Jump to content
BulForum.com

Prodavam Trabant


Recommended Posts

Верно,покажи някоя снимка или поне кажи защо е толкова скъп

В момента точно трабант си търся за да се пробвам в тунинговането ;)

 

Реално един запазен трабант гори 4-5-6.

Може и малко повече.Зависи от центровката и оборотите :)

Иначе Stoian88 ako може да каже малко повече инфо защото съм наистина заинтересован :excl:

Link to comment
Share on other sites

по 50 лева вървят трабантите

за 300 ще си купиш прилична жигула

 

И къде ги тия Трабанти по 50лв.?! :confused

Или само да се намирате на приказки! :angry1

Айде намери ми един комби за 50лв. - не ми трябва да е в движение, не ме интересуват документи и т.н. САМО купето ще му ползвам. АМА даже и така няма за 50лв.

Link to comment
Share on other sites

ne e tova cenata edin nov amortisior e 70lv za trabant mislish li 4e kato gi smenish cenata shte ostane 50lv?

То пък щото като си купиш жигула за 300лв и ще е в перфектно състояние и няма да и сменяш нищо още 5 години :) Всичките коли за такива смешни пари са бракми и искат поне още толкова за да се стегнат..

Link to comment
Share on other sites

И къде ги тия Трабанти по 50лв.?!  :confused

Или само да се намирате на приказки! :angry1

Айде намери ми един комби за 50лв. - не ми трябва да е в движение, не ме интересуват документи и т.н. САМО купето ще му ползвам. АМА даже и така няма за 50лв.

 

 

Май ти се намираш на приказка, но както и да е. Точно по толкова си вървят.

/малко офф

Един познат беше ходил до Стара Загора да го купува. На връщане се събрали приятели да отпразнуват в някаква кръчма. Седяли до към 2 часа и решили да си ходят. Като излязъл видял, че му липсват фаровете на Трабанката, пък бил и пийнал ... как се е прибрал без светлини и в това състояние, не знам :о))

Link to comment
Share on other sites

То пък щото като си купиш жигула за 300лв и ще е в перфектно състояние и няма да и сменяш нищо още 5 години :) Всичките коли за такива смешни пари са бракми и искат поне още толкова за да се стегнат..

imenno :) za tova ne e hubavo da ska4at na nai-evtinoto osven ako ne im trqbva samo kupeto hehe :)

Link to comment
Share on other sites

Trabanta e 12V. Kupen e ot Mototehnika prez mesetc Noemvri 1987g. Edinsven sobstvenik sem. Probeg 70 000 km-realni. Razraboten e perfektno. S elektronno zapalvane. V momenta e s nov akumulator na 6 mesetca-v garantciq. Kem tcenata predlagam i nqkoi novi rezervni 4asti. Razhod na gorivo - 4,9 litra/100km. Razhoda e pokazan mnogokratno do moreto i obratno s 4etiri4lenno semeistvo i natovaren s bagaj pri V=70-80 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Trabanta e 12V. Kupen e ot Mototehnika prez mesetc Noemvri 1987g. Edinsven sobstvenik sem. Probeg 70 000 km-realni. Razraboten e perfektno. S elektronno zapalvane. V momenta e s nov akumulator na 6 mesetca-v garantciq. Kem tcenata predlagam i nqkoi novi rezervni 4asti. Razhod na gorivo - 4,9 litra/100km. Razhoda e pokazan mnogokratno do moreto i obratno s 4etiri4lenno semeistvo i natovaren s bagaj pri V=70-80 km/h.

 

Kakvo stana prodade li se tozi trabant shtoto baba mi i dqdo mi iskali da si zimat takava mashina? :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

По-старите са на 6V, нямат парно и т.н.

Като не ви интересува темата, не пишете тъпотии плс..... :excl:

Тук не е енциклопедия, нито училище! :sayjin

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...