stefan Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Аз не мисля, че я е пуснал тая тема защото е ощетен, а просто ей така, за да се пооплаче, от скука. Оувърмен го каза - техника е , понякога отказва.Хората са се извинили и дават един ден отсрочка.Съответно всичко е точно... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paragon Posted November 30, 2004 Author Share Posted November 30, 2004 Утре ако ти е лошо, зле... и не можеш да отидеш на работа работодателя ти какво трябва да направи, да те изхвърли от работа ли? Да се оплаква от теб 2 седмици сякаш да се разболее човек е нещо ненормално ли? Според теб отговорът е да. Защото за работодателят ти си пари (представяме си, че работиш). Тъй, че мисли малко и от другата страна, не само от своята. Има от какво да се оплакваш - неудобство е, не само за теб. За всички - от двете страни. Разбирам това да става всеки ден... да си кажем "айде стига де, пак ли?". Но това е инцидентно и става изключително рядко. Та послание за теб, но не е от Смирнов. Когато твоят uptime стане 100% тогава можеш да очакваш този на всеки друг да е също 100%. Тогава може би очакванията и претенциите ще са реални. <{POST_SNAPBACK}> Значи виж сега - аз съм абсолютно редовен абонат, плащам си всеки месец сумата Х за кабелна+нет (спазвам договора) и съответно очаквам подобаващо отношение като ида да си ПЛАЩАМ. Само че какво се получава в един момент - бодигарда да ми държи сметка защо плащам последния ден (все едно, че това е негова работа), един човек с яке Евроком да ми говори глупости, без да е прочел договора и НИКОЙ да не си признае, че има проблем. И аз какво да си помисля? P.S. jojo - определено съм във възрастта, в която мога да си плащам сметките Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Значи виж сега - аз съм абсолютно редовен абонат, плащам си всеки месец сумата Х за кабелна+нет (спазвам договора) и съответно очаквам подобаващо отношение като ида да си ПЛАЩАМ. Само че какво се получава в един момент - бодигарда да ми държи сметка защо плащам последния ден (все едно, че това е негова работа), един човек с яке Евроком да ми говори глупости, без да е прочел договора и НИКОЙ да не си признае, че има проблем. И аз какво да си помисля? P.S. jojo - определено съм във възрастта, в която мога да си плащам сметките <{POST_SNAPBACK}> Ми както каза преди малко , да не са та карали да им даваш пари Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaskoBG Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 В безнеса най-важното е клиентът да остане доволен, а ти да му вземеш парите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ov3rm4n Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Така ли? Спазващ договора? А какво пише там? Плащането става до коя дата?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bakara Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 В безнеса най-важното е клиентът да остане доволен, а ти да му вземеш парите. <{POST_SNAPBACK}> Още по важно е да накараш клиента сам да се натиска да си даде парите Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaskoBG Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Абсолютно си прав. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaskoBG Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Двете неща са коренно различни. Но общо взето си прав - закон в пазарната икономика - цената е ниска, докъто има будали да плащат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojo Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Оувърмен го каза - техника е , понякога отказва. <{POST_SNAPBACK}> Днес аз ходих в Хебросбанк да платя нещо.Бях единственият клиент на касата и чаках 14 МИН. да оставя 120 лв.Същата операция в една друга банка това нещо отнема 10-15 СЕК. Касиерката ми каза,че програмата "запецнала".Е ми да, случва се, и какво , да пусна нова тема ли? @Paragon,извинявам се ако съм те засегнал! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaskoBG Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Неакдърните оператори се оправдават винаги със софтуера или с хардуера. Вервайте ми и аз ги имам такива при мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Njakoj Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Много ясно че ще направиш невъзможното,щом ти трябват парички...На мен ми се е случвало да ме викат и късно през ноща за да оправям някакви бакии въпреки че работното ми време е регламентирано от 8 до 17...Ако не искам няма да отида,но като знам че това ще ми бъде подобаващо заплатено отивам не ами... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paragon Posted November 30, 2004 Author Share Posted November 30, 2004 Така ли? Спазващ договора? А какво пише там? Плащането става до коя дата?! <{POST_SNAPBACK}> Какво пише? Може ли да ме светнешс какво го нарушавам и защо не съм наказан досега? Темата е за друго нещо, ако визираната фирма беше друга, щяхте ли да сте толкова активни модовете? И даже май не си прочел какво съм написал в началото. Ето го отново: Моля служителите на НАЦИОНАЛНИЯ КАБЕЛЕН ОПЕРАТОР ЕВРОКОМ 1 да не отговарят в темата - за тях знаем, че вече са избрали отговор Б. Мерси jojo - нямаш проблеми Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liverpool`Fan`1 Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Хахаха Като стана въпрос за плащането.Аз не съм плащал КАБЕЛНАта от 1 месец. Да си гледат работата.Чакам само да дойде 1 Януари.Пък и това е въпрос за компетентност на лицата зад бюрото.Ако те ся са невежи и некултурни.И се отнасят арогантно и подло с клиентите на ЕК.Еми тогава ШУТа. Аз за кво вече неща да хода в Pic Computers.По същата причина.Няква кокумявка си чопли ноктите и ми вика преди да съм задал въпроса.ми нямаме в наличност.Ае сектир модераторите да ме прощават, но като стана въпрос за сметки и такива работи.Реших да се изкажа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paragon Posted November 30, 2004 Author Share Posted November 30, 2004 Paragon: Zareji temata! davai shte pravim analiz na vsiaka tvoia duma i kakvo tochno si iskal da kajesh s neia...tova iavno te zabavliava?! Men sashto <{POST_SNAPBACK}> Май наистина няма смисъл Зададох прост въпрос - трябват ли ви пари Няма какво толкова да се анализира Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turanagasan Posted December 1, 2004 Share Posted December 1, 2004 Май наистина няма смисъл Зададох прост въпрос - трябват ли ви пари Няма какво толкова да се анализира <{POST_SNAPBACK}> Трябват им ,но и какво им пука щеш не щеш пак ще ги дадеш.Пък и касиерите на са от най копметентните посогтуер и хардуер и ...чакат специалисти.А ние си отиваме и пак идваме щот сме овцеее такава е истината Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted December 1, 2004 Share Posted December 1, 2004 Днес аз ходих в Хебросбанк да платя нещо.Бях единственият клиент на касата и чаках 14 МИН. да оставя 120 лв.Същата операция в една друга банка това нещо отнема 10-15 СЕК. Касиерката ми каза,че програмата "запецнала".Е ми да, случва се, и какво , да пусна нова тема ли? @Paragon,извинявам се ако съм те засегнал! <{POST_SNAPBACK}> Ми отивай в другата банка тогава... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojo Posted December 1, 2004 Share Posted December 1, 2004 Ми в темата не ставаше въпрос коя банка да използвам.Помъчи се да схванеш, че се опитах да дам пример. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.