garga Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Ако е jetta т.е. от америка, е 175кс, ако е бора - европейска - 180. Имам приятел с Ауди А3 със същия двигател, убиец е! <{POST_SNAPBACK}> абе незнам - в началото бях по-сигурен че е по-големия двигател, ама вече незнам - много скапан бензин продават - колата много се влияе от бензина - уж никога не слагам скапан... едно такова все едно не е като преди - знам ли нещо може да се е запушило, дюза ли знам ли какво се запушва или съм и свикнал вече... май от шел съм най-доволен. Еми по принцип на 10 000 го сменям, но като ме домързи да ида до сервиза често стига 12 и отгоре Отварям капака да видя кво е положението и доливам. Начина на експлоатация е газ до дупка и тва е, да не съм пенсионер или пък да я карам цял живот. Докато изкара..после я пробутваш на някой (софианец) чрез mobile.bg и така <{POST_SNAPBACK}> е че то независи ли какво пише в книжката на колата всяка е различна. моята препоръчват на 8000км мисля. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 абе незнам - в началото бях по-сигурен че е по-големия двигател, ама вече незнам - много скапан бензин продават - колата много се влияе от бензина - уж никога не слагам скапан... едно такова все едно не е като преди - знам ли нещо може да се е запушило, дюза ли знам ли какво се запушва или съм и свикнал вече... май от шел съм най-доволен.е че то независи ли какво пише в книжката на колата всяка е различна. моята препоръчват на 8000км мисля. <{POST_SNAPBACK}> Бензинът и особено нафтата в България са на доста лошо ниво от към качество. Имал съм възможноста да изпробвам един и същи автомобил с бензин от Германия и с тукашен. Няма да ви казвам кога вървеше по добре Един приятел на бащата си взе ML270cdi преди половин година. Добре че е бил направил каско и на двигателя. Изгорели му били някакви бубини от гадната нафта. 12 броя по 1600евро..смятайте. А в гаранцията от Балканстар пишело че трябва да зарежда само от Shell и то оная скъпата V power. Иначе в мойта книжка пише да сменям масло на 10 000км, ама ако слагам незнам си какво.. А твойта е по нова би трябвало на 15 да го сменяш. Зависи от маслото не от колата. Някой са за 20 000 , някой за 8 и т.н. <{POST_SNAPBACK}> Тва че зависи от маслото е едно на ръка, но категорично зависи от автомобила! И то това е по важното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Зависи от маслото не от колата. Някой са за 20 000 , някой за 8 и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolla Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Няма статистика в която да има японска кола на първо място ..... tova me skasa ot smiah ne samo 4e ima ami te (wsi4ki Japonski koli) sa okopirali 4elnite mesta ste si pozvolia da citiram na edin Frend posta ot druga tema. Niama da komentiram mislia 4e komentara e izlishen FORBES go pokazvat s cifri a te ne sa koi da e spora e bezmislen - hvarlete edno oko tuk : http://www.forbes.com/lists/results.jhtml?...olumnClick=true 1. Citigroup - United States - Banking 2. General Electric - United States - Conglomerates 3. American Intl Group United States Insurance 4. Bank of America - United States - Banking 5. HSBC Group - United Kingdom - Banking 6. ExxonMobil - United States - Oil & gas operations 7. Royal Dutch/Shell Group - Netherlands/United Kingdom - Oil & gas operations 8. BP - United Kingdom - Oil & gas operations 9. ING Group - Netherlands - Diversified financials 10. Toyota Motor - Japan - Consumer durables Tova e globalna ranglista na Forbes 2000 - parvite 2000 svetovni firmi Edinsvenia Auto proizvoditel v desetkata e TOYOTA. Mojete da vidite vsi4ki v Top 100 na gorniq link, a su6to taka i cifri, koito govorqt sami po sebe si! sledvashtite sa dosta nazad : 33. Daimler/Chriysler 55. Honda Interesno e da se otbeleji kade sa dori giganti kato : 17. IBM 47. Microsoft Aide na vsi4ki koito sa v pe4elivshiat otbor ..... i ot men na wsi4ki japanki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murder Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 E36 BMW 316I-95 г. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mauler Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 otkakto katastrofirah nqmam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Defekt Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Баща ми кара Тойота Авенсис, а аз нищо , е защото нямам шофьорска книжка още Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctora Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Джета карам - 20 годишна гробница, ама е дизел и гори малко и е здрава, нищо не и се разваля все още Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabolik Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 На баща ми е Опел Кадет 1.6 комби дизелче. Малко е дърта вече, май към 14 г. де да знам, ама не вози много лошо. И аз е карам чат пат като ми потрябва. Иначе сега си търся нещо да си купя, да си е лично мое. Маздичка или VW Polo(на 10-тина годинки), както при повечето, така и при мен паричките са ограничени Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro123 Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 garga ot USA li wkara kolata Link to comment Share on other sites More sharing options...
garga Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Jetta-та е правена за американския пазар. От средата на февруари се возя в 2002 Jeep Grand Cherokee Limited. Трябваше ми втора кола - жена ми ми взе jetta-та за нея си. Малко гори повече от колкото ми се иска, ама е широк и удобен. Радиото не е готино като на джетата (фабричното не повече от 150W, макар че е с 6 говорителя) - май е infinity или нещо такова, но пък има cd на таблото и чейнджър за 10 диска отзад и се управлява всичко от кормилото. Почти всичко останалото е по-готино от малката кола обаче. Разбира се всичко е автоматично - скоростите, предните седалки са с 10 посоки за настройка, страничните огледала и това за задно виждане се самозатъмняват ако някой кара на дълги (ако нещо свети силно в огледалото за задно виждане), чистачките са автоматични и се регулират в зависимост от силата на дъжда и скоростта, светлините са автоматични. Дистанционното на алармата сменя позицията на седалката и на огледалата и програмираните станции на радиото в зависимост от кое от двете дистанционни се ползва и избутва седалката до най-задно положение да се влиза по-лесно. После като пъхнеш ключа я връща където си я нагласил. Тези работи се сменят и с две копчета и от вътре в колата. Даже климатика е автоматичен - сменя не само силата на вентилатора, но и откъде духа и дали да върти само вътре в колата въздуха. Люка е голям, но не е електронен като на jetta-та да има копче което се върти и да го отваря автоматично до някъде - трябва да го спреш сам докъдето искаш да е отворен. Има компютърче дето смята колко километра остават до празен резервоар, колко гори в момента, среден разход, има и компас и казва коя точно врата е отворена, не е като на jetta-та да се чудя и да ги отварям и затварям всичките. С бензина е скаран разбира се - ок. 16-17 в града и към 10-11 извънградско. Двигателя е редови 6 цилиндров 190кс. Работи добре засега да чукна на дърво. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.