Jump to content
BulForum.com

Кой каква кола има


бат Ицо

Recommended Posts

Пичку ви йебем, наркуманску!

Кой от вас има кола с 1000 конски сили?

Вижте заглавието на темата!

Не, не се пита "каква кола кара *тати*"

Не, не се пита "каква кола искаме да караме, като пораснем"

Не, не се пита "каква кола, никога няма да караме, щото на заварчик заплатата няма да стигне и за жигули"

 

аре малко се съпикясайте, а?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply
Айде, ти понеже гледам си голям тарикат с тая твойта японска фъшкия ти предлагам следното: всяка неделя се събираме на една автописта до село Калояново. Идваш си с джапанката правиме италианска гонка само двамата, 3 обиколки. След това правиме 2 от 3 драг. Ако ме биеш ще ти подаря голфа пред цялата публика. Но ако паднеш ще си изкъртиш емблемата и ще целунеш голфа пред цялата публика (която по принцип не е никак малка), след това аз лично ще ти подаря спрей, с които ще нарисуваш цялата си кола с надписи "МРАЗЯ ВСИЧКО ЯПОНСКО" ?  :)

АМИ ИСКАШ ЛИ С МИЦОБИШИ ОСВЕН АКО ГОЛФА ТИ НЕ Е ТОЗИ или мощен като него цък

и след това може да изпиташ това но само виртуално

Link to comment
Share on other sites

@Jozo Братле... Подкрепяш с факти и тогава вярвам. До тогава ще грешиш и ще говориш глупости. За да не превръщаме темата в поредната флоодщина ще те помоля , когато го намериш черно на бяло да ми пратиш да го прочета..

Link to comment
Share on other sites

http://www.evrocom.info/invision/index.php...ic=28106&st=260

 

Всички елате тук да продължим тва което започнахме и да оставим тази тема

 

WOOX Brabus-a го написах за такива коли като СУПРА СКАЙЛАЙН и тем подобни

 

А сега ако наистина искаш да видиш спортни коли пиши ми на ПМ за да ти пратя 3 теста на едни "слаби" колички

Link to comment
Share on other sites

Абе хора, не може ли поне една тема да не осерете с глупави кавги... Аз вече от няколко месеца карам Голф 3 1.6 75к.с. и съм супер доволен. Маневрен, икономичен, не е пистов звяр, но динамиката му е доволна за българските условия и не гори грам масло, което рядко се среща при кола на 10+ години. Голфа е мислен с една основна идея - да бъде удобен и неслучайно е най-продаваната кола в Европа за повечето от 30-те си години история. Така че не обиждайте хубавата кола и хубавата като цяло марка. Това че разни идиоти си мислят че са хванали бога за пардесюто като седнат зад волана на някоя от по-мощните модификации не е проблем на колата, а на тези, които я карат. Абсолютно съм съгласен иначе за надеждността на японските коли. Ако един ден доживея да си купувам кола с лично спечелени пари, без някой да ми се бърка в избора, тя сигурно ще е японска, макар че харесвам и немските, особено Audi и VW.

Ако ще си говорим за мечти - искам Audi A6 или Nissan Pathfinder... или не, като гледам какви глупости са писали някои хора, нека помечтая на воля: искам Dodge Charger - абсолютна класика в жанра. И новия Мустанг, който ще излиза нагодина, също не е за изхвърляне... хайде стига офтопик.... смешници такива.... ферари, бентли.... ха-ха-ха, спомнете си в коя държава живеете. Между другото преди няколко седмици имаше снимка във вестника на софийски паяк, вдигащ Bentley Continental GT, последен модел... какво ли му е било после в душичката на собственика.

Link to comment
Share on other sites

Аз кво да кажа карам си ЛАДА 2107 откак имам книжка(вече четвърта година) и чат пат на нашичкия Вектрата ма ладичката мие април 93 а вектрата октомври 92.Та...Ладата за нищо не я давам на този етап.,щото сичко си има: 5 скорости тва онва,...Пък и половината западни коли в БГ са по стари от нея и по-скъпи за поддръжка:)

Link to comment
Share on other sites

Аз ако имам някаква бракма за 1000лв по добре с автобуса да ходя, поне няма да се излагам. Тва е за всички дето се гордеят с това че колата им не горяла масло щото била на незнам си колко години или пък че имала 5 скорости и централно заключване. Абе вие в кой век живеете? Може и да сме в българия ама чак пък толкова..

Link to comment
Share on other sites

Аз ако имам някаква бракма за 1000лв по добре с автобуса да ходя, поне няма да се излагам. Тва е за всички дето се гордеят с това че колата им не горяла масло щото била на незнам си колко години или пък че имала 5 скорости и централно заключване. Абе вие в кой век живеете? Може и да сме в българия ама чак пък толкова..

 

точно защото сме Българи. ти да не караш чисто нова кола?

Link to comment
Share on other sites

5 Скорости е гъзария голяма, кво ми говорите :)

ROBIN, има и хора, които просто немогат да си позволят повече а им се налага, така че недей така с тия крайни изказвания...

Link to comment
Share on other sites

Аз ако имам някаква бракма за 1000лв по добре с автобуса да ходя, поне няма да се излагам. Тва е за всички дето се гордеят с това че колата им не горяла масло щото била на незнам си колко години или пък че имала 5 скорости и централно заключване. Абе вие в кой век живеете? Може и да сме в българия ама чак пък толкова..

 

Върви си ти с автобуса като вали пък аз и трабантче да имам съм на сухо пък ти докато стигнеш до спирката ще се измокриш!!Или пък зимата измирай от студ по спирките пък аз в чупената жигула кат набримча парното и нека ми е зле :P :punk

Link to comment
Share on other sites

@ROBIN , ами да като си с рейса не се излагаш , просто висиш по спирки , като мърсол ( нищо лично , всеки е висял така )

Аз ако ще и ЗАЗ ще карам , ама ще си возя гъза :) :D

 

Аз сега карам една Ланчия Делта 1.9TDI 90к.с. ,97 година с всички екстри без втори Air Bag и ABS и просто съм впечатлен . Върви страшно добре .

Доста негативни изказвания чух за италианския дизел , но до сега нищо не се е збъднало , дано си остане и така. Разхода е задоволителен , но при цената на нафтата.... :( :angry1

 

Имал съм само една кола която е различна от италянската и това беше един Форд Ескорт който преди известно време продадох .... и от него бях много доволен ( може би защото е купен нов и беше на 90 000км ) , но на ГАЗ беше такова куцо пиле че.... направо бяс ме хващаше :)

Link to comment
Share on other sites

Аз ако имам някаква бракма за 1000лв по добре с автобуса да ходя, поне няма да се излагам. Тва е за всички дето се гордеят с това че колата им не горяла масло щото била на незнам си колко години или пък че имала 5 скорости и централно заключване. Абе вие в кой век живеете? Може и да сме в българия ама чак пък толкова..

ми златен сладък нали се сещаш че за една кола е по важно отношението към нея игодините от марката и екстрите.Вярно ладата не возикато западна ама знам какво и се е случвало преди и как е поддържана.Ти дане караш кола от магазина чистъо нова-ясно че каквато идае няма по хубава от новата кола ама дето ще карш некъв голф или опел на 200 хил км.....

по добре да си карам ладата,да си я гледам и така...

и аз мога даси позволя няква трошка оттоя тип ма кел файда като си я зема....

както и да е спете в невежество:)

Link to comment
Share on other sites

2001 VW Jetta (Bora) Wolfsburg Edition (GLS) 1.8T - цвят Galaxy Blue.

4 цилиндъра, пет клапана на цилиндър, турбо с интеркулер (моята е от средата на 2001 и е с по-голямото турбо - така поне излиза по серийния на двигателя - по книга модел 2001 са 150 hp, a 2002 са 175. аз май съм късметлия - ама никога няма да знам със сигурност). 16 инчови BBS джанти, все още на фабричните 205/55R15 Goodyear RS-A (ще ги сменям май за Yokohama AVIS V4S че вече карам не кола а драгстер с ненабраздени гуми). Кожен волан, скорости и ръчна, спортно окачване с противоподнасящи лостове, предни и задни дискови с 4 канален ABS, контрол на сцеплението и диференциалното усилие, електрически препрограмиран люк (връткаш копчето и след малко се отваря докъдето си му казал). общо 6 въздушни - 2 предни, 2 странични (за тези дето незнаят - аз замалко да сложа калъфи на седалките че ме е яд да цапам бежавото - никога не трябва да се слагат клъфи ако има странини въздушни, които поне при мен излизат от страничните упори за гърба!) и 2 отгоре покриващи страничните стъкла и пазещи главата. фабрично cd уредба monsoon (и аз не ги бях чувал хехе) с 8 говорителя, 200W усилвател и 6 дисков ченджър (е да знам - в багажника, ама така идва от завода - кво да ги правя). ел. стъкла, огледала, капачка на резервоара и багажник. няма от къде да духа климатика на задните седалки, ама то и никой не возя отзад. боята е идеална ама от тези паркинги имам толкова чуквания по страните че ме боли сърцето. за нея колкото по-добър бензин - толкова по-добре. в града - 10-11/100. навън не съм я карал извънградско достатъчно, за да свърши резервоара, ама трябва 7-8 да е някъде не повече.

 

едит: velvet_underground - към 17 лв излезе като се замисля, ама то е щото са малко бройки произведени (така се успокоявам). ясно ми е че след годинка две ще съм се набутал здраво, ама нали казват че кефа цена няма :-) а да за малко да забравя любимото ми - таблото и всички копчета и радиото и отзад копчетата светят в ярко синьо. и пръскалките за вода на предното стъкло и огледалата се подгряват - не че го ползвам, ама е там за списъка с екстри.

 

ох немога да повярвам колко е часа и с кво се занимавам. отивам да си лягам пак.

Link to comment
Share on other sites

garda, ти голямо описание даде на автомобила :) Ако е jetta т.е. от америка, е 175кс, ако е бора - европейска - 180. Имам приятел с Ауди А3 със същия двигател, убиец е! :) Първо мислех да не пиша за мойта, не че е кой знае кво ама айде.. Опел Омега 2.0 16v от 96г. 16 инчови джанти от омега 3.0, гуми 205/60/16, ABS, дискове отзад, двузонен климатик, ел люк, регулиране на шофьорската седалка в 8 посоки, дясна-6, аудиосистема със 6 говорителя + бас каса, 4 въздушни възглавници, дюзи за отопление/охлаждане на задните места, Бордкомпютър с 7 функции-средна скорост, прогнозна стойност за разстоянието до следващото зареждане, разход на гориво моментен/среден, сервизен идикатор, външна температура Гори ми в града малко повече от 16л/100км с климатик, а без него литър по малко. От 3 месеца съм решил да я сменям, но се чудя дали да взема нова на лизинг или някоя 3-4 годишна ама да е резачка. А да, има 5 скорости и централно заключване :) но за жалост ми гори 500мл масло на 10 000км.. Което майче е нормално за опел.

Link to comment
Share on other sites

че ти на колко километра и сменяш маслото, бе? на 100 000? :>

Еми по принцип на 10 000 го сменям, но като ме домързи да ида до сервиза често стига 12 и отгоре :) Отварям капака да видя кво е положението и доливам. Начина на експлоатация е газ до дупка и тва е, да не съм пенсионер или пък да я карам цял живот. Докато изкара..после я пробутваш на някой (софианец) чрез mobile.bg и така :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...