Jump to content
BulForum.com

Въпрос?


Paragon

Recommended Posts

Ако пред офиса ви чакат около 50-тина клиенти, готови да ви платят м-у 14 и стотина лева всеки, а компютърът ви се е развалил, какво ще направите?

 

А. Ще направя всичко възможно да им взема парите, ако трябва и невъзможното.

 

Б. Абе да си гледат работата - да дойдат утре.

 

Моля служителите на НАЦИОНАЛНИЯ КАБЕЛЕН ОПЕРАТОР ЕВРОКОМ 1 да не отговарят в темата - за тях знаем, че вече са избрали отговор Б. :excl:

Link to comment
Share on other sites

Според правилата темите с име "help" "помощ" и "въпрос" се изтриват моментално...

 

Paragon, след като системата не е работела известно време как искаш да ти вземат парите като няма как да ти ги отчетат и съответно да ти дадат касова бележка? Или мислим само от едната страна, защото така е най-лесно?

Link to comment
Share on other sites

Ако пред офиса ви чакат около 50-тина клиенти, готови да ви платят м-у 14 и стотина лева всеки, а компютърът ви се е развалил, какво ще направите?

 

А. Ще направя всичко възможно да им взема парите, ако трябва и невъзможното.

 

Б. Абе да си гледат работата - да дойдат утре.

 

Моля служителите на НАЦИОНАЛНИЯ КАБЕЛЕН ОПЕРАТОР ЕВРОКОМ 1 да не отговарят в темата - за тях знаем, че вече са избрали отговор Б. :excl:

dnes chakah na opashka 20 min :( teia glupaci v offica na EK !!! :angry1

Link to comment
Share on other sites

Какво - не ви изнася темата ли?

Явно на теб не ти изнасят правилата. Защото такива са от много време и явно само ти не искаш да поставиш нормално и ясно заглавие на темата.

Link to comment
Share on other sites

Не ме удовлетворяват и двете възможности. Бих казал че касиерките са най-безобидните в цялата система, но и същевременно и тези които най-много събират негативите от страна на клиентите. Така че не искам да ги виня, не те определят цените, нито от тях зависи нещо. Така че нека поне да им спестим стреса. И на тях не им е лесно...

Link to comment
Share on other sites

Не ме удовлетворяват и двете възможности. Бих казал че касиерките са най-безобидните в цялата система, но и същевременно и тези които най-много събират негативите от страна на клиентите. Така че не искам да ги виня, не те определят цените, нито от тях зависи нещо. Така че нека поне да им спестим стреса. И на тях не им е лесно...

 

Abe и ти си прав , ама : 'Интереса клати Феса ' :)

На мен не ми плащат да стоя пред офиса им и да чакам!

Link to comment
Share on other sites

Ама вие много бързо се сетихте за какво иде реч :)  Но въпросът НЕ Е НАСОЧЕН КЪМ ВАС :excl:

 

Все едно пък админите на warez.ru имат нещо общо със офисите :)

 

P.S. Да я беше направил като pool поне темата, за да няма излишен flood

Link to comment
Share on other sites

Все едно пък админите на warez.ru имат нещо общо със офисите :)

 

P.S. Да я беше направил като pool поне темата, за да няма излишен flood

 

Ти риторичен въпрос знаеш ли какво е? Мислиш ли, че някой ще избере отговор Б??????? Защо тогава да правя pool?

Link to comment
Share on other sites

of,Paragon...mnogo "umna" tema,mi razvalil se komputara na horata da ne sa vinovni,da ne bi narochno da sa si go razvalili za da si pochivat.Tova e tehnika kagato kaje shte se razvali shte se razvali.Shte idesh na drugiq den,ili sled nqkolko chasa,da ne bi da idvash ot selo i da gonish avtobus.Na men ofisa mi e na 10 min put ot nas ne vqrvam na teb da e poveche.

Link to comment
Share on other sites

Ти риторичен въпрос знаеш ли какво е? Мислиш ли, че някой ще избере отговор Б??????? Защо тогава да правя pool?

 

Виж само как си задал въпроса, сякаш .. клиентите да си гледат работата :) сериозна фирма не може да допусне такова отношение. Все пак смятам че отговор Б е по-близко до реалността. Като на хората им е отказала сисетмата какво очаквате - да спретнат палатков лагер и да спите в офиса ли докато съпорта отстрани проблема. Така де :)

 

P.S. Разбрах сарказма ти споко :P

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че тук му е мястото да питам. Вързан съм към евроком от началото на месеца, платих си при инсталацията.....сега до кога е срока да платя за следващия месец? За кабелната пише до 15, за нета в договора пише до 25, а ми казват че се плащат заедно :confused .......въпроса ми е докога мога да отлагам....че съм зле с кинтите нещо

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че тук му е мястото да питам. Вързан съм към евроком от началото на месеца, платих си при инсталацията.....сега до кога е срока да платя за следващия месец? За кабелната пише до 15, за нета в договора пише до 25, а ми казват че се плащат заедно :confused .......въпроса ми е докога мога да отлагам....че съм зле с кинтите нещо

Ами 31 е последния ден в, който може да се плати. След тва ти спират нета. Поне аз така си мисля :bgrin:

 

Edit: не 31 а последния ден от месеца :)

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че тук му е мястото да питам. Вързан съм към евроком от началото на месеца, платих си при инсталацията.....сега до кога е срока да платя за следващия месец? За кабелната пише до 15, за нета в договора пише до 25, а ми казват че се плащат заедно :confused .......въпроса ми е докога мога да отлагам....че съм зле с кинтите нещо

Кабелната до 15-ти а интернета до края на месеца в който си го платил (но напрактика ти искат парите заедно така че трябва да платиш кабелната и интернета заедно до края на текущия месец). 2-3 дена не са фатални но след това просто ще ти го спрат (интернета, кабелната не :D )

Link to comment
Share on other sites

Кабелната се предплаща до 15 число на текущия месец за следващия. Това означава абонамент. Какво стана днес. Днес им гръмна системата и не можаха да обслужат дошлите да платят клиенти. Но - понеже тези хора нямат никаква вина за техническия срив, утре, само утре - 01.12 всички не успели да платят до края на ноември ще могат да платят таксата си без да дължат сума за просрочванетона плащането на таксата, което е станало по независещи от тях причини днес. Съответно - утре няма да има спрени НВО и Интернет заради не платена навреме такса (но на 02.12 вече ще има - просто се удължава с ден срока, като компенсация за аварията днес). Това беше обявено в офиса тук. Така че - какво си загубил ти, приятелю от това?! Напротив - струва ми се, че дори си на далавера. Утре ще платиш без да ти вземат отгоре за закъснението, при положение, че си имал цял месец време да отидеш до офиса си и да платиш. Сигурно си имал причини да не го направиш, а да чакаш последния момент - не споря. Просто е факт, че не е било днес във времето от 17 до 18:30 единствената ти възможност за плащане, от която видиш ли ЕК са те лишили. Не изкривявай нещата - бъди обективен. Да - системата им погоди номер. Но намериха начин този срив да не ощети клиентите. Това е техника. Техниката отказва понякога. Посочи ми такава която не го прави.

 

ЕДИТ - не става дума за неплатени такси от преди два месеца - за тях начислението си остава. Тъй като за тях пък вече е имало не един, а два месеца време да се платят и едва ли срива днес е бил фатален.

 

А самият факт, че е трябвало да внесеш абонамента си до 15 число, а ти видиш ли отиваш на 30 не те прави много коректен и най-малко пък те поставя в поцзиция да обвиняваш насрещната страна в некоректност.

Link to comment
Share on other sites

Ясно, утре ще трябва да се плаща... :( Ок, мерси за инфото.

 

EDIT: По принцип утре мога само нета да си платя нали? А кабела другата седмица..

Link to comment
Share on other sites

А на теб заплата трябва ли ти?

Утре ако ти е лошо, зле... и не можеш да отидеш на работа работодателя ти какво трябва да направи, да те изхвърли от работа ли? Да се оплаква от теб 2 седмици сякаш да се разболее човек е нещо ненормално ли? Според теб отговорът е да. Защото за работодателят ти си пари (представяме си, че работиш).

 

Тъй, че мисли малко и от другата страна, не само от своята. Има от какво да се оплакваш - неудобство е, не само за теб. За всички - от двете страни.

 

Разбирам това да става всеки ден... да си кажем "айде стига де, пак ли?". Но това е инцидентно и става изключително рядко.

 

Та послание за теб, но не е от Смирноф. Когато твоят uptime стане 100% тогава можеш да очакваш този на всеки друг да е също 100%. Тогава може би очакванията и претенциите ще са реални.

Link to comment
Share on other sites

Paragon не си е отбелязал годините в профила,но имам чувството,че е под възрастта на хората,можещи да плащат самостоятелно сметките си...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...