Jump to content
BulForum.com

Server F1_99-02


Robi

Recommended Posts

e to kakvo ostana ja

 

noaids5lb.th.jpg.

 

Eто това време е без системи. Изключих сичко и сега отивам да го подобрявам че е с 5 сек по бавно от най доброто време на пистата. Ако искаш може да се пробваме без системи ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Абе стига с тия лиги и нз си кви шампионати. Дайте да се хванем някоя вечер на писта избрана чрез гласуване и със базови правила да си направим едно забавно състезание, в което да се видим кой какво може.... Заинтересовани има ли?

Link to comment
Share on other sites

Абе стига с тия лиги и нз си кви шампионати. Дайте да се хванем някоя вечер на писта избрана чрез гласуване и със базови правила да си направим едно забавно състезание, в което да се видим кой какво може.... Заинтересовани има ли?

 

От кога искам да те пробвам ако знаеш. Казвай и да се пробваме. Казвате със или без системи. С приравнени коли към Ферари освен ако не сте върли фенове на на тима на който симпатизирате и не искате да приравните.

 

Лепер, подобри го тва време(от горния пост) че да имам стимул. :)

Link to comment
Share on other sites

От кога искам да те пробвам ако знаеш. Казвай и да се пробваме. Казвате със или без системи. С приравнени коли към Ферари освен ако не сте върли фенове на на тима на който симпатизирате и не искате да приравните.

 

Лепер, подобри го тва време(от горния пост) че да имам стимул. :)

 

Вие с Mazata се специалисти по квалификации. Искам да ви хвана на състезание с 60-70 обиколки :devil

 

Играем само със Stability, Traction Control и ако някой от вас иска Auto Shifting. Аз държа само на първите 2. Казвате кога и почваме :D

Link to comment
Share on other sites

Вие с Mazata се специалисти по квалификации. Искам да ви хвана на състезание с 60-70 обиколки :devil

 

Играем само със Stability, Traction Control и ако някой от вас иска Auto Shifting. Аз държа само на първите 2. Казвате кога и почваме :D

 

Ок бре. Аз до сега тествах сетъпи и каранне без системи. Ще се справя с тия двете. Ама за разлика от последния път когато играхме сега имам волан

Link to comment
Share on other sites

.

 

finfthelimit3iw.th.jpg

 

Това са времената които съм сътворил на сезон 2004.

 

Нарочно се самоцитирам. Лепер виж тия времена. Няма скрито покрито, но признавам че МазатаБг е Факир на тоя силвер бе да му се невиди. И без системи и пак не мога да го стигна :(

Link to comment
Share on other sites

Нарочно се самоцитирам. Лепер виж тия времена. Няма скрито покрито, но признавам че МазатаБг е Факир на тоя силвер бе да му се невиди. И без системи и пак не мога да го стигна :(

 

Той е факир, ама последните 2 пъти го бия точно там в състезанието :D

Link to comment
Share on other sites

Той е факир, ама последните 2 пъти го бия точно там в състезанието :D

 

E тва ми трябва да го чуя. Щото вика ще пада под 1:10 а аз максимум правя 1:11:6 и то без тунджа. И си викам нямам шанс там. Иначе сеха на Германия изпрасках 1:08:8

 

germani7hw.jpg

Link to comment
Share on other sites

на някой добър човечец, ако му се занимава да нахвърля малко инфо за настройките по болида, ще съм му много благодарен, понеже не ги разбирам много :bgrin: имам предвид с по 1-2 изречения да напише кое за какво е, кога трябва да се слагат твърди/меки гуми и т.н. пък като задобрея малко повече ще се включа и аз при вас :punk

Link to comment
Share on other sites

на някой добър човечец, ако му се занимава да нахвърля малко инфо за настройките по болида, ще съм му много благодарен, понеже не ги разбирам много :bgrin: имам предвид с по 1-2 изречения да напише кое за какво е, кога трябва да се слагат твърди/меки гуми и т.н. пък като задобрея малко повече ще се включа и аз при вас :punk

 

Не искам да те отказвам но аз от вече 2 години играя почти само Ф1. Преди да имам тоя комп играх ГП2 от 94 година преди това една от 88-ма. Общо взето имам много навъртяни обиколки. А за настройките освен ако не знаеш ТЕХНИЧЕСКИ АНГЛИЙСКИ или на зула по друг начин не можеш да си ги направиш сам. То има за скорости окачване гуми спирачки двигател аеро и то по няколко настройки за тях. Височина на болида абе много са.

www.findthelimit.com Регни се там. Влез в TABLE. И там си намери сетъпи и си свали и тествай. :). Организирайте едно състезание и ще се дръпнем. :):):)

Link to comment
Share on other sites

ами и на английски да е няма проблеми :D аз нямам идея примерно ако сложа твърди гуми каква ще е реакцията на болида, това се отнася и за всяка друга настройка :) сега ще разгледам сайта който си дал, във форума намерих обяснения за телеметрията надявам се и за другите настройки да има по нещичко :) иначе не ме отчайваш, на мен ми е ясно, че доста обиколки трябва да навъртя за да стана що годе добър на всички писти :pirate

Link to comment
Share on other sites

ами и на английски да е няма проблеми :D аз нямам идея примерно ако сложа твърди гуми каква ще е реакцията на болида, това се отнася и за всяка друга настройка :) сега ще разгледам сайта който си дал, във форума намерих обяснения за телеметрията надявам се и за другите настройки да има по нещичко :) иначе не ме отчайваш, на мен ми е ясно, че доста обиколки трябва да навъртя за да стана що годе добър на всички писти :pirate

 

Абе не могат да се обяснят всички настройки с една дума, но гледай Ф1, Иван Тенчев специално казва много полезни неща. Най-трудното в играта е окачването. Играя ги от сума време, но още не мога да се науча да си го настройвам и използвам готовите настройки. Но останалото е лесно.

RPM Limiter - то си е ясно...ограничава оборотите на двигателя. Колкото повече - толкова повече мощност и по-малко издръжливост и респективно обратното.

Engine Brake Map - ефектът е същия като от лимитера.

Преден и заден спойлер са за прилепянето към пистата. В зависимост от правите и завоите се задават различни стойности. На бързи писти - по-малки, а на бавни по-големи. Ако обаче вдигнеш предното крило много се получава свръхзавиване, което е неприятно.

Имаш и баланс на масите, това също донякъде играе роля за това, дали колата ти ще недозавива или свръхзавива.

Имаш ъгъл на завиване - ясно за какво е...

При спирачките предполагам ти е известно...разпределя се спирачното усилие на предна/задна ос. Гледай на пистите, които са по-тежки за спирачките или бавните (Монако) Brake Duct Size да ти е повечко, че ще им видиш сметката :D Между другото докато караш можеш да видиш температурите на спирачките, водата и маслото. Това ще те ориентира. Гледай температурата на спирачките да не се качва над 1000-1100 градуса на най-тежкото спиране на пистата. На дълги състезания не увеличавай общото спирачно усилие над това, което е зададено, щото се стопяват преди края на състезанието и оставаш без спирачки...

Налягането на гумите - когато са по-напомпени си по-бърз, но с по-неустойчива на завоите кола, съответно обратното... Но не ги прави прекалено меки, че понякога се получават и нежелани ефекти.

За други неща не се сещам. Ако имаш конкретен въпрос - питай, може и да знам отговора :)

 

едит - Гледай как ти загравят гумите. Трябва навсякъде температурата да е близка (имам предвид във всички части на гумата). Ако това не е така, значи колата стъпва основно на някоя част и сцеплението логично се намалява. Има един единствен показател в настройките, който се измерва с degrees. От него променяш, докато се оправи работата. Между другото това с ъгъла понякога помага и като имаш нестабилна предница на разни криви писти като Спа и Нюрбургринг. Пробвай да увеличиш ъгъла. Целта е предните гуми да станат ей така / - \ :D

Link to comment
Share on other sites

ами и на английски да е няма проблеми :D аз нямам идея примерно ако сложа твърди гуми каква ще е реакцията на болида, това се отнася и за всяка друга настройка :) сега ще разгледам сайта който си дал, във форума намерих обяснения за телеметрията надявам се и за другите настройки да има по нещичко :) иначе не ме отчайваш, на мен ми е ясно, че доста обиколки трябва да навъртя за да стана що годе добър на всички писти :pirate

 

Начи кво да ти кажа. С твърди гуми караш повече без да се износват. Но губиш като чисто време в една обиколка с малко. С меки гуми винаги тествам и карам аз. А заради тоя сайт дето ти го дадох карам и без гориво за да правя по до-добри времена. АКо забележиш из таблиците за сезон 2004 версия 1.5 аз водя хорото сред българите. Едно аверче пък има 6 рекорда на пистите през сезон 2000 и той е Пловдив. Относно наколона на гумите към шасито. C(h)AMBER май се води. Давай ги с по голям наклон. Зависи къв караш си. Дали искам балансиран кола с повече ъндер или оуверстиъринг. Аз карам бетонирана предница и по шавлива задница. Почти на всяка писта предното крило се дава на 50 а задното според това дали е бърз или бавна дали търсиш скоросъ или грип. Много се играе с дифереренциалите и анти-ролбаровете както и с окачването наколата и наколона на задницата спрямо предницата. Тук обаче идва момента да разбираш как действат в куп тия компоненти и кое как влияе върху другите. Аз съм не компетентен и не мога да ти помогна. Знам какво трябва да стане, но не знам как да го напря. За тва слвалям сетъпи от сайте и от нета като цяло. Има един тип КИМСТЕР. аз карам с негови сетъпи. ДОколкото разбрах той прави и част от модовете за играта. ДАно съм ти помогнал. НО сеъпите не са толко вълшебни и работят най добре при човека който ги е правил Аз например си скъсвам задника от каране и съм с около 1,5 до 2 сек по слаб от човека който е правил сетъпите. За въпросния Кимстер става въпорс. Основното е добър сетъп, който да ти допада и много тренировки.

А да и карай с МЕКИ ГУМИ. За дъжд ползвай ИНЕТЕР, за МОНСУУН - WET :laughing:

 

Leper има нещо. Дай си оборотите на МАКС и радиаторите на МАКС и няма да имаш проблем дори и в БАХРЕЙН. Там само със спирачките можеш да сгафиш

 

Абе не могат да се обяснят всички настройки с една дума, но гледай Ф1, Иван Тенчев специално казва много полезни неща. Най-трудното в играта е окачването. Играя ги от сума време, но още не мога да се науча да си го настройвам и използвам готовите настройки. Но останалото е лесно.

RPM Limiter - то си е ясно...ограничава оборотите на двигателя. Колкото повече - толкова повече мощност и по-малко издръжливост и респективно обратното.

Engine Brake Map - ефектът е същия като от лимитера.

Преден и заден спойлер са за прилепянето към пистата. В зависимост от правите и завоите се задават различни стойности. На бързи писти - по-малки, а на бавни по-големи. Ако обаче вдигнеш предното крило много се получава свръхзавиване, което е неприятно. Имаш и баланс на масите, това също донякъде играе роля за това, дали колата ти ще недозавива или свръхзавива.

Имаш ъгъл на завиване - ясно за какво е...

При спирачките предполагам ти е известно...разпределя се спирачното усилие на предна/задна ос. Гледай на пистите, които са по-тежки за спирачките или бавните (Монако) Brake Duct Size да ти е повечко, че ще им видиш сметката :D Между другото докато караш можеш да видиш температурите на спирачките, водата и маслото. Това ще те ориентира. Гледай температурата на спирачките да не се качва над 1000-1100 градуса на най-тежкото спиране на пистата. На дълги състезания не увеличавай общото спирачно усилие над това, което е зададено, щото се стопяват преди края на състезанието и оставаш без спирачки...

Налягането на гумите - когато са по-напомпени си по-бърз, но с по-неустойчива на завоите кола, съответно обратното... Но не ги прави прекалено меки, че понякога се получават и нежелани ефекти.

За други неща не се сещам. Ако имаш конкретен въпрос - питай, може и да знам отговора :)

 

едит - Гледай как ти загравят гумите. Трябва навсякъде температурата да е близка (имам предвид във всички части на гумата). Ако това не е така, значи колата стъпва основно на някоя част и сцеплението логично се намалява. Има един единствен показател в настройките, който се измерва с degrees. От него променяш, докато се оправи работата. Между другото това с ъгъла понякога помага и като имаш нестабилна предница на разни криви писти като Спа и Нюрбургринг. Пробвай да увеличиш ъгъла. Целта е предните гуми да станат ей така / - \ :D

 

Това симулира кривата на мощността. Аз мисля че не е от голямо значение.

Напротив. Мен това ме кефи много. То се компенсира с анти ролбарите до колкото знам. И става гот.:)

Винаги на МАКС ако не искаш проблеми :)

 

Иначе за телеметрията. Разгледай я. Дава хубави криви на сичко. Все едно си пилот и инженер едновременно. Има РИАЛ ТАЙМ. Сиреч гледаш си обиколката как си я направил. Телемтрията показва сичко. Ама ако я гледаш може сърцетуп да получиш с толкова много криви.:)

Link to comment
Share on other sites

kaji mi koga igraete

 

pak vzemete si svalete chamcar seriite ot racesimulations.com

 

Ами в неделя караме ама то е за лигата ни. Иначе през седмицата почти не караме в МУЛТИ. Ако стане нещо случайно иначе само в неделя. А това горе си е в сайта за рекордите. Иначе аз имах 5, 6 мода за Ф1 и никой от тях не играя само ФОРМУЛА 1

Link to comment
Share on other sites

pusni njakoja 2005 az sam gotov kaji parola

 

2005 не карам. Това е най-противния ми МОД. ДОкато не излезнат сетъпи за него няма да го карам че може и след това да не го карам :sick

Link to comment
Share on other sites

AGOP4O izviniavai не исках така да стане, Ако сега си свободен има игра. Име и пасс съшите както предните. На сезон 2004. НЕ знам що имаше загряващя обиколка. Другата седмица съм по айляк и ще напрфавим игра обещавам ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...