Jump to content
BulForum.com

Детската железница в Пловдив


cheese

Recommended Posts

Т`ва е просто чудесно , толкова много спомени имам от тва влакче.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Малко пояснения по темата!

 

Влакчето се ремонтира от Община Пловдив и ще остане негова собственост за сега. Няма да се огражда, няма да има и измислена цена на билетчето. Линията няма да се удължава. Приказките за качване на линията до върха ги забравете - технически е невъзможно.

 

В момента се ремонтира линията. Ще се подменят всички траверси. Ще се възстанови изтеглителния коловоз на гара "Панорама" (какво ли остана от панорамана, ама айде). Ще се поправят и светофорите. Още е под въпрос как да се ремонтира локомотиваа и вагоните. Доста са разбити - всъщност са унищожени. Не е невъзможно - само да има желание. Пари за сега има.

 

Самото влакче може да се самоиздържа. Четох пост в който се изказва съмнение дали е възможно да се печели толкова, че да не фалира влакчето. Пример: Кърджалийското го подкараха след 6 мес. ремонт. Цената на билета е 1 лв. Вози на обикалка по 40 деца. На обиколка харчи 6 л. нафта. Смятайте сами.

 

Живот и здраве и малко повече късмет и на 1 Юни заповядайте да се повозите.

Link to comment
Share on other sites

Спокойно.Хич не се и надявайте.Аз работя в Локомотивно депо,гарантирах ,че аз и мои колеги ще работим на добра воля за тази идея но вече две -три години локомотивчето гние в депото.Става дума за 300 000лв.Няма начин да ги даде овщината.Ще ви пусна и писмото което ми прати инициативния комитет.В-то не е грешка.

 

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН divakaa

 

Първо искаме да Ви благодарим за оказаната подкрепа. Дано има повече хора като Вас.

 

По въпроса за вида на тягата на локомотивчето, обмислахме вариантите с доста експерти, включително хора от Alstom и Simens. Наистина варианта с акумолаторна батерия е най-лесно реализуем, но при наше запитване отправено до няколко от най-големите производители в европейския батерийния сектор - F.I.A.M.M., HAWKER, INDUSTRIE BATERIJEN BEST BV, VIPEMME, DINO EUROPE и др. се оказа, че за батерия с необходим капацитет за 8 курса на влакчето дневно цената ще е колкото цената за един дизелов генератор, т.е. около 15 000 Евро, а гаранцията е само 3 години, обикновенно на 5-тата или 6 -тата година капацитета на батерията спада с над 45%, което означава, след 5 години влака ще прави едва 4-5 курса дневно, което е абсолютно незадоволително от страна на маркетинга и икономическо-техническата обосновка на съоръжението.

 

П отношение на дизеловия генератор, той не е приемлив поради вредните емисии, които би отделял в парка, независимо че съвременните дизел генератори са с еко стандарт на дизеловия двигател Евро-2 и това може да създаде много неприятности от страна на еколозите.

 

В момента за нас компромисния вариант е бензино-газов генератор, който ще работи основно с газ, но при евентуални проблеми с логистиката на газ в България ще може временно да работи и с бензин. За съжаление финансовите средства, които предостави асоциация Приятели на жп транспорт се изчерпаха, а знаете, че проектирането на каквито и да е съоръжения струва пари, които в момента още не са приведени.

 

Надяваме се, че в най-скоро време необходимите средстве ще бъдат приведени и ще продължим работата си.

 

С уважение,

 

инж. Варужан Апелян

 

Асоциация "Приятели на железопътния транспорт"

 

жп гара Филипово, офис № 3

 

Пловдив, БЪЛГАРИЯ

 

railfriends@abv.bg , www.railfriends.org

 

тел. +359 889 111 149; +359 48 816 026

 

 

PS.Това го получих август 2005г.

Link to comment
Share on other sites

супер това влакче най сетне ще тръгне имма много хубави спомени от там

Link to comment
Share on other sites

Чомак,дай пари за влакчето :angry1 за да останеш в историята на град Пловдив.Името ти ще се запомни ,пич.Направи нещо смислено най-накрая за този град и зарадвай децата.Върни на пловдивчани хубавите спомени от детската железница.Стига само си си строил кооперации във всеки квартал.Ако общинския съвет се задейства и до 1.06.07г. заработи-бъдете сигурни -ще ви споменават и след 20 години с добро.Иначе ще има дебело дърво,щото аман от дрънканици , лаладжийски истории. :argue и простотии . Пловдив заприлича на клоака ейййййй .:angry: :sick

Link to comment
Share on other sites

Вчера с 1 приятел се разходихме до тепето и там наистина имаше работници , май ще го видим за 1ви юни тва влакче ^^

Link to comment
Share on other sites

Всеки ден като ходя на училище (ТЕТА) минавам от там. Почнаха от началото на тази година да работят там. Засега изчистиха линиите виждал съм и как влизат в тунела кадето е самото влакче но незнам какво правят там ^_^. Дано наистина направят нещо :)

Link to comment
Share on other sites

...виждал съм и как влизат в тунела кадето е самото влакче но незнам какво правят там ...

 

Търсят духа на разграбеното влакче :ghost

 

Ремонтират и тунера, за това влизат и иизлизат, а и го ползват за склад.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ейййй това е наистина страхотно...спомням си,че преди няколко години имаше подписки и не знам си какво,но ефект нямаше! :devil Важното е, че най-накрая децата ще има къде де се повеселят хех и ние порасналите деца де :D Аз живея до Младежкия хълм и доста често минавам от там и мисля,че и самото тепе има нужда от малко "освежаване" от рода на пейки,ремонт на парзалки ииии т.н.т :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Вие се кефите ама по-нагоре някой беше писал, че можело да е с дизелов двигател!?!?! Дано не направят тая простотия да пуснат дизелов влак посредата на парка.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Беше казано, че за днес 01.06.2007г Железницата трябва да е пусната в движение. Някой проверил ли е дали наистина работи вече? И ако работи дайте отзиви. :)

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: :rolleyes: айде да го оправят бързо тоя локомотив че да си припомня ранното ми детство.. най-много се кефех на мостчето дето е един голям завой.. и гледаш долу хората на катерушките.. аааахх, спомени
Link to comment
Share on other sites

Понеже бащата е от БДЖ и всеки ден в депото гледам локомотивчето на детската железница :) ... дано го оправят по бързо, че искам да си върна спомените :)

Link to comment
Share on other sites

Ще го бъде ли това влакче или ще трябва да чакаме до 100 год надявам се поне да е тази година че остаряваме вече едни време дядо ми е бил машинист на това влкче и аз съм се возил в кабината беше много яко ама сега да се надявам че ще се повозя пак някога

Link to comment
Share on other sites

Ще го бъде ли това влакче или ще трябва да чакаме до 100 год надявам се поне да е тази година че остаряваме вече едни време дядо ми е бил машинист на това влкче и аз съм се возил в кабината беше много яко ама сега да се надявам че ще се повозя пак някога

е ти си бил връзкар.. ама дано наистина го оправят скоро и да му се радваме всички! все пак - където е текло пак ще тече, нали така?

Link to comment
Share on other sites

Не зная как е по принцип, но скоро видях една групичка да работи по релсете след 19ч.

Градинките вече са почти оправени. Ако оправят и басейна на върха, ще бъде лудница :laughing:

Link to comment
Share on other sites

абе то и охрана да сложиш те като са решили да го разрушат, ще си намерят начин. не го оценяват въобще това влакче, а аз съм се разцепвал баба ми да ме вози на него. даже помня, че на единия ден баба ми ме заведе и на другия пак ходихме, ама влакчето не бачкаше и от тогава вече не помня колко години нито го виждам, нито чувам за него ;( а кога се очаква да го отворят пак???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...