Jump to content
BulForum.com

Съвет за покупка на кола


poznai

Recommended Posts

Значи, дойде ми реда кола да си избирам.

Гледах гледах, харесах си 3 коли.

И нещо избора между тях ми се струва труден.

 

1. audi b4 2.0E 115 к.с. - хубаво, ама нещо му куца формата, няма никъв спортен дух.

 

2. opel calibra... - това е готино, има спортен вид, но не съм фен на марката opel и ми се вижда прекалено ниско, ще има да го праскам по бордюрите..

 

3. bmw 318... - забележка само 1: скъпа подръжка. Иначе нямам какво да му мисля.

 

Някви съвети от по-опитните?

 

edit:

отиде, взех си номер 4: alfa romeo 155

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply
Значи, дойде ми реда кола да си избирам.

Гледах гледах, харесах си 3 коли.

И нещо избора между тях ми се струва труден.

 

1. audi b4 2.0E 115 к.с. - хубаво, ама нещо му куца формата, няма никъв спортен дух.

 

2. opel calibra... - това е готино, има спортен вид, но не съм фен на марката opel и ми се вижда прекалено ниско, ще има да го праскам по бордюрите..

 

3. bmw 318... - забележка само 1: скъпа подръжка. Иначе нямам какво да му мисля.

 

Някви съвети от по-опитните?

Явно ти трябва кола за гъзария :punk , а не да си вършиш работа с нея. В този ред на мисли взимай калибрата и не му мисли за бордюрите, не е толкова страшно.

Link to comment
Share on other sites

Явно ти трябва кола за гъзария  :punk , а не да си вършиш работа с нея. В този ред на мисли взимай калибрата и не му мисли за бордюрите, не е толкова страшно.

Значи, колата си ми е за работа, само че не за да мъкна цимент с нея, а да ходя от точка до точка. :)

 

аудито взимаи..виж,ако си гледал бързи и яросни наскоро е друга работа:)

Обосновка някаква?

Link to comment
Share on other sites

az skoro smenih kolata i moga da ti dam niakolko saveta : )

 

1. Triabva da si naiasno za kakvo ste ia polzvach taia kola

2. Kolko pari si gotov da davash za benzin (gas, disel)

3. Kolko pari imash :)

 

ot izbroenite Audito spored men e nai dobre ako niamash mnogo pari za davane sled tova.

Calibrata viarno e sportna no chestno kazano az vatre se chustvam kato v kovcheg, a da ne ti govoria che ako ste poveche ot 2-ma dosta e dosadno kachvaneto i slizaneto otzad ?: ) inache kato forma e No 1 a za markata Opel moga samo dobri nesta da ti kaja : )

i akoi imash dostatachno pari za podrajka vzimai BMW-to markata ima znachenie :))

Link to comment
Share on other sites

Бих казал не взимай калибрата.БМВ-то ще ти излезе наистина скъпо за подръжка.Аудито е много хубаво.Само че виж колко гори и се наведи да видиш кво става с гърнето,че гният малко и да не ти се налага да сменяш.

Link to comment
Share on other sites

B4 -може да има по-грозен вид,но е добра кола,която се потдържа по-лесно от другите две.

Link to comment
Share on other sites

Обосновка някаква?

 

 

всеизвесно е че ауди са железарски коли-не гният,трудно се чупят,подръжката им не е скъпа(в сравнение да кажем с БМВ-то) пък и щом ти е да си вършиш работа 115кончета са ти напълно достатъчни по мое мнение

Link to comment
Share on other sites

Значи, имам 6000 лв.

За BMW мога да дам и повече, ще намеря, но ако се чупи нещо, няма да мога да го оправя вече.., така че, май май формално го споменах това BMW.

Audi-то градско ще гори към 8 бензин, аз газ няма да слагам, и ако има сложена газова уредба, значи няма да купя и колата.

92-ра година са 5500, аз за тия пари търся 93-та :) и да си е със всички екстри.

Link to comment
Share on other sites

моят съвет е да потърсиш някои твои приятел или познат които наистина разбира от коли и му имаш доверия-защото примерно кола "А" може да е най-удачния избор,но откъде да знаеш как я е карал предишния собственик и дали няма да се скапе след 5000 километра.Намери си такъв човек,които да им се качи и на 3-те коли и да си каже мнението ;)

Link to comment
Share on other sites

Значи, колата си ми е за работа, само че не за да мъкна цимент с нея, а да ходя от точка до точка. :)

 

Колите на които си се спрял са по скоро за митницата :D

 

Ако ще я въртиш из града, защо не се спреш на някоя малка кола ?

Link to comment
Share on other sites

моят съвет е да потърсиш някои твои приятел или познат които наистина разбира от коли и му имаш доверия-защото примерно кола "А" може да е най-удачния избор,но откъде да знаеш как я е карал предишния собственик и дали няма да се скапе след 5000 километра.Намери си такъв човек,които да им се качи и на 3-те коли и да си каже мнението ;)

специално за audi, имам "познат" който внася такива от Италия. Така или иначе няма да знам как са ги карали колите :) Остава ми само да я вкарам в някой сервиз и да им вярвам на преценката.

Link to comment
Share on other sites

Обикновено когато се купува кола втора ръка преди да я вземеш я караш в сервиз,който ти избираш/ако са ти познати там е най-добре/,плащаш и ти казват какво и е на колата.8/100 за Аудито е перфектно,да не кажа идеално и е голяма кола/широкичко е вътре/.С две ръце за Ауди и с 6000 де.Ако се спреш на Ауди мога да ти подскажа и един сервиз.

Link to comment
Share on other sites

Bmw-то много скъпа поддръжка иначе от изброените то е най-добрата кола.

Opel-a те са си го казали самички "Добре че бяха тея от ford, че да не сме ние на дъното"

За това мисля, че audi-то е най-удачния избор B)

Link to comment
Share on other sites

За Опела няма какво да се каже (особено за Калибра).

Не става ясно каква е модификацията на баварката, но така или иначе тези 3-ки са атомобили, коикто доста лесно се поддават на "сдухване", вследствие безхаберното отношение на предишните собственици (обикновено каране с газ до ламарините...)

Този модел на b4 с двулитровия бензин от 115 к.с. (2.0Е) е една от най-добрите комбинации за подобен клас автомобили. Двигателят е нагласен фабрично така, че много трудно може да се издуха (карането, което позволява е твърде далеч от максималните му възможности, за разлика от тези на баварките).

Това в комбинация с вечното купе и супер здрава ходова част просто прави b4-ката един перфектен автомобил.

За мен лично между тези трите няма никакъв избор. Разбира се трябва да се види общото техническо състояние, но аз досега сдухана b4 не съм виждал (ако е удряна здраво - това веднага си личи - досега не съм видял "майстори" да заличат следите от произшествия при тези модели на Ауди), а доста такива са ми попадали в ръцете. Виж сдухани баварки (на доста по-малко години) - колкото искаш. За опели не ми се говори.

 

Успех в покупката ;)

Link to comment
Share on other sites

как да не си купиш audi след този пост :D

 

Този модел на b4 с двулитровия бензин от 115 к.с. (2.0Е) е една от най-добрите комбинации за подобен клас автомобили.

Нещо малко по-мощно и по-добра комбинация? :)

Link to comment
Share on other sites

как да не си купиш audi след този пост :D

Нещо малко по-мощно и по-добра комбинация? :)

 

По-мощните не ти ги препоръчвам, поради простата причина, че са и с доста по-сложна и скъпа поддръжка. Има 16-клапанов вариант на двулитровия двигател, който е 150 к.с. Той по принцип е много вълнуващ, защото с него аудито лети като самолет, обаче при него започва да важи теорията за "сдухаността", валидна за повечето баварци. (макар и не в такава степен). След това двигателите стават доста големички - 2.3 и 2.6 например - според мен абсолютно непригодни за българските условия.

Не знам, за мен лично 2.0Е е най-добрия вариант за българските условия и най-вече за покупка на 10-годишна кола - просто там изненадите би трябвало да са най-малко. Освен това 115 коня не са никак малко за това купе и колата си е с доста прилични динамични качества.

Link to comment
Share on other sites

Нещо малко по-мощно и по-добра комбинация? :)

Ами вземи си един Golf GTI. За 6-7000 можеш да намериш доста бързичка. Примерно 156коня, 1.8 двигател. Ще лети. Кофтито е, че най-вероятно ще трябва само на бензин да го караш. Не съм много наясно но мога да питам и утре да ти кажа :)

Link to comment
Share on other sites

По мое мнение и изключително стояне по сервизи за какво ли не съм достигнал до следния извод: BMWто е съвсем малко по скъпо от Audi-то.

За калибра не знам как са цените за поддръжка.

Според мен е по-добре да се насочищ към 1 и 3 .

Калибрата е меко казано бом-бок и ще береш ядове , най малко защото всеки който си е купил калибра и е скъсвал гъза.

Препоръчвам ти BMWто , въпреки че ще гори не малко.

Link to comment
Share on other sites

..... Audi-то градско ще гори към 8 бензин, аз газ няма да слагам, и ако има сложена газова уредба, значи няма да купя и колата.....

Щом вярваш на това значи не си карал такъв автомобил - 2.0 литра 115к.с. и да гори градско 8л./100км. Та това е невъзможно, то и 10 на 100 е мит. Аз имам Форд Мондео '94, 1.8л. 16V, 115к.с., всички екстри без кожа. По книжка му дават 11/100 градско и 6.8/100 извънградско, и въпреки че е на 10 години хайвана си ги спазва. А колкото до избора ти за кола взимай аудито ако искаш стабилна кола за ползване или взимай БМВ-то за малко по-динамично каране. Возията на аудито е значително по-добра, но усещанията в БМВ-то са други. Аз понеже съм непрактичен бих взел бавареца и бих се примирил с по-големия разход и по-скъпата поддръжка. Иначе от моя форд съм доволен, голям автомобил, вози меко, не е тромав (10.5сек. от 0 до 100км/ч). Само разходите за гориво са ми малко в повече, но смятам да го лекувам на метанова диета ;)

Link to comment
Share on other sites

Мога да ти предложа лично един Ford Focus ZX3 който си е баш гъзария но като гледам си от типа "само немските коли са стока" и едва ли ще го искаш. Ако все пак си заинтересован гледай тук.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...