разбирания. не казвам че няма по-хубаво от твоето, казвам просто че не е по-грозно от твоето, както го правиш ти. и ценя надеждността икономичността и дългия живот на дизелите. за мен покупката не бензин не е оправдана защото не изпитвам тръпката, която вас толкоз ви вълнува.

Link to comment
Share on other sites

не карам опел или форд а ситроен. и пак е дизел. и е само 90 кс. и не искам да го дърпам. не ме ли разбираш? не желая да се карам на лична основа с теб, а просто да ти докажа с факти, че все пак не си прав за пренебрежението към нафтите. а за колите на бащите още повече. аз питал ли съм те откъде имаш твоята кола? и не мога да разбера ти ако имаше възможност да се качиш на нещо ново и мощно, щеше да се спреш щото не е твое ли?!

едит: Извинявам се на всички за офтопиците. спирам да говоря. мисля дори да едитна горните си постове. темата не е Нафта срещу Бензин!

 

Е ако всички смятаха че нафите стават за нещо повече от икономично каране и по-дълга експоатация, нямаше да се карат дизелови автомобили. Нищо против теб нямам и ти си като всички българи всеки си хвали своето, "от моето гардже по-хубаво няма", срещу манталитет на човек трудно се тръгва. Няма да споря повече.

Link to comment
Share on other sites

Дърпат много особено турбото като се развилнее, оначе все още го има момента на замисляне когато натиснеш гаста...някак си има един момент, в който колата кротува и после тръгва, докато при мен го няма това въпреки 60-те ми коня по-малко.

На тоя момент му се вика турбо дупка ;)

Тhe UfO: Няма голф 3 гти който да прави време 0-100 за 7,5 сек. освен това по горе ставаше въпрос за gti 8v-115к.с. който взима 0-100 за някъде над 10 сек.

Обеди се сам-Golf3 gti 8v и Golf3 gti 16v Ти ми кажи нещо сега за митове и легенди!

Link to comment
Share on other sites

На тоя момент му се вика турбо дупка ;)

Тhe UfO: Няма голф 3 гти който да прави време 0-100 за 7,5 сек. освен това по горе ставаше въпрос за gti 8v-115к.с. който взима 0-100 за някъде над 10 сек.

Обеди се сам-Golf3 gti 8v и Golf3 gti 16v Ти ми кажи нещо сега за митове и легенди!

 

 

Според тези порно-линкове:

 

gti16v

 

0-50mph (80 km/h) 4.10s

0-100km/h 9.30s

 

????(питанка,чуденка,питанка, чуденка)

 

Айде намери Ford Fiesta XR2i 98hp в гугал.ком или ал4а.ком да видим за колко време прави 0-100...аз ще ти кажа, фабричната от дее'десет и първа ги прави за 10.4 sec? Имам един приятел с такава само че е 110 коня и 0-100 - 6.6-6.7sec. Айде ред е да кажеш следващата твоя легенда...

 

"обеди" се пише с У

Link to comment
Share on other sites

Ейй бре колко си орегинален, правиш ло разлика м/у fiesta i golf? Kaжи му на твоя приятел с "рязката" фиеста да ходои да се дърпа с драгстери :angry1

Link to comment
Share on other sites

Според тези порно-линкове:

 

gti16v

 

0-50mph (80 km/h) 4.10s

0-100km/h 9.30s

 

????(питанка,чуденка,питанка, чуденка)

 

Айде намери Ford Fiesta XR2i 98hp в гугал.ком или ал4а.ком да видим за колко време прави 0-100...аз ще ти кажа, фабричната от дее'десет и първа ги прави за 10.4 sec? Имам един приятел с такава само че е 110 коня и 0-100 - 6.6-6.7sec. Айде ред е да кажеш следващата твоя легенда...

 

"обеди" се пише с У

 

Нямам намерение да се заяждам, но мисля че "айде" се пише с х "хайде"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...