BulForum.com

GSM Stuff Links

samkijot

Ае ако може някой да даде линкове към повече неща за к500, ще съм му много благодарен.И ако може някой да каже как да намаля размера на mp3 и след това да ги кача, за да взимат по-малко място

• Replies 676
  • Created
  • Last Reply

splash.gif

Oxygen Phone Manager II for Nokia 2.6.0.1

Oxygen Phone Manager II lets your PC and Nokia mobile phone communicate with each other. This version supports the following models: 1100, 1220, 1260, 1261, 2100, 2270, 2275, 2280, 2285, 2300, 2600, 2650, 3100, 3105, 3108, 3120, 3200, 3205, 3210, 3220, 3300, 3310, 3320, 3330, 3350, 3360, 3390, 3395, 3410, 3510, 3510i, 3520, 3530, 3560, 3570, 3585, 3585i, 3586(*), 3586i, 3587i, 3588i, 3589i, 3590, 3595, 3610, 5100, 5110, 5130, 5140, 5190, 5210, 5510, 6100, 6108, 6110, 6130, 6150, 6190, 6200, 6210, 6220, 6225, 6230, 6250, 6310, 6310i, 6320, 6340, 6340i, 6360, 6370, 6385, 6500, 6510, 6560, 6585, 6590, 6610, 6610i, 6650, 6651, 6800, 6810, 6820, 7110, 7160, 7190, 7200, 7210, 7250, 7250i, 7260, 7600, 8210, 8250, 8290, 8310, 8390, 8810, 8850, 8855, 8890, 8910, 8910i

You can load, edit, and rewrite your phonebook, import data from MS Outlook, Lotus Notes, CSV files and export the phonebook back to MS Outlook, Lotus Notes, CSV and other popular formats. Program has advanced SMS Manager to work with short messages: send text, pictures, ringtones and logos; receive messages; organize SMS folders. Logo Editor is a convenient tool to create and operate with phone logos. Tuning Profiles and To-Do Lists (including enhanced To-Do support for the latest models) is simple and clear like all other functions.

MMS Manager allows reading, displaying and creating new MMS messages and their items and saving contents of MMS message to file(s). MMS Message editor supports the following content types: plain text, html, jpeg, gif, animated gif, png, tiff, bmp, midi, wav, rt. You can save all your MMS messages to a single file and then load it to any phone that supports MMS. You also can backup and restore MMS messages as well as other information stored in your phone. Individual messages can be saved to disk in MMS format. MMS options are fully controlled in MMS Settings section.

Oxygen Phone Manager II provides complete access to Java Applications and Games as well as to the Gallery. User can read all the Gallery contents in one operation, view images and listen to melodies on the PC right inside the program, save them to disk and set images as operator logo, startup logo or wallpaper. The program allows to upload images and melodies to any Gallery folder, delete files and folders from the Gallery and even create custom folders and sub-folders. Supported file formats are MIDI, JPEG, GIF, PNG, BMP, wireless BMP.

Oxygen Phone Manager II has powerful Ringtone editor. You can import MIDI files, use piano keyboard to enter ringtones, play them on your PC and manage your personal Ringtones library. This program also includes FM stations manager for models having FM Radio feature. With it, you can easily set up and transfer to the phone your favourite FM Stations.

Oxygen Phone Manager II allows you to manage WAP Bookmarks, WAP Settings, Notes, Voice Records and Call Lists (last dialled, missed and accepted numbers). It also can load MIDI ringtones to your phone and manage Java MIDlets and Games.

Oxygen Phone Manager II has full unicode support.

Models marked with (*) sign supported partially.

Features table shows possible connections types and main program sections supported for certain model.

The program works under Microsoft Windows 98, Windows NT, Windows ME, Windows 2000, Windows XP and Windows Server 2003 operating systems family.

splash_symbian_2004.gif

Oxygen Phone Manager Symbian OS 2.0.4.1-> 6600-7650-3650-P800 <-

(става и за други телефони със Symbian OS, не само за Nokia)

Oxygen Phone Manager II for Symbian OS phones lets your PC and mobile phone communicate with each other. This version supports the following phones: BenQ P30, Motorola A1000, Nokia 3600, Nokia 3620, Nokia 3650, Nokia 3660, Nokia 6260, Nokia 6600, Nokia 6630, Nokia 6670, Nokia 7610, Nokia 7650, Nokia N-Gage, Nokia N-Gage QD, Panasonic X700, Sendo X, Siemens SX1, Sony Ericsson P800, Sony Ericsson P900, Sony Ericsson P910i, Vodafone 702NK, Vodafone X701.

Oxygen Phone Manager II for Symbian phones allows you to work with Phonebook, Calendar, To-Do Items, Profiles, Images, Melodies and Messages.

You can load your phonebook from phone, edit contacts either using vCard edit window or directly in phonebook table, set individual contact picture and ringtone, define Full Name format individually for each contact, pack contacts database, import data from Microsoft Outlook, WAB (Windows address book), CSV (comma-separated values) and export phonebook back to Outlook, WAB, CSV and other popular formats.

Calendar section allows you to organize your schedule in Microsoft Outlook-like Planner view as well as view all events as a table. You can create events of various types: Meeting, Reminder, Anniversary etc. Planner shows all the events of the selected day (work week, week, month) visually. Recurrent events like Birthdays can be easily organized also. You can set the Active time margins to limit events view (e.g. from 10:00 to 18:00). You also can adjust time scale from 5 minutes to 1 hour.

Images browser allows you to manage all images stored in your phone including Camera snapshots. You can download the images from your phone, delete unwanted images and add new ones, save images to several file formats and copy them to clipboard. Image browser allows you to preview image thumbnails and view full image as a hint by pointing mouse to the thumbnail. Image browser displays each image as a thumbnail that quickly expands to full size when you stop your mouse over the image.

Melodies and Sounds section allows you to view and listen to the melodies, ringing tones and voice records stored in your phone, add new melodies or delete unwanted ones. Supported file formats are RNG, MID, WAV, AMR, AWB, MP3, AU, XMF.

Messages section represents all messages (SMS, Smart SMS, MMS, E-mail and others) stored in your phone. This section allows you to read Inbox, Outbox, Drafts, Sent, My folders, Mailbox folders content, display basic message types - SMS, MMS, E-mail, Beamed (received via BT or IrDA), BIO (Picture message, Operator Logo, Ringing tone, WAP access point), read and display file attaches for MMS, E-mail and Beamed messages. It also can create and delete custom message folders, delete messages from your phone and move them between folders. You also will be able to create and send both plain and Unicode SMS messages to individual recipients as well as to contact groups.

Tuning Profiles and To-Do Items is simple and clear like all other functions: you can set all Profiles parameters, manage your tasks, import data from Microsoft Outlook and export tasks back to Microsoft Outlook, XML, CSV and other popular formats.

Oxygen Phone Manager for Symbian phones has an ability to store any data either in Phone memory (Flash memory card is also supported) or on your hard disk. It may be useful if you experience a lack of phone memory and do not want to lose your pictures, contacts, etc.

Oxygen Phone Manager II has unicode support.

The program works under Microsoft Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows Server 2003 (Standard edition) and Windows XP operating systems family via IR (InfraRed) connection using IrDA sockets or Bluetooth

Motorola E365 Service Tools

Ае ако може някой да даде линкове към повече неща за к500, ще съм му много благодарен.И ако може някой да каже как да намаля размера на mp3 и след това да ги кача, за да взимат по-малко място

за mp3-ките .. можеш да си ги правиш сам. елементарно е. слагаш си една програма за редакция на аудио формати, зареждаш файла и след това, без да правиш нищо го запазваш под други параметри. аз ги правя на 64 kbps/mono/22 000 hz и стават добри. ето една любима песен, която съм направл по този начин:

Evidence

www.zedge.no - тук има много неща за se k500i (не само).

А можеш ли да кажеш как се казва програмата?

sonyericsson k500i ... all the way

shit-ни общо взето :D

дано ви харесат ... дърпал съм ги от мулето и както си бяха в архива, така и съм ги ъпнал в директорията.

п.п. а бе, к'ва е тая мания да се качват wallapapers на разголени мадами на телефоните. аман бе :angry1 :angry1

нищо против нямам женската красота. дори обратното :love .... ама т'ва си е тъпня според мен.

сега като хвърлих едно око, май не всички са за k500 ....

А можеш ли да кажеш как се казва програмата?

GoldWave

iRda

Задължително си взимай!Най-доброто от трите е!

trebe mi ne6to za lg 7100.programa za upload na telefona 4rez usb. samo za java igri i ako moje daite link za igri za LG 7100.PLS

От онези билярди по-горе, нито един не ми тръгна - викат "unlock failed" или нещо подобно.

Аз намерих обаче един друг който работи.

Освен това за Backgammon-а, johan, търсиш специално за 6230 или не ?

Аз намерих 2 версии които работят но явно са за по-малък екран от моя и седят като малка картинка в горния ляв ъгъл и почти нищо не се вижда.

Ще ги кача и двете в случай че ги нямаш да пробваш при теб как ще изглеждат.

Също намерих и една версия за Symbian но нещо не иска да тръгне въобще.

backgammon_v1.12.zip

backgammon_v1.09.rar

Billiards.rar

От онези билярди по-горе, нито един не ми тръгна - викат "unlock failed" или нещо подобно.

Аз намерих обаче един друг който работи.

Освен това за Backgammon-а, johan, търсиш специално за 6230 или не ?

Аз намерих 2 версии които работят но явно са за по-малък екран от моя и седят като малка картинка в горния ляв ъгъл и почти нищо не се вижда.

Ще ги кача и двете в случай че ги нямаш да пробваш при теб как ще изглеждат.

Също намерих и една версия за Symbian но нещо не иска да тръгне въобще.

Thanks no i pri mene sa dosta malki ....qvno sa za drug Phone

Az imam sonyericsson k700,utre ili drugiden 6te si vzema usb kabel i 6te probvam igrite.

NQkoi moje li da mi kaje koe e nai-dobro do 30 lv.

usb kabel

data(com) kabel

iRda

Dnes si vzesh tochno BlueTooth ...neznam dali phone ti go podarja ..

zenata e 35lv ot D&E ....

Tova e moq savet ..Inache Cabel ima v evtino v Technomarket Evropa

kaji kude ima naj-evtino irda?

35 kinta za sin zub ?! breh da mu se nevidi ....

za sajalenie ne moga da ti kaja kade ima naj evtino Irda

znachi az parvonachalono si vzesh Irda ot Metro 37 lv, no za sajalenie ne ne mojash da napravq vrazka s nego i moqta Nokia ...

vzesh si second Irda ot Metro, no i toj sahtata rabota (qvno ima nqkakva nesavmestimost - koeto mnogo me iznenada)

s golqma maka go varnash v Metro ...varnaha mi money i zatova reshish da si vzeme BlueTooth ....

za sajalenie ne moga da ti kaja kade ima naj evtino Irda

znachi az parvonachalono si vzesh Irda ot Metro 37 lv, no za sajalenie ne ne mojash da napravq vrazka s nego i moqta Nokia ...

vzesh si second Irda ot Metro, no i toj sahtata rabota (qvno ima nqkakva nesavmestimost - koeto mnogo me iznenada)

s golqma maka go varnash v Metro ...varnaha mi money i zatova reshish da si vzeme BlueTooth ....

спомняш ли си какъв беше модела, който не ставаше? те по дефиниция всички се водят универсални, ама някои не са съвсем универсални :D

аз съм се спрял на това -> 14727664.jpg

Predi niakolko meseca se sdobih s Nokia 7610, podaite mi info ot kade da si namiram themes, sounds ili software, zashtoto kolkoto i da se mucha (sigurno sam mnogo tup) ne moga da nameria po4ti nishto FREE.

symbianthemes.com we brat,tam ima vsi4ko za takia nokii.

спомняш ли си какъв беше модела, който не ставаше? те по дефиниция всички се водят универсални, ама някои не са съвсем универсални  :D

Znachi ne moga da ti kaja poveche ot tova: modela beshe Irda Dongle

ako imash pat kam Metro ....samo takav model tam prodavat ..

zenata e 37 lv ...mislq che imashe snimka chovek na nego mislq che beshe neshto SPORT-no oblechen i neshto jalto (sorry ama tova si spomnqm)

Naj dobre e predi da si vzemesh da pomolish da go probvash

V Metro mi otkazaha i dvata pati za sajalenie :( "Nqmalo kade" ala bala ....

Ama gledaj tam kadeto go vzimash da imash vazmojnost da go probvash...

Ako ti otkajat ..otkaji da go vlizamash .

Te imat smetka da go kupish .....pak i klentta vinagi ima pravo ;)

Znachi ne moga da ti kaja poveche ot tova: modela beshe Irda Dongle

ako imash pat kam Metro ....samo takav model tam prodavat ..

zenata e 37 lv ...mislq che imashe  snimka chovek na nego mislq che beshe neshto SPORT-no oblechen i neshto jalto (sorry ama tova si spomnqm)

Naj dobre e predi da si vzemesh da pomolish da go probvash

V Metro mi otkazaha i dvata pati za sajalenie :( "Nqmalo kade" ala bala ....

Ama gledaj tam kadeto go vzimash da imash vazmojnost da go probvash...

Ako ti otkajat ..otkaji da go vlizamash .

Te imat smetka da go kupish .....pak i klentta vinagi ima pravo  ;)

ок. мерси много. ще го имам в предвид ;)

Аре де никви ли няма :(

... ами мулето не изкарва никакви резултати за игри. виж все пак тези. може и да стават за твоята машина :)

другият веариант е ... отиваш да кажем на една страница за java игри (пр. тази), харесваш си някоя и пускаш да се търси в мулето. така има по-голяма вероятност да попаднеш на нещо ;)

Това в дата.бг ми харесва.Само... ще ви се стори смешно.Незнам как да си качвам на GSM-a мелодии, игри или каквото и да било :) Имам някав кабел тук за Samsung ама незнам нищо...ако може да ми обясните.

ei vi edno polezno link-4e za download na igri na comp-a ili napravo na phone-a 4rez wap (trqbva purvo da se regne6).A kajete kolko pari vzima da si aktivira6 wap-a na gms-a kum M-Tel.

Archived