Jump to content
BulForum.com

Benzin VS. TDI


mi6o_

Kakvo predpo4itate  

126 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Аха, ама цените колкото и да се качват дизеловите двигатели пак си горят два пъти по-малко.Айде сметни колко е 10х 1.50 и колко е 5х1.25-1.30. Пък и А92 и лада да имах сигурно нямаше да го харесва...Има и друг момент, нафта по левче се намира сравнително лесно, така че си е баш евтиния.

Тойота Ярис гори приблизтелно 2.5 на сто нафта.Как е ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply
Аха, ама цените колкото и да се качват дизеловите двигатели пак си горят два пъти по-малко.Айде сметни колко е 10х 1.50 и колко е 5х1.25-1.30. Пък и А92 и лада да имах сигурно нямаше да го харесва...Има и друг момент, нафта по левче се намира сравнително лесно, така че си е баш евтиния.

Тойота Ярис гори приблизтелно 2.5 на сто нафта.Как е ?

2,5 айде събуди се!

 

EDIT: И защо намесвате американската армия!? Дизелът се предпочита за камиони, автобуси и пр., понеже двигателите издържат много повече от бензинките! Това е така защото, работят на близо два пъти по-ниски обороти (зависи). Един автобус например спокойно минава 1 000 000 км без значителни ремонти (но оперира при 1500-2000 оборота)!

 

КПД на дизелов - ~45%

КПД на бензинов - ~35%

КПД на електромотор - ~98%

 

Разбира се има и изключения!

 

EDIT: 2.5 разход има само при хибридите (и то при добрите)!

Link to comment
Share on other sites

И кво?Като минава на дизел да не значи че дизела е по-хубав???Я са стегни и се запитай съвсем сериозно защо? Може би защото е по-евтин, а US army е с Хамвий.примерно.

 

Дизела има по-дълъг живот на работа, по-прост е за поддръжка при полеви условия, по-малко чаркови има и другото предимство е, че е много по-малък от бензина на размери. :D

Link to comment
Share on other sites

Дизела има по-дълъг живот на работа, по-прост е за поддръжка при полеви условия, по-малко чаркови има и другото предимство е, че е много по-малък от бензина на размери. :D

Напротив дизела е по сложен откъм изпълнение! Затова е обикновено и по-скъп!

Link to comment
Share on other sites

Аз съм за HDI на Пежо 406 може и 407 или 607.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм за HDI на Пежо 406 може и 407 или 607.

Карал съм 206 1.4HDI.....ахахахахахх, голям майтап беше! Само да се похваля, че вартбурга ми го дъпраше :D

Link to comment
Share on other sites

US армията минава на дизел защото трудно се вьзпламенява! Имам Golf II GTD и веднага бих го сменил за бензин.P.S.Кьде е тая нафта за левче , дайте да си взема?

Link to comment
Share on other sites

US армията минава на дизел защото трудно се вьзпламенява! Имам Golf II GTD и веднага бих го сменил за бензин.P.S.Кьде е тая нафта за левче , дайте да си взема?

недей издава фронта и моя е същия проблеми ли имаш ,нещо?А нафта излиза ама е на момента

Link to comment
Share on other sites

US армията минава на дизел защото трудно се вьзпламенява! Имам Golf II GTD и веднага бих го сменил за бензин.P.S.Кьде е тая нафта за левче , дайте да си взема?

 

Като си вземеш ДДС-то иначе другото място е на границите на БГ - там има безмитна и е 36 eu/c

 

П.С - Те безмитната я пишат само за камиони ,ама и с кола ако си минаваш (почти винаги)

 

А по темата - дизела е според мен по-добре !

А до въпроса с вървенето ,не мисля че бензиновите вървят повече от новите дизели помпа-дюза !

Link to comment
Share on other sites

Дизела има по-дълъг живот на работа, по-прост е за поддръжка при полеви условия, по-малко чаркови има и другото предимство е, че е много по-малък от бензина на размери. :D

 

Искаш да ми кажеш, че дизелов двигател се потдържа по-просто от бензинов???То сигурно и за тва ремонта е "по-евтин" нали??? Тва според теб дизел или бензин е?Аз ще ти кажа че е бензин.2000куб, а може и малко нагоре, не съм сигурен.Голям ли ти изглежда???

57.Chevy.Engine.1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ами виж mi6o като оставим турбото настрана,дизела се нуждае от два пъти по-голяма компресия от бензина и от там като се почне клапани,сегменти разпределителни валове.Ти за какво мислиш всички по-стари дизели тракат като трактор.А като му падне компресията на дизела няма да ти казвам как се пали сутрин,особено зимата.

И както са ми казвали хора дето са навътре в нещата:стар дизел се купува зимата

Иначе бъдещето е във водородните и електрическите автомобили.Като електрическите бият бензиновите и дизеловите по почти всички показатели.

 

Ami az pak 6te ti kaja edin trik za to4no tova palene zimata ako e tolkova problemno ima edni fast start sprei4eta deto se pruska malko predi da go zapali6 i posle pali vse edno e zagrial:) i ne sa mn skupi4kki ot sort ana 5 lev4eta. I naistina star diesel se kupuva zimata i to sutrin kogato o6te ne go e napeklo slunceto :).A ina4e zatova sam saglasen 4e :водородните и електрическите автомобили.Като електрическите бият бензиновите и дизеловите по почти всички показатели.

Link to comment
Share on other sites

според мен праат дизел само щото е по-евтин

Как бе, откъдето и да го погледнеш е по-скъп и сложен, само горивото му е по-евтино :)

Link to comment
Share on other sites

Аре стига сте говорили глупости. Дизела в Европа вече не се търси поради сумати причини. Само вие не ги знайте, за да ви ги обеснявам сега. Те затова дизеловите коли вървят по евтино от бензиновите. Щото са много хубави. Имаха едно единствено предимство, че дизела беше евтин, а сега е равен на бензина. Аз имам италиянски автомобил Фиат Типо фул екстри без кожен салон 75 коня пълна инжекция и ми гори градско около 5,9-6,5 бензин взависимост от условията. И на всеки дизелов автомобил му показвам среден пръст. А извън градско при скорост от 160 км/ч ми гори около 9,6-10 литра. А сега ми говорете за дизел. Като не разбирате вземете автокаталога от миналата или по-миналата година, за да видите, че производителите на автомобили намалят дизеловите си гами. Разбирачи : :devil

Link to comment
Share on other sites

И наистина колко са полезни за околната среда нафтените изпарения.

 

Една планета имаме, да земем да се замислим малко :)

Link to comment
Share on other sites

И наистина колко са полезни за околната среда нафтените изпарения.

 

Една планета имаме, да земем да се замислим малко :)

Спокойно :D до 50-тина години няма да остане и капка петрол на земята, така че можем да сме спокойни за планетата поне в това направление :D :)

Link to comment
Share on other sites

Аре стига сте говорили глупости. Дизела в Европа вече не се търси поради сумати причини. Само вие не ги знайте, за да ви ги обеснявам сега. Те затова дизеловите коли вървят по евтино от бензиновите. Щото са много хубави. Имаха едно единствено предимство, че дизела беше евтин, а сега е равен на бензина. Аз имам италиянски автомобил Фиат Типо фул екстри без кожен салон 75 коня пълна инжекция и ми гори градско около 5,9-6,5 бензин взависимост от условията. И на всеки дизелов автомобил му показвам среден пръст. А извън градско при скорост от 160 км/ч ми гори около 9,6-10 литра. А сега ми говорете за дизел. Като не разбирате вземете автокаталога от миналата или по-миналата година, за да видите, че производителите на автомобили намалят дизеловите си гами. Разбирачи : :devil

Ти се изказа дизеловите коли били по евтини!!!Дрън дрън да не би нета да не ти работи влез ориентирай се ,чак и аз проверих да се уверя толкова сигурен ми прозвуча.В грешка си

1.9 SDI, дизел, цена: 16350.00 лв (с ДДС)

1.4, бензин, цена: 15450.00 лв (с ДДС)

1.4TDI PD, дизел, цена: 17670.00 лв (с ДДС

volkswagen polo

Link to comment
Share on other sites

И наистина колко са полезни за околната среда нафтените изпарения.

 

Една планета имаме, да земем да се замислим малко :)

 

Колкото и да ти е чудно дизелите са по-екологични, защото както беше казано вече около 100тина път горят по малко. по-мако горене - по-малго изгорени газове сеш' ли се? проблема им е само в твърдите частици, които въщност представляват само прах. , който пък лесно се сляга и се отмива с дъжд. докато бензините произвеждат една камара сероводороди и ароматни въглеводороди, дето разказват играта на всичко живо наоколо

 

@deathzone. точно пък с тва типо ще ми покажеш среден пръст на дизела ама друг път! да не говорим че съм карал дизели с по 150-160 км/ч по магистралата при разход под 5 л/100. и освен това производителите никак не намаляват дизеловите гами амаи напротив. не знам кво си чел и кво си гледал но доста грешиш. гамата на дизеловите мотори непрекъснато се разширява във всички марки. Колкото за въпроса за спортни дизелови автомобили - има БВМ Z9, има разработки на Лотус (да, точно англичаните с бензиновите роудстъри), Волксфаген бяха направили Голф 3 ТДИ Кит Кар, и си имаха даже вътрешномарков шампионат за един или два сезона, където той се представи доста добре срещу ГТИ-тата. Единствения им проблем е по-голямата маса на двигателя и оттам повишението на общото тегло на автомобила.

И ми омръзна да слушам колко по-комлицирани били дизелите. Тая технология доскоро изобщо не се развиваше и двигателите стояха на ниво от 50-те и 60-те години. през тва време на бензините им се случиха една камара случки от инжекционите до променливо газоразпределение, през компютърно управление на дюзите и т.н. Дизеловата технология тепърва ще се развива и затова досега не беше конкурентноспособна като динамични характеристики.

Link to comment
Share on other sites

Ти се изказа дизеловите коли били по евтини!!!Дрън дрън да не би нета да не ти работи влез ориентирай се ,чак и аз проверих да се уверя толкова сигурен ми прозвуча.В грешка си

1.9 SDI, дизел, цена: 16350.00 лв (с ДДС)

1.4, бензин, цена: 15450.00 лв (с ДДС)

1.4TDI PD, дизел, цена: 17670.00 лв (с ДДС

volkswagen polo

 

По евтина им е поддръжката.

Link to comment
Share on other sites

Не съм съгласен само за евтината поддръжка на дизелов агрегат! Избиваш си от малкия разход на гориво и от това, че все още нафтата е по-евтинa от бензина. Но това важи само, ако трябва да сравняваме чисто-нови коли. При стари коли това предимство се губи донякъде, ако трябва често да ремонтираш и сменяш това-онова: частите са по-скъпи от тези на бензиновия автомобил. Но, ако си караш кротичко ти излиза по-евтино.

Link to comment
Share on other sites

Малеееее повече глупости не бях чел! Някой хора тука май не са виждали кола на живо :angry1 !!!!

1. Поддръжката на дизела е ПО-СКЪПА!

2. Един дизелов автомобил е ПО-СКЪП и нов и втора употреба!

3. Дизеловия двигател е много по СЛОЖЕН!!!

4. Дизеловия двигател е много по ТЕЖЪК !!!

 

Това не значи че бензина е по добър или не... просто пояснявам ЕЛЕМЕНТАРНИ работи на хора дето не знаят как става даже възпламеняването на нафтата , а твърдят ПЪЛНИ глупости!!!!

 

 

@Deathzone - а такива като почнат да говорят глупости!!!! И сигурно тоя разход ти го дава зимата при пълна газ нали... хахаххахахаа :)

Link to comment
Share on other sites

Аре стига сте говорили глупости. Дизела в Европа вече не се търси поради сумати причини.

 

Не се търси ама има да чакаш - явно още май не си излизал от България !

Иди ,разходи се из Европа погледай новите коли и после пак ела да кажеш че дизел се кара по-малко от бензина !

 

А това с горенето 5 - 6 на 100 градско на бензин - има детска градина - там може и някой да ти се върже !

 

То дизел не гори толкова градско ,а бензин :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...