Jump to content
BulForum.com

AGP Kontroler


Hard

Recommended Posts

AGP versia 2.00

AGP status razre6eno

AGP ustroistvo S3 ProSavageDDR(86c420)

Razmer na prozoreca 128MB

Iskam da promenia razmera na prozoreca .Kagete kak i kolko

Pri4inata e 4e razmerat na AGP prozoreca e pove4e ot polovinata razmer na

sistemnata pamet

Link to comment
Share on other sites

Най-добрия избор за теб за прозореца е 64 МБ, от повече няма смисъл. Имай предвид, че тази памет не се използва постоянно, а дори и много рядко, и при наличие на поддръжка от софтуера в частност ОС.

Т.е. тези мегабайти си се използват нормално докато не се изискат от системата за графика.

Става от BIOS, поразрови се в настройките, ще го видиш някъде.

Link to comment
Share on other sites

остави си го така , той трябва да е 2пъти по-голям , не слушай AIDA , EVEREST поне за това :) .

Иначе от BIOS намираш AGP Aperature Size и го намаляш , на колкото искаш :)

Link to comment
Share on other sites

1 kak da nameria bios ili poto4no kade dago tarsia

2 Drugata pri4ina da promeniam nastroikite e za6toto poniakoga kogato

startiram niakoia po tegka programa kompa se restartira .Pravi si disk chech

i posle izpisva saob6tenie 4e gre6kata idva ot S3 ProSavageDDR(86c420)

Link to comment
Share on other sites

Ами в биоса се влиза като реснеш компа и помпиш 'дел' или "делет"...Ама по-добре не пипай много ако нищо не разбираш(е то щом нз къде е:)Поздрав

Link to comment
Share on other sites

AGP Aperture Size (MB) - определя размера на AGP апертурата. Апертурата е част от диапазона на адресираната памет на PCI (PCI memory adress range), използвана като адресно пространство за графичната памет и определя максималното количество RAM-памет, резервирана от графичната карта за съхранение на текстури. В най-общия случай апертурата се определя по следния начин: максималното количество използваема AGP памет X 2 плюс 12MB. Това значи,че максималното количество използваема AGP памет е по-малко от половината от размера на AGP апертурата, защото системата се нуждае от AGP памет (която не е кеширана) плюс равно количество записана комбинирана област памет и още 12MB за виртуално адресиране. Това е адресно пространство, а не физическа памет, която е използвана. Физическата памет се разпределя и освобождава динамично само при заявка на Direct3D за "създане 7на не-местна повърхност" (create non-local surface). Повърхностите се създават първо в локалната видеопамет и когато я заемат изцяло създаването им продължава в заделеното за това количество RAM-памет (апертурата). Употребата му е автоматично оптимизирана за всяко приложение и не се използва освен ако не е нужно. Ако видеоадаптера е оборудван с малко видеопамет, размера на апертурата трябва да се увеличи до не повече от половината от размера на системната RAM-памет, в противен случай трябва да се намали (но да не бъде по-малко от 16 MB за гарантиране на безпроблемната работа на видеоадаптера), тъй като безпричинното заделяне на огромно количество памет няма да повиши бързодействието на видеосистемата. Препоръчителните стойности са в диапазона 64 MB - 128 МB. Увеличаването на размера над 128 MB не води до прираст в производителността, а намаляването и под 64 MB обикновено води до намаляване на бързодействието. 

 

Това е според кака Нина :)

Link to comment
Share on other sites

сега пише че е Enabled, обаче само под ХР. под 98 не е enabled и пише че картата е 32 мб, Под ХР като е енаблед картата е 64 мн, обаче блокират игрите

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...