MiG-23 Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 Купувам кабел за този Самсунг с единствено условие да работи Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacy Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Няма да бъдеш доволен от кабела купи си инфра ред за този телефон повечето кабели са прецакани. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiG-23 Posted December 31, 2004 Author Share Posted December 31, 2004 Имам инфраред но PC то дори не опознава че срещу него има GSM. Разпитах и се оказа, че повечето телефони E700-715 и S500 имат големи проблеми по темата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIRTUALMANCHO Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Имам инфраред но PC то дори не опознава че срещу него има GSM. Разпитах и се оказа, че повечето телефони E700-715 и S500 имат големи проблеми по темата. <{POST_SNAPBACK}> Ima specialna programa za tozi telefon trqbva da polzva6 neiq,i az sam na mnenieto na kyci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacy Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Az sym ka4val snimki i melodii na takyv telefon ifrared i vsi4ko beshe normalno svali si driverite ot samsungmobile.com (maj taka beshe sajta) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiG-23 Posted December 31, 2004 Author Share Posted December 31, 2004 Най добрия резултат, който съм постигнал с три модела инфраред портове е само в един то случайте да опознае GSMa. На като тръгна да префвърлям нещо и до там. Ако някой има такъв порт, който да работи с S500 можем да ги разменим с моя и ако трябва нещо ще доплатя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.