Jump to content
BulForum.com

Търся си работа!

gerji

Recommended Posts

Незнам дали точно тук е мясото на този въпрос,но ще рискувам!Аз съм студентка и си търся някаква работа,която мога да съчетавам с ученето!Ако имате някакви идеи или преложения ще съм доста благодарна!

Освен сервитиорка не знам какво друго да ти кажа ..... много е сложно да съчетаваш особено ако си редовно и най-вече ако си техническия (там съм аз) :) Този семестър часовете ми бяха от 9 сутринта до към 5 .....просто нямя време за нищо друго.....Цял ден висиш там и каталясваш .... пълнят ти главата с глупости и ти остава единствено да се прибереш и да захапеш възглавницата ........ :cry ужас........

Освен сервитиорка не знам какво друго да ти кажа ..... много е сложно да съчетаваш особено ако си редовно и най-вече ако си техническия (там съм аз) :)  Този семестър часовете ми бяха от 9 сутринта до към 5 .....просто нямя време за нищо друго.....Цял ден висиш там и каталясваш .... пълнят ти главата с глупости и ти остава единствено да се прибереш и да захапеш възглавницата ........ :cry ужас........

Пределно ми е ясно за какво говориш,защотот също съм в техническия,но все пак...мама и тати са до едно време!

Мога да ти помогна, ако си трети или четвърти курс по накоя от специалностите: Педагогика, Социална педагогика, Социални дейности, Психология. Работата е за четири часов работен ден. Ако те интересува.... ще ти пратя подробности. :D :P

@ hipnoticer ами в техническия таквиз специалности няма специалностите са само инжинерни :)

@gerji толкова ли е зле положението :blink: бих ти предложил да потърсиш ако желаеш в някое кафе близо до университета например пожарната. Не съм много сигурен, но май имаше бележка че си търсят сервитиорка не знам .....зависи и ти какво искаш да правиш.....каква специалност си?

Е поне ще е близо до училище пък и аз там редовно ходя :D .......иначе другаде .....може да пробва в Сафарито дето е на кино Веста една позната също от техническиа работи там ...... :)