lekx Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 [offtopic] Виж ми warn-a, мен Veli и Veno ми ги махат [/offtopic] <{POST_SNAPBACK}> Както виждаш не сам ти сложил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Италианците карат колите все едно за тях колата е парцал.Като я блъснат някъде си взимат парите от застраховката и купуват нова.Кола от Италия не е кола ,вярно че има и някои бройки които са свесни но е трудно да уцелиш. Б4 са добри коли.БМВ и те са добри но ако е от Италия просто си избий от главата че от това БМВ става нещо.Дотук като гледам постовете на юзерите излиза че Ауди-то е най-удачния избор. П.С : Също така може да вземеш Ауди 90 Куатро и те не са лоши Link to comment Share on other sites More sharing options...
james_ankov Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Калибрата просто е забрави, това е мечтата на селянина кола която изглежда спортна а не върви. Sq za kvo govori6 gluposti ??? Zna4i sega selqnin me izkarva6 ,a ? Ti kva kola ima6 be "lekx" , mnogo po - hubava , taka li ?? Calibra ne izglejda sportna , tq e ... I ot kade sadi6 , 4e ne varvi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lekx Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Sq za kvo govori6 gluposti ??? Zna4i sega selqnin me izkarva6 ,a ?Ti kva kola ima6 be "lekx" , mnogo po - hubava , taka li ?? Calibra ne izglejda sportna , tq e ... I ot kade sadi6 , 4e ne varvi ? <{POST_SNAPBACK}> MI imam kola koqto kato zastane s kalibra120 hp na start i i kusam shortite takava imam otvorko, tova che izrazqvam mnenieto si ne ti dava povod da se zaqjdash. Reno 19 94г. 110 коня. 0-100 9.9 сек. още нещо интересувалите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Абе тук приказваме за стара кола, не за нова от магазина. Има огромна разлика в това какво представлява дадена марка кола след 6-7 години. БМВ та БМВ. Това са най големите бараки след 7-8 години шпорене и 2-3 собственика. За ново БМВ да е ставало дума? Естествено, че ако е ново е най-доброто от трите. Ама приказваме за СТАРА кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james_ankov Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Az ne se zaqjdam , a kazvam istinata ..... E , imam 16V ....... Ne znam dali si use6tal takava..... 150 konq ; 0-100 = 8.8 sek i mi e pt 1991 .... Tolkova po vaprosa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lekx Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Az ne se zaqjdam , a kazvam istinata .....E , imam 16V ....... Ne znam dali si use6tal takava..... 150 konq ; 0-100 = 8.8 sek i mi e pt 1991 .... Tolkova po vaprosa <{POST_SNAPBACK}> Ми да си е караш с здраве и безпроблемно, но действително не ми харесват. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro123 Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Az ne se zaqjdam , a kazvam istinata .....E , imam 16V ....... Ne znam dali si use6tal takava..... 150 konq ; 0-100 = 8.8 sek i mi e pt 1991 .... Tolkova po vaprosa <{POST_SNAPBACK}> abe kwo e falish taq kalibra super durveno se kara ,zimai kolata koqto e nai zapazena i na nai malko kilometri(ako ne sa vurnati de ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lub Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Ела в нашия сервиз,ако имаш някакви проблеми с колата,убеден съм че ще останеш доволен от услугите ни(минути за реклама ).Не,съвсем сериозно говоря. ул."Антон Папазов"26А-срещу входа на ВСИ Link to comment Share on other sites More sharing options...
boizon Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Ауди с двулитров двигател с 16 клапана качен на платформа B4 и със 150 коня няма. Или поне серийно изпълнение няма. На Ауди по ония години (91-95) са им трябвали 2600 куб.см. и 6 цилиндъра за тази мощност. Този двигател е чуден, но муден. Като натиснеш педала в Пловдив, някъде около Пазарджик започва да ускорява . Ама като ускори ... B4 е типа на купето, не модела - модела си е 80. Понеже има и двулитров двигател с 90 к.с. - много добре гледай какво ти продават. Моето мнение е, че Аудито е дърво - както сам каза няма нито спортен дух, нито спортни характеристики - а бе въобще какво има ? Реалната му цена ако ти се разхожда до София е около 4000-4800 в зависимост от екстрите. За калибрата не ми се и споменава въобще - Опел Вектра със "спортни" тенекии. Гние, често се чупи и ако не е със C20XE двигателя (150 к.с.) е куца, независимо от външният си вид. Поддръжката не и е много евтина - личен опит. BMW-то не си споменал какъв е модела на купето, но ако съдя по цената не е E30, ами е Е36. На това купе се монтират три вида двигателя с 1800 куб.см. обем : М40 - 113 к.с. ; М43 - 115 к.с. и М44 - 140 к.с. - това последното го водят 318is. Който и от трите да вземеш няма да сбъркаш. И BMW се купува втора ръка карано по-дълго време в България, отколкото нов внос от Италия. Цената на поддръжката на това BMW е малко по-висока от Опела и малко по-ниска от Ауди-то. Иначе за '98 година модел цената е друга (някой по-горе се беше похвалил с такова BMW) - но при BMW цените на частите падат рязко след 7-та година. За разхода на гориво - и трите коли на градско ще ти горят около 10-11. На извънградско Audi-то ще даде най-малък разход. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Ауди с двулитров двигател с 16 клапана качен на платформа B4 и със 150 коня няма. Или поне серийно изпълнение няма.На Ауди по ония години (91-95) са им трябвали 2600 куб.см. и 6 цилиндъра за тази мощност. Приятелю, говориш абсолютно наизуст. В серийно производство са два 2.0 четирицилиндрови 16-клапанови двигателя по това време: 80 2.0E (quattro) 16V: 1. означение на двигателя 6А KW/к.с.: 101/137 години на прозводство: 1990 - 1992 2. означение на двигателя ACE KW/к.с.: 103/ 140 одини на прозводство: 1992 - 1995 Останалото няма да го коментирам. Хайде престанете с глупостите, а говорете с факти, че взе и на мен да ми писва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Опеделено съм съглассен за Италията И то си е абсолютно така. Евтиното излиза по скъпо! Наистина работите се разводниха особено с предложения за селиката ама... както обикновенно. 1.БМВ 2.Ауди 3.Калибра това е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zograf Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Значи, дойде ми реда кола да си избирам.Гледах гледах, харесах си 3 коли. И нещо избора между тях ми се струва труден. 1. audi b4 2.0E 115 к.с. - хубаво, ама нещо му куца формата, няма никъв спортен дух. 2. opel calibra... - това е готино, има спортен вид, но не съм фен на марката opel и ми се вижда прекалено ниско, ще има да го праскам по бордюрите.. 3. bmw 318... - забележка само 1: скъпа подръжка. Иначе нямам какво да му мисля. Някви съвети от по-опитните? <{POST_SNAPBACK}> Вземи аудито и недей да умуваш повече Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Реалната му цена ако ти се разхожда до София е около 4000-4800 в зависимост от екстрите. <{POST_SNAPBACK}> Айде стига глупости. Разходи се ти до София да видиш как вървят Б4, а и другите коли. А за останалите глупости вече ти го казаха. Човека не иска да става уличен състезател. Иска да си вземе кола да си върши работата с нея. За такава кола най-важното е ускорението от 110 нагоре как е. Щото извънградско, това е най-важния показател за една кола. Особено в дестинации Чирпан-Бургас. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james_ankov Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Ми да си е караш с здраве и безпроблемно, но действително не ми харесват. Mersi i ti tvoqta ...... abe kwo e falish taq kalibra super durveno se kara Taka misli6 ti....... ! Mislq , 4e 4oveka sam trqbva da si izbere koq ot trite vozi nai - hubavo . Karal sam i na ba6ta mi B4 , naistina dava po meko , ama ne mi haresva tolkova i tva e ако не е със C20XE двигателя (150 к.с.) е куца - tuk sam napalno saglasen , radvam se , 4e vzeh C20XE ..... po - dobar e vav vsi4ki otno6eniq ............ ama mitoto i be6e kam 3000lv , zaradi 150-te konq Link to comment Share on other sites More sharing options...
boizon Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Приятелю, говориш абсолютно наизуст. В серийно производство са два 2.0 четирицилиндрови 16-клапанови двигателя по това време: 80 2.0E (quattro) 16V: 1. означение на двигателя 6А KW/к.с.: 101/137 години на прозводство: 1990 - 1992 2. означение на двигателя ACE KW/к.с.: 103/ 140 одини на прозводство: 1992 - 1995 Останалото няма да го коментирам. Хайде престанете с глупостите, а говорете с факти, че взе и на мен да ми писва. <{POST_SNAPBACK}> И кой от двата цитирани от теб двигателя е с 150 к.с. мощност ? Кои са точно глупостите, които съм казал ? Ами като ти писне избивай си нравоучителните комплекси накъде/с някого/ другаде ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mashev Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 offtopic: да сте чули нещо че от догодина щяли да забранят вноса на коли по-стари от 7 години? Аудито, не че съм привърженик но от тези трите то е колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
z-man Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 po princip zavisi za kvo ti trqbva kolata.audito e hubava kola,luksozna,meko vozi,za dulag put e idealna.calibarta e za gazaria.a BMW-to ima i ot dvete.i lux (vozia) i gazaria.no puk shte gori nai mnogo spored men.puk i za 6 bona nai uda4no e audit-o za 6 bona tva BMW she e zduhano,calibrata sashto puk i she sa bez extri sigurno.a audi 80 b4 za tezi pari moish si namerish spokoino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 offtopic:да сте чули нещо че от догодина щяли да забранят вноса на коли по-стари от 7 години? Аудито, не че съм привърженик но от тези трите то е колата. <{POST_SNAPBACK}> До колкото знам няма да се внасят коли произведени преди 98 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarbanov Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Bosch - Пловдив, казват бил много добър сервиз. <{POST_SNAPBACK}> koi BOSCH ima dosta veche preporachvam ti tozi na mitnicata i tozi do koleloto na skobeleva maik Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarbanov Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Майна с 6к лв по добре грабвай аудито!! БМВ то не е лошо ( аз самият карам 520IA- 98г) но за подръжката всички са прави!!! Представи си само смяна на масло и всички филтри в сервиза на БМВ ... 428лв Калибрата е по за тинейджъри ! Ако си намериш B4 с клима - ще си супер доволен , един колега има и много се кефи- супер си е количката и за работа и за път <{POST_SNAPBACK}> ami shto hodish v BMW serviz v drugite sha ti vzemat dosta po - evtino kaji si tochno modela i shte ti kaja kolko pari ti struvat filtrite i ako iskash originalno maslo BMw nqmash problem v BMW polu-sintetikata e 15lv. - az q davam za 10lv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mashev Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 До колкото знам няма да се внасят коли произведени преди 98 <{POST_SNAPBACK}> Ами точно толква годинки се падат , 98 до 2005 7годинки, много кофти, нали сте на ясно кво ще стане с цените на колите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TED Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 Ами точно толква годинки се падат , 98 до 2005 7годинки, много кофти, нали сте на ясно кво ще стане с цените на колите? <{POST_SNAPBACK}> Мдаааа ясно е. Цените на тези около 6-7 годинки ще паднат леко (за да може и "бедните" да си купуват коли), а цените на по-новите ще си останат същите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mashev Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 Мдаааа ясно е. Цените на тези около 6-7 годинки ще паднат леко (за да може и "бедните" да си купуват коли), а цените на по-новите ще си останат същите. <{POST_SNAPBACK}> Дали ще стане така,много се съмнявам, в последно време се наблюдава голям наплив от хора по автосалоните,през уикенда направо е като панаир. Ама като гледам 4е сега от наи-ниския клас колите от 98 са по 10000 направо невиждам какво ще правим ния обикновенните хорица дето небиха дали повече от 5000 за кола втора ръка. Ама все пак някой чул ли е нещо, дали наистина ще е така щото аз го чух от несигурен източник. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 Ще стане обратното. Цените на колите, карани в България (стар внос) ще се вдигнат, т.к. вече няма да могат да се внасят, а пазара за тях е най-голям. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.