Jump to content
BulForum.com

Въпрос?


Paragon

Recommended Posts

Аз не мисля, че я е пуснал тая тема защото е ощетен, а просто ей така, за да се пооплаче, от скука.

Оувърмен го каза - техника е , понякога отказва.Хората са се извинили и дават един ден отсрочка.Съответно всичко е точно...

Link to comment
Share on other sites

Утре ако ти е лошо, зле... и не можеш да отидеш на работа работодателя ти какво трябва да направи, да те изхвърли от работа ли? Да се оплаква от теб 2 седмици сякаш да се разболее човек е нещо ненормално ли? Според теб отговорът е да. Защото за работодателят ти си пари (представяме си, че работиш).

 

Тъй, че мисли малко и от другата страна, не само от своята. Има от какво да се оплакваш - неудобство е, не само за теб. За всички - от двете страни.

 

Разбирам това да става всеки ден... да си кажем "айде стига де, пак ли?". Но това е инцидентно и става изключително рядко.

 

Та послание за теб, но не е от Смирнов. Когато твоят uptime стане 100% тогава можеш да очакваш този на всеки друг да е също 100%. Тогава може би очакванията и претенциите ще са реални.

 

Значи виж сега - аз съм абсолютно редовен абонат, плащам си всеки месец сумата Х за кабелна+нет (спазвам договора) и съответно очаквам подобаващо отношение като ида да си ПЛАЩАМ. Само че какво се получава в един момент - бодигарда да ми държи сметка защо плащам последния ден (все едно, че това е негова работа), един човек с яке Евроком да ми говори глупости, без да е прочел договора и НИКОЙ да не си признае, че има проблем. И аз какво да си помисля?

 

P.S. jojo - определено съм във възрастта, в която мога да си плащам сметките B)

Link to comment
Share on other sites

Значи виж сега - аз съм абсолютно редовен абонат, плащам си всеки месец сумата Х за кабелна+нет (спазвам договора) и съответно очаквам подобаващо отношение като ида да си ПЛАЩАМ. Само че какво се получава в един момент - бодигарда да ми държи сметка защо плащам последния ден (все едно, че това е негова работа), един човек с яке Евроком да ми говори глупости, без да е прочел договора и НИКОЙ да не си признае, че има проблем. И аз какво да си помисля?

 

P.S. jojo - определено съм във възрастта, в която мога да си плащам сметките B)

 

Ми както каза преди малко , да не са та карали да им даваш пари ;)

Link to comment
Share on other sites

В безнеса най-важното е клиентът да остане доволен, а ти да му вземеш парите.

 

Още по важно е да накараш клиента сам да се натиска да си даде парите

Link to comment
Share on other sites

Оувърмен го каза - техника е , понякога отказва.

Днес аз ходих в Хебросбанк да платя нещо.Бях единственият клиент на касата и чаках 14 МИН. да оставя 120 лв.Същата операция в една друга банка това нещо отнема 10-15 СЕК. Касиерката ми каза,че програмата "запецнала".Е ми да, случва се, и какво , да пусна нова тема ли?

 

@Paragon,извинявам се ако съм те засегнал!

Link to comment
Share on other sites

Много ясно че ще направиш невъзможното,щом ти трябват парички...На мен ми се е случвало да ме викат и късно през ноща за да оправям някакви бакии въпреки че работното ми време е регламентирано от 8 до 17...Ако не искам няма да отида,но като знам че това ще ми бъде подобаващо заплатено отивам не ами...

Link to comment
Share on other sites

Така ли? Спазващ договора? А какво пише там? Плащането става до коя дата?!

 

Какво пише? Може ли да ме светнешс какво го нарушавам и защо не съм наказан досега? :devil

Темата е за друго нещо, ако визираната фирма беше друга, щяхте ли да сте толкова активни модовете? И даже май не си прочел какво съм написал в началото. Ето го отново:

 

Моля служителите на НАЦИОНАЛНИЯ КАБЕЛЕН ОПЕРАТОР ЕВРОКОМ 1 да не отговарят в темата - за тях знаем, че вече са избрали отговор Б.

 

Мерси :)

 

jojo - нямаш проблеми ;)

Link to comment
Share on other sites

Хахаха Като стана въпрос за плащането.Аз не съм плащал КАБЕЛНАта от 1 месец. Да си гледат работата.Чакам само да дойде 1 Януари.Пък и това е въпрос за компетентност на лицата зад бюрото.Ако те ся са невежи и некултурни.И се отнасят арогантно и подло с клиентите на ЕК.Еми тогава ШУТа. Аз за кво вече неща да хода в Pic Computers.По същата причина.Няква кокумявка си чопли ноктите и ми вика преди да съм задал въпроса.ми нямаме в наличност.Ае сектир модераторите да ме прощават, но като стана въпрос за сметки и такива работи.Реших да се изкажа.

Link to comment
Share on other sites

Paragon:  :D Zareji temata! davai shte pravim analiz na vsiaka tvoia duma i kakvo tochno si iskal da kajesh s neia...tova iavno te zabavliava?! Men sashto  :)

 

Май наистина няма смисъл :) Зададох прост въпрос - трябват ли ви пари :D Няма какво толкова да се анализира :zzz

Link to comment
Share on other sites

Май наистина няма смисъл :) Зададох прост въпрос - трябват ли ви пари :D  Няма какво толкова да се анализира :zzz

Трябват им ,но и какво им пука щеш не щеш пак ще ги дадеш.Пък и касиерите на са от най копметентните посогтуер и хардуер и ...чакат специалисти.А ние си отиваме и пак идваме щот сме овцеее такава е истината

Link to comment
Share on other sites

Днес аз ходих в Хебросбанк да платя нещо.Бях единственият клиент на касата и чаках 14 МИН. да оставя 120 лв.Същата операция в една друга банка това нещо отнема 10-15 СЕК. Касиерката ми каза,че програмата "запецнала".Е ми да, случва се, и какво , да пусна нова тема ли?

 

@Paragon,извинявам се ако съм те засегнал!

Ми отивай в другата банка тогава...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...