gerji Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Незнам дали точно тук е мясото на този въпрос,но ще рискувам!Аз съм студентка и си търся някаква работа,която мога да съчетавам с ученето!Ако имате някакви идеи или преложения ще съм доста благодарна! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Иди на www.job.bg или www.jobtiger.com Желая ти успех Link to comment Share on other sites More sharing options...
hEka Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Освен сервитиорка не знам какво друго да ти кажа ..... много е сложно да съчетаваш особено ако си редовно и най-вече ако си техническия (там съм аз) Този семестър часовете ми бяха от 9 сутринта до към 5 .....просто нямя време за нищо друго.....Цял ден висиш там и каталясваш .... пълнят ти главата с глупости и ти остава единствено да се прибереш и да захапеш възглавницата ........ ужас........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerji Posted January 23, 2005 Author Share Posted January 23, 2005 Освен сервитиорка не знам какво друго да ти кажа ..... много е сложно да съчетаваш особено ако си редовно и най-вече ако си техническия (там съм аз) Този семестър часовете ми бяха от 9 сутринта до към 5 .....просто нямя време за нищо друго.....Цял ден висиш там и каталясваш .... пълнят ти главата с глупости и ти остава единствено да се прибереш и да захапеш възглавницата ........ ужас........ <{POST_SNAPBACK}> Пределно ми е ясно за какво говориш,защотот също съм в техническия,но все пак...мама и тати са до едно време! Link to comment Share on other sites More sharing options...