DarkElf Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 Та въпроса ми е дали мога да си оverclock-на кеша или от някакви настройки да го кача, защото в евереста пише, че може максимум до 2048 КБ ! Сега ми е 128 КБ ! Откачена работа Ако знаете казвайте ! P.S : Извинявайте, че правя нова тема, но трябва ми спешно Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkElf Posted November 7, 2004 Author Share Posted November 7, 2004 хахаха много смешно наистина ! Ами аз съм начинаещ и незнам колкото теб, така че ми "прости" !!! Искам само да се информирам, а не да правя някакви тапи теми Link to comment Share on other sites More sharing options...
little Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 е айде сега, човека съвсем културно пита, а вие право през кръста еми кажете му не става и толкова ще го изплашите и утре ще го е страх да попита каквото и да е, а и м/у другото е прав, не длъжен да знае всичко, а пък и си мисля, че форума е затова като незнаеш питаш, а като знаеш какзваш на този който не знае Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkElf Posted November 7, 2004 Author Share Posted November 7, 2004 благодаря ти много little, че ме подкрепи !! Просто погледнах в евереста и така ми пишеше и се реших да пусна една тема да питам дали може или неможе ! ТВА Е ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrg Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 абсолютно съм съгласен с Little Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkElf Posted November 7, 2004 Author Share Posted November 7, 2004 аре де кажете може или не може ???!!!??? Link to comment Share on other sites More sharing options...