Jump to content
BulForum.com

Benzin VS. TDI


mi6o_

Kakvo predpo4itate  

126 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Haide da vidim koe e po-dobro i koga .Moeto li4no predpo4itanie za TDI i pri4inite sa nqkolko

1.Ikonomi4nost

2.DVoino po-malko predavatelno 4islo

3.Kefi me ravnomernoto trakane na dizelqka:P

4.EVtina poddrujka.

 

p.s haide nqkoi razbira6t da s eizkaje za tova koq kola se durji po dobre po vertikalen naklon tdi ili benzin poneje imahme tuka edin spor s Shiro

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Хаххахах, не могат да се сравняват според мене. И двете си имат добри и лоши страни, зависи какво искаш от един автомобил!!! Икономичност, динамика, мощност.....

 

EDIT: Ако имам пари никога не бих карал дизел :punk

Link to comment
Share on other sites

С това не съм съгласен

Dobre koe ne mu e vqrnoto to zavisi de na bmw dieselite izob6to ne sa evtini za poddrujka kakto ina mercedes no drugite?koe im e skupoto to4no?

Link to comment
Share on other sites

Аз съм с две ръце за бензина.Това обаче не е никакъв критерий,де!Просто бензиновите двигатели са много по-динамични от дизеловите(баща ми все ми обяснява защо е така,ама аз така и не разбрах де).Ако искате екшън-бензин.Ако искате комфорт и икономия-дизел.

 

Само да кажа на всички,които ще кажат,че новите TDI-ки дърпали колкото бензините:да,ама не и колкото Т-бензините.Правете разлика,защото трябва да се сравняват еднакви типове двигатели,а не единият да е с турбо,а другият без!

Link to comment
Share on other sites

Само да кажа на всички,които ще кажат,че новите TDI-ки дърпали колкото бензините:да,ама не и колкото Т-бензините.Правете разлика,защото трябва да се сравняват еднакви типове двигатели,а не единият да е с турбо,а другият без!

Много относителноооооооо, а пък дизела не се доближава, а е на пъти зад Т-бензина. Да не говорим, че новите бензини постигат над 100hp/1000cc (с турбо или компресор още ~40). Айде сравнявайте мощности!? Въпреки че КПД на дизела по принцип е с 10% по-високо!

Link to comment
Share on other sites

Много относителноооооооо, а пък дизела не се доближава, а е на пъти зад Т-бензина. Да не говорим, че новите бензини постигат над 100hp/1000cc (с турбо или компресор още ~40). Айде сравнявайте мощности!? Въпреки че КПД на дизела по принцип е с 10% по-високо!

 

Е аз това казвам де!Нещо не си ме разбрал.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм за ток!

Некъв японец измислил по-бърза кола от Порше с ток. Зарежда 24 часа за 500 мили.

 

Абе за японци и ток не знам, ама аз съм за бензина!

По-динамичен двигател

По-мощен двигател (по принцип)

По-яко мърка като му дигнеш оборотите

Link to comment
Share on other sites

Dobre koe ne mu e vqrnoto to zavisi de na bmw dieselite izob6to ne sa evtini za poddrujka kakto ina mercedes no drugite?koe im e skupoto to4no?

 

Като ти се скапе дизеловият двигател така ще ти се изтъни джоба за да си го оправиш, че лошо да ти стане :) . Тъй че това за евтината им поддръжка абсолютно не е вярно.

Иначе дизелът навлиза все по масово на пазара. Смятам дори, че до няколко години броят на дизеловите и бензиновите двигатели ще се изравни. А до това, че бензиновият двигател и по-мощен - много зависи.

Тендинцията да се правят все повече дизели е породена от това, че бензиновият двигател няма накъде повече да се осъвършенства...

 

П.С. Видях на магистралата едно БМВ 7-ица дизеляк.. направо летеше!

Link to comment
Share on other sites

А до това, че бензиновият двигател и по-мощен - много зависи.

Тендинцията да се правят все повече дизели е породена от това, че бензиновият двигател няма накъде повече да се осъвършенства...

 

П.С. Видях на магистралата едно БМВ 7-ица дизеляк.. направо летеше!

Е аз не ти говоря да сравняваш двигател 1300куб бензин с 2500куб дизел например! Сравнявай двигатели с равни показатели. А за усъвършенстването ша видим до къде ще я докарат с дизела. Ама ако искаш тръпка и скорост, както и пъргавина-тогава определено БЕНЗИН!!!Не вярвам че нещо ще замести мъркането на бензинов двигател 2500куб при 7000об/мин!!!

Link to comment
Share on other sites

Тоя 2500 кубиков двигател ако ще го караш да мърка на 7000 оборота нали се сещаш каква заплата трябва да взимаш за да го изхранваш ? Аз лично съм За дизеловия двигател, ако е японски или в френското 306.Някой ако е карал тоя турбо дизел на пежото знае за какво става въпрос.

Link to comment
Share on other sites

забавни сте.

"мъркане" на бензин при 7000об/мин ???! ебати мъркането дето ще ми чупи ушите.

аз съм си фен на дизела и не съм дърт както опитват да ми обясняват в някои от предишните постове.

бензина е по-мощен ама за изключително тесен интервал от обороти на двигателя - примерно за БВТата - между 5500 и 6000 об/мин, които пък са в червената зона. Въртящия момент и той им е поместен в този висок и тесен диапазон. А дизелите дори и в масовите атмосферни варианти изкарват над 90% от въртящия си момент още от 1200 об/мин и така до 3000-3500. Конските сили може да са им малко ама всичките са там където ти трябват и можеш да си ги ползваш без да ти се налага да "цедиш" нищо допълнително.

Link to comment
Share on other sites

mobo правилно го каза.Ама лошото при TDI-тата е,че скапе ли се тва турбо-мамицата ти се ебава,кофти кинти е ремонта.Бензинът си е по-добре,пък ме дразни и звукът на дизела.Макар че ако си караме спокойно и нормално,без излишни цедки предпочитам бензин

Link to comment
Share on other sites

Като ти се скапе дизеловият двигател така ще ти се изтъни джоба за да си го оправиш, че лошо да ти стане :) . Тъй че това за евтината им поддръжка абсолютно не е вярно.

Иначе дизелът навлиза все по масово на пазара. Смятам дори, че до няколко години броят на дизеловите и бензиновите двигатели ще се изравни. А до това, че бензиновият двигател и по-мощен - много зависи.

Тендинцията да се правят все повече дизели е породена от това, че бензиновият двигател няма накъде повече да се осъвършенства...

 

П.С. Видях на магистралата едно БМВ 7-ица дизеляк.. направо летеше!

 

Dobre de koe to4no 6te mu se skape?Predpolagam turboto no drugo kakvo?Vse pak 6tom raboti na 2 puti gore dolu po niski oboroti i amortizaciqta 6te e po malka ot kolkoto na benzinoviq.Pak i pri4inata da se pravqt vse pove4e diseli e porodena ot tova 4e v Evropa se tursi ikonomi4nata kola.Da ste vidqli v USA nqkoi da kara diesel?Mn sa malko tezi hora...

Link to comment
Share on other sites

Аз съм за дизелът.Защо ли?Ами карам 600км. с 35литра по 1лв. смятайте какво излиза ,по евтино само с метан.Двигателя е бетон няма настройки ,центровки.Настройва се само помпата,за 40000км.съм дал160лв.скоро се беше запушила нещо плюс стенд ,дюзи почистване.Това е не е много мощна наистина но 160км.ги поддържа.Турбото ремонта му е от 150 до 700лв.ама моето е развалено и какво от това,харчи 1л.масло на 8000км.С две думи доволен съм

Link to comment
Share on other sites

Дизелът си е дизел... бензина си е бензин... :)

Дизелът си е по икономичен , по -мощен на малки обороти , а вече с турбото доста работи се изравняват. Аз лично съм привържаник на бензина , но за нашата любима страна ... май май дизел :)

Мога да ги наблюдавам и двете имаме ( семейството) 2.0TDI 90к.с. и 1.6 90к.с. бензин. Значи разликата е много малко в полза на дизела в смисъл старт , набиране след 120км/ч и т.н.

Link to comment
Share on other sites

mi 5000 oborota mi zvu4i sme6no naistina mnogo vurtq6t moment i to v niskite oborotni rejimi i ikonomi4nost no dotam se iz4erpvat predimstvata na diesela

benca si e benc dinamika, elasti4nost i zvu4i dosta po dobre ot dizelovoto 4ukane

nqkoi 6te mi kaje li sporten avtomobil s dizelov dvigatel ne to4no no vse pak vupros na izbor az li4no izbiram benca

Link to comment
Share on other sites

Dobre de koe to4no 6te mu se skape?Predpolagam turboto no drugo kakvo?Vse pak 6tom raboti na 2 puti gore dolu po niski oboroti i amortizaciqta 6te e po malka ot kolkoto na benzinoviq.Pak i pri4inata da se pravqt vse  pove4e diseli e porodena ot tova 4e v Evropa se tursi ikonomi4nata kola.Da ste vidqli v USA nqkoi  da kara diesel?Mn sa malko tezi hora...

Ами виж mi6o като оставим турбото настрана,дизела се нуждае от два пъти по-голяма компресия от бензина и от там като се почне клапани,сегменти разпределителни валове.Ти за какво мислиш всички по-стари дизели тракат като трактор.А като му падне компресията на дизела няма да ти казвам как се пали сутрин,особено зимата.

И както са ми казвали хора дето са навътре в нещата:стар дизел се купува зимата

Иначе бъдещето е във водородните и електрическите автомобили.Като електрическите бият бензиновите и дизеловите по почти всички показатели.

Link to comment
Share on other sites

Вече няма смисъл човек да кара дизел. Това еше хубаво, но преди 10-15 години, когато дизеловото гориво беше наполовина по-евтино от бензина. Сега са равни А92-на дизела като цена, даже има бензиностанции където е по-скъп. Дизеловият двигател е много по-претенциозен от бензина, по-прост е като конструкция, има по-дълъг живот, ако е чист дизел разбира се. Моето мнение, е че дизелът вече няма да има бъдеще ако цените на горивата се запазят такива в световен мащаб. :)

Link to comment
Share on other sites

Вече няма смисъл човек да кара дизел. Това еше хубаво, но преди 10-15 години, когато дизеловото гориво беше наполовина по-евтино от бензина. Сега са равни А92-на дизела като цена, даже има бензиностанции където е по-скъп. Дизеловият двигател е много по-претенциозен от бензина, по-прост е като конструкция, има по-дълъг живот, ако е чист дизел разбира се. Моето мнение, е че дизелът вече няма да има бъдеще ако цените на горивата се запазят такива в световен мащаб. :)

А да си чувал че американската армия минава на дизел ,яко ,а?И прочети по горе с 35лв.600км. или с43.05лв.зависи как зареждаш.Моя гори 5 на100 и е стар има и нови 4,5 на 100км. ти смятай

Link to comment
Share on other sites

А да си чувал че американската армия минава на дизел ,яко ,а?И прочети по горе с 35лв.600км. или с43.05лв.зависи как зареждаш.Моя гори 5 на100 и е стар има и нови 4,5 на 100км. ти смятай

 

И кво?Като минава на дизел да не значи че дизела е по-хубав???Я са стегни и се запитай съвсем сериозно защо? Може би защото е по-евтин, а US army е с Хамвий.примерно.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...