mi6o_ Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Haide da vidim koe e po-dobro i koga .Moeto li4no predpo4itanie za TDI i pri4inite sa nqkolko 1.Ikonomi4nost 2.DVoino po-malko predavatelno 4islo 3.Kefi me ravnomernoto trakane na dizelqka:P 4.EVtina poddrujka. p.s haide nqkoi razbira6t da s eizkaje za tova koq kola se durji po dobre po vertikalen naklon tdi ili benzin poneje imahme tuka edin spor s Shiro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Vain Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Хаххахах, не могат да се сравняват според мене. И двете си имат добри и лоши страни, зависи какво искаш от един автомобил!!! Икономичност, динамика, мощност..... EDIT: Ако имам пари никога не бих карал дизел Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harbachek Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Mnoo qsno 4e TDI rulira ako ima kola sportana po huu si zemete TDI 6toto samo TDI si varvi normalno po nagorni6te i po ravno Link to comment Share on other sites More sharing options...
bakara Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 4.EVtina poddrujka. С това не съм съгласен Link to comment Share on other sites More sharing options...
mi6o_ Posted December 6, 2004 Author Share Posted December 6, 2004 С това не съм съгласен <{POST_SNAPBACK}> Dobre koe ne mu e vqrnoto to zavisi de na bmw dieselite izob6to ne sa evtini za poddrujka kakto ina mercedes no drugite?koe im e skupoto to4no? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-Star Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Аз съм с две ръце за бензина.Това обаче не е никакъв критерий,де!Просто бензиновите двигатели са много по-динамични от дизеловите(баща ми все ми обяснява защо е така,ама аз така и не разбрах де).Ако искате екшън-бензин.Ако искате комфорт и икономия-дизел. Само да кажа на всички,които ще кажат,че новите TDI-ки дърпали колкото бензините:да,ама не и колкото Т-бензините.Правете разлика,защото трябва да се сравняват еднакви типове двигатели,а не единият да е с турбо,а другият без! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Vain Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Само да кажа на всички,които ще кажат,че новите TDI-ки дърпали колкото бензините:да,ама не и колкото Т-бензините.Правете разлика,защото трябва да се сравняват еднакви типове двигатели,а не единият да е с турбо,а другият без! <{POST_SNAPBACK}> Много относителноооооооо, а пък дизела не се доближава, а е на пъти зад Т-бензина. Да не говорим, че новите бензини постигат над 100hp/1000cc (с турбо или компресор още ~40). Айде сравнявайте мощности!? Въпреки че КПД на дизела по принцип е с 10% по-високо! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Абсолютно не бих си помислил за Дизел или пък газ ако имах кинти. С 2 ръце съм за бензин Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-Star Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Много относителноооооооо, а пък дизела не се доближава, а е на пъти зад Т-бензина. Да не говорим, че новите бензини постигат над 100hp/1000cc (с турбо или компресор още ~40). Айде сравнявайте мощности!? Въпреки че КПД на дизела по принцип е с 10% по-високо! <{POST_SNAPBACK}> Е аз това казвам де!Нещо не си ме разбрал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Аз съм за ток!Некъв японец измислил по-бърза кола от Порше с ток. Зарежда 24 часа за 500 мили. <{POST_SNAPBACK}> Абе за японци и ток не знам, ама аз съм за бензина! По-динамичен двигател По-мощен двигател (по принцип) По-яко мърка като му дигнеш оборотите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Vain Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Е аз това казвам де!Нещо не си ме разбрал. <{POST_SNAPBACK}> Разбрах те правилно, просто те подкрепих и допълних Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deathzone Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Сега съм млад и карам с бензин, като одъртея ще карам дизел. Link to comment Share on other sites More sharing options...
warp Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Dobre koe ne mu e vqrnoto to zavisi de na bmw dieselite izob6to ne sa evtini za poddrujka kakto ina mercedes no drugite?koe im e skupoto to4no? <{POST_SNAPBACK}> Като ти се скапе дизеловият двигател така ще ти се изтъни джоба за да си го оправиш, че лошо да ти стане . Тъй че това за евтината им поддръжка абсолютно не е вярно. Иначе дизелът навлиза все по масово на пазара. Смятам дори, че до няколко години броят на дизеловите и бензиновите двигатели ще се изравни. А до това, че бензиновият двигател и по-мощен - много зависи. Тендинцията да се правят все повече дизели е породена от това, че бензиновият двигател няма накъде повече да се осъвършенства... П.С. Видях на магистралата едно БМВ 7-ица дизеляк.. направо летеше! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 А до това, че бензиновият двигател и по-мощен - много зависи.Тендинцията да се правят все повече дизели е породена от това, че бензиновият двигател няма накъде повече да се осъвършенства... П.С. Видях на магистралата едно БМВ 7-ица дизеляк.. направо летеше! <{POST_SNAPBACK}> Е аз не ти говоря да сравняваш двигател 1300куб бензин с 2500куб дизел например! Сравнявай двигатели с равни показатели. А за усъвършенстването ша видим до къде ще я докарат с дизела. Ама ако искаш тръпка и скорост, както и пъргавина-тогава определено БЕНЗИН!!!Не вярвам че нещо ще замести мъркането на бензинов двигател 2500куб при 7000об/мин!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Тоя 2500 кубиков двигател ако ще го караш да мърка на 7000 оборота нали се сещаш каква заплата трябва да взимаш за да го изхранваш ? Аз лично съм За дизеловия двигател, ако е японски или в френското 306.Някой ако е карал тоя турбо дизел на пежото знае за какво става въпрос. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 забавни сте. "мъркане" на бензин при 7000об/мин ???! ебати мъркането дето ще ми чупи ушите. аз съм си фен на дизела и не съм дърт както опитват да ми обясняват в някои от предишните постове. бензина е по-мощен ама за изключително тесен интервал от обороти на двигателя - примерно за БВТата - между 5500 и 6000 об/мин, които пък са в червената зона. Въртящия момент и той им е поместен в този висок и тесен диапазон. А дизелите дори и в масовите атмосферни варианти изкарват над 90% от въртящия си момент още от 1200 об/мин и така до 3000-3500. Конските сили може да са им малко ама всичките са там където ти трябват и можеш да си ги ползваш без да ти се налага да "цедиш" нищо допълнително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
velvet_underground Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 mobo правилно го каза.Ама лошото при TDI-тата е,че скапе ли се тва турбо-мамицата ти се ебава,кофти кинти е ремонта.Бензинът си е по-добре,пък ме дразни и звукът на дизела.Макар че ако си караме спокойно и нормално,без излишни цедки предпочитам бензин Link to comment Share on other sites More sharing options...
mi6o_ Posted December 7, 2004 Author Share Posted December 7, 2004 Като ти се скапе дизеловият двигател така ще ти се изтъни джоба за да си го оправиш, че лошо да ти стане . Тъй че това за евтината им поддръжка абсолютно не е вярно.Иначе дизелът навлиза все по масово на пазара. Смятам дори, че до няколко години броят на дизеловите и бензиновите двигатели ще се изравни. А до това, че бензиновият двигател и по-мощен - много зависи. Тендинцията да се правят все повече дизели е породена от това, че бензиновият двигател няма накъде повече да се осъвършенства... П.С. Видях на магистралата едно БМВ 7-ица дизеляк.. направо летеше! <{POST_SNAPBACK}> Dobre de koe to4no 6te mu se skape?Predpolagam turboto no drugo kakvo?Vse pak 6tom raboti na 2 puti gore dolu po niski oboroti i amortizaciqta 6te e po malka ot kolkoto na benzinoviq.Pak i pri4inata da se pravqt vse pove4e diseli e porodena ot tova 4e v Evropa se tursi ikonomi4nata kola.Da ste vidqli v USA nqkoi da kara diesel?Mn sa malko tezi hora... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turanagasan Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Аз съм за дизелът.Защо ли?Ами карам 600км. с 35литра по 1лв. смятайте какво излиза ,по евтино само с метан.Двигателя е бетон няма настройки ,центровки.Настройва се само помпата,за 40000км.съм дал160лв.скоро се беше запушила нещо плюс стенд ,дюзи почистване.Това е не е много мощна наистина но 160км.ги поддържа.Турбото ремонта му е от 150 до 700лв.ама моето е развалено и какво от това,харчи 1л.масло на 8000км.С две думи доволен съм Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Дизелът си е дизел... бензина си е бензин... Дизелът си е по икономичен , по -мощен на малки обороти , а вече с турбото доста работи се изравняват. Аз лично съм привържаник на бензина , но за нашата любима страна ... май май дизел Мога да ги наблюдавам и двете имаме ( семейството) 2.0TDI 90к.с. и 1.6 90к.с. бензин. Значи разликата е много малко в полза на дизела в смисъл старт , набиране след 120км/ч и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shin Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 mi 5000 oborota mi zvu4i sme6no naistina mnogo vurtq6t moment i to v niskite oborotni rejimi i ikonomi4nost no dotam se iz4erpvat predimstvata na diesela benca si e benc dinamika, elasti4nost i zvu4i dosta po dobre ot dizelovoto 4ukane nqkoi 6te mi kaje li sporten avtomobil s dizelov dvigatel ne to4no no vse pak vupros na izbor az li4no izbiram benca Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Dobre de koe to4no 6te mu se skape?Predpolagam turboto no drugo kakvo?Vse pak 6tom raboti na 2 puti gore dolu po niski oboroti i amortizaciqta 6te e po malka ot kolkoto na benzinoviq.Pak i pri4inata da se pravqt vse pove4e diseli e porodena ot tova 4e v Evropa se tursi ikonomi4nata kola.Da ste vidqli v USA nqkoi da kara diesel?Mn sa malko tezi hora... <{POST_SNAPBACK}> Ами виж mi6o като оставим турбото настрана,дизела се нуждае от два пъти по-голяма компресия от бензина и от там като се почне клапани,сегменти разпределителни валове.Ти за какво мислиш всички по-стари дизели тракат като трактор.А като му падне компресията на дизела няма да ти казвам как се пали сутрин,особено зимата. И както са ми казвали хора дето са навътре в нещата:стар дизел се купува зимата Иначе бъдещето е във водородните и електрическите автомобили.Като електрическите бият бензиновите и дизеловите по почти всички показатели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deathzone Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Вече няма смисъл човек да кара дизел. Това еше хубаво, но преди 10-15 години, когато дизеловото гориво беше наполовина по-евтино от бензина. Сега са равни А92-на дизела като цена, даже има бензиностанции където е по-скъп. Дизеловият двигател е много по-претенциозен от бензина, по-прост е като конструкция, има по-дълъг живот, ако е чист дизел разбира се. Моето мнение, е че дизелът вече няма да има бъдеще ако цените на горивата се запазят такива в световен мащаб. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turanagasan Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Вече няма смисъл човек да кара дизел. Това еше хубаво, но преди 10-15 години, когато дизеловото гориво беше наполовина по-евтино от бензина. Сега са равни А92-на дизела като цена, даже има бензиностанции където е по-скъп. Дизеловият двигател е много по-претенциозен от бензина, по-прост е като конструкция, има по-дълъг живот, ако е чист дизел разбира се. Моето мнение, е че дизелът вече няма да има бъдеще ако цените на горивата се запазят такива в световен мащаб. <{POST_SNAPBACK}> А да си чувал че американската армия минава на дизел ,яко ,а?И прочети по горе с 35лв.600км. или с43.05лв.зависи как зареждаш.Моя гори 5 на100 и е стар има и нови 4,5 на 100км. ти смятай Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 А да си чувал че американската армия минава на дизел ,яко ,а?И прочети по горе с 35лв.600км. или с43.05лв.зависи как зареждаш.Моя гори 5 на100 и е стар има и нови 4,5 на 100км. ти смятай <{POST_SNAPBACK}> И кво?Като минава на дизел да не значи че дизела е по-хубав???Я са стегни и се запитай съвсем сериозно защо? Може би защото е по-евтин, а US army е с Хамвий.примерно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.