Jump to content
BulForum.com

Първата жп мотриса SIEMENS DESIRO ще е в Пловдив


Railfan

Recommended Posts

Пичове,тая тема започва да намирисва :sick

Пич,що да намирисва бе.Това наистина е добре за България щом навлизат такива технологии.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

колко ша му е билета на тва нещо от плд до варна? сигурно ша има разлика с тая на нормалния влак. А и по-бурзо ли ша се движи? 7 часа до варна е мно'о зле пък на мен ми се случва да ходя до там често :)

Link to comment
Share on other sites

Цитати от news.bg

 

Новите дизелови мотриси ще пътуват по неелектрифицирани линии в страната. Те са и най-губещите за БДЖ, а освен това в тези градове няма алтернативен транспорт:

• Плевен – Черквица;

• Левски – Троян;

• Левски – Свищов;

• Силистра – Самуил – Каспичан;

• Варна – Добрич – Кардам;

• София – Кюстендил – Гюешево;

• Пловдив – Пещера;

• Пловдив – Съединение;

• Димитровград – Подкова;

• Пловдив – Димитровград – Свиленград.

 

Предмет на договора, който железниците ще сключат със Siemens, е и доставката на до 15 тривагонни и до 10 четиривагонни електрически мотриси.

Те ще бъдат доставени за нуждите на БДЖ от Siemens през 2006 г.

 

Предстои доставка от Siemens на 25 електрически мотриси, които ще се движат със скорост до 160 км/ч там, където железопътната инфраструктура позволява.

Електрическите мотриси ще пътуват по всички дестинации, включително и по основните за жп системата ни, така наречените магистрални линии, от 2006 г. нататък.

 

 

 

 

Така че за сега никакво пътуване до морето с влак :) От 2007ма може.. А и аз лично незнам железопътната инфраструктура да позволява движение с над 90км/ч където и да е. Нека някой запознат да се изкаже професионално по това :)

Link to comment
Share on other sites

taka otkrivaneto na motrisi te v plovdiv priklu4i imam. snimkov material klipoove ot po4ti cqloto otkrivane na 2 te motrisi no za jalost nqma mqsto v wareza za da gi ka4a vednaga stom se osvodi mqsto ste gi ka4a :D i ste edit na posta s link kam tqh

EDIT:

taka zna4i eto i link kam snimkite i klipovete koito obe6tah da ka4a

LINK

Link to comment
Share on other sites

Така че за сега никакво пътуване до морето с влак  От 2007ма може.. А и аз лично незнам железопътната инфраструктура да позволява движение с над 90км/ч където и да е. Нека някой запознат да се изкаже професионално по това

 

Максималната скорост която може да се развие по сегашните линни е едва 90км/ч.

 

колко ша му е билета на тва нещо от плд до варна? сигурно ша има разлика с тая на нормалния влак. А и по-бурзо ли ша се движи? 7 часа до варна е мно'о зле пък на мен ми се случва да ходя до там често

 

Билета би трябвало да е на същата цена. Все пак въртре няма да ти сервират коафиорки по монокини, нито пък скоростта ще е различна :] Единствената разлика сигурно ще е че няма да друса по дупките :) Твойта до варна с влак е лесна, ами я питай шопите като ходят на море с влак, пътуват 1 ден :P

Link to comment
Share on other sites

Железопътната инфраструктура позволява на места до 160 км/ч. Максималната скорост в страната в момента е 130 км/ч. И друсането като беше написано няма да се оправи то зависи от пътя не от влака. И така наттък и така нататък ...

Link to comment
Share on other sites

Железопътната инфраструктура позволява на места до 160 км/ч. Максималната скорост в страната в момента е 130 км/ч. И друсането като беше написано няма да се оправи то зависи от пътя не от влака. И така наттък и така нататък ...

 

ЖП мрежата през 70-те години е изградена 95% от сегашния си вариант, тоест 6384км ЖП линии от които 4318км в текущ път. Преди 35 години автомобил не е вдигал 160кмч, камо ли остаряла ЖП технология от втората световна война. 160кмч, може да "вдигне" на трупчета влака :]

Link to comment
Share on other sites

Абе,UFO,спри да говориш глупости.Автомобил не е дегал 160 преди 35 години..то и онези стълбове бяха жиците на мотрисата,която е дизелова,но ти я направи електричка

Link to comment
Share on other sites

ЖП мрежата през 70-те години е изградена 95% от сегашния си вариант, тоест 6384км ЖП линии от които 4318км в текущ път. Преди 35 години автомобил не е вдигал 160кмч, камо ли остаряла ЖП технология от втората световна война. 160кмч, може да "вдигне" на трупчета влака :]

Приятелю пак се изказваш неподготвен.Човека ти казва,че пътя позволява тази скорост,а не че деиствително се достига.А за твое сведение до преди година бързите влакове достигаха на места скорост от 130 км/ч.Сега тази скорост е намалена на 100км/ч,заради вагоните,а не заради локомотивите.Повярваи ми аз ги карам :woot :laughing:
Link to comment
Share on other sites

Защо е намалена тази скорост? Сега вагоните са различни и то по-лоши след като не позволяват толкова висока скорост ли?

Link to comment
Share on other sites

Защо е намалена тази скорост? Сега вагоните са различни и то по-лоши след като не позволяват толкова висока скорост ли?

[/quote

ами по принцип вагоните в България не са нови а рециклирани.Има специална комисия,която е решила,че скорост по-голяма от 100км/ч може да е опасна за движението и затова са я намалили.

Link to comment
Share on other sites

Мотрисата е супер!

Аз съм се возил на предишния и модел в Германия, а тези двете наши още по-добри, даже са малко "бизнес клас" изпълнение! Казвам го като потребител, защото днес имах и удоволствието заедно с другите членове на Управителния съвет на Асоциацията да се повозим до София с новата мотриса!

Да са ни честити!

 

ето и още малко снимки:

http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=358&AlbumId=4740

http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=523&AlbumId=4741

Link to comment
Share on other sites

И аз съм се возил в по-стария модел в Германия. Там има дори и по къси, само половината на тоя откачена и така се движи :) Първото впечатление което ми направи беше че набира изключително бързо и има скорости. Може и тукашните дизелови локомотиви да имат, но поне не се чува или усеща като превключва, докато тези там които са regional bahn все едно се возиш на кола автоматик :) На ICE не съм се возил (тва е нещо като влак стрела) но ако доживея да се кача в такъв в България някой ден ще съм много доволен :)

Link to comment
Share on other sites

Всъщност ICE не се движи с много по-голяма скорост от RB,почти като регионал експрес е,не мога да си обясня защо,но съм им разглеждал разписанията.Иначе в ICE е гот,аз се возих инцидентно,ама пък е дебело.Като пуснат мотрисите ще ида до Димитровград :D Аз се качих за доста кратко разстояние,билетът беше 18 евро,а с RE или RB беше към 6 :D/обърках влаковете-грешка от бързане,но поне не ме глобиха,а ми дадоха шанс да си купя билет/

Link to comment
Share on other sites

Как така инцидентно ще дадеш сумати евро за да се качиш на ICE? :) Не си спомням вече за какви суми ставаше въпрос, съпоставено с обикновенните RB-та, но съм запомнил че бяха супер скъпи. Като ги гледах с колко заострени "муцуни" бяха ми се стори че ще трябва да са бая бързи.

Link to comment
Share on other sites

Тези мотриси са хубави,но да не стане като с рейсовете на Гърневски.От платени 23 да дойдат22 и парите за едната да изчезнат.Транспортният министър да мисли как да електрифицира всички дестинации щото дизела вече е 1.5лв.

Link to comment
Share on other sites

Готино е т`ва защото лека по лека ще се модернизираме в ЖП Транспорта,но много бързо тези две нови мотриси ще се превърнат в същото отвратително състояние,в което са старите ни влакове

Мдаа. Преди да си модернизираме ЖП-то май трябва да си оправим селския манталитет в по-цивилизован. Представям си как някоя лелка с 2 чувала спанак и галоши с кал от току що напусната нива се пльоска в новата и чиста мотриса. Интерено какъв вид ще имат след 1 година. Предлагам някой да се качи с фотоапарат и да снима сега (седалки, тоалетни, интериор) и след една година пак. Ако не са изкъртили тоалетната и ако има работещи крушки и друга техника то на.

Link to comment
Share on other sites

BapBapuHaT,някъде бях чел изказване на министър Василев,че най-късно до два месеца първите мотриси вече ще изпълняват редовни маршрути.

 

Хора,оня ден спорихме с баща ми дали цялата линия София-Пловдив е електрифицирана.Аз съм останал с впечатлението,че не е изцяло на ток.Я някой по-осведомен да каже.

Link to comment
Share on other sites

Пловдив -София е електрифицирана от 40 години.

 

Мотрисите ще се движат основно по второстепенните линии като Пловдив-Пещера, Пловдив-Съединение, както и по неелектрифицираните като Пловдив-Свиленград

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...