Tomahawx Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Пичове,тая тема започва да намирисва <{POST_SNAPBACK}> Пич,що да намирисва бе.Това наистина е добре за България щом навлизат такива технологии. Link to comment Share on other sites More sharing options...
en3rgy Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 haha ei sq pristihna jivotinkata vidqh q ma e mnogo kysi4ka jalko 4e utre nqma da moga da q vidq ot blizo Link to comment Share on other sites More sharing options...
XC^^The_Devil^^ Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 hmm utre ste ida 9 4asa na garata da q razgledam i snimam pak akto q pusnat po nqkoq destinaciq ste se ka4a da vida kak vozi tui i tui patuvam bezplatno za kvo mi izgarqt biletite bez da gi polzvam primerno plovdiv dimitrovgrad Link to comment Share on other sites More sharing options...
midas Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 колко ша му е билета на тва нещо от плд до варна? сигурно ша има разлика с тая на нормалния влак. А и по-бурзо ли ша се движи? 7 часа до варна е мно'о зле пък на мен ми се случва да ходя до там често Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Цитати от news.bg Новите дизелови мотриси ще пътуват по неелектрифицирани линии в страната. Те са и най-губещите за БДЖ, а освен това в тези градове няма алтернативен транспорт:• Плевен – Черквица; • Левски – Троян; • Левски – Свищов; • Силистра – Самуил – Каспичан; • Варна – Добрич – Кардам; • София – Кюстендил – Гюешево; • Пловдив – Пещера; • Пловдив – Съединение; • Димитровград – Подкова; • Пловдив – Димитровград – Свиленград. Предмет на договора, който железниците ще сключат със Siemens, е и доставката на до 15 тривагонни и до 10 четиривагонни електрически мотриси.Те ще бъдат доставени за нуждите на БДЖ от Siemens през 2006 г. Предстои доставка от Siemens на 25 електрически мотриси, които ще се движат със скорост до 160 км/ч там, където железопътната инфраструктура позволява.Електрическите мотриси ще пътуват по всички дестинации, включително и по основните за жп системата ни, така наречените магистрални линии, от 2006 г. нататък. Така че за сега никакво пътуване до морето с влак От 2007ма може.. А и аз лично незнам железопътната инфраструктура да позволява движение с над 90км/ч където и да е. Нека някой запознат да се изкаже професионално по това Link to comment Share on other sites More sharing options...
XC^^The_Devil^^ Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 taka otkrivaneto na motrisi te v plovdiv priklu4i imam. snimkov material klipoove ot po4ti cqloto otkrivane na 2 te motrisi no za jalost nqma mqsto v wareza za da gi ka4a vednaga stom se osvodi mqsto ste gi ka4a i ste edit na posta s link kam tqh EDIT: taka zna4i eto i link kam snimkite i klipovete koito obe6tah da ka4a LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThE_UfO Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Така че за сега никакво пътуване до морето с влак От 2007ма може.. А и аз лично незнам железопътната инфраструктура да позволява движение с над 90км/ч където и да е. Нека някой запознат да се изкаже професионално по това Максималната скорост която може да се развие по сегашните линни е едва 90км/ч. колко ша му е билета на тва нещо от плд до варна? сигурно ша има разлика с тая на нормалния влак. А и по-бурзо ли ша се движи? 7 часа до варна е мно'о зле пък на мен ми се случва да ходя до там често Билета би трябвало да е на същата цена. Все пак въртре няма да ти сервират коафиорки по монокини, нито пък скоростта ще е различна :] Единствената разлика сигурно ще е че няма да друса по дупките Твойта до варна с влак е лесна, ами я питай шопите като ходят на море с влак, пътуват 1 ден Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jino_69 Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Железопътната инфраструктура позволява на места до 160 км/ч. Максималната скорост в страната в момента е 130 км/ч. И друсането като беше написано няма да се оправи то зависи от пътя не от влака. И така наттък и така нататък ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThE_UfO Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Железопътната инфраструктура позволява на места до 160 км/ч. Максималната скорост в страната в момента е 130 км/ч. И друсането като беше написано няма да се оправи то зависи от пътя не от влака. И така наттък и така нататък ... <{POST_SNAPBACK}> ЖП мрежата през 70-те години е изградена 95% от сегашния си вариант, тоест 6384км ЖП линии от които 4318км в текущ път. Преди 35 години автомобил не е вдигал 160кмч, камо ли остаряла ЖП технология от втората световна война. 160кмч, може да "вдигне" на трупчета влака :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
velvet_underground Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Абе,UFO,спри да говориш глупости.Автомобил не е дегал 160 преди 35 години..то и онези стълбове бяха жиците на мотрисата,която е дизелова,но ти я направи електричка Link to comment Share on other sites More sharing options...
botevbeerboys Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 ЖП мрежата през 70-те години е изградена 95% от сегашния си вариант, тоест 6384км ЖП линии от които 4318км в текущ път. Преди 35 години автомобил не е вдигал 160кмч, камо ли остаряла ЖП технология от втората световна война. 160кмч, може да "вдигне" на трупчета влака :] <{POST_SNAPBACK}> Приятелю пак се изказваш неподготвен.Човека ти казва,че пътя позволява тази скорост,а не че деиствително се достига.А за твое сведение до преди година бързите влакове достигаха на места скорост от 130 км/ч.Сега тази скорост е намалена на 100км/ч,заради вагоните,а не заради локомотивите.Повярваи ми аз ги карам Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Защо е намалена тази скорост? Сега вагоните са различни и то по-лоши след като не позволяват толкова висока скорост ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
botevbeerboys Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Защо е намалена тази скорост? Сега вагоните са различни и то по-лоши след като не позволяват толкова висока скорост ли? <{POST_SNAPBACK}> [/quote ами по принцип вагоните в България не са нови а рециклирани.Има специална комисия,която е решила,че скорост по-голяма от 100км/ч може да е опасна за движението и затова са я намалили. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railfan Posted January 23, 2005 Author Share Posted January 23, 2005 Мотрисата е супер! Аз съм се возил на предишния и модел в Германия, а тези двете наши още по-добри, даже са малко "бизнес клас" изпълнение! Казвам го като потребител, защото днес имах и удоволствието заедно с другите членове на Управителния съвет на Асоциацията да се повозим до София с новата мотриса! Да са ни честити! ето и още малко снимки: http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=358&AlbumId=4740 http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=523&AlbumId=4741 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 И аз съм се возил в по-стария модел в Германия. Там има дори и по къси, само половината на тоя откачена и така се движи Първото впечатление което ми направи беше че набира изключително бързо и има скорости. Може и тукашните дизелови локомотиви да имат, но поне не се чува или усеща като превключва, докато тези там които са regional bahn все едно се возиш на кола автоматик На ICE не съм се возил (тва е нещо като влак стрела) но ако доживея да се кача в такъв в България някой ден ще съм много доволен Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nevita Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 ima nqkoi mnogooooo stari imrasni vagoni na vlakove ( da ne kazvam celi vlkaove ) sega malko sa gi podnovili mi se struva i e po dobre no kolkoto pove4e po-novo i po- hubavo ima , tolkova po dobre Link to comment Share on other sites More sharing options...
velvet_underground Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Всъщност ICE не се движи с много по-голяма скорост от RB,почти като регионал експрес е,не мога да си обясня защо,но съм им разглеждал разписанията.Иначе в ICE е гот,аз се возих инцидентно,ама пък е дебело.Като пуснат мотрисите ще ида до Димитровград Аз се качих за доста кратко разстояние,билетът беше 18 евро,а с RE или RB беше към 6 :D/обърках влаковете-грешка от бързане,но поне не ме глобиха,а ми дадоха шанс да си купя билет/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Как така инцидентно ще дадеш сумати евро за да се качиш на ICE? Не си спомням вече за какви суми ставаше въпрос, съпоставено с обикновенните RB-та, но съм запомнил че бяха супер скъпи. Като ги гледах с колко заострени "муцуни" бяха ми се стори че ще трябва да са бая бързи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borum Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Тези мотриси са хубави,но да не стане като с рейсовете на Гърневски.От платени 23 да дойдат22 и парите за едната да изчезнат.Транспортният министър да мисли как да електрифицира всички дестинации щото дизела вече е 1.5лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 А той тока щото е без пари Едва ли на БДЖ нафтата им струва 1,5лв! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Готино е т`ва защото лека по лека ще се модернизираме в ЖП Транспорта,но много бързо тези две нови мотриси ще се превърнат в същото отвратително състояние,в което са старите ни влакове <{POST_SNAPBACK}> Мдаа. Преди да си модернизираме ЖП-то май трябва да си оправим селския манталитет в по-цивилизован. Представям си как някоя лелка с 2 чувала спанак и галоши с кал от току що напусната нива се пльоска в новата и чиста мотриса. Интерено какъв вид ще имат след 1 година. Предлагам някой да се качи с фотоапарат и да снима сега (седалки, тоалетни, интериор) и след една година пак. Ако не са изкъртили тоалетната и ако има работещи крушки и друга техника то на. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BapBapuHaT Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Abe nqkoi znae li koga pak 6te mojem da q widim tazi motrisa na Siemens. Mnogo mi e interesno a pyrwiqt pyt q iztyrwah 6oto ne bqh w pld. Are molq wi se, ako nqkoi ima info da pi6e edin PM ili otgowor tuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-Star Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 BapBapuHaT,някъде бях чел изказване на министър Василев,че най-късно до два месеца първите мотриси вече ще изпълняват редовни маршрути. Хора,оня ден спорихме с баща ми дали цялата линия София-Пловдив е електрифицирана.Аз съм останал с впечатлението,че не е изцяло на ток.Я някой по-осведомен да каже. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railfan Posted January 26, 2005 Author Share Posted January 26, 2005 Пловдив -София е електрифицирана от 40 години. Мотрисите ще се движат основно по второстепенните линии като Пловдив-Пещера, Пловдив-Съединение, както и по неелектрифицираните като Пловдив-Свиленград Link to comment Share on other sites More sharing options...
chem Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Kato se pritesniavate, 4e 6te vi blasakt i potiat mi po-dobre idi s avtobus a nai- dobre s kola s klimatik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.